* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, September 5, 2011

မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းဖို႔ . . .

မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းဖို႔၊ စိတ္ဓာတ္ခိုင္မာဖို႔၊ အားငယ္တတ္တဲ့စိတ္ တုန္လႈပ္တတ္တဲ့စိတ္ နိမ့္က်တဲ့စိတ္ကို အႏိုင္ယူဖို႔၊ စိတ္ၾကည္လင္ဖို႔ စိတ္ကိုစိတ္နဲ႔မွတ္တဲ့ စိတၱာႏုပႆနာ က်င့္သံုးပါလို႔ ေရႊဥမင္ဆရာေတာ္ႀကီး ဦးေကာသလႅ အရွင္သူျမတ္ မိန္႔ေတာ္မူတာကို ဖတ္လိုက္ရပါတယ္။

အဘိဓမၼာသေဘာအရ စိတ္ရဲ့ ျဖစ္တည္မႈဟာ ျမစ္ေရစီးသလို ပါပဲ။ တရစပ္ ျဖစ္ေနပါတယ္။ စိတ္ျဖစ္ခ်ိန္ ခဏေလး အတြင္းမွာ စိတ္တစ္ခုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္တစ္ခု ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားမွ ေနာက္စိတ္တစ္ခု ျဖစ္ေပၚပါတယ္။ တစ္စိတ္ၿပီး တစ္စိတ္ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ အစဥ္မွာ ေရွ႕စိတ္ကို ေနာက္စိတ္နဲ႔ မွတ္တာကို စိတၱာႏုပႆနာလို႔ ေခၚပါတယ္။ စိတ္အမူအရာ အားလံုးကို စိတ္နဲ႔ ျပန္သိတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေပ်ာ္ရင္ ေပ်ာ္တယ္လို႔ သိ၊ စိတ္ညစ္ရင္ စိတ္ညစ္တယ္လို႔ သိ၊ မနာလိုရင္ မနာတာကို သိ၊ ေၾကာက္ရင္ ေၾကာက္တာကို သိ စသည္ေပါ့။

စိတၱာႏုပႆနာ က်င့္ရာမွာ စိတ္ကိုစိတ္နဲ႔ သိတယ္လို႔ လြယ္လြယ္ေျပာေပမယ့္ နာမ္တရား အားလံုးကို သိမွတ္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္တစ္ခုထဲကို သိမွတ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ စိတ္တစ္ခုတည္း ျဖစ္ေနတာ မဟုတ္လို႔၊ စိတ္ျဖစ္ရင္ ေစတသိတ္လည္း အတူျဖစ္တာမို႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္ သိမွတ္ရတဲ့ နာမ္တရားဆိုတာဟာ ေ၀ဒနာ သညာ သခၤါရ နဲ႔ ၀ိညာဏ္ (စိတ္)ဆိုတဲ့ နာမကၡႏၶာေလးပါး ျဖစ္ပါတယ္။ ေ၀ဒနာ = ခံစားျခင္း၊ ခံစားခ်က္။ သညာ = မွတ္သားမႈ။ သခၤါရ ဆိုတာကေတာ့ ေစသိတ္ (၅၂)မ်ိဳး ရွိတဲ့အထဲက ေ၀ဒနာ နဲ႔ သညာကလြဲလို႔ က်န္တဲ့ (၅၀) ျဖစ္ပါတယ္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ၊ မာန၊ ဣႆာ၊ မစၧရိယ စတာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုပါစို႔ ၀မ္းနည္းေတာ့ “၀မ္းနည္းတယ္။ ၀မ္းနည္းတယ္”လို႔ သိမွတ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ ၀မ္းနည္းျခင္း (ေဒါသ)နဲ႔ အတူျဖစ္ဖက္စိတ္ကို သိမွတ္လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ေတြ႔ သိမွတ္တဲ့ အခါမွာ ဒီသေဘာတရားေတြကို နားလည္စရာ မလိုပါဘူး။ စိတ္အေျခအေနကို အရွိအတိုင္း သိေနလိုက္႐ံုပါပဲ။

ဘယ္သူျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ညစ္တာကို “စိတ္ညစ္တယ္။ စိတ္ညစ္တယ္။”လို႔ တစ္ခါေလး သိလုိက္႐ံု၊ ႐ႈလိုက္ရံု၊ စမ္းၾကည့္လိုက္႐ံုေလးနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းႀကီး စိတ္ေပ်ာ္သြားမယ္လို႔ေတာ့ လြယ္လြယ္ေျပာလုိ႔ မရပါဘူး။ ခိုင္မာတဲ့ စိတ္ဓာတ္ကို ရရွိဖို႔၊ ေပ်ာ့ညံ့တဲ့ စိတ္ဓာတ္ကို အႏိုင္ယူဖို႔ အခ်ိန္ယူၿပီး က်င့္ဖို႔လိုပါတယ္။

ႀကီးမားတဲ့ အက်ိဳးတရားကို လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ မရရွိႏိုင္ေပမယ့္ စိတ္အမူအရာကို တစ္ခါေလး သိလုိက္တယ္၊ ႐ႈလိုက္တယ္၊ စမ္းၾကည့္လိုက္တယ္ ဆိုရင္ကိုပဲ အဲဒီ တစ္ခါေလးရဲ့ အက်ိဳးကို ရရွိႏိုင္ပါတယ္။ ကုသိုလ္စုေဆာင္းျခင္း၊ ပါရမီ ျဖည့္ဆည္းျခင္းေပါ့။ က်င့္ၾကည့္ပါ။ အနည္းဆံုး စမ္းၾကည့္ပါ။

-------------------------

စိတ္ကို ဆင္ျခင္ျခင္း တစ္ဆယ့္ေျခာက္ပါး

၃၈၁။ ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ ရဟန္းသည္ စိတ္၌ စိတ္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ ေနသနည္း။ ရဟန္းတို႔ ဤသာသနာေတာ္၌ ရဟန္းသည္ (တပ္မက္ျခင္း) ရာဂႏွင့္တကြေသာ စိတ္ကိုလည္း “ရာဂႏွင့္တကြေသာစိတ္” ဟု သိ၏၊ ရာဂကင္းေသာ စိတ္ကိုလည္း “ရာဂကင္းေသာစိတ္” ဟု သိ၏၊ (အမ်က္ထြက္ျခင္း) ေဒါသႏွင့္တကြေသာ စိတ္ကိုလည္း “ေဒါသႏွင့္တကြေသာစိတ္”ဟု သိ၏၊ ေဒါသကင္းေသာ စိတ္ကိုလည္း “ေဒါသကင္းေသာစိတ္” ဟု သိ၏၊ (ေတြေဝျခင္း) ေမာဟ ႏွင့္တကြေသာ စိတ္ကိုလည္း “ေမာဟႏွင့္တကြေသာစိတ္”ဟု သိ၏၊ ေမာဟကင္းေသာ စိတ္ကိုလည္း “ေမာဟကင္းေသာစိတ္”ဟု သိ၏၊ (က်ံဳ႕ေသာ) သံခိတၱစိတ္ကိုလည္း “သံခိတၲစိတ္” ဟု သိ၏၊ (ပ်ံ႕ေသာ) ဝိကၡိတၱစိတ္ကိုလည္း “ဝိကၡိတၱစိတ္”ဟု သိ၏၊ (႐ူပ အ႐ူပ) မဟဂၢဳတ္စိတ္ကိုလည္း “မဟဂၢဳတ္စိတ္” ဟု သိ၏၊ (ကာမာဝစရ) အမဟဂၢဳတ္စိတ္ကိုလည္း “အမဟဂၢဳတ္စိတ္”ဟု သိ၏၊ (ကာမာဝစရ) သဥတၱရစိတ္ကိုလည္း “သဥတၱရစိတ္”ဟု သိ၏၊ (႐ူပ အ႐ူပ) အႏုတၱရစိတ္ကိုလည္း “အႏုတၱရစိတ္”ဟု သိ၏၊ (အပၸနာသမာဓိ ဥပစာသမာဓိရွိေသာ တည္ၾကည္ေသာ) သမာဟိတစိတ္ကိုလည္း “သမာဟိတစိတ္”ဟု သိ၏၊ (သမာဓိႏွစ္ပါးကင္းေသာ မတည္ၾကည္ေသာ) အသမာဟိတစိတ္ကိုလည္း “အသမာဟိတစိတ္”ဟု သိ၏၊ (လြတ္ေျမာက္ေသာ) ဝိမုတၱစိတ္ကိုလည္း “ဝိမုတၲစိတ္”ဟု သိ၏၊ (မလြတ္ေျမာက္ေသာ) အဝိမုတၲစိတ္ကိုလည္း “အဝိမုတၱစိတ္”ဟု သိ၏။

ဤသို႔ မိမိ၏ စိတ္၌မူလည္း စိတ္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ ေန၏၊ သူတစ္ပါး၏စိတ္၌မူလည္း စိတ္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ ေန၏၊ မိမိ သူတစ္ပါး၏ စိတ္၌ မူလည္း စိတ္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ ေန၏။ စိတ္၌ ျဖစ္ေၾကာင္းတရားႏွင့္ ျဖစ္ျခင္းသေဘာကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ မူလည္း ေန၏၊ စိတ္၌ ပ်က္ေၾကာင္းတရားႏွင့္ ပ်က္ျခင္းသေဘာကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ မူလည္း ေန၏၊ စိတ္၌ ျဖစ္ေၾကာင္းပ်က္ေၾကာင္း တရားႏွင့္ ျဖစ္ျခင္းပ်က္ျခင္း သေဘာကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ မူလည္း ေန၏၊ ထို႔ျပင္ “စိတ္သည္သာလွ်င္ရွိ၏” ဟု ထိုရဟန္းအား သတိသည္ ေရွး႐ႈထင္၏၊ (ထိုသတိသည္) အဆင့္ဆင့္ အသိဉာဏ္ တိုးပြါးျခင္းငွါသာ ျဖစ္၏၊ အဆင့္ဆင့္ သတိတစ္ဖန္ တိုးပြါးျခင္းငွာသာ ျဖစ္၏၊ (ထိုရဟန္းသည္ တဏွာဒိ႒ိတို႔ျဖင့္) မမွီမတြယ္မူ၍လည္း ေန၏၊ ေလာက၌ တစ္စံုတစ္ရာကိုမွ်လည္း (ငါ၊ ငါ၏ ဥစၥာဟု) စြဲလည္းမစြဲလမ္း။ ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လည္း ရဟန္းသည္ စိတ္၌ စိတ္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ႐ႈေလ့ရွိသည္ျဖစ္၍ေန၏။

(မဟသတိပ႒ာနသုတ္၊ သုတ္မဟာ၀ါပါဠိ၊ ဒီဃနိကာယ္)

-------------------------

ပကတိ ေအးေဆး တည္ၿငိမ္သူ ျဖစ္လိုလွ်င္

ျမတ္ဗုဒၶ၏ တရားကို ႏွလံုးသြင္းပါ။

“စိတ္လႈပ္ရွားတိုင္း မျမဲဘူးဟု သံုးသပ္ေနေသာပုဂၢိဳလ္အဘို႔

စိတ္သည္ လႈပ္ရွားျခင္း ကင္းကာ ၿငိမ္သက္ပိျပားလာသည္။

စိတ္ကို အလိုမလိုက္ဘဲ ဉာဏ္ကြပ္ကဲလွ်င္ စိတ္သည္ ဉာဏ္

ေအာက္၌ အမိန္႔နာခံ ႐ိုးက်ိဳးကာ ေခါင္းမေထာင္ႏိုင္ဘဲ လည္

စင္းကာ အေလွ်ာ့ေပးေလ့ရွိသည္။

စိတ္ကို ဉာဏ္ျဖင့္ ကြပ္ကဲျခင္းသည္ စိတၱာႏုပႆနာ

က်င့္စဥ္ပင္ျဖစ္သည္။ ထိုက်င့္စဥ္အရ စိတ္ကို ႏိုင္႐ံုမွ်မက

စိတ္အေၾကာင္းကို မွန္မွန္ကန္ကန္ ပိုမိုအေသးစိတ္ နားလည္

ႏိုင္သည္။

ခ်စ္သူေတြ႔ေတြ႔၊ မုန္းသူေတြ႔ေတြ႔၊ မတုန္မလႈပ္ေစရန္

ဉာဏ္ျဖင့္ ထိန္းနည္းသည္ စိတၱာႏုပႆနာေခၚ ေပၚစိတ္၊

တုန္လႈပ္စိတ္ကို အပ်က္တရားဟု ႐ႈသတ္ေသာနည္းပင္ျဖစ္သည္။

ေနာက္ဆံုး ေသျခင္းတရားကိုပင္ ျပံဳးျပံဳးႏွင့္ မတုန္

မလႈပ္ ရင္ဆိုင္သြားႏိုင္သည္။ ႐ုပ္နာမ္ကို ယထာဘူတက်က်သိ

သြားႏိုင္သည္။

ကိုယ့္အေၾကာင္း သူ႔အေၾကာင္း လူေတြအေၾကာင္း

ကို ေကာင္းေကာင္းႀကီးသိသည္။

ငယ္ရြယ္သူမ်ား မွတ္ဉာဏ္ေကာင္း လိုေသာ္ ဤနည္း

ကို က်င့္ပါ။ စိတ္မ်ားၾကည္လင္၍ မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းလာမည္။”

by Ashin Acara on Sunday, September 4, 2011 at 8:38am

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP