* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Sunday, June 26, 2011

ျပန္ၾကားလႊာ

(လူထုစိန္၀င္းသုိ႔ ျပန္ၾကားလႊာ)

သုိ႔မဟုတ္

Discipline and System - စည္းႏွင့္စနစ္
ေရးသူ - ေဒါက္တာအရွင္အာစာရ
http://www.mrmrt.info/


Dhammagarden.comမွာ Dr Ashin Indaka တစ္ဆင့္ေဖာ္ျပတဲ့ လူထုစိန္၀င္းရဲ့ “ျပည္တြင္းျဖစ္ႏိုင္ငံျခားသား”ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါးကို ဖတ္ၿပီးေတာ့ စင္ကာပူႏိုင္ငံ လည္ပတ္ေနပံု တစ္စိတ္တစ္ေဒသ. . .။ သူ႔တို႔စံနစ္ နဲ႔ သူတို႔စည္းကမ္း။ ေျခာက္ျပစ္ကင္း သဲလဲစင္ မဟုတ္ေတာင္မွ ေယဘုယ်အားျဖင့္ အေကာင္းလို႔ ဆိုႏိုင္။

ဖတ္လိုက္ရတဲ့ ေဆာင္းပါးထဲက စာပိုဒ္တစ္ခု -
“ေနာက္ၿပီးေတာ့ ၿမိဳ႕ေတြရြာေတြ သန္႔ရွင္းမႈအားနည္းတာ၊ လမ္းေပၚအမႈိက္ပစ္တာ၊ ကြမ္းတံေတြးေထြးတာ စတာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး
ျမန္မာေတြ စည္းကမ္းလံုးလံုး မရွိဘူးလို႔ အျပစ္ေျပာၾကတာ ရွိေသးတယ္။
စင္ကာပူမ်ား သိပ္သန္႔ရွင္းတာပဲလို႔လည္း ခဏခဏ ေျပာၾကတယ္။
စင္ကာပူက လမ္းေထာင့္တိုင္းမွာ ယူနီေဖာင္း၀တ္ရဲေတြ ေစာင့္ေနၾကၿပီး
စည္းမဲ့ကမ္းမဲ့ လမ္းျဖတ္ကူးသူေတြ၊ အမႈိက္ပစ္ခ်သူေတြကုိ
ခ်က္ခ်င္းဖမ္း ဒဏ္ရိုက္လုပ္တာေတြက်ေတာ့ ထည့္မေျပာၾကဘူး။”

စင္ကာပူကလူေတြ စည္းကမ္းရွိတာ ေစာင့္ၿပီးဒဏ္႐ိုက္ေနလို႔သာပါ၊ လႊတ္ထားလိုက္လို႔ကေတာ့ စည္းကမ္းပ်က္ၾကမွာပါပဲလို႔ ဆိုလိုခ်င္သလား မသိ။ အဲဒီလို ေျပာရင္လည္း လက္ခံ။ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိ။ စည္းကမ္းရွိေအာင္ ေစာင့္ၿပီး ထိန္းေပးေနတာကိုလည္း ေကာင္းတယ္လို႔ လက္ခံ။ ဥံဳနဲ႔ရရ ဖြနဲ႔ရရ စည္းကမ္းရွိဖို႔က အဓိက။ ပကတိစိတ္နဲ႔ စည္းကမ္းမရွိတတ္ေသးဘူး၊ စည္းကမ္းမရွိႏိုင္ေသးဘူးဆိုရင္ ေစာင့္ၿပီး ထိန္းေပးေနတာကို ခ်ီးက်ဴးအသိအမွတ္ ျပဳ။ ေနာက္တစ္ခုက အေစာင့္မရွိလည္း ေတာ္႐ံုတန္႐ံု အသိရွိတဲ့လူဆိုရင္ အမႈိက္မပစ္ရဲေလာက္ေအာင္၊ အမႈိက္မပစ္ရက္ေလာက္ေအာင္ သန္႔ရွင္း၀င္းလက္ေနေအာင္ လုပ္ထားပံုကိုလည္း တတ္ႏိုင္ရင္ အတုခိုး။

“စင္ကာပူက လမ္းေထာင့္တိုင္းမွာ ယူနီေဖာင္း၀တ္ရဲေတြ ေစာင့္ေနၾက”တယ္ ဆိုတာလည္း ေျပာသေလာက္ႀကီး မဟုတ္။ သတိထားမိသေလာက္ေတာ့ စည္းကမ္းမရွိရွိေအာင္ အတင္းအၾကပ္ႀကီး လုပ္ေနရတာ မဟုတ္။ ရဲအေစာင့္ေတြ ေၾကာက္ခမန္းလိလိ အမ်ားႀကီး ရွိေနတာ မဟုတ္။ ႀကိဳးၾကားႀကိဳးၾကား သြားသြားလာလာ ဘာတိဘာသာ ရွိေနၾက။ ပံုမွန္လူ၊ သာမန္လူ၊ အရပ္သားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ရဲေတြကို ထည့္တြက္စရာ မလို။ ရဲ ရွိေနမွန္းေတာင္ သိစရာ မလို။ ဒီၾကားထဲက တစ္ခုခု မေတာ္တေရာ္ လုပ္မိလိုက္တာကို ရဲသိသြားရင္ေတာ့ တကယ္ေဆာ္။ ဆင္ေျခမေပးရ။ အသနားမခံရ။ လာဘ္ထိုးလို႔လည္း ရမွာမဟုတ္။

ေနာက္ၿပီး ရဲေစာင့္တယ္ဆိုတာလည္း စည္းကမ္းပ်က္သူကို ဒဏ္႐ိုက္ဖို႔သက္သက္ ရယ္လို႔ေတာ့ ဟုတ္ပံုမရ။ လိုအပ္ရင္ လိုအပ္တဲ့လူကို ကူညီဖို႔၊ အၾကမ္းဖက္တာေတြ လုတာေတြ ကာကြယ္ဖို႔ စတဲ့စတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြလည္း ရွိအံုးမွာ။ ေငြကုန္ခံၿပီး အေစာင့္ရဲေတြ ခန္႔ထားတာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခု သတိရမိ္ေသး။ ဒါလည္း ျဖစ္ႏိုင္ရင္ တတ္ႏိုင္ရင္ အတုခိုးသင့္တဲ့ သူတို႔စနစ္ကို ခပ္ေရးေရး ျမင္လိုက္ရတဲ့ ကိစၥတစ္ခု။

----------

ဘုန္းႀကီးေလးပါး ေနတဲ့ ဒီေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းဘုန္းႀကီး ခရီးသြားေနတဲ့အခ်ိန္၊ လက္ေထာက္ဦးဇင္းသံုးပါးသာ ေက်ာင္းမွာ ရွိေနတုန္းက။ မနက္ေစာေစာ ငါးနာရီခြဲ။ အတြင္းကေန ကန္႔လန္႔ခ် ပိတ္ထားတဲ့ ဓမၼာ႐ံု အ၀င္တံခါးေရွ႕မွာ ေမွာက္ေနတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္။ အတြင္းခံေဘာင္းဘီ ၀တ္ထားတာကလြဲလို႔ ကိုယ္လံုးတီး။ အေသလား အရွင္လား မေသခ်ာ။ ေစာေစာထ တံခါးဖြင့္တဲ့ ဦးဇင္းတစ္ပါး တံခါးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း အဲဒီလူကို ေတြ႔လိုက္ရေတာ့ လန္႔သြား။ တံခါးျပန္ပိတ္ၿပီး က်ိန္းေနတုန္းျဖစ္တဲ့ က်န္တဲ့ ဦးဇင္းႏွစ္ပါးကို ဖုန္းဆက္ႏႈိးၿပီး အျမန္ဆင္းခဲ့ၾကဖို႔ေခၚ။ ကိစၥက အႀကီးႀကီး ျဖစ္သြားႏိုင္တာမို႔ ေဂါပကဥကၠ႒ကို ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကား။ ရဲဌာန အေၾကာင္းၾကား။

“လူတစ္ေယာက္ ေမွာက္ေနတယ္၊ ေသသလား ရွင္သလား မသိဘူး”ဆိုတဲ့ တိုင္းၾကားခ်က္ကို အေျခခံၿပီး ရဲဌာနက စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ေပးပံု အသိအမွတ္ျပဳေလာက္စရာ။ ရဲဌာနက “ငါးမိနစ္အတြင္း ေရာက္ေအာင္လာခဲ့မယ္”တဲ့။ ဒါေပမယ့္ . . . ။ သံုးမိနစ္နဲ႔ ေရာက္လာ။ ရဲကားတစ္စီး။ အသက္ႏွစ္ဆယ့္ငါးႏွစ္ေလာက္ ရွိမယ္ထင္ရတဲ့ ရဲႏွစ္ေယာက္။ ေျခာက္လံုးျပဴး ကိုယ္စီ။ လက္ထိပ္လည္းပါ။ ရဲတစ္ေယာက္က ေမွာက္ေနတဲ့လူနားသြားၿပီး “Excuse me . . .”တဲ့။ ယဥ္ေက်းတာလား။ ဟန္ေဆာင္တာလား။ Formalityဆိုတာလား။ လက္စသတ္ေတာ့ လူေသမဟုတ္။ လူမူး။ ငမူး။ တံတိုင္းေက်ာ္ၿပီး ၀င္လာခဲ့။ မူးတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ႐ူးတာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ဴးေက်ာ္၀င္ေရာက္မႈ။

ေနာက္တစ္ခု လိုလိုမယ္မယ္ သူတို႔ စီမံထားပံုက ေလးစားစရာ။ ရဲကားထက္ ႏွစ္မိနစ္ေလာက္ ေနာက္က်ၿပီး ambulanceဆိုတဲ့ လူနာတင္ယာဥ္တစ္စီး ေရာက္လာ။ အသက္ႏွစ္ဆယ့္ ငါးႏွစ္ေလာက္ပဲ ရွိမယ္လို႔ ယူဆရတဲ့ ရဲေမႏွစ္ေယာက္ ကားေပၚကဆင္းလာ။ လူနာထမ္းစင္ (ဒါမွမဟုတ္) လူေသထမ္းစင္တစ္ခုကို ႏွစ္ေယာက္သား ေရွ႕ေနာက္ဦးပဲ့ လက္နဲ႔ဘယ္ညာ ကိုင္မလ်က္သား။ အားပါးပါး . . . တကယ္လုပ္ၾကမယ့္ ပံု။ ရဲတစ္ေယာက္က မလိုဘူးဆိုေတာ့ ခ်က္ခ်င္းျပန္သြားၾက။

အမူးေကာင္းေကာင္းမေျပေသးတဲ့ ငမူးကို စစ္ၾကေမးၾကတုန္း ေဂါပကဥကၠ႒ ေရာက္လာ။ တပည့္ေတာ္ လုပ္လိုက္မယ္။ အ႐ုဏ္ဆြမ္း ဘုဥ္းေပးဖို႔ ႂကြၾကေတာ့။ ေနာက္မွ အေၾကာင္းအရာကို ျပန္ေျပာျပ။ စစ္ၾကေမးၾက အေျဖက ဘာမွ မေရရာ။ ေျဖပံုက မူးတစ္၀က္ ႐ူးတစ္၀က္။ အဂၤလိပ္ကို ေကာင္းေကာင္းမေျပာတတ္တာလည္း ပါမွာ။ လံကြတ္တိနဲ႔ ကိုယ္လံုးတီးမို႔ ပတ္စပို႔မပါ။ ကဒ္ျပားေတြဘာေတြလည္း မပါ။ စီးတီေဟာက လာတယ္ဆိုတာပဲ တိတိက်က်သိရ။ သူ႔အေၾကာင္းကို ဘယ္လိုေဖာ္ထုတ္။ ေလာေလာဆယ္ ရဲဌာန လိုက္ခဲ့။ အသိတစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ မမွတ္မိဘူးလား။ မွတ္မိ။ ေရာ့ ဒီဖုန္းနဲ႔ဆက္။ မင့္သူငယ္ခ်င္းကို ရဲဌာန လိုက္ခဲ့ဖို႔ ေျပာလိုက္။ လက္ထိပ္ခပ္။ ဂြပ္။

----------

ေဂါပက ဥကၠ႒ တ႐ုတ္ႀကီး ျပန္ခါနီး ေျပာ။ “အဲဒီေကာင္ ျမန္မာ။” “မဟုတ္တာ။ သူ ျမန္မာဆိုတာ ဘယ္လိုလုပ္သိလဲ။” “သူ ဖုန္းဆက္ေတာ့ ျမန္မာစကား ေျပာတာ ၾကားလိုက္တယ္။” က်ဴးေက်ာ္၀င္ေရာက္လာၿပီး ေမွာက္ေနတဲ့ ငမူးျဖစ္ေနေတာ့ ျမန္မာဆိုတာကို လက္ခံဖို႔ အင္တင္တင္။ က်ားက်ား မီးယပ္လုပ္။ “မင္းေတာင္ ျမန္မာ မဟုတ္ဘဲ ျမန္မာစကား နာလည္ေသးရင္ အဲဒီေကာင္လည္း ျမန္မာမဟုတ္ဘဲ ျမန္မာစကား ေျပာတတ္တာ ျဖစ္ႏိုင္တာေပါ့။”
“ဟားဟားဟား . . . အိုေက အိုေက။”

:)
ရွင္အာစာရ

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP