* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Friday, August 5, 2011

ဤသို႔ ဆင္ျခင္ရမည္…


ဤသို႔ ဆင္ျခင္ရမည္…

ငါ့သွ်င္တို႔ ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ အလုိဆုိး ရွိေလသေလာ၊ အလုိဆုိးတို႔၏ အလုိသို႔ လုိက္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အလုိဆုိး ရွိ၏၊ အလုိဆုိးတို႔၏ အလုိသို႔ လုိက္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အလုိဆုိး မရွိ အလုိဆုိးတို႔၏ အလုိသို႔ မလုိက္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ မိမိကုိယ္ကုိ ျမႇင့္တင္ တတ္ေလ သေလာ၊ သူတစ္ပါးကုိ ႐ႈတ္ခ် တတ္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မိမိကုိယ္ကုိ ျမႇင့္တင္ တတ္၏၊ သူတစ္ပါးကုိ ႐ႈတ္ခ် တတ္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မိမိကုိယ္ကုိ မျမႇင့္တင္တတ္ သူတစ္ပါးကုိ မ႐ႈတ္ခ်တတ္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ အမ်က္ ထြက္တတ္ေလ သေလာ၊ အမ်က္ အလႊမ္းမုိး ခံရေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ ထြက္တတ္၏၊ အမ်က္ အလႊမ္းမုိး ခံရ၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ မထြက္တတ္၊ အမ်က္ လႊမ္းမုိးမခံရ'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ အမ်က္ထြက္တတ္ေလ သေလာ၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင့္ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႕တတ္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ထြက္ တတ္၏၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင့္ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႕ တတ္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ မထြက္တတ္၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင့္ ရန္ၿငိဳး မဖြဲ႕တတ္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ အမ်က္ထြက္တတ္ေလ သေလာ၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင့္ အစြဲႀကီးေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ထြက္ တတ္၏၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင့္ အစြဲႀကီး၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ မထြက္တတ္၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း အေၾကာင္းေၾကာင့္ အစြဲမႀကီး'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ အမ်က္ထြက္တတ္ေလ သေလာ၊ အမ်က္ႏွင့္ နီးစပ္ေသာ စကားကုိ ျမြက္ဆုိတတ္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ထြက္ တတ္၏၊ အမ်က္ႏွင့္ နီးစပ္ေသာ စကားကုိ ျမြက္ဆုိတတ္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ အမ်က္ မထြက္တတ္၊ အမ်က္ႏွင့္ နီးစပ္ေသာ စကားကုိ မျမြက္ဆုိတတ္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျပဳေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျပဳ၏'' ဟု သိအံ႔၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ ဆန္႔က်င္ဘက္ မျပဳ'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ ႀကိမ္းေမာင္းေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ ႀကိမ္းေမာင္း၏'' ဟု သိအံ႔၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ မႀကိမ္းေမာင္း'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ အျပစ္ ျပန္တင္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ အျပစ္ ျပန္တင္၏'' ဟု သိအံ႔၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ထုိအကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ ေစာဒကကုိ အျပစ္ ျပန္မတင္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ စကား တစ္မ်ိဳးျဖင့္ စကား တစ္မ်ိဳးကုိ ဖံုးလႊမ္းေလ သေလာ၊ စကားကုိ အပသို႔ လႊဲဖယ္ေလ သေလာ။ အမ်က္ထြက္ျခင္း ျပစ္မွားျခင္း စိတ္ဆုိးျခင္းကုိ ထင္ရွားျပဳေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ စကား တစ္မ်ိဳးျဖင့္ စကား တစ္မ်ိဳးကုိ ဖံုးလႊမ္း၏၊ စကားကုိ အပသို႔ လႊဲဖယ္၏၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း ျပစ္မွားျခင္း စိတ္ဆုိးျခင္းကုိ ထင္ရွား ျပဳ၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ စကားတစ္မ်ိဳးျဖင့္ စကားတစ္မ်ိဳးကုိ မဖံုးလႊမ္း၊ စကားကုိ အပသို႔ မလႊဲဖယ္၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း ျပစ္မွားျခင္း စိတ္ဆုိးျခင္းကုိ ထင္ရွား မျပဳ'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ မိမိ၏ျဖစ္စဥ္ အတၴဳပၸတၱိကုိ ေျပလည္ေအာင္ မေျဖဆုိႏုိင္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ မိမိ၏ ျဖစ္စဥ္ အတၴဳပၸတၱိကုိ ေျပလည္ေအာင္ မေျဖဆုိႏုိင္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ထုိအကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ေစာဒကက ေစာဒနာေသာ္ မိမိ၏ ျဖစ္စဥ္ အတၴဳပၸတၱိကုိ ေျပလည္ေအာင္ ေျဖဆုိႏုိင္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႕ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ဂုဏ္ေက်းဇူးကုိ ေခ်ဖ်က္တတ္ေလ သေလာ၊ ဂုဏ္ၿပဳိင္တတ္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ဂုဏ္ေက်ဇူးကုိ ေခ်ဖ်က္ တတ္၏၊ ဂုဏ္ၿပဳိင္ တတ္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ဂုဏ္ေက်ဇူးကုိ မေခ်ဖ်က္တတ္၊ ဂုဏ္မၿပဳိင္တတ္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ မနာလုိတတ္ေလ သေလာ၊ ဝန္တုိ တတ္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မနာလုိတတ္၊ ဝန္တုိ တတ္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ နာလုိ တတ္၏၊ ဝန္မတုိတတ္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႔ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ စဥ္းလဲတတ္ေလ သေလာ၊ လွည့္ပတ္ တတ္ေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ စဥ္းလဲ တတ္၏၊ လွည့္ပတ္ တတ္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မစဥ္းလဲတတ္၊ မလွည့္ပတ္တတ္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႕ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ ခက္ထန္ေလသေလာ၊ အလြန္ ေမာက္မာေလ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ ခက္ထန္၏၊ အလြန္ ေမာက္မာ၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မခက္ထန္၊ အလြန္ မေမာက္မာ'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ တစ္ဖန္ ထုိ႕ျပင္လည္း ရဟန္းသည္ ကုိယ္တုိင္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ''ငါသည္ မိမိ အယူကုိ စြဲလမ္း သေလာ၊ ျမဲၿမံစြာ ယူသေလာ၊ မစြန္႔လႊတ္ႏုိင္ သေလာ'' ဟု ဆင္ျခင္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မိမိအယူကုိ စြဲလမ္း၏၊ ျမဲၿမံစြာ ယူ၏၊ မစြန္႔လႊတ္ႏုိင္'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ထုိယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရားတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ ''ငါသည္ မိမိ အယူကုိ မစြဲလမ္း၊ ျမဲၿမံစြာ မယူ၊ စြန္႔လႊတ္ႏုိင္၏'' ဟု သိအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ မိမိ၌ ဤယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရား အားလံုးတို႔ကုိပင္ မပယ္ရ ေသးသည္ကုိ ေကာင္းစြာ ေတြ႕ျမင္ျငားအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ဤယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရား အားလံုးတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ ရမည္။ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ မိမိ၌ ဤယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္တရား အားလံုးတို႔ကုိပင္ ပယ္ၿပီးသည္ကုိ ေကာင္းစြာ ေတြ႕ျမင္ျငားအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။

ငါ့သွ်င္တို႔ ဥပမာအားျဖင့္ ငယ္ရြယ္ႏုပ်ဳိ၍ အလွျပင္ေလ့ ရွိေသာ မိန္းမပ်ဳိသည္၊ သို႔မဟုတ္ ေယာက်္ားပ်ဳိသည္ သန္႔ရွင္း ျဖဴစင္ေသာ မွန္ 'ေၾကးမံု' ၌ ျဖစ္ေစ ၾကည္လင္ေသာ ေရခြက္၌ ျဖစ္ေစ မိမိမ်က္ႏွာရိပ္ကုိ ၾကည့္႐ႈ လတ္ေသာ္ အကယ္၍ ထုိမ်က္ႏွာ၌ ျမဴမႈန္ အညစ္အေၾကးတို႔ကုိ ေတြ႕ျမင္ျငားအံ့၊ ပယ္ရန္ အားထုတ္၏။ အကယ္၍ ထုိမ်က္ႏွာ၌ ျမဴမႈန္ အညစ္အေၾကးတို႔ကုိ မေတြ႕ျမင္ ျငားအံ့၊ ''ငါ့အား အရေတာ္ ေပစြ၊ စင္ၾကယ္ေပစြ'' ဟု ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာ ျဖစ္ေလ၏။

ငါ့သွ်င္တို႔ ဤဥပမာအတူပင္ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ မိမိ၌ ဤယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရား အားလံုးတို႔ကုိပင္ မပယ္ရ ေသးသည္ကုိ ေကာင္းစြာ ေတြ႕ျမင္ ျငားအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္း သည္ ဤယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္ တရား အားလံုးတို႔ကုိပင္ ပယ္ရန္ အားထုတ္ရမည္ ငါ့သွ်င္တို႔ အကယ္၍ ရဟန္းသည္ ဆင္ျခင္ေသာ္ မိမိ၌ ဤယုတ္ညံ့ေသာ အကုသုိလ္တရား အားလံုးတို႔ကုိပင္ ပယ္ၿပီးသည္ကုိ ေကာင္းစြာ ေတြ႕ျမင္ ျငားအံ့၊ ငါ့သွ်င္တို႔ ထုိရဟန္းသည္ ကုသုိလ္ တရားတို႔၌ ေန႔ေရာ ညဥ့္ပါ က်င့္လ်က္ ထုိႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းျဖင့္ သာလွ်င္ ေနရမည္။ 184

၅ - အႏုမာနသုတ္ -မွ- သီဟနာဒဝဂ္၊ မူလပဏၰာသပါဠိေတာ္။



ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တစ္ခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP