* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Sunday, August 28, 2011

လူ႔ဘဝကို ေစာေၾကာၾကည့္သည့္ ဂႏၳဝင္ ေမးခြန္းမ်ား (အဆက္)



လူ၏ အစကို အျခားေသာ ဘာသာ အယူဝါဒႀကီးမ်ားက အနႏၱ တန္ခိုးေတာ္ရွင္က ဖန္ဆင္ခဲ့သည္ဟု ယူဆၾကေၾကာင္း ေရွ႕စာ (လူ႔ဘဝကို ေစာေၾကာၾကည့္သည့္ ဂႏၳဝင္ ေမးခြန္းမ်ား)တြင္ တင္ျပခဲ့ပါသည္။

ဗုဒၶလက္ထက္ေတာ္ အခါက ရွိခဲ့သည္ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္ သုံးမ်ိဳး အနက္ တစ္မ်ိဳးသည္ ဖန္ဆင္းရွင္ အယူအဆႏွင့္ သက္ဆိုင္ပါသည္။ ယင္းအယူဝါဒက “ဤ သတၱဝါသည္ အလုံးစုံသေသာ ခ်မ္းသာသုခကိုလည္းေကာင္း၊ ဆင္းရဲ ဒုကၡကိုလည္းေကာင္း၊ ခ်မ္းသာျခင္း ဆင္းရဲျခင္းမဟုတ္ေသာ ဥေပကၡာကိုလည္းေကာင္း ခံစား၏။ ထိုခံစားမႈအားလုံးသည္ ေလာကကို အစုိးရသူ (တန္ခုိုးေတာ္ရွင္)၏ ဖန္ဆင္းမႈေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္” ဟု ဆိုသည္။ ဤအယူအဆမွာ ကံၾကမၼာဝါဒ အျမင္သာ ျဖစ္သည္။ ဤအျမင္အတိုင္းဆိုလွ်င္ လူဆိုသည္မွာ အနႏၱတန္းခုိးေတာ္ရွင္ ဖန္ဆင္းရွင္၏ အလိုေတာ္အတိုင္း၊ ဖန္ဆင္းမႈအတိုင္းသာ ျဖစ္ရေခ်မည္။ သူ႔အလို သူ႔ဖန္ဆင္းမႈ အတိုင္းသာ လူေတြ ျဖစ္လာရသည္ဆိုပါက လူသားတို႔၏ ေကာင္းမႈ ဆိုးမႈ မွန္သမွ်အတြက္ လူမွာ တာဝန္မရွိ၊ ဖန္ဆင္းရွင္မွာသာ တာဝန္ရွိေပေတာ့မည္။

ဗုဒၶရွင္ေတာ္ျမတ္ကလည္း “အဲဒီလိုသာ ဆိုလွ်င္ သူ႔အသက္ သတ္သူ၊ ခုိးသူ၊ မျမတ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္သူ၊ လိမ္လည္သူ၊ ကုန္းတိုက္စကား ေျပာဆိုသူ၊ ၾကမ္းတမ္းေသာ စကားကို ေျပာဆိုသူ၊ ၿပိန္ဖ်င္းေသာ (အက်ိဳးမရွိေသာ) စကားကို ေျပာဆိုသူ၊ သူတစ္ပါး စည္းစိမ္ကို လိုခ်င္မက္ေမာသူ၊ ပ်က္စီးေစလိုစိတ္ရွိသူ၊ အယူမွားသူတို႔သည္ ေလာကကို အစိုးရသူ၏ ဖန္ဆင္းမႈေၾကာင့္သာ ျဖစ္ေပေတာ့မည္”ဟု ေဝဖန္ မိန္႔ၾကားေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ (တိတၳာယတနသုတ္၊ အံ၊ ၁)

တဖန္ ေဒဝဒဟသုတ္ေတာ္ (မ၊ ၃) တြင္လည္း အတၱကိလမထာႏုေယာဂ အက်င့္ကို က်င့္သည့္ အဝတ္မဝတ္သည့္ တကၠတြန္းမ်ားကို ရည္ညႊန္းေတာ္မူကာ “အို ရဟန္းတို႔ … သတၱဝါတို႔သည္ ျဗဟၼာ (တန္ခိုးေတာ္ရွင္)၏ ဖန္ဆင္းမႈေၾကာင့္သာ ခ်မ္းသာျခင္း ဆင္းရဲျခင္းတို႔ကို ခံစားရပါက ဤ အဝတ္မဝတ္သည့္ တကၠတြန္းမ်ားကို ယုတ္မာ ဆိုးညစ္သည့္ ျဗဟၼာ (တန္ခိုးေတာ္ရွင္)က ဖန္ဆင္းထားသည္ အမွန္ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္”ဟု ေဝဖန္ ေထာက္ျပေတာ္မူထားပါသည္။

ဗုဒၶဘာသာ အလိုအရမူ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ကုိ အနႏၱ တန္ခိုးေတာ္ရွင္က ဖန္းဆင္းခဲ့သည္ မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ ဘယ္က လာမွန္းလည္း မသိႏိုင္ပါ။ စၾကာဝဠာႀကီးသည္ သဘာဝနိယာမအတုိင္း ပ်က္ျခင္း၊ ပ်က္ၿပီးသည့္အတိုင္း ဆက္တည္ေနျခင္း၊ ျပန္လည္ ျဖစ္ထြန္းလာျခင္္း၊ ျဖစ္ထြန္းၿပီးသည့္ အတိုင္း ဆက္တည္ေနျခင္းျဖင့္ ျဖစ္ပ်က္ တည္ရွိေနသည္။

ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ေနထိုင္ေနေသာ ယခု စၾကာဝဠာႀကီးသည္လည္း ပ်က္သုဥ္းၿပီးေနာက္ ယင္းပ်က္စီးသြားသည့္ အတိုင္း အခ်ိန္ကာလ အေတာ္ၾကာ တည္တန္႔ေနခဲ့သည္။ ယင္းေနာက္ တစ္ေျဖးေျဖးခ်င္း ျပန္လည္ကာ ျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္လာေနခဲ့သည္။ တစ္စစ ျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္လာရင္း သက္ရွိသတၱဝါတို႔ ျဖစ္တည္ ေနထိုင္ႏိုင္ေသာ အဆင့္၊ စည္ပင္ပြါးမ်ားႏိုင္ေသာ အဆင့္သို႔ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ ယင္းသို႔ေသာ အေျခအေနတြင္ ယခင္ ကမၻာရွိခဲ့စဥ္က ျဖစ္တည္ ေနထိုင္ခဲ့ေသာ အခ်ိဳ႕ေသာ သတၱဝါတို႔သည္ ယင္းတို႔၏ ကံအားေလ်ာ္စြာ ယခု ကမၻာသစ္သို႔ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာခဲ့ၾကသည္။

ဒီဃနိကာယ္လာ အဂၢညသုတ္ေတာ္အရ ဆိုလွ်င္ အာဘႆရ ျဗဟၼာ့ျပည္မွ ျဗဟၼာမ်ားသည္ ၄င္းတို႔၏ ကံၾကြင္းကံေဟာင္းတို႔ေၾကာင့္ ဤကမၻာေျမအျပင္ဝယ္ အလိုေလ်ာက္ ေဖြးဖြားျခင္းျဖင့္ ေမြးဖြားလာၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ “လူအစ ျဗဟၼာက” ဟု အခ်ိဳ႕က ဆိုၾကသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဤအခ်က္ကို လူ႔ဘဝ ျဖစ္တည္မႈ၏ မူလအစ တနည္းဆိုေသာ္ သတၱဝါတို႔၏ မူလအစဟု မယူဆသင့္ေပ။ ဗုဒၶေဒသနာေတာ္ အလိုအရ သတၱဝါတို႔သည္ အႏၱိမလြတ္ေျမာက္မႈ (နိဗၺာန္) ခ်မ္းသာ မရမျခင္း သံသရာတြင္ မေနမနား တျဖစ္တည္း ျဖစ္တည္ က်င္လည္၍ ေနရေပသည္။ အမွန္ဆိုရေသာ္ သတၱဝါတို႔သည္ သံသရာတြင္ ဘဝေပါင္း မေရမတြက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ၾကရေပၿပီ။ သို႔ျဖစ္ရကား “လူ အစ ျဗဟၼာက” ဆိုသည္မွာ ကမာၻႀကီး ပ်က္ၿပီးေနာက္ အသစ္တဖန္ တည္ရွိလာျပန္ေသာ အခါဝယ္ စတင္ ျဖစ္ေပၚလာျခင္းကိုသာ ဆိုလိုပါသည္။ စင္စစ္ေသာ္ကား သတၱဝါတို႔၏ တကယ့္ မူလ အစကို မသိႏိုင္ေပ။

သို႔ေၾကာင့္ ဗုဒၶဘာသာသည္ အႀကိမ္ႀကိမ္ အဖန္ဖန္ ဘဝျဖစ္တည္ရမႈကို လက္ခံပါသည္။ သုိ႔လက္ခံေသာ္ျငား အျခားေသာ ေတြးေခၚရွင္မ်ား လက္ခံထားေသာ လူဝင္စား အယူအဆႏွင့္ကား ကြာျခားပါသည္။ သီရိလကၤာမွ ဆရာေတာ္ အရွင္ နာရဒ (ပ်ံလြန္ၿပီး)က သူ၏ ဗုဒၶႏွင့္ ဗုဒၶေဒသနာေတာ္ (The Buddha and His Teaching) တြင္ “တစ္ဘဝမွ တစ္ဘဝသို႔ ကူးေျပာင္းျခင္း သို႔မဟုတ္ ဝင္စားျခင္းဟု ရွဳျမင္အပ္ေသာ ေနာက္ဘဝကို ယုံၾကည္မႈကို ပိုင္သာဂုိးရပ္ စ္၊ ပေလတို ကဲ့သုိ႔ေသာ ေတြးေခၚရွင္မ်ား၊ ရွယ္လီ (Shelly)၊ တင္နီဆန္ (Tennyson)၊ ဝါ့ဒစ္ဝါ့ဒ္ (Wordsworth) ကဲ့သို႔ေသာ ကဗ်ာဆရာမ်ားႏွင့္ အေရွ႕တိုင္း အေနာက္တိုင္းမွ သာမန္ ပုဂၢိဳလ္ အမ်ား အျပားက လက္ခံၾကေၾကာင္း မွတ္တမ္းတင္ထားသည္”ဟု ေဖာ္ျပသည္။ ယင္းသို႔ေသာ ယုံၾကည္ခ်က္ကို ဗုဒၶဝါဒက လက္မခံေပ။ အေၾကာင္းမွာ တစ္ဘဝမွ တစ္ဘဝသို႔ ကူးေျပာင္းသြားလာေနသည့္ အၿမဲတည္သည့္ အတၱ သို႔မဟုတ္ ဝိညာဥ္ သို႔မဟုတ္ လိပ္ျပာကို လက္မခံသလို ထာဝရဘုရားက ဖန္ဆင္းအပ္သည့္ လူဝင္စားလုိ အယူအဆမ်ိဳးကိုလည္း ဗုဒၶဘာသာက လက္မခံေသာေၾကာင့္ပင္။

ဗုဒၶဘာသာအယူအဆ အရမူ ဤဘဝ ဤခႏၶာ ျဖစ္လာဖို႔ရန္ ဖန္ဆင္းရွင္ မရွိ၊ ဘဝ အထပ္ထပ္ အဖန္ တည္ေနရျပန္ျခင္းအတြက္လည္း ဖန္ဆင္းသူ မရွိပါ။ ေၾကာင္းက်ိဳးတရားတို႔သာလွ်င္ သူ႔သဘာဝအတုိင္း ျဖစ္တည္ေနၾကျခင္း ျဖစ္သည္။

ဤနည္းျဖင့္ပင္ သက္ရွိသတၱဝါမွန္သမွ်တို႔သည္ ေမြးဖြားျခင္း ေသဆုံးျခင္း သံသရာတြင္ အေတာမသတ္ႏိုင္ေအာင္ သြားလာေနၾကသည္။ လူ႔အျဖစ္ႏွင့္သာ သြားလာေနၾကသည္ မဟုတ္။ လူ႔ဘုံ လူ႔ေလာကတြင္သာ ျဖစ္တည္ေနၾကသည္ မဟုတ္။ သုံးဆယ့္တစ္ဘုံဟု ေခၚတြင္သည့္ ဘုံဌာနမ်ားတြင္ လူ႔အျဖစ္ လူ႔ခႏၶာ၊ နတ္အျဖစ္ နတ္ခႏၶာ၊ တိရစၦာန္အျဖစ္ တိရစၦာန္ခႏၶာတို႔ျဖင့္ မိမိတို႔၏ ကံအားေလွ်ာ္စြာ ေျပာင္းလဲကာ သြားလာ က်င္လည္ ေနထိုင္ေနၾကသည္။ သို႔ျဖစ္ရကား လူသည္ အဘယ္က လာပါသနည္းဟု ေမးခဲ့ေသာ္ တိက်စြာ ေပးႏိုင္သည့္ အေျဖကား မရွိေတာ့ၿပီ။ ထို႔အတူ ဘယ္ကို သြားေနပါသနည္းဟု ေမးခဲ့ေသာ္ ေရရာတိက်စြာ ျပန္ေျဖႏိုင္သူမ်ားလည္း မဟုတ္ၾကပါ။

ဗုဒၶရွင္ေတာ္ျမတ္က
“ရဟန္းတို႔ ဤသံသရာ၏ အစကို မသိႏိုင္။ မသိမႈ အဝိဇၨာျဖင့္ လႊမ္းၿခဳံ ပိတ္ ဖုံး ကာဆီးအပ္၊ တဏွာတည္းဟူေသာ ႀကိဳးျဖင့္ ခ်ည္ေႏွာင္အပ္သည္ျဖစ္၍ ဤဘဝမွ ထိုဘဝသုိ႔ ထိုဘဝမွ ဤဘဝသုိ႔ ေျပးသြားၾကင္လည္ၾကရကုန္ေသာ သတၱဝါတို႔၏ အစကို မသိႏို္င္” ဟု ေဟာေတာ္မူခဲ့ပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘဝ၏ မူလအစကို မသိႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ မူလအစကို မသိႏိုင္ရုံမွ်မက အယုတ္ဆုံး ဤဘဝ၏ ေရွ႕မွ ဘဝေလး တစ္ခုကိုမွ်လည္း မသိႏိုင္ပါ။ အဝိဇၹာ ထူေျပာမႈႏွင့္ တဏွာ ေႏွာင္ႀကိဳး ခိုင္မာလြန္းခ်က္ပင္။ သို႔ေသာ္လည္း ကြ်ႏ္ုပ္တို႔၏ ဘဝျဖစ္တည္မႈ၊ ႀကဳံေတြ႕ခံစားရသည့္ ဆင္းရဲ ခ်မ္းသာတို႔သည္ ေရွ႕ဘဝတြင္ ျပဳခဲ့ဘူးေသာ အေၾကာင္းတစ္ခုတည္းေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္ မဟုတ္။ ထို႔အတူ အေၾကာင္းတရား မရွိပဲ ျဖစ္ေပၚလာျခင္းလည္း မဟုတ္ပါ။ ဘဝ ဖန္တီးရွင္ အနႏၱတန္ခုိးေတာ္ရွင္လည္း မရွိရကား ဘဝ၏ အခက္အခဲမ်ားကို ရင္ဆိုင္ အႏိုင္ယူရန္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဘဝဒုကၡ အဝဝမွ ထြက္ေျမာက္ရာ အလုံးစုံ လြတ္ေျမာက္မႈႀကီးကို ရယူႏိုင္ရန္ေသာ္လည္းေကာင္း တာဝန္အဝဝသည္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ကိုယ္တိုင္၏ ပခုံးေပၚ၌သာ ရွိပါေတာ့သည္။

ပုံကို http://www.abstractpaintings.com/ မွ ကူးယူ ေဖာ္ျပပါသည္။

ဘုန္းဉာဏ္

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP