* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Sunday, June 19, 2011

ရုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳး

ရုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳး

အနတၱ လကၡဏသုတ္
(အဆက္)


( ရုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳး ဆိုလို ့ ရုပ္ပံုစံ အမ်ိဳးမ်ိဳး လို ့ မမွတ္ပါနဲ ့။ ရုပ္ကို ေခ်ာတယ္ လွတယ္၊
မလွဘူး ဆိုးလိုက္တာ လို ့ ေျပာလိုရင္း မဟုတ္၊ )
ေျပာလိုရင္းကား......


ျမတ္စြာဘုရားရွင္ဟာ ပဥၥ၀ဂၢီ ၅ဦးတို ့ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱသေဘာကို အက်ဥ္းအားျဖင့္
သေဘာေပါက္သြားၾကျပီးတဲ့ အခါ အေသးစိတ္ သေဘာေပါက္ေစလိုတာမို ့
အက်ယ္အေနနဲ ့ထပ္မံ ေဟာေတာ္မူျပန္ပါတယ္။

ရုပ္ဟာ အတိတ္ရုပ္၊ အနာဂတ္ရုပ္ ၊ ပစၥပႊန္ရုပ္၊ အဇၥ်တၱရုပ္၊ ဗဟိဒၶရုပ္ ၊ ၾသဠာရိကရုပ္၊
သုခုမရုပ္၊ ဟီနရုပ္ ၊ ပဏီတရုပ္ ၊ ဒူေရရုပ္ ၊ သႏၱိေကရုပ္လို ့ ရုပ္အမ်ိဳးစား နာမည္ေပါင္း
၁၁မ်ိဳး ရွိပါတယ္။

အဲဒီ ရုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုလည္း ေနတံ မမ - ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ေနေသာ ဟမသၼိ - ငါမဟုတ္၊
ေန ေသာ ေမ အတၱာ- ငါမပိုင္ ၊ ငါ့ရဲ ့အတၱ မဟုတ္လို ့အဟုတ္ အမွန္ ေကာင္းေကာင္း
ၾကီး ဥာဏ္ပညာနဲ ့ ရွဳဆင္ျခင္ ပြါးမ်ားရပါမယ္။

ျမန္မာလို ရႈဆင္ျခင္ပြါးမ်ားပံုက -
အတိတ္ရုပ္ဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ငါမဟုတ္၊ ငါ မပိုင္( ငါ့ရဲ ့ အတၱမဟုတ္)
လို ့ တစ္ခုခ်င္း ရႈရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္တာေတြကိုလည္း ဒီအတိုင္းပဲ ၁၁ မ်ိဳးစလံုး
စံုလင္ေအာင္ ရႈဆင္ျခင္ ပြါးမ်ား ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ အဘိဓမၼာ မသင္ၾကားဘူး၊ တရားေတာ္ မနာဘူူးေသးေသးတဲ့ လူမ်ားအဖို ့
ဒီရုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ ့ ပါတ္သက္လို ့ ရွင္းျပမွ နားလည္နိုင္ပါ့မယ္။ ဒါေၾကာင့္ မို ့ ထပ္ခ်ဲ ့ျပီး
ရွင္းျပပါဦးမယ္။

အတိတ္ကလည္း ရုပ္တရားေတြျဖစ္ခဲ့ျပီ။ လူ ့ရုပ္ခႏၶာနဲ ့ ျဖစ္ေစ အျခားရုပ္ ခႏၶာနဲ ့ ျဖစ္ေစ
တစ္ခုခုနဲ ့ေတာ့ ျဖစ္ခဲ့ၾကျပီ။ ဒါမွ မဟုတ္ ဒီဘ၀ လြန္ခဲ့တဲ အသက္ခႏၶာနဲ ့ အညီ
ရုပ္တရားေတြကလည္း လြန္ခဲ့ေလျပီ။ အဲဒီအတိတ္ရုပ္ဟာ ကိုယ္ဟာ့လည္းမဟုတ္
ကိုယ္လည္းမဟုတ္ ကိုယ္လည္း မပိုင္ခဲ့ပါ့လား လို ့ ဆင္ျခင္ရႈပြါးရမယ္။

အဲဒီလိုပဲ အတိတ္ခႏၶာလို အနာဂတ္ဆိုတဲ့ မျဖစ္ေသးတဲ့ ရုပ္ခႏၶာကလည္း ဒီအတိုင္းပါပဲ။
မျဖစ္ေသးတဲ့ ရုပ္ခႏၶာကို အနာဂတ္ရုပ္ခႏၶာ ေခၚျပီး အဲဒီ ရုပ္ခႏၶာကိုလည္း ရႈပံုကေတာ့
အတူတူခ်ည္းပါ။

ခု ျဖစ္ဆဲ လက္ရွိေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္ ျဖစ္တဲ့ ရုပ္ခႏၶာကို ပစၥဳပၸန္ရုပ္လို ့ မွတ္ပါ။

အဇၥ်တၱိကရုပ္- အတြင္းရုပ္၊ ဗဟိဒၶရုပ္ - အျပင္ရုပ္။ ျမန္မာလို သာမန္ေလးေတြးၾကည့္ရင္
ေတာ့ အတြင္းရုပ္ ဆိုတာ ကိုယ္ခႏၶာ အတြင္း၊ အျပင္ရုပ္ဆိုတာ ခႏၶာကို ျပင္ပလို ့
ထင္စရာ ေတြးစရာရွိတယ္။

အဘိဓမၼာ အလိုအရကေတာ့ ခႏၶာကိုယ္မွာ အဓိက အတြင္းလူသဖြယ္ျဖစ္တဲ့
ေက်းဇူးမ်ားတဲ့ ရုပ္ကို အတြင္းရုပ္ လို ့ ေခၚပါတယ္။ အဲဒီအတြင္းရုပ္က
မ်က္စိအၾကည္ နားအၾကည္ ႏွာေခါင္းအၾကည္ လ်ွာအၾကည္ ကိုယ္အၾကည္
ဆိုတဲ့ အၾကည္ရုပ္ ၊ ပသာဒရုပ္ ၅ပါးျဖစ္ပါတယ္။ က်န္တဲ့ ရုပ္ ၂၃ပါးကေတာ့
အျပင္ရုပ္လို ့ေခၚပါတယ္။
အေျချပဳ သျဂၤိဴဟ္ ။ ( စာမ်က္နွာ ၃၅၀ )

ဖားေအာက္ဆရာေတာ္ဘုရား ေရးသားျပဳစုတဲ့ အာနပါနက်င့္စဥ္မွ ၀ိပႆနာသို ့-
စာအုပ္မွာေတာ့ အတြင္းရုပ္ အမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီး အသီးသီးတိုင္းမွာ ၂၇ ပါးစီ
ရိွၾကတယ္။ အျပင္ရုပ္ကေတာ့ တစ္ခါတစ္ရံ ႏွစ္မ်ိဳးလံုး ရွိလို ့မို ့ ၂၈ ပါး လို ့
ေရးသားထားတာ ေတြ ့ပါတယ္။ ( စာမ်က္ႏွာ- ၅ )

မိမိအေနနဲ ့ သာမန္ေလး ေတြးၾကည့္ေတာ့ အတြင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ အျပင္ပဲျဖစ္ ရုပ္တရား
မွန္သမွ်ကို ဟုတ္မွန္စြာ ရႈဆင္ျခင္ဖို ့ပဲေပါ့။

ၾသဠာရိက- ရုပ္ၾကမ္း၊ သုခုမ- ရုပ္နဳ လို ့ လြယ္လြယ္ကူကူ မွတ္ထားပါ။
ရုပ္ၾကမ္း ရုပ္နဳ ဆိုတာ အသားေရ ၾကမ္းတဲ့ နဳ ညံ့မႈကို ခြဲျခားေျပာတာ
မဟုတ္ပါ။

တရားအားထုတ္လို ့ ရႈမွတ္တဲ့အခါ သိသိသာသာ ထင္ထင္ထင္ရွားရွား
မွတ္လြယ္ ျမင္လြယ္တဲ့ ရုပ္တရားကို ရုပ္ၾကမ္း လို ့ေခၚပါတယ္။
အဲဒီရုပ္ေတြက ခုနေျပာခဲ့တဲ့ ပသာဒ ရုပ္ ၅ပါးနဲ ့ ရူပ - အဆင္း ၊
သဒၵ - အသံ ၊ ဂႏၶ- အနံ ့၊ ရသ- အရသာ ၊ ေဖာ႒ဗၺ- ( ပထ၀ီ- ၊ေတေဇာ- ၊
၀ါေယာ-၊ ) ေပါင္း ၁၂ ပါးဟာ ရုပ္ၾကမ္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

( ပထ၀ီဓာတ္ သေဘာတရား- မာ၊ ၾကမ္း ၊ ေလး ၊ ေပ်ာ့ ၊ ေခ်ာ ၊ ေပါ့ ။
ေတေဇာ ဓာတ္ သေဘာတရား- ပူမွဳ ၊ ေအးမွဳ ။
၀ါေယာ ဓာတ္သေဘာတရား- ေထာက္မႈ တြန္းမွဳ ။ တို ့ ျဖစ္ပါတယ္။

က်င့္စဥ္ စာမ်က္ႏွာ ၂၉ ။ ဖားေအာက္ဆရာေတာ္

ရုပ္တရားက ၂၈ ပါးရွိတာမို ့ က်န္တဲ့ ၁၆ ပါးကိုေတာ့ သုခုမ ရုပ္လို ့ေခၚပါတယ္။
ဥာဏ္စကၡဳ ဥာဏ္မ်က္စိနဲ ့ ၾကည့္တဲ့အခါ ၾသဠာရိက ရုပ္မ်ိဳး သိသိသာသာ
ထင္ထင္ရွားရွားၾကီး မေတြ ့တတ္၊ သိမ္ေမြ ့နဳညံ့လို ့မို ့ သုခုမလို ့ေခၚပါတယ္။

( ရုပ္ေရတြက္ပံုမ်ား ခ်န္လွပ္ထားခဲ့ပါေတာ့မယ္။ အဘိဓမၼာ ေလ့လာၾကပါကုန္။)

သုခုမရုပ္ကိုလည္း လကၡဏာေရးသံုးပါးနဲ ့ ရႈဆင္လို ့ရပါတယ္ ။ ရွဳဆင္ျခင္ရမွာပါ။

ဟီနရုပ္ - ယုတ္ညံ့ေသာရုပ္၊ ပဏီတ- မြန္ျမတ္ေသာရုပ္။ ရုပ္ယုတ္ နဲ ့ ရုပ္ျမတ္
ဆိုၾကပါစို ့။ ရုပ္ယုတ္ျဖစ္ျဖစ္ ရုပ္ျမတ္ျဖစ္ျဖစ္ အားလံုးက အတူတူပါပဲ။ လကၡဏာ
ေရးနဲ ့ သံုးပါးနဲ ့ ရႈရမွာပဲ။

ဟီန - ရုပ္ယုတ္ ဆိုတာက အကုသိုလ္ေၾကာင့္ ရလာတဲ့ ရုပ္၊ ပဏီတ - ရုပ္ျမတ္
ဆိုတာက ကုသိုလ္ေၾကာင့္ ရလာတဲ့ ရုပ္ လို ့ သာမန္ ဒီလိုေလး ခြဲထားလိုက္ပါ။
ဒါ့ထက္ ခြဲျခားရမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ အပါယ္ဘုံသားနဲ ့ လူ ဆိုရင္ လူက ပဏီတ
ရုပ္ျမတ္၊ အပါယ္ဘုံသားက ဟီန - ရုပ္ယုတ္ လို ့ခြဲပါ။ နတ္နဲ ့ လူ ဆိုရင္လည္း
ဒီအတိုင္း သာတဲ့သူက ျမတ္၊ ေအာက္က်သူက ယုတ္လို ့ ခြဲျခားသိပါေလ။

ဒူေရရုပ္- အေ၀းရုပ္ ၊ သႏၱိေက- အနီးရုပ္။
ပစၥည္း၀တၳဳ တစ္ခုခု ကိုယ္နဲ ့ နီးေနရင္ လြယ္လြယ္ကူကူ ယူလို ့ရပါတယ္။
ဒီအတိုင္းပါပဲ တရားမွတ္ရာတြင္ လြယ္လြယ္ကူကူ ဥာဏ္နဲ ့ယူလို ့ရတဲ့
ၾသဠာရိက ရုပ္ၾကမ္းကိုပဲ သႏၱိေက အနီးရုပ္လို ့ နာမည္တစ္မ်ိဳးနဲ ့
ေဟာေတာ္မူထားတာပါ။( သႏၱိေက- အသိဥာဏ္နဲ ့ နီးတဲ့ ရုပ္တရား)

ပစၥည္း တစ္ခုခုက ေ၀းေနရင္ ယူရတာ မလြယ္ကူသလိုမ်ိဳး တရားမွတ္တဲ့ေနရာမွာ
ဥာဏ္ျဖင့္ လြယ္လြယ္ကူကူ ယူလို ့မလြယ္ မသိလြယ္တဲ့ သုခုမရုပ္ ရုပ္နဳကိုပင္
ဒီေနရာမွာ ဒူေရ အေ၀းရုပ္လို ့ နာမည္ တစ္မ်ိဳးနဲ ့ သံုးထားျပီး ေဟာေတာ္မူတာပါ။
(ဒူေရ- အသိဥာဏ္နဲ ့ ေ၀းတဲ့ ရုပ္တရား)

အေျချပဳ စာမ်က္ႏွာ ၃၅၃ ကို မွီးျငမ္းပါသည္။

ဒီေနရာမွာ ဘာလို ့ အဓိပၸါယ္ တူရဲ ့သားနဲ ့ ႏွစ္မ်ိဳးေဟာေတာ္မူတာလဲ စဥ္းစားစရာ။
ဒါကေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ တစ္ခါ တစ္ခါ တရားနာ ပရိသတ္ေတြ မတူေတာ့
ပထမေျပာတဲ့ စကားကို နားမလည္ရင္ ေနာက္စကားက်ေတာ့ နားလည္မွာေပါ့။
အဲဒါေၾကာင့္ လဲလွယ္ အသံုးျပဳထားတာလို ့ နားလည္မိတယ္။ စာထဲမွာ အျခားေနရာ
ေတြ ့ရတတ္တာကေတာ့ ေ၀ေနယ် အလိုက္ လို ့ ေျပာရပါမယ္။

မွတ္ခ်က္။ ။ ဤသုတ္ကို ရွင္းျပစဥ္ တရားေဟာခဲ့စဥ္က ထုိမွ်ေလာက္ မျပည့္စံုခဲ့ပါ။
ယခု စာလို ေရးသားရာမွာ တိက်မႈ ရွိအာင္ စာသားမ်ားမွာ အေျချပဳ သျဂၤ ီဳဟ္ ႏွင့္

ဖားေအာက္ဆရာေတာ္ တရားမွ မွီျငမ္းထားပါသည္။
သို ့ေသာ္ အတိက် ကူးယူျခင္းမ်ိဳး
မဟုတ္ဘဲ
ကိုယ္နားလည္သလို အဆင္ေျပေအာင္ျပန္လည္ ေရးသားထားပါသည္။

ဆက္လက္ ေဖၚျပပါမည္။




ျမတ္ေရာင္နီ

( ၁၈ ၊ ၀၆ ၊ ၂၀၁၁ )

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP