* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Tuesday, February 14, 2012

အနတၱ (၂)


႐ုပ္နာမ္ခႏၶာသာ ရွိ၍ အတၱမရွိ၊ ပရမတၳသဘာဝအားျဖင့္ အမွန္တကယ္ တည္ရွိေနေသာ ႐ုပ္နာမ္ခႏၶာအစဥ္၌ လာေရာက္၍ ကိန္းဝပ္ႏိုင္ေသာ အတၱဟူ၍လည္း မရွိဟု ဗုဒၶဘာသာဝင္တို႔ မွတ္သားသင့္၏။ သတၱဝါဟု သမုတ္အပ္ေသာ ခႏၶာငါးပါးကို လႊမ္းမိုးအုပ္ခ်ဳပ္သည့္ အတၱဟူ၍ မရွိေၾကာင္း၊ ခႏၶာ့သဘာဝမွာ အနတၱသာျဖစ္ေၾကာင္း အနတၱလကၡဏသုတ္၌လည္း ဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူခဲ့၏။

အတၲဝါဒီတို႔ ယူဆသည့္အတိုင္း ႐ုပ္ကို အစိုးရသည့္ အတၱဟူ၍ မရွိေပ။ ႐ုပ္ခႏၶာသည္ သဘာဝအတိုင္း ဖ်ားနာရသည္။ အလိုမရွိဘဲ နာက်င္ရသည္။ လွလိုပါလ်က္ အ႐ုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္ရသည္။ ႐ုပ္ခႏၶာသည္ ကံ၊ စိတ္၊ ဥတု၊ အာဟာရတို႔၏ စီမံမႈကိုသာ ခံရသည္။ ႐ုပ္သည္ အနတၱသာ ျဖစ္၏။

ေဝဒနာကို အစိုးရသည့္ အတၱ၊ ခံစားသည့္ အတၱဟူ၍လည္း မရွိေပ။ ခံစားမႈ ေဝဒနာသေဘာ သက္သက္သာ ရွိ၏။ ခံစားသည့္အတၱ၊ အစိုးရသည့္အတၱ မရွိျခင္းေၾကာင့္ ခ်မ္းသာသုခခ်ည္း ခံစားရေအာင္ မလုပ္ႏိုင္။ ကိုယ္ဆင္းရဲ၊ စိတ္ဆင္းရဲ ေဝဒနာမ်ိဳးစံု ၾကံဳရသည္။ ေဝဒနာသည္လည္း အနတၱသာ ျဖစ္၏။

သညာကို စီမံကြပ္ကဲသည့္ အတၱဟူ၍လည္း မရွိေပ။ ထိုေၾကာင့္ မေကာင္းေသာ အာ႐ံုမ်ားကို မမွတ္မိေအာင္၊ သတိမရေအာင္ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္။ ေကာင္းျမတ္သည့္ မွတ္သားမႈခ်ည္း ျဖစ္ေနေအာင္လည္း မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္။ သညာသည္လည္း အနတၱသာ ျဖစ္၏။

ေဝဒနာႏွင့္ သညာမွ တစ္ပါးေသာ ေစတသိက္မ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ သခၤါရတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္သည့္ အတၱဟူ၍လည္း မရွိေပ။ ဥပမာအားျဖင့္ ေစတနာေကာင္းခ်ည္း ျဖစ္ေနေအာင္၊ တည္ၾကည္မႈ သမာဓိေကာင္းခ်ည္း ျဖစ္ေနေအာင္၊ ေမတၱာဓာတ္ျဖင့္ အျမဲၿငိမ္းခ်မ္းေနေအာင္ လုပ္လို႔မရေပ။ ေစတနာ၊ ဧကဂၢတာ (သမာဓိ)၊ အေဒါသ (ေမတၱာ) အစရွိေသာ ေစတသိက္မ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ သခၤါရတို႔ကို လိုသလို ျခယ္လွယ္ႏိုင္သည့္ အတၱ မရွိေပ။ သခၤါရတို႔သည္လည္း အနတၱသာ ျဖစ္၏။

စိတ္ကို အစိုးရသည့္ အတၱဟူ၍လည္း မရွိေပ။ စိတ္ညစ္မႈ၊ စိတ္မေက်နပ္မႈ၊ စိတ္အားငယ္မႈမ်ား မျဖစ္ေအာင္ တားျမစ္၍ ေကာင္းစိတ္မ်ားခ်ည္း ျဖစ္ေနေအာင္ ျပဳေပးႏိုင္သည့္ အတၱ မရွိေပ။ စိတ္သည္လည္း အနတၱသာ ျဖစ္၏။

ဤသို႔ သတၱဝါဟု သမုတ္အပ္ေသာ ခႏၶာငါးပါသည္ အနတၱသာျဖစ္ေၾကာင္း ေဟာေတာ္မူ၏။
သံသရာ မရွည္ရေလေအာင္ အနတၱသဘာဝ ရွိေနေသာ ခႏၶာငါးပါးကို စက္ဆုပ္ၿငီးေငြ႔ၾကရန္လည္း ေဟာေတာ္မူ၏။ ခႏၶာသည္ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱသာ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ “ခႏၶာသည္ ငါ့ဥစၥာတည္း”၊ “ခႏၶာသည္ ငါတည္း”၊ “ခႏၶာသည္ ငါပိုင္သည့္ အတၱတည္း”ဟု တဏွာ၊ မာန၊ ဒိ႒ိတို႔ျဖင့္ ခႏၶာကို မစြဲလမ္းရန္လည္း ေဟာေတာ္မူ၏ (အနတၱလကၡဏသုတ္)။

အရာရာတိုင္းသည္ မျမဲျခင္း အနိစၥ၊ ဆင္းရဲျခင္း ဒုကၡ၊ ငါမဟုတ္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္၍ အစိုးမရျခင္း အနတၱသာ ျဖစ္သည္ဟု ဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူေသာ္လည္း အဝိဇၨာ၏ ဖံုးကြယ္မႈ၊ အဝိဇၨာ၏ လွည့္စားမႈကို ခံေနၾကရေသာ သတၱဝါတို႔သည္ သေဘာမွန္ကို နားမလည္ႏိုင္ၾကေပ။ သတၱဝါတို႔၏ သႏၲာန္၌ သံသရာ အဆက္ဆက္ ဘဝအဆက္ဆက္က အျမစ္တြယ္လာခဲ့သည့္ အဝိဇၨာသည္ အမွန္ကို မသိႏိုင္ေအာင္ ဖံုးကြယ္ထား၏။ အမွားကို အမွန္ထင္ေအာင္လည္း အျမင္ေျပာင္းလဲေစ၏။

အတၱဟု မွတ္ယူျခင္းသည္ အယူမွားမႈ မိစၧာဒိ႒ိ ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ ေသာတာပန္ျဖစ္မွ ဒိ႒ိစင္မည္ျဖစ္ရာ ပုထုဇဥ္တို႔ အေနျဖင့္ အတၱကင္းႏိုင္မည္ မဟုတ္ေပ။ ထာဝရအတၱကို ျငင္းပယ္ႏိုင္ေသာ္လည္း ငါ၊ ငါဥစၥာ၊ ငါ့မိသားစု၊ ငါ့ေဆြမ်ိဳး၊ ငါ့ၿမိဳ႕၊ ငါ့ႏိုင္ငံ အစရွိေသာ တဏွာ၊ မာန၊ ဒိ႒ိတို႔ျဖင့္ စြဲလမ္းမႈမ်ား ရွိၾကသည္။ ပုထုဇဥ္တို႔၏ သဘာဝသာ ျဖစ္၏။ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ စြဲလမ္းၿပီး စြဲလမ္းမႈကို အေၾကာင္းျပဳ၍ အကုသိုလ္မႈမ်ား ယုတ္ယုတ္မာမာ မက်ဴးလြန္ၾကလွ်င္ ေတာ္ေပေသးသည္။

တရားေဝးေသာ ပုထုဇဥ္တို႔သည္သာလွ်င္ ႐ုပ္၊ ေဝဒနာ၊ သညာ၊ သခၤါရ၊ ဝိညာဏ္ဟူေသာ ခႏၶာငါးပါးကို ငါ၊ ငါ့ဥစၥာဟု အျပင္းအထန္ မွတ္ယူစြဲလမ္းတတ္ၾက၏။ ပုထုဇဥ္ပင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း သူေတာ္ေကာင္းတရား ၾကားနာမွတ္သားမႈ အေလ့အလာမ်ားလွ်င္ ယူမွတ္မွားမႈ မျပင္းထန္ေပ။ အနတၱသေဘာကို ကိုယ္ပိုင္ဉဏ္ျဖင့္ ထိုးထြင္း၍ မသိႏိုင္ေစကာမူ သဒၶါျဖင့္ ေလ့လာၾကားနာ မွတ္သားၿပီး သေဘာမွန္ကို ၾကံဆ၍ လက္ခံႏိုင္ၾက၏။ အတၱပါးေအာင္၊ အတၱယဥ္ပါးေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္ၾက၏။

ေလ့လာမွတ္သားမႈ နည္းလွ်င္ကား အယူလြဲသြားႏိုင္၏။ ဘဝကူးျခင္း အသက္ထြက္ျခင္း ဝိဥာဥ္ခ်ဳပ္ျခင္း လိပ္ျပာႏႈတ္ျခင္း လိပ္ျပာခြဲျခင္း အစရွိေသာ အနတၱဝါဒီ ဗုဒၶဘာသာတို႔၏ အစဥ္အလာ ယံုၾကည္မႈမ်ား၊ ဓေလ့ထံုးတမ္း ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား၌ အတၱအယူအဆ ပါဝင္သြားႏိုင္သည္ကို သတိထားသင့္၏။

ထာဝရတည္ျမဲသည့္ အတၱေကာင္ဟု စြဲမွတ္မႈ မပါဝင္ဘဲ ေလာကေဝါဟာရကို အသံုးျပဳျခင္း၊ ငါ သူတစ္ပါး ေယာက်ာ္း မိန္းမဟု ေခၚဆိုျခင္းကား အျပစ္မဟုတ္ေပ။ ခိုင္ျမဲသည့္ အတၱရွိသည္ဟု မမွတ္ယူမိရန္သာ အေရးႀကီး၏။

စင္စစ္အားျဖင့္ ေလာကေဝါဟာရ သမုတိသစၥာကို ဘုရားရွင္ပင္ ပယ္စြန္႔ေတာ္ မမူႏိုင္ခဲ့ေပ။ ေျပာဆိုဆက္ဆံရာ၌ အျပန္အလွန္ နားလည္ႏိုင္ေရးအတြက္ သတ္မွတ္ပညတ္ခ်က္မ်ား၊ အမ်ားနားလည္သည့္ အေခၚအေဝၚမ်ားကို အသံုး ျပဳေတာ္မူခဲ့ရ၏။ မိမိ သို႔မဟုတ္ ကိုယ္ (အတၱ)၊ ငါ (အဟံ၊ မံ)၊ သင္ (တြံ၊ တံ) အစရွိေသာ အသံုးအႏံႈးမ်ားကို ဘုရားရွင္၏ ေဒသနာေတာ္တို႔၌ ေတြ႔ႏိုင္၏။ ၎တို႔သည္ ခႏၶာငါးပါးကို ေခၚေဝၚသမုတ္အပ္ေသာ အမည္မ်ားသာ ျဖစ္ၾက၏။ ေလာကေဝါဟာရ သမုတိသစၥာမ်ားသာ ျဖစ္ၾက၏။ လူ႔သႏၲာန္၌ ကိန္းဝပ္ေနေသာ စြဲလမ္းယူမွားစရာ ထာဝရအတၱဟု မဆိုလိုေပ။ ထိုထို ေဒသနာေတာ္တို႔၌ မျဖစ္မေန ထည့္သြင္းေဟာၾကားရသည့္ သမုတိသစၥာကို ပရမတ္ အရွိတရားဟု ထင္မွတ္မွားတတ္ၾက၏။ အထူးသျဖင့္ “အတၱ”ဟူေသာ ေဝါဟာရေဒသနာ၊ သမုတိသစၥာကို ခိုင္ျမဲသည့္ “အတၱ”ကို ဆိုလိုသည္ဟု မွတ္ယူမွားတတ္ၾက၏။ သုတၱန္၌သာမက ပရမတၳသစၥာကို ေဟာေတာ္မူရာ အဘိဓမၼာ၌ပင္ ေဝါဟာရပညတ္ကို အသံုးျပဳေတာ္မူခဲ့ရ၏။ ဥပမာအားျဖင့္ “႐ူပ = ႐ုပ္”ဟု ေဟာေတာ္မူခဲ့၏။ ေဖာက္ျပန္ေျပာင္းလဲတတ္ေသာ သေဘာတရားကို ဆိုလိုသည္။ “နိဗၺာန = နိဗၺာန္”ဟု ေဟာေတာ္မူခဲ့၏။ ကိေလသာကင္းစင္၍ ၿငိမ္းေအးျခင္း သေဘာတရားကို ဆိုလိုသည္။ “နိဗၺာန = နိဗၺာန္”ဟူေသာ ေဝါဟာရေနာက္သို႔ လိုက္၍ နိဗၺာန္ကို လားေရာက္ရမည့္ ဘံုဌာန၊ သြားေရာက္ရမည့္ ခရီးဆံုးပန္းတိုင္ဟု အမွတ္မွားတတ္၏။ ထာဝရအတၱ၏ ေပ်ာ္စံရာ ဘံုဌာနဟုပင္ အထင္ေရာက္သြားတတ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ သမုတိသစၥာကို အေကာက္အယူမွား၍ အတၱဝါဒီ မျဖစ္ေအာင္ သတိထားသင့္ေပသည္။

အခ်ဳပ္ဆိုရေသာ္ “သေဗၺ ဓမၼာ အနတၲာ” (ဥပၸါဒါသုတ္၊ တိကဂၤုတၱရ)ဟု ဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူသည့္အတိုင္း နိဗၺာန္ပါအဝင္ မည္သည့္သေဘာတရား၊ မည္သည့္သတၱဝါ၊ မည္သည့္ေနရာမွာမွ အတၱ မရွိေပ။ အရာအားလံုး အနတၱသာ ျဖစ္၏။ အဝိဇၨာကို ပယ္ခြာၿပီး အနတၱသေဘာကို အရိယာဉာဏ္ျဖင့္ ထိုးထြင္း၍ ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ မသိႏိုင္ၾကေသးမီ သဒၶါတရားျဖင့္ ၾကားနာမွတ္သား ေလ့လာသံုသပ္၍ အနတၱ သေဘာမွန္ကို ဆင္ျခင္ႏိုင္ၾကပါေစကုန္သတည္း။

:)
ရွင္အာစာရ

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP