* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Wednesday, June 22, 2011

ေ၀ဒနာ အမ်ိဳးမ်ိဳး စသည္

ေ၀ဒနာ အမ်ိဳးမ်ိဳး စသည္

အနတၱ လကၡဏသုတ္

(အဆက္)


ရုပ္မွာ ၁၁မ်ိဳး ရွိခဲ့သလို ေ၀ဒနာ စတာေတြမွာလည္း ၁၁ မ်ိဳးစီကြဲျပားၾကပါတယ္။
အဲဒီ ၁၁ မ်ိဳးအျခင္းရာ ကိုလည္း ငါ့ ဟာ မဟုတ္ ၊ ငါ မဟုတ္ ၊ ငါရဲ ့အတၱ
ငါပိုင္ မဟုတ္လို ့
-ရႈၾကရပါမယ္။

ေ၀ဒနာ ဆိုတာ ခံစားမႈပါ။ ခံစားမႈဟာ ေပ်ာ္တာ သုခ ၊ မေပ်ာ္တာ ဒုကၡ ၊
ေပ်ာ္သလိုလည္းမဟုတ္ မေပ်ာ္သလိုလည္း မဟုတ္တဲ့ အဒုကၡမသုခ( ဥေပကၡာ)
လို ့ သံုးမ်ိဳး ရွိပါတယ္။

အတိတ္တုန္းက ေပ်ာ္ခဲ့တာ မေပ်ာ္ခဲ့တာ ၊ ေပ်ာ္သလိုမေပ်ာ္သလိုေတြကို
ဒီလို- ေပ်ာ္တာ ငါ့ ဟာ မဟုတ္ ၊ ငါ မဟုတ္ ၊ ငါ မပိုင္ လို ့ ရႈရပါမယ္။
က်န္တာေတြကိုလည္း အဲသလိုမ်ိဳး ရႈရပါမယ္။

အတိတ္မွာလို အနာဂတ္ ပစၥဳပၸန္ ခံစားမႈေတြကိုလည္း ဒီအတိုင္းပဲရႈပါ။
အဇၥ်တၱကိုေတာ့ ကိုယ့္မွာ ျဖစ္တဲ့ ေ၀ဒနာ၊ ဗဟိဒၶ သူမ်ားျဖစ္တဲ့ ေ၀ဒနာ
ေတြကို ရႈလို ့ရပါတယ္။

ၾသဠာရိက ေ၀ဒနာၾကမ္း၊ နဲ ့ သုခုမ ေ၀ဒနာ အနဳ ကိုေတာ့ သေမၼာဟ
၀ိေနာဒနီ အ႒ကထာမွာ ခြဲျခားထားတယ္လို ့ ေက်းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ၾကီး
တစ္ပါးက ေျပာျပသြားပါတယ္။ ခြဲျခားပံုမွာ-

ဒုကၡ ေ၀ဒနာဟာ ေ၀ဒနာအၾကမ္း၊ သုခနဲ ့ ဥေပကၡာက ေ၀ဒနာ အနု။
ေနာက္တစ္မ်ိဳး ေျပာရရင္ အကုသိုလ္မွာ ျဖစ္တဲ့ ေ၀ဒနာ ၃မ်ိဳးလံုးဟာ
ေ၀ဒနာ အၾကမ္း။ ကုသိုလ္ ၾကိယာမွ ျဖစ္တဲ့ ေ၀ဒနာမ်ားကိုေတာ့
ေ၀ဒနာ အနဳ။
ထို ့ ထက္ ကုသိုလ္နဲ ့ ၾကိယာတို ့မွာလည္း ကုသိုလ္ေ၀ဒနာဟာ
ေ၀ဒနာ အၾကမ္း၊ ၾကိယာေ၀ဒနာ ဟာ ေ၀ဒနာ အနဳလို ့ ခြဲရပါ့မယ္။

ေလာကုတၱရာ ကုသိုလ္ကိုေတာ့ ဥပါဒါနကၡႏၶာမွာ မပါ၀င္တာမို ့
ထူးျပီး မခြဲျခားရပါဘူး။

အဲသလိုမ်ိဳးပဲ ဟီန အယုတ္ နဲ ့ ပဏီတ အျမတ္ကို ထို ့အတူ ခြဲျခားပါ။
ဒူေရ နဲ ့သႏၱိက အေ၀း အနီးလည္း သာမန္အားျဖင့္ သူမ်ားေ၀ဒနာက
အေ၀း ကိုယ့္ေ၀ဒနာက အနီးလို ့ မွတ္ရပါမယ္။

ဘယ္လိုေ၀ဒနာမ်ိဳးျဖစ္ျဖစ္ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ငါ မဟုတ္ ၊ ငါ ပိုင္ မဟုတ္ ရႈရံုပါပဲ။
စာအလို အမ်ိဳးမ်ိဳး ခြဲထားတာပါ။ ကိုယ့္ ဘာေ၀ဒနာ ခံစားေနတာလဲ။
ခံစားတဲ့ အခိုက္ကို ရႈမွာလား၊ ဟုိတုန္းက ခံစားဖူးတာကို ျပန္ရႈမွာလား။
ကိုယ့္ စိတ္ထဲ ထင္တဲ့ ေ၀ဒနာဆိုတဲ့ အာရံုကိုပဲ ငါ့ဟာ မဟုတ္ ၊
ငါမဟုတ္၊ ငါပိုင္မဟုတ္ ရႈဖို ့ အဓိကျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေနရာမွစျပီး ရႈပ္ေထြးမွာစိုးလို ့ ခ်ံဳးကာ ေျပာပါေတာ့မယ္။
( ကိုယ္တိုင္စမ္းသပ္ၾကည့္ၾကကုန္)
။သညာ၊ သခၤါရ၊ ၀ိညာဏ္တို ့ကိုလည္း
ဒီအတုိင္းပဲ ၁၁ မ်ိဳးစီ ရွိတယ္လို ့ ေလာေလာဆယ္အေန မွတ္ထားပါေလ။


အဲဒါေၾကာင့္မို ့ အစံု ျပန္ေပါင္းၾကည့္ရင္ အတိတ္ခႏၵာ ၅ပါး အနာဂါတတ္ ခႏၶာ၅ပါး
ပစၥဳပၸန္ခႏၶာ ၅ပါး စသျဖင့္ ၅ပါးစီ အသီးသီး ရွိၾကပါတယ္။

အားလံုးကို ငါ့ ဟာ မဟုတ္ ၊ ငါ မဟုတ္ ၊ ငါ မပိုင္ ဆိုတာေလးကို အျမဲ တေစ
စိတ္ေလးနဲ ့ စဥ္းစားျပီး ဥာဏ္မွာ ထင္လာေအာင္ အထိ ပြါးမ်ားေပးပါ။

အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱ လို ့ ပြါးမ်ားတာနဲ ့ အတူတူပင္ ျဖစ္ပါတယ္။

ဘာလို ့လဲ ဆုိေတာ့ ငါ့ဟာ ငါ့ဟာ နဲ ့ အျမဲစြဲေနေတာ့ တဏွာ
ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီတဏွာ ရွိေနလို ့ အားလံုးဟာ ဆင္းရဲေနတာပါ။
တဏွာ လိုခ်င္မႈမ်ားသေလာက္ ဆင္းရဲမ်ားတာပါ။ လိုခ်င္မႈနဲလာတာနဲ ့အမွ်
ဆင္းရဲေတြ နဲလာပါတယ္။ အဲသလိုမ်ိဳး လိုခ်င္မႈ တဏွာဟာ ဆင္းရဲပါ့လား
သိလာေတာ့ ဒုကၡာနဳပႆနာဥာဏ္ထင္လာပါတယ္။ ဒုကၡာနဳပႆနာဥာဏ္က
အဲဒီတဏွာကို ျဖိဳခြဲနိုင္တဲ့ စြမ္းအားရွိပါတယ္။ အဲဒီတဏွာကို ငါ့ ဟာ မဟုတ္ပါ့လား လို ့
တကယ္သိေအာင္ ေလ့က်င့္ပါမ်ားရင္ သိလာပါလိမ့္မယ္။

ဒီလို ဆုိေတာ့ ငါ့ဟာ မဟုတ္ပါ့လားလို ့ ဆိုလိုက္ရင္ ပြါးမ်ားလိုက္ရင္
ဒုကၡလို ့ ဆိုလိုက္သလိုမ်ိဳး ဒုကၡ အမွန္ သိလာနိုင္တယ္ေပါ့။

ျပီးေတာ့ ငါ ပဲ ငါပဲ လို ့ စြဲေနတာက မာန ပါ။ အဲဒီမာနက အျမဲတမ္း ငါ ငါနဲ ့
ျမဲတယ္ ထင္ေနလို ့ပါပဲ။ ငါ မဟုတ္ ၊ ငါ မဟုတ္ လို ့သာ ရႈဖန္မ်ားရင္
ငါပဲ ငါပဲ ဆိုတဲ့ မာနအိုး လံုး၀ကြဲသြားမယ္။ မျမဲတဲ့ တရား
အနိစၥာနဳပႆနာဥာဏ္လည္း ထင္လာမယ္။ အနိစၥာနဳပႆနာဥာဏ္က
အဲဒီ မာနစြဲကို ျဖိဳခြဲနိုင္တဲ့ စြမ္းအားရွိပါတယ္။ အဲဒီမာနကို ငါ မဟုတ္ပါ့လား
တကယ္သိေအာင္ ေလ့က်င့္ဖန္မ်ားရင္ သိလာပါလိမ့္မယ္။

ဒီလိုဆိုေတာ့ ငါမဟုတ္ပါလား ဆိုလိုက္ ပြါးမ်ားလိုက္ရင္ အနိစၥလို ့
ဆိုလိုက္သလိုမ်ိဳး အနိစၥအမွန္ သိလာနိုင္တယ္ေပါ့။

ျပီးေတာ့ ငါ မပိုင္ ၊ ငါ့ရဲ ့ အတၱ မဟုတ္လို ့ရႈရမယ္လို ့ ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ဘာလို ့လဲ ဆိုေတာ့ ငါ့ရဲ ့ အတၱ ငါပိုင္တယ္ ဆိုရင္ အတၱပဲလို ့ စြဲေနတဲ့
ဒိ႒ိ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒိ႒ိ ဆိုတဲ့ အျမင္က ပိုင္တယ္ ပိုင္တယ္ အျမင္မွားတာမို ့
ဒိ႒ိလို ့ ေျပာတာပါ။ တကယ္ ငါ ပိုင္ မပိုင္ ကိုယ့္ကို စမ္းစိစစ္ၾကည့္ေပါ့။

အဲသလိုမ်ိဳး ငါ မပိုင္ ငါ့ရဲ ့အတၱ မဟုတ္လို ့ ရႈျပီး သိလိုက္ေတာ့
အနတၱာနဳပႆနာဥာဏ္ထင္လာပါတယ္။ အဲဒီ ဥာဏ္ကပဲ
ငါ ပိုင္ထင္ေနတဲ့ ဒိ႒ိကို ျဖိဳခြဲနိဳင္တဲ့ စြမ္းအားရွိပါတယ္။
ငါ မပိုင္ ငါ့ရဲ ့အတၱ မဟုတ္လို ့ ေလ့က်င့္ဖန္မ်ားလာရင္
အမွန္သိလာပါလိမ့္မယ္။

ဒီလိုဆိုေတာ့ ငါ မပိုင္ ငါ့ရဲ ့အတၱ မဟုတ္ ရႈဆင္ျခင္ ပြါးျခင္းဟာလဲ
အနတၱလို ့ ရႈတာနဲ ့ အတူတူပဲေပါ့။

ဒါေၾကာင့္မို ့ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱ လို ့ ျဖစ္ေစ၊ ငါ့ဟာမဟုတ္ ၊ ငါမဟုတ္ ၊ ငါမပိုင္
လို ့ ျဖစ္ေစ ဘာ၀နာ စိတ္ေလးမွာ ထင္လာတဲ့ အာရံုေပၚမွာ ရႈျမင္သံုးသပ္
တတ္ရင္ တရားထိုင္တယ္ ၊ တရားမွတ္တယ္လို ့ ေျပာရပါ့မယ္။


ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္။


မွီျငမ္း။ ။ ဖားေအာက္ဆရာေတာ္ အာနပါနက်င့္စဥ္မွ ၀ိပႆနာသို ့ ႏွင့္
က်မ္းတက္အေက်ာ္ေမာ္ ဆရာေတာ္ၾကီး မိန္ ့ဆိုခ်က္။
ထို ့ျပင္ ပါဠိေတာ္ကို ကိုယ္နားလည္သလိုေလး ျပန္ေရးျပပါသည္။


ျမတ္ေရာင္နီ
( ၂၀ ၊ ၀၆ ၊ ၂၀၁၁ )

ဒီေနရာကေလးမွာ ေရးပါ..

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP