* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Wednesday, August 10, 2011

အမွတ္မထင္ စကားမ်ားျခင္း

ဒီေန႔ ေန႔လည္စာ စားေနတုန္းမွာ ကုိရီးယား ရဟန္း ေရာက္လာတာနဲ႔ သူနဲ႔ အခ်ိန္ အေတာ္ၾကာၾကာ စကားေတြ ေျပာ ျဖစ္ၾကတယ္။ သူကလည္း စာေရးသူလို (အဂၤလိပ္ စကား ေလ့က်င့္တဲ့အေနနဲ႔) စကားမ်ားသူ သို႔မဟုတ္ သူ႔အျမင္ ကုိယ့္ အျမင္ ဖလွယ္ခ်င္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္တာမို႔ ဘက္ရွိရင္ (အခ်ိန္ရ၊ အႀကိဳက္ေတြ႔ရင္) မထတမ္း ေျပာဘို႔ မခဲယဥ္းတဲ့ သူပဲ။ ေျပာၾကတဲ့ အေၾကာင္း အရာေတြက ဘာသာေရး အေၾကာင္းပဲ မ်ားပါ တယ္။ သူက ဒီႏွစ္မွ ေရာက္လာ တဲ့ ေက်ာင္းသား၊ ဆန္းစစ္ကရစ္ဌာနမွာ ဒီပလိုမာ သင္တန္းတက္ဘို႔ စာရင္း သြင္းထားတယ္ လို႔ ေျပာတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီလို စကား စ ျဖစ္သြားတယ္။

''ပါဠိဌာနမွာ ဘာလို႔ မလုပ္တာလဲ။ တုိ႔ဘုရားက ပါဠိဘာသာနဲ႔ သူတရားေတြကို ေဟာခဲ့ တာပဲ''

'' ငါ ပါဠိစာ မသင္ခ်င္ဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ပါဠိဘာသာကေန ကိုရီးယားလုိ ဘာသာျပန္ ထားတဲ့ နိကာယ္ က်မ္းေတြကို လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးႏွစ္ေလာက္ ငါ ေလ့လာဘူးလို႔ပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ငါ့အ တြက္ ပါဠိမလိုေတာ့ဘူး။ ''

ဘုရားတပည့္ ရဟန္းတစ္ပါးက ပါဠိစာမလိုဘူး လို႔ ေျပာတာ ထူးဆန္းတယ္။ ဒါေပမယ့္ မဟာ ယာနေတြက ပါဠိ စာထက္ ဆန္စစ္ကရစ္ဘာသာကိုသာ အေလးထား သင္ၾကားၾကတယ္ ဆိုတာကို သိထားရင္ သူ ဒီလုိ ေျပာတာ မဆန္းဘူးလုိ႔ ေျဖသာတယ္။

'' ႏို႔ ဘာျဖစ္လို႔ ဆန္စစ္ကရစ္ သင္တာလဲ''

''အိႏၵိယ ဖေလာ္ေတြ၊ နာဂဇၨဳန ဖေလာ္ေတြကို မူရင္းက် က် သိခ်င္လုိ႔ပဲ။ သူတို႔ (ဆန္းစစ္ ကရစ္ ဘာသာနဲ႔ ) ေရးထားတဲ့ က်မ္းစာေတြကို ငါ ႏႈိုင္းယွဥ္ၾကည့္ခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ငါ သင္ တာပါ၊ ဆန္စစ္ကရစ္သင္တာက ပါဠိစာသင္တာထက္ ငါ့ႏိုင္မွာ ငါ့အတြက္ အဓိပၸါယ္ပုိ ရွိမယ္ လို႔ ငါထင္တယ္ေလ ''

ပါဠိစာကို မဟာယာနေတြ ဘာျဖစ္လုိ႔ မ်က္ႏွာလႊဲေနၾကတာလဲ စဥ္းစားလုိ႔ကုိ မရဘူး။ သူက အေရွ႕တုိင္း ဖေလာ္၊ အေနာက္တိုင္း ဖေလာ္။ ဗုဒၶဇင္ ႏွင့္ အျခားဘာသာ တရားမ်ားရဲ႕ ကြာျခားခ်က္ စတာေတြ ကုိ ေျပာလာ တယ္။ နာဂဇၨဳန၊ ဓမၼကိတၱိရဲ႕ ဖေလာ္ အေၾကာင္းေတြလည္း ပါတယ္။ သူ ေမာေလာက္ေအာင္ ေျပာၿပီးမွ စာေရး သူက ေကာက္ခ်က္ခ် ေျပာတာပါ္။

'' အေနာက္တိုင္း ဖေလာ္နဲ႔ အေရွ႕တိုင္း ဖေလာ္ေတြအားလံုးက အေျခခံအားျဖင့္ အတူတူပါပဲ''

'' ဘယ္လို တူတာလဲ''

'' သူတို႔ အားလံုး အတၱမွာ လမ္းဆံုးၾကတာခ်င္း တူၾကတာကို ေျပာတာပါ။ အေရွ႕တုိင္း (အိႏၵိ ယ) ဖေလာ္ေတြက အတၱ (ျဗဟၼာ)မွာ လမ္းဆံုးၿပီးေတာ့ အေနာက္က ေဂါ့ဒ္မွာ လမ္းဆံုးၾကတာပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အေျခခံ သေဘာ အားျဖင့္ ေယဘုယ် တူတယ္လုိ႔ ေျပာႏိုင္တယ္။ အေနာက္ တိုင္း ဖေလာ္ေတြက လြတ္လြတ္လပ္ လပ္ ေတြးေခၚ တတ္ေတာ့ ဗုဒၶ၀ါဒနဲ႔ အေတာ္ ေလး သြားတူတာကုိ ေတြ႔ရတယ္။ ဥပမာ- အရာရာဟာ အျမဲ တမ္း ေျပာင္းလဲေန တယ္ဆိုတဲ့ ဗုဒၶေဟာေျပာခ်က္ကို သူတို႔ အားလံုးလုိ လုိက္ေျပာၾကတာပဲ။ ဒါေပမယ့္ ဗုဒၶက အျပည့္အစံု အေသးစိတ္ေျပာျပခဲ့ေပမယ့္ သူတို႔ကေတာ့ အခ်က္အလက္ အခ်ိဳ႕သာ ေျပာျပႏိုင္ၾကတယ္။ ''

'' ငါ ရဟႏၲာမျဖစ္ခ်င္ဘူး၊ နိဗၺာန္ကိုလည္း မေရာက္ခ်င္ဘူး''

သူ႔ စကားေတြက တစ္ဖက္ကုိ ေစာင္းေနတယ္ ဆုိတာ ထင္ရွားတယ္။ မဟာယာနေတြရဲ႕ သေဘာ ကုိ ေကာင္းေကာင္းႀကီး ေစာေၾကာမိထားတာမို႔ သူဘာကို ရည္ရြယ္ၿပီး ေျပာေနတယ္ ဆုိတာကို စကားထြက္ လာတာနဲ႔သိႏိုင္တယ္။ ေထရ၀ါဒ က ရဟႏၲာျဖစ္ေရး နဲ႔ နိဗၺာန္ေရာက္ ေရးကိုပဲ အေလးထားၿပီး အျခားကိုေတာ့ အေလးမထားဘူးလို႔ မဟာယာန အမ်ားစုက ေတြးထင္ထားၾကတယ္။ ျပႆနာ မဟုတ္တာကို ျပႆနာ ရွာ တတ္ၾကတာ သူတို႔ရဲ႕ ေခါက္ရိုးက်ိဳးေနတဲ့ အက်င့္ပဲေလ။ ဒီေတာ့ ေသာက္လက္စ ေရေႏြးၾကမ္းခြက္ ကို ေဘးမွာ အသာခ် ထားလုိက္ၿပီး သူ႔ကုိ ေမးလုိက္တယ္။

'' မင္းက အဲလို ေျပာလို႔ ငါ ေမး ပါရေစ။ နိဗၺာန္ေရာက္တာနဲ႔ ရဟႏၲာျဖစ္တာ မေကာင္း လို႔လား။

'' ငါ ရဟႏၲာ မျဖစ္ခ်င္ဘူး''

'' မင္း ျဖစ္ခ်င္တာ မျဖစ္ခ်င္တာကုိ ငါ ေမးတာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါက မင္း အပိုင္း။ အခု ငါေမးေန တာက အဲဒီ ၂ ခုက မေကာင္းဘူးလား၊ ေကာင္းသလား ဆုိတာပဲ။''

'' အဲဒါ ေကာင္းပါတယ္''

'' ေအး ဟုတ္ပီ။ ဒါဆိုရင္ အဲဒီ ၂ ခုက ဘာမွ အျပစ္ေျပာစရာ မရွိေတာ့ဘူး။ မင္း မႀကိဳက္ဘူး ႀကိဳက္တယ္ ဆိုတာကေတာ့ မင္း အပိုင္းေပါ့ ဟုတ္လား။ ကဲ မင္း အျမင္ ဆက္ေျပာပါဦး''

အားရပါးရ ေျပာမယ္ အလုပ္မွာ ေမးခြန္း အေမးခံရတာေၾကာင့္ ေအာက္သက္သက္ ျဖစ္ ေကာင္းျဖစ္လိမ့္မယ္။ ပုဂၢိဳလ္နဲ႔ ဓမၼ မကြဲပဲ လံုးခ်ာလုိက္ အေတာ္မသတ္ ေအာင္ ေျပာေနမွာစုိး လုိ႔ ေစာေစာက ႀကိဳရွင္းထားတဲ့ သေဘာပါ။

''ငါတုိ႔ ႏိုင္ငံမွာ အခ်ိဳ႕ရဟန္းေတြရွိတယ္။ သူတို႔က ရဟႏၲာျဖစ္ခ်င္ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘာကိုမွ သူတို႔ ဂရုမစိုက္ၾကဘူး။ အားလံုးကို ငါတို႔နဲ႔ မဆိုင္ဘူးဆိုၿပီး မ်က္ႏွာ လႊဲေနၾကတယ္။ သူတို႔ တရားပဲ သူတုိ႔ အားထုတ္ေနၾကတယ္။ အခ်ိဳ႕ ရဟန္းေတြ လူမႈေရးေတြ လုပ္တာေတြကုိ ေတာင္ အျပစ္ေျပာခ်င္ၾကတယ္။ ဥပမာ တိုင္းျပည္အတြက္ ဆႏၵျပတာမ်ိဳးေတြကို ဒါ ငါတို႔နဲ႔ မဆိုင္ဘူး ဆိုၿပီး တားျဖစ္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ငါ့အျမင္ကေတာ့..။''

ဒါဟာ သူတို႔ ႏိုင္ငံက တကယ့္ အေျခအေန ဟုတ္ေကာင္းမွ ဟုတ္ေပမယ္။ သုိ႔ေသာ္ သူေျပာ လုိရင္းက လူမႈေရး မလုပ္ပဲ ရဟႏၲာျဖစ္ေရး က်င့္ေနတာသည္ အျမင္က်ဥ္းေျမာင္းျခင္း တစ္မ်ိဳး ပဲလုိ႔ ဆိုလုိတယ္။ ဒီစကားကလည္း တစ္ဖက္(ေထရ၀ါဒ) ကုိ ေစာင္းေျပာေနသလားဆုိတာ သံသယ၀င္စရာပဲ။ သူ႔စကားကုိ ဆံုးေအာင္ နား မေထာင္ႏိုင္ေတာ့ပါ။

''တို႔ ရဟန္းေတြဆိုတာ ဘာပဲလုပ္လုပ္ ဘုရားစကားအတိုင္း လုပ္ၾကရမွာပဲ။ ဘုရားက မလုပ္နဲ႔ လုိ႔ ေျပာထား တာေတြ တုိ႔မလုပ္ပဲ။ လုပ္ပါလို႔ ေျပာထားတာေတြကို တုိ႔လုပ္ႏိုင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ တို႔ ဘုရား စကားေတြကို မ်ားမ်ားသိထားသင့္တယ္။ မသိဘူးဆိုရင္ တို႔ အျပစ္ေတြ လုပ္မိမယ္။ သိထားရင္ တို႔ အျပစ္ကင္းတာေတြခ်ည္း လုပ္ျဖစ္မယ္၊ ေျပာျဖစ္မယ္။''

ဒီ စကားမ်ိဳးက ေထရ၀ါဒ အခ်င္းခ်င္းဆုိ ဘာမွ ျပန္လည္ ေမးစရာ မလိုတဲ့ စကားမ်ိဳးပါ။ ခုဟာက သူက မဟာ ယာန ျဖစ္ေနေတာ့ ခပ္ဆန္းဆန္း ျဖစ္ေနတာေပါ့။ သူတို႔က ဘုရား စကားေတာ္ကို ခၽြင္းခ်က္မရွိ ယံုတဲ့ သူေတြမွ မဟုတ္တာပဲ။ ဘုရားစကားေတာ္ေတြက ႏွစ္ၾကာ ခဲ့ၿပီမို႔ ေခတ္ႏွင့္အညီ ျပင္ဆင္ က်င့္သံုးသင့္တယ္ ဆုိတာ သူတို႔ရဲ႕ လက္ကုိင္ ၀ါဒပဲေလ။

'' ဘုရား စကားဆုိတာ ဘာကို ေျပာတာလဲ။''

''ဘုရားစကားဆုိတာ ၀ိနည္း သုတၱန္ အဘိဓမၼာတရားေတြကို ေျပာတာပဲ။ အဲဒါေတြကို သိေအာင္ တို႔ အၿမဲ တမ္း ေလ့လာေနရမယ္။ ၿပီးေတာ့ လုိက္နာ က်င့္သံုးေနရမယ္။ သိၿပီး မက်င့္ရင္လည္း ဒါ မဟုတ္ေသးဘူး။ အက်င့္က အဓိက ပဲ။ ''

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP