* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Tuesday, July 12, 2011

ဓမၼအဓမၼ

၁) မဟာယာနေပၚ သေဘာထား
၂) ေထရ၀ါဒမွာ ဘုရားေဟာမဟုတ္တဲ ့ က်မ္းစာပါလား
၃) ဗုဒၶေဟာျမြက္ေတာ္မူေသာ သုတ္၊၀ိနည္း အဘိဓမၼာထဲမွာ ေခတ္နဲ ့ မညီလို ့ဆိုျပီး ေျပာင္းစရာပါလား
အဲလို ၃ခ်က္ထြက္ပါတယ္
အဲကေန တဆက္ထဲ ႏြယ္လာတာက ဗုဒၶဘာသာဟာ အလြန္လြတ္လပ္ပါတယ္ ။ ဒါေပမဲ ့စည္းကမ္းမမဲ ့ဘူးဆိုတဲ ့ စကားေလးကို သေဘာေပါက္နိုင္ဘို ့လိုပါတယ္ ။

ကိုခ်မ္းျငိမ္းအေမးကိုလိုက္လို ့ အစဥ္လိုက္စဥ္လိုက္ေပမဲ ့ အေျဖက်ေတာ့ ေနာက္ျပန္ျပန္ေျဖရပါ့မယ္ ။
ပထမဆံုးအခ်က္ကေတာ့ ဗုဒၶဘာသာဟာ လြတ္လပ္ပါတယ္ ။ဘယ္လိ္ုလြတ္လပ္လဲဆိုေတာ့ ဘယ္သူမွ လာျပီး ဗုဒၶဘာသာကို ယံုၾကည္ရမယ္ မယံု ငရဲခ်မယ္လို ့မကန္ ့သတ္ပါ ။ ထို ့အတူ ဗုဒၶဘာသာ ၀င္ျဖစ္လို ့ ဘာေတြလုပ္ရမယ္လို ့လဲ အတင္းအၾကပ္မသတ္မွတ္ပါ ။
ဒါေပမဲ ့စည္းကမ္းမမဲ ့ဘူုးဆိုတာမွာ ပုဂၢိဳလ္တဥိး၊ အသင္းအဖြဲ ့ တခုက လုပ္တဲ ့ စည္းကမ္းမဟုတ္ဘဲ သဘာ၀ စည္းကမ္းသာရွိပါတယ္ ။ အဲစည္းကမ္းေတြေတာ့ ေဖါက္မရပါ ။
ဗုဒၶဘာသာ၀င္တေယာက္ဟာ ဘုရားျဖစ္ခ်င္လား ။ ရပါတယ္ ။ ဘုရားဆုကို ပန္ ၊ ပါရမီ ၁၀ပါးကိုျဖည့္ နိယတဗ်ာဒိတ္ခံ ၊ သတ္မွတ္တဲ ့ ကာလ ပါရမီ ၁၀ပါး အျပား ၃၀ျဖည့္ ဘုရားျဖစ္ ။
အဂၢသာ၀က မဟာသာ၀ကျဖစ္ခ်င္လား ။ သာ၀ကဆုကိုပန္ ၊ ပါရမီ ၁၀ပါးကိုျဖည့္ နိယတဗ်ာဒိတ္ခံ ၊ သတ္မွတ္တဲ ့ ကာလ ပါရမီ ၁၀ပါး အျပား ၃၀ျဖည့္ ။ သာ၀ကျဖစ္ ။
ဟာ ရွဳပ္ပါတယ္ ။ ခုဘ၀ဘဲ မဂ္ဖိုလ္ယူမယ္ကြာ ။ ရပါတယ္ ။ လာခဲ ့ ။ လူဆို သီလ၊ ရဟန္းဆို ၀ိနည္းလံု ၊ ဒိ႒ိ္ကင္းစင္ေအာင္ တရားနာ ၊ ကမၼ႒ာန္းယူ ၊ ၀ိပႆနာ အားထုတ္ ၊ မဂၢ႒ာန္ ဖလ႒ာန္ျဖစ္
ကဲပါေလ ။ ခုဘ၀ေတာ့ ေပ်ာ္သလိုေလးေနမယ္ ။ ေနာက္ဘ၀မွ ၾကည့္ရွင္းတာေပါ့ ဆိုသူမ်ားရပါေသးတယ္ ။ လူဆို သီလေလးလံု ၊ ရဟန္းဆို ၀ိနည္းေလးစား ။ (ေလးစားဆိုတာ ကိုေသခ်ာနားလည္ေစခ်င္တယ္ေနာ္ ၂၂၇သြယ္ေသာသိကၡါပုဒ္ကို တစကၠန္ ့မွ မက်ိဳးရလို ့ ဆိုတာ မဟုတ္ပါ ။ မေတာ္တဆက်ိဳးေပါက္ပါက ကုစားနည္းေတြရွိပါတယ္ ။ မေတာ္တဆက်ိဳးေပါက္တာကို အျပစ္မဆိုပါ။ တမင္ခ်ိဳးေဖါက္တာနဲ ့ ပစ္ပါယ္တာက် မျဖစ္သင့္လို ့သာ ဆိုပါတယ္ ။ ) ဒါဘဲ ။
ဒီအစဥ္ေလးနဲ ့ သြားတဲ ့သဘာ၀စည္းကမ္းေလးကို ဘယ္သူမွ ေဖါက္မရပါ။ ဒီအစဥ္ေလးအတိုင္းဘဲ သြားေနရပါတယ္
ရဟန္းျဖစ္လို ့ ၀ိနည္းလံုရမယ္မဆို ၊ ဒါေပမဲ ့ အရိယာျဖစ္လာရင္ေတာ့ ၀ိနည္းကို အလြန္ေလးစားျပီးလို ့နားလည္ရပါတယ္ ။
( ပထမအခ်က္ျပီး၏)
ဗုဒၶ၀ါစန ျမတ္ဘုရားေဟာၾကားေတာ္မူေသာ ဓမၼတို ့ကို သာမန္ခြဲရင္ သုတၱန္ ၊ ၀ိနည္း ၊ အဘိဓမၼာဆိုျပီး ၃ပိုင္းပိုင္းရပါတယ္ ။
သို ့ေသာ္ ဒီ ၃ပိုင္းဟာ တျခားစီ သတ္သတ္စီီမဟုတ္ပါ ။ သုတၱန္ နဲ ့ ၀ိနည္းဟာ အဘိဓမၼာရဲ ့ principles ေတြကို လက္ေတြ ့အသံုးခ်တာျဖစ္လို ့ အားလံုးဟာ အဘိဓမၼာနဲ ့ မလြတ္ပါ။
ထို ့အတူ သုတၱန္ေတြ ဟာ ျမတ္ဘုရားက လက္ရွိတရားရထိုက္ေသာ ေ၀ေနယ်တို ့ကို လက္ေတြ ့လိုက္နာနိုင္ေအာင္သင္ျပေပးတာမို ့ လက္ေတြ ့က်င့္စဥ္ေတြခ်ည္းသာျဖစ္ပါတယ္ ။ သို ့ေသာ္ ဒီေနရာမွာ တခုသတိထားရတာက တရားနာသူ ရဲ ့ ပုဂၢလစရိုက္ျဖစ္ပါတယ္ ။ အရွင္စူဠပန္ အရွင္ဗာရုလတို ့လို exceptional ေတြလုပ္သလိုလိုက္လုပ္လို ့ေတာ့မျဖစ္ေသးပါ။ ဒီေတာ့ သုတၱန္မွာ မိမိ နဲ ့နီးစပ္ရာကို ယူရပါတယ္ ။ ဆဆကၠသုတၱန္ ၊ ဓမၼစၾကာ၊ မဟာသတိပ႒ာနသုတၱန္ စေသာ ဓမၼဒိ႒ာန္သုတၱန္ေတြဟာ လူမ်ားစုနဲ ့ သင့္ေတာ္တတ္ပါတယ္ ။
၀ိနည္းကေတာ့ သံဃာ့အသက္မို ့ ၀ိနည္းမလံုေသးဘဲ မဂ္ဖိုလ္ရဘို ့ဆိုတာ ( အထူးသျဖင့္ သာသနာေႏွာင္းကာလ) မွာ အလြန္ခက္ပါတယ္ ။
ဘုရားရွင္ဟာ ၀ိနည္းသိကၡာပုဒ္မ်ားကို ထုတ္ရာမွာ အလြန္ ့ကို မွွ်တပါတယ္ ။ မိမိတပည့္သားမ်ား တရားရနိုင္ေအာင္ သပၸါယမွ်ေစဘို ့သာ အဓိက ဦးတည္ျပီး ၂၂၇သြယ္ေသာစည္းကမ္းမ်ားကို ထုတ္ေတာ္မူပါတယ္ ။ မယံုၾကည္သူမ်ားအေနနဲ ့ ပါရာဇိက ေလးတန္ကစလို ့ ၂၂၇သြယ္ေသာ သိကၡါပုဒ္မ်ားကို တခုခ်င္း ေလ့လာျပီး မတရားတာ တခုပါတယ္လို ့ထင္က ဆြဲျပနိုင္ပါတယ္ ။
ဒီေတာ့ခ်ဳပ္ရင္ သာသနာေတာ္မွာ မဂ္ဖိုလ္ရဘို ့ဥိးတည္ေသာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တေယာက္အဘို ့ ဗုဒၶ၀ါစနသည္ ဘယ္ေခတ္မဆို ေျပာင္းစရာျပင္စရာမရွိ ျပည့္စံုုျပီးပါ ( ဒုတိယ လွ်ာရွည္ျခင္း နိ႒ိတံ )
ေစာဒကတက္ေနက်ျပႆနာက မင္းတို ့ ေထရ၀ါဒကလဲ ဘုရားေဟာ ၊ မဟာယာနကလဲ ဘုရားေဟာ ေျပာေနပါလား ဆိုတဲ ့ျငင္းေနက်စကားပါ ။
ဒီျပႆနာကေတာ့ သာသနာ၀င္ သံဃာဂုဏ္ရည္ကို မေလးျမတ္ေသာ သူမ်ားအတြက္ေျဖစရာမရွိပါ ။
ေလးျမတ္ေသာသူမ်ားအတြက္ကေတာ့ စထဲက ဒီအေမးမေပၚပါ ။
သာသနာေတာ္မွာ ဆရာစဥ္ဆက္ဆိုတာ ရွိပါတယ္ ။
ဘုရားရွင္ လက္ထက္ေတာ္ထဲက မဟာသာ၀ကၾကီးေတြဟာ ဘုရားရွင္ ႏွဳတ္ခပါတ္ေတာ္ကို ႏွဳတ္တက္ရြရြ ရြတ္ဆို ထိန္းသိမ္းၾကသလို ဘုရားရွင္ရဲ ့ မူရင္း ၀စနနဲ ့ သာ၀ကၾကီးမ်ားရဲ ့ ထပ္ဆင့္ အက်ယ္ဖြင့္ေဟာေတာ္မူခ်က္ေတြကို သီးျခား မေရာရွက္ေစဘဲေဆာင္ခဲ ့ပါတယ္ ။
ဒီလိုေဆာင္ထားေသာ တရားေတာ္တို ့ကို တတိယသာ၀ကျဖစ္ေတာ္မူေသာ မဟာကႆပကိုယ္ေတာ္တိုင္ဦးေဆာင္လို ့ ဧတဒဂ္၅တန္ခံ ဘုရားရွင္ရဲ ့ ညီေတာ္ အလုပ္အေကၽြးျဖစ္ေတာ္မူေသာ အရွင္ အာနႏၵာ ၊ ၀ိနည္းဓိုရ္ အရွင္ဥပါလိတို ့ပါ၀င္တဲ ့ ၅၀၀ေသာ ရဟႏၱာတို ့က သန္ ့စင္ ထိန္းသိမ္းေတာ္မူခဲ့တာကို ပထမ သဂၤ ါယနာ ေခၚပါတယ္ ။ ဒီအစဥ္အတိုင္းေထရ၀ါဒ စဥ္ဆက္ ထိန္းသိမ္းလာလို ့ ဆ႒ သဂၤ ါ ယနာတိုင္ခဲ ့ပါျပီ။ အလြဲအမွားကင္းစင္တယ္ဆိုတာကို အရင္တခါတင္ျပဘူးသလိုဘဲ ဆ႒မူ ျမန္မာျပန္နဲ ့ စတုတၳမူ အဂၤလိပ္ျပန္မ်ား မကြဲလြဲတာက သက္ေသျပေနပါတယ္ ။ ဦးဥကၠ႒တို ့ကစခဲ့ေသာ အ႒ကထာဆရာမ်ားကိ စြတ္စြဲခ်က္ကေတာ့ မၾကာခဏေပၚေနက်ျဖစ္ပါတယ္ ။ ဒါမွန္နိုင္သလားဆိုတာကို ေလ့လာေတာ့ နမူနာ ျပစရာပုဂၢိဳလ္ေက်ာ္တပါး ထြန္းေတာက္ခဲ့တာ မေမ့ေစခ်င္ပါ ။
ဓါးမကူးဆရာေတာ္လို ့တြင္ခဲ့ေသာ ေတာင္ဖီလာဆရာေတာ္ ဟာ အေနာက္ဘက္လြန္မင္းက ျပည္ျမိဳ ့ကို ငါတိုက္တာမွာ ရွင္တဆူ လူတေယာက္သာ ရ၏လို ့ မိန္ ့ခဲ့ရတဲ ့ ဆရာေတာ္ပါ ။ ဒီဆရာေတာ္ဘုရားဟာ မိမိျပဳအပ္ေသာ နိႆယထက္တိုက်ဥ္းျပည့္စံုတဲ ့ ေရႊဥမင္ဆရာေတာ္ရဲ ့ နိႆယကို ၾကည့္ျပီးေနာက္ ေနာက္လူေတြ ႏွလံုးမကြဲျပားရေအာင္ မိမိနိႆယကို မီးတင္ခဲ ့ပါတယ္ ။
ဒါေလးဟာ က်မ္းျပဳဆရာေတာ္ေတြရဲ ့ ျမတ္ေသာ ႏွလံုးကို သက္ေသျပဳခ်က္ေလးပါ ။ ( တတိယအခ်က္ျပီး)
ဒီေတာ့ ၀ိနည္းသိကၡါပုဒ္ ၂၂၇သြယ္ထင္ရွားရွိပါတယ္ ။
ဘယ္ဟာ အကုသိုလ္ ၊ ဘယ္ဟာ ကာမာ၀စရကုသိုလ္ ၊ဘယ္ဟာ သမထ ၊ ဘယ္ဟာ ၀ိပႆနာလို ့ ထင္ရွားရွိပါတယ္ ။ ဒီလို ထင္ရွားရွိျပီးအခ်က္ေတြဟာ ဓမၼျဖစ္ပါတယ္ ။ ဓမၼလမ္းေၾကာင္းက ေသြဖီတဲ ့ အယူ ေဟာေျပာခ်က္ေတြ မွန္ရင္ အဓမၼ ( တရားမဟုတ္ ) ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလိုအခ်က္ေတြ ေပၚလာရင္ ဓမၼ၀ါဒီေတြ အေနနဲ ့ စိစစ္တင္ျပရပါတယ္ ။ ဒီလိုတင္ျပတာဟာ လူကိုမုန္းလို ့ နာမည္ၾကီးခ်င္လို ့မဟုတ္ရပါ။ ဓမၼလမ္းေၾကာင္းမေသြရေအာင္ေထာက္ရျပင္ရတာသာျဖစ္ပါတယ္ ။
၀ိနိစၧယဆိုတာ ဘုရားရွင္လက္ထက္ထဲက ရွိပါတယ္
အရွင္ယမက အယူလြဲတာကို အရွင္သာရိပုၾတာက ၀ိနိစၧယျပဳျပီးလမ္းတည့္ေစခဲ့ပါတယ္ ။
အရွင္ဥပေသန ေစတနာနဲ ့မွားေသာ အမွားကို ျမတ္ဘုရားကိုယ္တိုင္ ၀ိနိစၧယျပဳ ၀ိနည္းေတာ္သတ္မွတ္ လမ္းတည့္ေစခဲ့ပါတယ္ ။
ေနာင္ေခတ္မွာ သဂၤ ါယနာတင္သံဃာေတာ္ၾကီးမ်ားရဲ ့ဂုဏ္ကိုေတာ့ ထပ္အမႊန္းတင္စရာမလိုေတာ့ထင္ပါတယ္ ။
လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားဟာ ဆရာအစဥ္အဆက္ ေလးစားရေသာ သီဟိုျဖစ္ ဋီကာေက်ာ္မွ ဗုဒၶ၀ါစနနဲ ့ ကြဲလြဲခ်က္မ်ားကို ဋီကာေမာ္နဲ ့တည့္ခဲ ့ရသလို မဟာစည္ဆရာေတာ္ဟာလဲ ၀ိသုဒၶိမဂ္ထဲက လြဲေခ်ာ္ခ်က္မ်ားကို သူ ့ရဲ ့၀ိသုဒၶိမဂ္ျမန္မာျပန္မွာတည့္ခဲ့ရပါတယ္။
ခုေနာက္ဆံုးလဲ ရဟႏၱာလို ့ထင္ရွားေသာ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ၾကီးရဲ ့ ေဟာေျပာခ်က္မ်ားထဲက ပါဠိေတာ္နဲ ့ ကြဲလြဲေသာ အခ်က္မ်ားနဲ ့ လူမ်ားအေကာက္အယူလြဲေစနိုင္ေသာ အခ်က္မ်ားကို မိုးကုတ္၀ိနိစၧယနဲ ့ တည့္မတ္ေပးခဲ့ရတာ အမ်ားအသိပါ ။
(မဟာယာနေပၚသေဘာထားေပၚေလာက္ျပီထင္၏ )

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP