* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Saturday, June 4, 2011

ေဒါင္းလန္းႀကီးရဲ႕အလယ္

အေဆာင္မွာ ႏိုင္ငံေပါင္းစံုက ေက်ာင္းသားေပါင္းစံုရွိတယ္။ အထူးသျဖင့္ အာရွႏိုင္ငံမ်ားကေပါ့။ အီရန္ အီရတ္၊ ပါကစၥတန္၊ အာဖဂန္၊ အေမရိကန္၊ ဘဂၤလားေဒ့ရွ္၊ နီေပါ။ ယီမင္။ မြန္ဂို၊ ဂ်ပန္၊ ကိုရီးယား၊ အာဖရိကန္၊ ျမန္မာ၊ ထုိင္း၊ သီရိလကၤာ၊ ဗိယက္နာမ္ စတာ စတာေတြေပါ့။ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ အေဆာင္ခြဲထားတယ္။ ေက်ာင္းသားမ်ား ေနတဲ့ အခန္းေတြထဲကုိ အမ်ိဳးသမီးမ်ား မ၀င္ရသလို ေက်ာင္းသူမ်ားရဲ႕ အခန္းထဲကိုလည္း အမ်ိဳးသားေတြ သြားလာခြင့္ မရွိဘူး။ ေတြ႔ခ်င္ရင္ ဧည့္ခန္းမွာပဲ ေတြ႕လုိ႕ရတယ္။ အေဆာင္မွာ အေသာက္ အစား မလုပ္ရဘူး။ ည ၉ နာရီေက်ာ္ရင္ အေဆာင္မွာ ဧည့္ေတြ႔ခြင့္ မရွိေတာ့ဘူး။ ေတြ႕ခ်င္ရင္ အျပင္မွာ ေတြ႕ေပါ့။ အေဆာင္မွာ ဗိယက္နမ္ေတြက အဖြဲ႕ေတာင့္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ျမန္မာ၊ ထုိင္း။ ဒီႏိုင္ငံေတြက ေက်ာင္းသားအားလံုးနီးပါးဟာ ဘုန္းႀကီး ရဟန္းမ်ားျဖစ္ၾကတယ္။ အေရွ႕ အလယ္ပုိင္းက ေက်ာင္းသားေတြ ကလည္း တကယ့္ ဘာသာေရး သမားေတြမ်ားတယ္။ အေဆာင္အေပၚဆံုးထပ္မွာ စုေပါင္း ၀တ္ျပဳ ဆုေတာင္း တာေတြလုပ္ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေဆာင္က ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းလုိပဲ သိပ္ဆူညံမႈ မရွိဘူး။ အမ်ိဳးသမီး အေဆာင္ ဆိုရင္ ဗိယက္နာမ္ သီလရွင္ေတြက မ်ားတယ္။ ႏိုင္ငံျခားသား အေဆာင္ေတြမွာ ဘာလို႔ ႏိုင္ငံျခား သား ဘုန္းႀကီး သီလရွင္ေတြက မ်ားေနတာလဲ။ ဒါလဲ ထူးျခားခ်က္ပဲ။ ဘုန္းႀကီး သီလရွင္ဆိုတာ လူေတြလို မဟုတ္ဘူး။ ေနတာ ထုိင္တာ ေအးေဆးၾကတယ္။ ျပႆနာ မရွာဘူး။ ေျပာရဆိုရတာလည္း လြယ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ယံုၾကည္ စိတ္ခ်ရတယ္။ စတဲ့ ေကာင္းကြက္ေတြေၾကာင့္ အေဆာင္မႈးက ဦးစားေပးစနစ္နဲ႕ ေပးထား တယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ ရတယ္။


ျမန္မာေက်ာင္းသားေတြဆုိရင္ အားလံုးဟာ ဘုန္းႀကီး ရဟန္းမ်ားျဖစ္ၾကတယ္။ သူတုိ႔က သူမ်ားထက္ အနည္းငယ္ထူးတယ္။ သီးသန္႔ေနတတ္တယ္။ အခန္းေအာင္း မ်ားတယ္။ စကားနည္းတယ္လုိ႔ အမ်ားက သံုးသပ္ၾကတယ္။ ဟုတ္တယ္ ျမန္မာေတြက ဘုန္းႀကီး ရဟန္းျဖစ္ေနလို႔လား မသိဘူး အမ်ားႏွင့္ ဖက္လည္း တကင္း ေျပာလား ဆုိလား လုပ္တာ မရွိသေလာက္ဘဲ။ ဒါေၾကာင့္ အဂၤလိပ္အေျပာမွာ အားနည္းတတ္ၾကတယ္။ အခန္းေအာင္း စာဖတ္၊ စာေရးေနတာ မ်ားတာမို႔ အေရးအသားဘက္မွာ အညံ့ႀကီးေတာ့ မဟုတ္ၾကဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ျမန္မာေတြက အမ်ားႏွင့္စာလွ်င္ ေက်ာင္းၿပီးျမန္တာမ်ားတယ္။ ျမန္မာေတြက အခ်င္းခ်င္းကေတာ့ ေခါင္းတက္ နင္းမတတ္ ခင္မင္ၾကတယ္။ စကားေျပာစရာရွိရင္ အားပါးတရ ေျပာတတ္ၾကတယ္။ အခ်င္းအခ်င္း အမွားေထာက္ျပေနတာေတြ ရွိျပန္ေတာ့ အေခ်အတင္ စကားရည္လုေနတာ ေတြကလည္း ရွိတာပဲ။ သူတို႔က စုေပါင္းစား ေသာက္ တတ္ၾကတယ္။ ဒီစနစ္က ျမန္မာတုိ႔ရဲ႕ ေရွးႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာကတည္းက အေျခက်ေနခဲ့တဲ့ ေဒါင္းလန္းႀကီး စနစ္ပဲ။ ညီညြတ္ေရးကုိ အေျခခံထားတဲ့ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေက်ာင္းေတြမွာ ယေန႔အထိ က်င့္သံုးေနတဲ့ မရိုးႏိုင္တဲ့စနစ္ တစ္ခုေပါ့။ ဒီစနစ္က ဘယ္ေနရာ ေရာက္ေရာက္ မေဖ်ာက္ႏိုင္တဲ့ ျမန္မာတုိ႔ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဟန္ စနစ္လိုျဖစ္ ေနၿပီ။ ျမန္မာေက်ာင္းသား အမ်ားစုက စုေပါင္းစားေသာက္တာဆုိေတာ့ ေန႔စဥ္ေန႔ တုိင္း မ်က္ႏွာစံုညီအစည္းအေ၀း ရွိေနေတာ့တာ ေပါ့။ ေျပာစရာ ရွိတာေတြ ဒီမွာေျပာၾကတယ္။ ေဆြးေႏြး စရာရွိတာေတြ ဒီမွာေဆြးေႏြးၾကတယ္။ အသစ္အဆန္း သတင္း ပလင္းေတြကိုလည္း ဒီမွာပဲ ဖြင့္ခ်ၾကတယ္။ အေခ်အတင္ ေျပာစရာ ရွိရင္လည္း ဒီမွာပဲေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ျမန္မာေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႕ စတိုင္က အမ်ားနဲ႕ မတူတတ္ဘူးျဖစ္ေနတာေပါ့။

ျမန္မာေက်ာင္း သားေတြရဲ႕ စုေပါင္း စားေသာက္တတ္တဲ့ စနစ္ကို အမ်ားက သိပ္သေဘာက်ၾကတယ္။ သေဘာက်လြန္းလုိ႔ အခ်ိဳ႕ ေစ်းဘိုးေပး လွဴတာေတြ ရွိတယ္။ အခ်ိဳ႕က ပါ၀င္ခြင့္ ရမလားလုိ႔ လာေမးၾကတယ္။ ကိုရီးယား၊ ဂ်ပန္ေတြဆုိ အတူစားဘုိ႔ ေနေနသာသာ အခ်င္းခ်င္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ စကားေျပေနတာကုိ မေတြ႕ရေလာက္ေအာင္ပဲ။ ဗိယက္နမ္ေတြက မဆိုးေသးဘူး အဖြဲ႕အစည္းနဲ႕ ေနတတ္ၾကေသးတယ္။ ထုိင္းေတြ ဆိုလည္း စုေပါင္း စားေသာက္စနစ္ မလုပ္ၾကဘူး။

ျမန္မာေတြက စူးစူးရဲရဲ အရသာေတြကို ႀကိဳက္တယ္။ ငါးပိ ငါးေျခာက္မ်ားဟာ ျမန္မာတုိ႔ရဲ႕ အသည္းစြဲ ဟင္းလ်ာတစ္ခုပဲ။ ငါးပိကုိ ျမန္မာေတြက ႀကိဳက္ေပမယ့္ အျခားႏုိင္ငံျခားသားမ်ားကေတာ့ အထူးသျဖင့္ အိႏၵိယ ႏွင့္ အေရွ႕အလယ္ပုိင္းက ေက်ာင္းသားေတြကေတာ့ ေသခ်င္ ေအာင္ မုန္းၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေတြ႕အႀကံဳရွိ လာေတာ့ မထူးသလုိ ျဖစ္လာၾကတယ္။ အခ်ိဳ႕အႀကိဳက္ေတြ႕ၿပီး လာေတာင္းတာေတာင္ရွိတယ္။ ျမန္မာေတြက အသီးအရြက္ဆိုလည္း မ်ိဳးစံု စားတတ္ၾကတယ္။ အိႏၵိယသားအမ်ားစုက အသီးအရြက္စားတယ္လို႔ ကမၻာမွာ နာမည္ႀကီးတယ္။ သူတို႔ေလာက္ေတာ့ ျမန္မာေတြက ရီတာေပါ့။

ၾကည့္ေလ အေဆာင္၀န္းက်င္မွာ ရွိေနတဲ့ ေခြးေတာက္ပင္က အရြက္အညႊန္႕ေတြဆို ျမန္မာ ေတြလက္ခ်က္နဲ႕ နလံမထူေအာင္ျဖစ္ေနတာ။ မန္က်ည္းပင္က မာန္က်ည္းရြက္ႏုႏု၊ အသီးႏုနေတြကိုလည္း မ်က္ေစာင္း တခဲခဲနဲ႕ ပဲ။ ကန္ဇြန္းရြက္ေတြက main building နားက ေက်ာက္ေရ ကန္ထဲမွာ အေထြးသားရွိတယ္။ ဇိမ္နဲ႔ ထိုင္ခူး ေနရံုပဲ။ တမာရြက္၊ အေ၀ရာရြက္၊ ၿပီးေတာ့ မိုးရာသီဆို မွ်စ္္၊ ထိုင္းေတြကလည္း မွ်စ္စားတတ္တာမို႔ တစ္ခါတစ္ခါ ဦးသူက ရတတ္တယ္။ တရုပ္ စကားတန္းက vice chancellor ရံုးခန္းနားမွာ အတန္းလိုက္ရွိတယ္။ တိဘက္တန္ ရိုးရာ ေဆးေဖာ္မွာလိုလိုနဲ႕ ခပ္တည္တည္နဲ႕ လုိက္ေကာက္ရင္ မၾကာပါဘူး တစ္အိပ္ အျပည့္ေတာ့ ရတတ္ တယ္။ ၀န္းက်င္က အသီးအပြင့္မွန္သမွ် ျမန္မာေတြ စားေနတာကို အားလံုးျမင္ၾက သိၾကတယ္။ ဘာမွ မျဖစ္ဘူး ဆိုတာ သိေတာ့ အခ်ိဳ႕(ထိုင္းေတြ)လုိက္ စားၾကတယ္။ အခ်ိဳ႕(ဗိယက္နာမ္)က အဲဒါ ခ်က္ရင္ ေပးပါဦးလုိ႔ ေတာင္းၾကတယ္။ ျမန္မာေတြက သဘာ၀ သစ္သီး သစ္ဥေတြ အေၾကာင္းကို အမ်ားထက္ ပိုသိေနသလိုပဲ။ အမ်ားက စားရေကာင္း မွန္းေတာင္ မသိတာေတြကို ျမန္မာေတြ က အရသာပါပါ စားေသာက္ေနတာ ၾကည့္ေပ ေတာ့။ ဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ ျမန္မာရိုးရာ တုိင္းရင္း ေဆးပညာႏွင့္အညီ ေရွးေရွးျမန္မာေတြက အစား အစာမ်ား ကုိ အစာလည္း ေဆး၊ ေဆးလည္းအစာ ျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္စီမံေပးခဲ့ၾကလုိ႔ျဖစ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အိႏၵိယမွာ အသီးအရြက္ ခူးရတဲ့ ဒုကၡကလည္း မေသးလွဘူး။ လူရွင္းေလာက္မွ ခူးရတယ္။ လူလာရင္ မေယာင္မလည္ လုပ္ေနရတယ္။ ေမးလာရင္ ေဆးရြက္ခူးတာပါလုိ႔ ေျဖရတယ္။ အမ်ားထက္ ထူးေနေတာ့ တစ္မ်ိဳးျမင္မွာလည္း စိုးရတယ္ေလ။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP