* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Sunday, June 26, 2011

ဆန္းေဒးစကူး

ဒီေန႔ ဆန္းေဒးစကူးစတယ္ ဆုိရင္ပဲ။ မစ္စတာ ဂ်ိန္းစ္ က …

'' ဘာ Chanty ကို ရြတ္တာလဲ '' လုိ႔ ေမးလာတယ္။

သင္တန္းစရင္ နေမာတႆ သံုးေခါက္ဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမးတာပါ။ ယခင္ သီတင္းပတ္ ကလည္း ဘုရားကုိ သံုႀကိမ္ရွိခိုးတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမးဘူးတယ္။ ဆရာ ဆန္ေဂ်း က ဗုဒၶဂုဏ္ ေတာ္ပါတဲ့ ဘုရားရွိခိုး စာသားကို ရြတ္ဆိုတာပါ လို႔ ေျဖတယ္။ မစ္စတာ ဂ်ိန္းစ္က ဆက္ၿပီး ေမးတယ္။

'' ဒီအိႏၵိယ နဲ႔ အျခား ရြတ္ပံုခ်င္း မတူတတ္သလုိပဲ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဗုဒၶပုဏၰိမာ( ၀ိသာခါ) ေန႔က ဘေႏၲ ေတြ ရြတ္ၾကတာ အခ်င္းခ်င္းမတူသလုိပဲ။ ဗိယက္နာမ္ ဘေႏၲေတြ ရြတ္တာေတြဟာ သံစဥ္ အနိမ့္အျမင့္ႏွင့္ သြားတယ္။ အိႏၵိယ ဘေႏၲေတြလည္း ဒီလိုပဲ သံစဥ္ႏွင့္ သြားတယ္လုိ႔ မွတ္ တယ္။ ''

''ဟုတ္တာေပါ့။ ထိုင္းလန္၊ သီရိလကၤာ၊ ကေမၻာဒီယား၊ လားအိုစ္ ၿပီးေတာ့ အိႏၵိယ ရြတ္ပံု ေတြက အတူတူပါပဲ။ ေျပာရရင္ ခရစ္ယန္၊ မြတ္စလင္၊ ဟိႏၵဴ၊ အားလံုးဟာ ရြတ္ပံုေတြက အတူတူပါပဲ။ '' လုိ႔ စာေရးသူက ေျပာလိုက္တယ္။ သူက ျခား၀င္ၿပီး ေျပာလာတယ္။

''ခရစ္ယာန္ဘုန္းႀကီးေတြလည္း သမၼာက်မ္းကို ဖတ္တဲ့အခါ ဒီလို သံစဥ္ႏွင့္ သြားေနတာ ေတြ႔ရမယ္။ ဒါေပမယ့္ သီခ်င္းဆိုတာလား ဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ''

သူက ခရစ္ယာန္ တရားေဟာဆရာ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေတာ့ သူတို႔ ဘုန္းႀကီးေတြအေပၚ သံသယ ၀င္မွာစုိးလုိ႔ ေျပာတယ္ဆိုတာ သိသာတယ္။

'' ဒါက စိတ္ႏွင့္ ဆိုင္ပါတယ္။ သာယာနာေပ်ာ္ဘြယ္ ရွိေအာင္ ရြတ္ၾကတာဆိုေတာ့ ရြတ္ပံုေတြ တူေနတာ မဆန္းပါဘူး။ အိႏၵိယကို ၾကည့္ပါလား။ သူတို႔ တီဗီ channel ေတြကို ၾကည့္ေပါ့။ အဆိုအကေတြ သိပ္မ်ားတယ္။ (ယုတ္စြ အဆံုး တရားပြဲေတြမွာေတာင္ အဆိုအကမပါရင္ မၿပီးဘူး) ။ ဒါက ယံုၾကည္မႈနဲ႕လည္း ဆုိင္တယ္။ ဘဂ၀ါဂီတိ တုိ႔ ရွိတယ္မဟုတ္လား။ သီခ်င္း ဂီတနဲ႔ လြတ္ေျမာက္မႈ(ခ်မ္းသာသုခ)ကို ရႏိုင္တယ္လို႔ သူတို႔က ယံုတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဆို အကေတြ ဒီမွာ မ်ားေနတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဗုဒၶကေတာ့ အဲဒီလုိ သီဆုိကခုန္တာ ေတြကို အားမေပးဘူး။ ''

မစ္စ္တာ ဂ်ိန္းနဲ႕ ဆန္ေဂ်း ၿငိမ္သြားၿပီး စာေရးသူကို မင္သက္ ၾကည့္ေနၾကတယ္။ စာေရး သူက white board မွာ ရႆ၊ ဒီဃ၊ ပလုတ ဆိုၿပီး သံစဥ္သံုးမ်ိဳးကုိ ေရးျပလုိက္တယ္။

'' တို႔ ေျပာဆိုေနတဲ့ အသံေတြက သံတုိ(ရႆ)၊ သံရွည္(ဒီဃ)၊ သံနိမ့္(ပလုတ) ဆုိၿပီး သံုးမ်ိဳး ရွိတယ္။ တစ္စကၠန္႔ေလာက္ ၾကာတဲ့အသံ၊ ႏွစ္စကၠန္႔ေလာက္ ၾကာတဲ့အသံ၊ အဲဒီထက္ ပုိလြန္ သြားၿပီး သံုးစကၠန္႔ေလာက္ၾကာတဲ့ အသံ။ ဒီမွာ ပလုတ အသံဆိုတာ ပံုမွန္အသံထက္ ေက်ာ္ သြားတဲ့ အသံတစ္မ်ိဳးပဲ။ ဒီအသံမ်ိဳးကုိ သီခ်င္းလို႔ ေခၚတာေပါ့။ ဒီ(သီခ်င္း) အသံ ေတြဟာ တမင္ဖန္တီးမွ ထြက္လာတဲ့ အသံေတြျဖစ္တယ္။ ဒါကို ဗုဒၶက (ပလုတ) အသံနဲ႔ သီဆုိတာကုိ မလုပ္ၾကဘို႔ သူရဲ႕တပည့္ ရဟန္းေတြကို သင္ျပခဲ့တယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ လူႀကီး လူေကာင္း ေတြဟာ ဒီလို (ပလုတ ) အသံနဲ႔ ေျပာဆုိေလ့ မရွိလို႔ပဲ။''

'' သဂၤါယနာ ဆိုတဲ့ စကားကေကာ။ ဘယ္လို အဓိပၸါယ္ရသလဲ။ ဆရာတစ္ေယာက္က ေျပာ တယ္ သဂၤါယနာဆိုတာ together singing ပဲ တဲ့။ ဒီမွာ ဂါ + ေဂဓါတ္ရဲ႕ အနက္ဟာ to singing မဟုတ္လား။ ဒါေၾကာင့္ သဂၤါယနာဆိုတာ အတူတကြ သီက်ဴးျခင္းလုိ႔ အဓိပၸါယ္ရွိ တယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ဒါေပမယ့္ together reciting လည္း ျပန္ဆိုတာ ရွိတယ္။ ဂါထာဆိုတာ ေတြက ဗုဒၶရဲ႕ ပါဠိစာေပထဲမွာလည္း ၀င္ေရာက္ေနတယ္။ ဒါေတြက အဓိကအားျဖင့္ မွတ္သားရ လြယ္ေအာင္ သီးကုံုးထားတာျဖစ္ၿပီး အဲဒါေတြကို သီခ်င္း လို သီက်ဴးရမယ္လို႔ ဆုိ တာ မဟုတ္လား။ ''

မစ္စတာ ဆန္ေဂ်းရဲ႕ ေမးခြန္း ဆံုးသည္ႏွင့္ စာေရးသူက white board မွာ သဂၤါယနာ ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို ေရးျပလုိက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ရွင္းလင္းခ်က္။

'' ဟုတ္တယ္ ဒါမွန္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လိုရြတ္ရမယ္ဆိုတာ သိဘို႔လိုတယ္။ သဂၤါယနာ ဆိုတာ သံ နဲ႔ ဂါယနာ တြဲထားတာပဲ။ အတူတကြ စုေပါင္း ရြတ္ဆိုျခင္းလို႔ အဓိပၸါယ္ ရတယ္။ ဂါယနာ၊ ဂီတ၊ ဂီတိ ဓါတ္ျခင္းက အတူတူပဲ။ အဂၤလိပ္က ဂစ္တာ လုိ႔ ေျပာတယ္။ တစ္ေနရာ တည္းမွာ အတူတကြ လာေရာက္ၿပီးေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕စကားေတာ္ေတြကို မွတ္တမ္းတင္ ရြတ္ဆိုတာကို ေျပာတာပဲ။ သီခ်င္းလုိ ရြတ္ဆိုၾကတယ္လို႔ မဆိုလုိဘူး။ မစ္စတာ ဆန္ေဂ်း ဘယ္လုိျမင္လဲ၊''

'' ဒါက ဟင္ဒီ ဘာသာ ထံုးစံက ေျပာင္းသြားတာဆိုေတာ့ အဲလို( သူတုိ႔လုိ) ပဲ(သီခ်င္းဆိုသ)လုိ ရြတ္ဆိုၾကတယ္ လို႔ေကာ မေျပာႏိုင္ဘူးလား။''

'' ေအး ဒီမွာ ဂါ ဓါတ္ သို႔မဟုတ္ ေဂ ဓါတ္က သီက်ဴးျခင္း၊ ရြတ္ဆိုျခင္း ဆိုတဲ့ အနက္ကို ေဟာတာပဲ။ reciting and singing ေပါ့။ ဒီႏွစ္မ်ိဳးက တူမေယာင္ႏွင့္ ကြဲပါတယ္။ ဗုဒၶဇင္အလို ဒါက reciting = ရြတ္ဆိုျခင္းလုိ႔ ယူၿပီး အျခား အိႏၵိယ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ဟိႏၵဴဘာသာ အရ ဆိုရင္ singing ေတးသီခ်င္းဆုိတာေပါ့။ သူတုိ႔က တရားေဟာတာေတာင္ အကအဆိုေလးနဲ႔ မဟုတ္လား။''

'' ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေမးစရာရွိတာက၊ ဒီလုိ ဂါထာေတြကို သီခ်င္းလို ဆုိရမယ္ဆိုတာကို ဘုရား က ဘယ္မွာေျပာတာ ရွိလုိ႔လဲ။''

'' ခုဒၵက ပါဌ မွာ….''

'' ဘယ္သုတ္မွာလဲ? ဘုရားက ဂါထာပါ႒္သားေတြကို သီခ်င္းလုိ သီက်ဴးရြတ္ဆုိရမယ္လုိ႔ နဲနဲမွ် မေျပာခဲ့ပါဘူး။ ''

'' အင္ မေျပာခဲ့ဘူးလား''

'' ဟုတ္တယ္။ ဗုဒၶက ေတးဆုိ ကခုန္တဲ့ လုပ္ငန္းကုိ လြတ္ေျမာက္ရာ လမ္းေၾကာင္းရဲ႕ ဖီလာဆန္႕က်င္ဘက္=၀ိသုက ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့တယ္။ ဒီသီဆုိမႈက အထက္တန္းက်တဲ့ လုပ္ငန္းမဟုတ္လို႔ပဲ။ ဆိုပါစုိ႔ မင္းတို႔ အိႏၵိယႏိုင္ငံက ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ သီခ်င္း ဆုိတာ ေတြ႔ဘူး သလား။ ဒါဟာ အထက္တန္းက် (လူႀကီးလူေကာင္း) ေတြရဲ႕ လုပ္ငန္းမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ထင္ရွားတယ္။ အခု အိႏၵိယမွာ နာမည္ႀကီးေနတဲ့ မင္းသား မင္းသမီးေတြ သူတို႔ကခုန္တာက တစ္မ်ိဳးေလ။ သူတို႔ ေငြရေရးအတြက္ လုပ္ငန္းတစ္ခုအေနနဲ႕ လုပ္ၾကတာ။ စဥ္းစားၾကည့္ေပါ့ မင္းသမီး ခ်ိဳပရာ ကို ေငြေပး ေခၚရင္ သူမ လာမွာပဲ၊ ကမွာပဲ။ ဘာလဲ ဒါက ေငြအတြက္ဆိုတာ ထင္ရွား။ အိႏၵိယ ဖေလာ္မွာ ထင္ရွားတဲ့ နာဍပုတၱဆိုတာ သဘင္ သည္မ်ိဳးႏြယ္ထဲကပဲ။ ဒီေတာ့ ခ်ဳပ္ရရင္ ဒီသီဆုိကခုန္မႈဆုိတာ အျမင့္စား လုပ္ငန္းတစ္ခု မဟုတ္ဘူးဆိုတာပါပဲ။ ေအး တစ္ခု က သီခ်င္းလုိ သီက်ဴးတယ္ဆိုရတဲ့ အခါမွာ ေတာင္ ပါဠိစာေပက ဥဒါန္းစကားလုိ႔ သံုးတယ္။ ''

'' မင္းေကာ လမ္းေပၚမွာ သီခ်င္းဆို၊ ကခုန္မႈမ်ိဳး လုပ္ႏိုင္သလား။ ''

'' ခက္ပါတယ္။ မလုပ္ႏုိင္ပါဘူး။''

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP