* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Saturday, April 2, 2011

ေပါင္းစည္းျခင္းရသ

Resized_DSC_3159 copy - Copyေပါင္းစည္းျခင္း ရသ Resized_IMG_0246
ငိမ္းခ်မ္းလက္








“ ဟယ္လို ဦးဇင္းေလးလားဘုရား၊ တပည့္ေတာ္တုိ႔ ဒီႏွစ္ ထမနဲပြဲမွာ စားစရာ တစ္ခုခု လွဴမယ္ေနာ္၊ အဲဒါ ဦးဇင္းေလးက ႀကိဳေျပာထားမွ ေနရာအတြက္ အဆင္ေျပမယ္ ဆိုလို႔ ဖုန္းဆက္ ထားတာဘုရာ့၊ ဒါမွ ေနရာ အဆင္မေျပဘူး ဆိုရင္ ေနာက္ေက်ာင္း ပြဲေတြမွာ လာမလုပ္ေတာ့ဘူးေနာ္ ” လုိ႔ ေျပာလာ သူကေတာ့ အရင္ေက်ာင္းပြဲေတြမွာ ေနရာ အဆင္ မေျပခဲ့လုိ႔ ကြန္ပလိန္း လုပ္ဖူးတ့ဲ ဒကာမႀကီးေပါ့။

တစ္ဆက္တည္း ၿပီးခဲ့တဲ့အႀကိမ္တုန္းက သူေျပာခဲ့တာကိုလည္း ျပန္ၾကားေယာင္မိတယ္၊ “ ဒါပါနဲ႔ဆုိရင္ သံုးႀကိမ္ေတာင္ ရွိၿပီေနာ္ ” တဲ့၊ တကယ္ ဆိုရင္ မိမိတို႔ ေက်ာင္းတုိက္မွာက်င္းပတဲ့ ပြဲတုိင္းအလွဴရွင္မ်ား အစစအဆင္ေျပဖို႔အတြက္ အတတ္ႏူိင္ဆံုး စနစ္တက် စီစဥ္ေပးေလ့ရွိတယ္ဆုိတာ ကုသုိလ္ရွင္မ်ားနဲ႔ ကုုသုိလ္ယူသူတိုင္း အသိပါ။


ဒါေပမဲ့ ပြဲေတာ္က်င္းပတဲ့အခါမွာေတာ့ စီစဥ္ထားသလို ေနရာတက်မျဖစ္တတ္တာကို အားလံုးႀကံဳဖူးၾကမွာပါ။ အဲဒါကလည္း သြားေရးလာေရး ခက္ခဲလို႔ ေနာက္က်တဲ့သူ၊ ေရာက္ႏွင့္ေနသူကလည္း ေနရာလပ္တယ္ထင္ၿပီး စိတ္ႀကိဳက္ေနရာကို ယူႏွင့္သူ၊ ရာသီဥတုအေျခ အေနေၾကာင့္ ေန ရာေရႊ႕ရတဲ့အခါ သင့္ရာႀကံဳရာေနရာေပးရျခင္း စတာေတြေၾကာင့္ ေနရာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ခြန္းႀကီးခြန္းငယ္ ေျပာရတာေလးေတြေတာ့ ရွိတတ္တာေပါ့။


အဲဒီလို ေျပာစရာဆုိစရာ အေရးကိစၥႀကံဳလာရင္ ပြဲေတာ္က်င္းပတဲ့ေနရာနဲ႔ အနီးဆံုးမွာရွိတဲ့ “ ကံဆုိးသူ ေမာင္ရွင္ ” က မိမိ။ ကြန္ပလိန္းအမ်ိဳးမ်ိဳးက မိမိအေပၚသာ တက္လာတတ္စၿမဲ၊ ေရွးအရင္ပြဲေတာ္မ်ားမွာ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ တစ္ခ်ိဳ႕ကိစၥေတြဆုိရင္ အလွဴရွင္စာရင္းလက္ခံတာ မိမိမဟုတ္ေပမဲ့ ပြဲေန႔မွာ အေၾကာင္းႀကီးငယ္ ကိစၥႀကံဳလာရင္ အနီးဆံုးရွိေနတတ္တဲ့ မိမိကသာ ေျပလည္ေအာင္ေျဖရွင္းေပးရၿမဲ။ ဒါေၾကာင့္ အထက္မွာေျပာခဲ့ သလို ေနာက္ေနာင္ ပြဲေတြမွာ မလိုလားအပ္တဲ့ ကိစၥေလးေတြ မျဖစ္ေအာင္ အခုလို ႀကိဳပြိဳင့္ေလးေတြ လုပ္ထားရတာေပါ့။


အလွဴဒါနနဲ႔ပတ္သတ္ရင္ ျမန္မာလူမ်ိဳး ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သဒၶါေပါက္ရင္ ေပါက္သေလာက္ ေစတနာတရားေတြ အထြဋ္ အထိပ္ေရာက္ၿပီး အိမ္တုိင္ပါခြ်တ္လွဴရ လွဴရလို႔ သေဘာထားတတ္ၾကေပမဲ့၊ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ ဂုဏ္ပကာသနအရင္းခံတဲ့ အသိဥာဏ္အားနည္းတဲ့ အျပဳအမွဳေတြေၾကာင့္ ကုသိုလ္ျဖစ္သင့္သေလာက္ မျဖစ္တာကိုလည္းေတြ႕ရတယ္။


တကယ္ဆုိ အခုလို ဒါနျပဳတဲ့ေနရာေတြမွာ ပါရမီထုိက္တဲ့ ကုသုိလ္ျဖစ္ဖုိ႔ ေစတနာ၊ လွဴဖြယ္၀တၳဳ နဲ႔ အလွဴခံ ပုဂၢိဳလ္ ဒီသံုးခ်က္ ဟန္ခ်က္ညီဖို႔ လိုအပ္လွပါတယ္။ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္မေရြး လွဴဒါန္းခြင့္ရတဲ့ အခုလို စုေပါင္းပြဲေတာ္ေတြမွာ အသိဥာဏ္ေရွ႕ထားရင္ သာမန္ဒါန ကုသုိလ္ေလးကေန ပါရမီထုိက္တဲ့ ကုသုိလ္တစ္ခုျဖစ္ႏူိင္လုိ႔ အလွဴရွင္မ်ားရဲ့ စိတ္ကို အသိဥာဏ္တို႔၊ ေစတနာတို႔နဲ႔ အတူယွဥ္တြဲေနေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္ၾကပါတယ္။


ေနာက္ၿပီးအလွဴခံပုဂၢိဳလ္ကို အယုတ္အလတ္ အျမတ္မေရြး လွဴဒါန္းတတ္မယ္ဆုိရင္ “ အလွဴခံ တစ္က်ိပ္ေလး ေခြးေတာင္ပါေသး ” လို႔ ဆိုတဲ့အတိုင္း ကိုယ့္ရဲ့ျဖဴစင္တဲ့ လွဴဖြယ္၀တၳဳနဲ႔ ျမင့္ျမတ္တဲ့ ေစတနာတရားကို အရင္းခံလိုက္ရင္ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္ဆိုတာ ဒီအေမရိကန္ႏိူင္ငံမွာလည္း မရွားလွပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အခုလို ဒါနပြဲေတာ္ေတြမွာ မိမိရဲ့ သိတတ္နားလည္မွဳကေန အလွဴဒါနျပဳသူအခ်င္းခ်င္း စိတ္ေကာင္း ထား ေမတၱာပြား လို႔ ျဖဴစင္တဲ့ေစတနာ ခပ္မ်ားမ်ားေလး ပက္ဖ်န္းေပးလိုက္မယ္ဆုိရင္ ေနရာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး မြန္ျမတ္တဲ့ အလွဴတစ္ခု ဆင့္ေလာင္းရရွိႏိူင္ တာကို လည္း ႏွလံုးသြင္းေစခ်င္ပါတယ္။


ဒီေနရာမွာ မိမိအေနနဲ႔ ေနရာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး တစ္ခုေတြးမိတယ္၊ မိမိ ထာ၀ရ လုိလားတဲ့ ေနရာတစ္ခုကို ေျပာပါဆုိရင္ေတာ့ ဗုဒၶျမတ္စြာ ညြန္ျပေတာ္မူတဲ့ အရိယာတို႔စံ၀င္ရာ ေနရာျမတ္ေလးပဲေပါ့၊ က်န္တဲ့ အျခားသူေတြ လိုလားတပ္မက္္ေနၾကတဲ့ ထုိေနရာ၊ ဤေနရာ ၊ ထုိကုလားထုိင္၊ ဤကုလားထုိင္ေတြ ဆုိတာကျဖင့္ စိတ္ရွဳပ္ေထြးဖြယ္ရာ ေနရာေတြလို႔ ထင္မိတယ္။


ဒါေၾကာင့္လည္း ႏွစ္စဥ္က်င္းပတဲ့ ဟာ့မြန္းေဗးေက်ာင္းတုိက္ႀကီးရဲ့ ပြဲေတာ္မ်ားမွာပါ၀င္ၾကတဲ့ အလွဴရွင္မ်ားရယ္၊ အဖက္ဖက္က အားႀကိဳးမာန္တက္ လုပ္ေဆာင္ေပးလာၾကတဲ့ လူငယ္လူရြယ္မ်ားရယ္၊ ပြဲေတာ္ကို အစအဆံုး ပတ္စာခြာ ဖ်ာသိမ္း မီးဖိုေခ်ာင္ေ၀ယ်ာ၀စၥလုပ္ကိုင္ေပးၾကတဲ့ ကုသုိလ္ရွင္ မ်ားရယ္ကို ဆရာေတာ္မ်ားက ႀကံဳတုိင္း ကုသုိလ္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ စိတ္ထားတတ္ဖို႔ ေဟာေျပာေပးၾကသလို၊ မိမိလည္း အခြင့္သင့္ရင္ သင့္သလုိ ေျပာေပး ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေျပာခဏ ေမ့ခဏလို႔ ေျပာရမလိုေပါ့။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေျပာလို႔နား၀င္တာထက္ ဖတ္လို႔သေဘာေပါက္တာက ပိုၿပီး အသိစြဲႏိူင္လို႔ အေတြးအျမင္ေလးေတြကို အခုလို ကေလာင္ထက္ ထပ္တင္ျပန္မိတာပါ။


အထက္မွာ ဖုန္းနဲ႔ ကြန္ပလိန္းတက္လာတဲ့ ဒကာမႀကီးကို ဒီသေဘာထားေလးေတြ ေနာက္ႀကံဳႀကိဳက္ရင္ ေျပာျပေပးရအံုးမယ္၊ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ “ ဒကာမႀကီး ဘာမွမပူနဲ႔၊ ဒီတစ္ခါ ေနရာအဆင္ေျပေအာင္ စီစဥ္းေပးထားပါ့မယ္ ” လို႔ အာမခံေပးလုိက္ေတာ့ ဒကာမႀကီးလည္း စိတ္ေက်နပ္သြားၿပီး “ ဦးဇင္း ဒါဆုိရင္ တပည့္ေတာ္တို႔ သံဃာေတာ္မ်ားအတြက္ ဆြမ္းဟင္းဘာလုပ္ေပးလာရအံုးမလဲဘုရား” လို႔ ေနာက္ထပ္ ကုသိုလ္လုိက္ပြဲ အတြက္ ေမးလာလို႔ “ ဟင္းေတြကေတာ့ စံုသေလာက္ျဖစ္ေနပါၿပီး၊ ဒကာမႀကီး လွဴခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဟင္းခ်ိဳေသာက္ တစ္ခုေလာက္ စီစဥ္ေလ၊ ဒကာမႀကီး လုပ္မယ္ဆိုရင္ ဦးဇင္းတုိ႔ ေက်ာင္းကေန ဟင္းခ်ိဳေသာက္ မလုပ္ေတာ့ဘူးေပါ့ ” “ ဒါဆိုတပည့္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာျပည္ကေန လတ္တေလာ တုန္းကမွ ယူလာတဲ့ ပုတတ္စာကို ဗူးသီးေလးနဲ႔ ဟင္းခါးခ်က္လာခဲ့မယ္ဘုရား” “ ဟာ့...... ေကာင္းတာေပါ့ ဒကာမႀကီးရယ္၊ သရက္သီးစိမ္းေလးကို ပါးပါးေပါက္ထည့္လုိက္ရင္ ပိုလို႔ေကာင္းေပါ့၊ ဒီေရာက္ကတည္းက ပုတတ္စာဆုိတာ မစားရတာၾကာလို႔ အရသာကို ေမ့ေတ့ေတ့ရယ္ေလ” လုိ႔ အရႊန္းေဖာက္လိုက္ေသးရဲ့။


ဒီထမနဲပြဲက ေက်ာင္းတုိက္ႀကီးရဲ့ ရာသီပြဲဦး၊ ဒီျပႆနာကလည္း ျပႆနာဦးေပါ့။ ႏွစ္စဥ္ အေမရိကန္ႏူိင္ငံ၊ ကာလီးဖိုးနီးယားျပည္နယ္၊ ဟာ့မြန္းေဗးၿမိဳ႕၊ ဓမၼာနႏၵ၀ိဟာရေက်ာင္းတုိက္ႀကီးမွာ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာ အသင္းႀကီးက ဦးေဆာင္ၿပီး ထမနဲပြဲ၊ သႀကၤန္ပြဲ၊ ဗုဒၶေန႔ပြဲ၊ ၀ါဆိုပြဲ၊ နိဗၺာန္ေစ်းပြဲ၊ သီတင္းကြ်တ္ပြဲနဲ႔ ကထိန္ပြဲေတာ္မ်ားဆိုၿပီး ရာသီအလိုက္ ပြဲေတာ္ႀကီးခုႏွစ္ပြဲကို က်င္းပတယ္။ နိဗၺာန္ေစ်းပြဲေတာ္ကလြဲၿပီး က်န္တဲ့ေျခာက္ပြဲ မွာ အလွဴရွင္မ်ားလွဴဒါန္းၾကတဲ့ ျမန္မာရုိးရာ အစားအစာမ်ားအျပင္၊ ဒီေျမဖြား ကေလးမ်ားအတြက္ ဒီျပည္က အစားအစားမ်ားကိုပါ စီစဥ္ေပးလို႔ရယ္၊ လာသမွ် အလွစားယံုသာမက အ၀လည္းစားလို႔ရေအာင္ လွဴဒါန္းေပးၾကတဲ့အျပင္၊ အစားအေသာက္မ်ားရဲ့ အေျခအေနအလိုက္ ဒီကအေခၚ “ To Go ” ပါတြဲလို႔ ၾကြေရာက္လာသူမ်ား အစားလည္း၀ အထုပ္လည္းဆြဲ ကုသုိလ္လည္းရေအာင္ အလွဴရွင္မ်ား၊ ေ၀ယ်ာ၀စၥကုသုိလ္ရွင္မ်ားနဲ႔ ပြဲစီစဥ္သူ အဖြဲ႕၀င္လူႀကီမ်ားက အစစအရာရာ အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးၾကတယ္ေလ။ အဲ…….တစ္ခုေတာ့ရွိတာေပါ့၊ အထုပ္ဆြဲတဲ့အခါမွာ အေကြ်းအေမြး အလွဴရွင္မ်ားရဲ့ လွဴဒါန္းမွဳအေျခအေနနဲ႔ အခ်ိန္အခါအေပၚေတာ့ မူတည္တာေပါ့။


နိဗၺာန္ေစ်းပြဲေတာ္ကေတာ့ ေက်ာင္းတုိက္ႀကီး ရပ္တည္လည္ပတ္ဖို႔ တစ္ႏွစ္မွာတစ္ႀကိမ္သာက်င္းပတဲ့ Fundraising ျဖစ္လုိ႔ အစားအေသာက္ အလွဴရွင္မ်ားရဲ့ အရင္းနဲ႔ ေရာင္းရတဲ့ အျမတ္ပါမက်န္ ေက်ာင္းတုိက္ႀကီးကို အားလံုးျပန္ၿပီး လွဴဒါန္းၾကတဲ့အျပင္၊ လာေရာက္ၾကတဲ့ ဧည့္သည္မ်ား ကလည္း Ticket လုိ႔ေခၚတဲ့ အစားအေသာက္မ်ားတြက္ အလွဴေငြလက္မွတ္နဲ႔ ၀ယ္ယူၿပီး အစားလည္းစား အလွဴလည္းျဖစ္တဲ့ ကုသုိလ္ စနစ္နဲ႔ ေက်ာင္းတုိက္ ရံပံုေငြအတြက္ပါ တစ္ခါတည္း ေရာင္းသူေရာ ၀ယ္သူပါေပါင္းလုိ႔ အမ်ားအလွဴ စုေပါင္းကုသုိလ္ျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ေပး ထားတယ္ေလ။ ဒါေတြက ဒီေက်ာင္းတုိက္ႀကီးမွာ ႏွစ္စဥ္က်င္းပတဲ့ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ရဲ့ ပြဲေတာ္အခ်ဳပ္ေပါ့။


အခုလည္း တပို႔တြဲလရဲ့ ထမနဲရာသီ ေရာက္လာျပန္ၿပီ။ ငယ္ငယ္တုန္းက ေက်ာင္းမွာသင္ခဲ့ဖူးရဲ့။ ဒီထမနဲပြဲ အေၾကာင္းေပါ့။ ပုဆိုးခါးေတာင္ ႀကိဳက္လို႔ ေဆးမွင္ေၾကာင္ ထုိးကြင္းအရုပ္ေတြကို ေပါင္ႏွစ္ဖက္မွာ အျပည့္ထုိးထားၿပီး ဗလေတာင့္ေတာင့္ ဦးေခါင္းေယာင္ထံုးထားတဲ့ အမ်ိဳးသား ႀကီးႏွစ္ေယာက္က သစ္သားေယာက္မႀကီးေတြ ကိုင္လို႔ ထင္းမီးညီညီထိုးထားတဲ့ မိုးၿပဲဒယ္အိုးႀကီး ေဘးကေန ဆီ၊ ဂ်င္း၊ ေကာက္ညွင္းဆန္ အျဖဴ , အမည္း၊ ႏွမ္း၊ ေျမပဲ၊ သၾကား၊ ဆား၊ ႏွမ္းဆီ၊ အုန္းသီ အစရွိတဲ့ အမယ္ပစၥည္းအစုစုကို အစဥ္အတုိင္းထည့္ကာ ေဘးႏွစ္ဖက္ကေန ေခြ်းတလံုးလံုးနဲ႔ အားရပါးရ သူအၿပိဳင္ ကုိယ္အၿပိဳင္ ထုိးေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ အလယ္က “ ေရကိုင္ ” လို႔ ေခၚတဲ့ ထမနဲအတြက္ အရသာ အေလးအေပါ့တင္မက အခ်ိဳအစိမ့္၊ အေပ်ာ့အမာ၊ အေစးအညက္၊ အေမႊးအႀကိဳင္ စတဲ့ ထမနဲေကာင္းတစ္ဒယ္ျဖစ္ဖုိ႔ အဓိက အခရာလုိ႔ဆိုရမဲ့ ပုဂၢိဳလ္ရဲ့ စရုိက္ အသြင္အျပင္ရယ္၊ နံေဘးကေန ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆုိင္ဆုိင္ တီးမွဳတ္ေနတဲ့ ျမန္မာရုိးရာ အိုးစည္၀ုိင္းရယ္၊ အားေပးေနၾကတဲ့ သူေတြရယ္ေပ့ါ။ ဒါကေတာ့ ဟိုးငယ္ငယ္ တုန္းက ျမင္ခဲ့ဖူးသင္ခဲ့ရဖူးတဲ့ ထမနဲပြဲေတာ္အေၾကာင္း ျမင္ကြင္းေလးေပါ့။ အရြယ္ေရာက္လုိ႔ တပို႔တြဲလရဲ့ ထမနဲ ရာသီေရာက္ ရင္ ေရႊတိဂံု ဘုရားေျခေတာ္ရင္းမွာ က်င္းပတဲ့ ျမန္မာ့ရိုးရာ ထမနဲထုိးၿပိဳင္ပြဲမ်ားကို ျမင္ရေတာ့ သင္ခဲ့ဖူးတဲ့စာနဲ႔ ျမင္ေတြရတဲ့အျမင္ရယ္ ေပါင္းစပ္လို႔ ထမနဲေကာင္း တစ္ဒယ္အတြက္ စုေပါင္းျခင္းရလဒ္ရဲ့ ေအာင္ျမင္မွဳရသတို႔ကုိ ပိုလို႔ သေဘာေပါက္ခဲ့ရတယ္။


အခုေတာ့ အေမရိကန္ေရာက္မွ ကိုယ္ေတြ႕ႀကံဳတဲ့ မိမိေနထုိင္ရာ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးရဲ့ ထမနဲပြဲေတာ္ ပံုရိပ္ေတြနဲ႔ ငယ္စဥ္က ထမနဲပြဲေတာ္ ပံုရိပ္ေတြကို ႏူိင္းယွဥ္ၾကည့္မိျပန္တယ္။ တူတာရွိသလုိ မတူတာလည္း ရွိလုိ႔ေပါ့။ တူတာက ထမနဲျဖစ္တာေလ၊ မတူတာကေတာ့ ထင္းမီးနဲ႔ ဂက္(စ္)မီးကြာတာရယ္၊ ေနာက္ၿပီး မိမိတုိ႔ ဟာ့မြန္းေဗးေက်ာင္းမွာ ျမန္မာရိုးရာ အတီးအမွဳတ္မပါတာေလးရယ္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ……… ဟာ့မြန္းေဗးေက်ာင္း ထမနဲက စားလုိ႔သိပ္ေကာင္းတယ္လို႔ လာသူအမ်ားက ဆိုၾကရဲ့။ အဲ…….. ဒီေနရာမွာ “ ကိုယ့္ငါးခ်ဥ္ ကိုယ္ခ်ဥ္တယ္ ” လို႔ ဆိုခ်င္ဆိုေနာ္။


ထမနဲထုိးမဲ့ေန႔မွာ ႏွစ္စဥ္အဓိကထုိးေပးေနၾက ေဘးဧရိယာက လူငယ္လူရြယ္မ်ား ဒီႏွစ္မွာ ပတ္လည္ေဘာလံုးၿပိဳင္ပြဲမ်ားရွိတယ္ဆုိလို႔ ထုိးမဲ့ရက္ မတုိင္မွီ ႀကိဳတင္ၿပီးဖုန္းနဲ႔ ဟိုတဂြမ္ဂြမ္၊ ဒီတဂြမ္ဂြမ္ လံု႔လျပဳထားရတယ္ေလ။ ထမနဲေကာင္းဆိုတာ စားလိုအရသာရွိသေလာက္ ထုိးတဲ့ အခါလည္း အားသြန္ခြန္စိုက္ရတယ္ဆိုတာ ထုိးဖူးသူတိုင္း အသိပါ။ ေလွေလွာ္အားကစားကို လုိက္စားတဲ့ ညီငယ္ လုံးလုံးတုိ႔လို သူေတြအတြက္ေတာ့ သိပ္မေထာင္း သာလွေပမဲ့ ေတာ္ယံု တန္ယံု အေလ့အက်င့္မရွိသူေတြ အတြက္ေတာ့ အိမ္ျပန္ေရာက္တဲ့အခါ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးေတြ ႀကိဳေသာက္ အိပ္တာ စိတ္အခ်ရဆံုးလို႔ ေနာင္ထမနဲပြဲ ႏဲႊမဲ့သူမ်ားကို မွာလိုက္ခ်င္ေသးရဲ့။


ေက်ာင္းရဲ့ ထမနဲပြဲေတာ္ကို ေဖေဖာ္၀ါရီ ႏွစ္ဆယ္ရက္ျဖစ္တဲ့ တနဂၤေႏြေန႔မွာက်င္းပမွာျဖစ္လို႔ ဆယ့္ကိုးရက္ စေနေန႔ နံနက္ ရွစ္နာရီေလာက္ ကစလုိ႔ ေကာက္ညွင္းမ်ားစတင္ ခ်က္ေနၾကတယ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ႀကိဳေရာက္ႏွင့္ေနသူ တစ္ခ်ဳိ႕က ထမနဲထုိးဖို႔ စိတ္ေစာကာ ထိုးမယ္တကဲကဲ ဟန္ေရး တျပျပ ျဖစ္ေနၾကေလရဲ့။ ဘယ္ေလာက္ပင္ စိတ္ေစာ စိတ္ေစာ ေကာက္ညွင္းဆန္မက်က္သေရြ႕ ကိစၥမၿပီးပါဘူး။

ဆန္က်က္မွ စထုိးရမွာမို႔ေလ။ မိမိက ေျပာလုိက္ေသးရဲ့ “ ေျပာေတာ့၊ ဆင္ဖမ္းမယ္၊ က်ားဖမ္းမယ္နဲ႔ ၾကြက္စုပ္ေလး ေျခေတာက္အနား ျဖတ္ေျပးတာကို လန္႔ေအာ္ေနရင္ လူၾကားလိုမသင့္ေလ်ာ္ဘူးေနာ္” လို႔၊ ဟုတ္တယ္ေလ၊ ေကာက္ညွင္းဆန္မရခင္ ထုိးမယ္တျပင္ျပင္လုပ္ေနၿပီး တကယ့္တကယ္ ထုိးၾကတဲ့အခါ ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္ ေပ်ာက္သြားၾကတဲ့ သူတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေပါ့။


ဒီလိုနဲ႔ ေကာက္ညွင္းဆန္က်က္တဲ့အခ်ိန္ ေန႔လည္ တစ္နာရီေလာက္ကေန စထုိးလုိက္ၾကတာ ညေနငါးနာရီေက်ာ္လို႔ ေျခာက္နာရီထိုသြားတယ္။ အဲဒီ ေန႔က အၿငိဳးႀကီးတဲ့ စေနမိုးကလည္း ခပ္ကဲကဲရယ္ေလ၊ မိုးထဲေလထဲမွာ ေခြ်းမရြဲဘဲ အားခဲလို႔ ထမနဲထုိးခဲ့ၾကတဲ့ ေဘးဧရိယာက လူႀကီးလူငယ္ လူရြယ္တစ္ဖြဲ႕ရဲ့ ထက္သန္တဲ့ ေစတနာသဒၶါတရားကလည္း မေမ့ရက္စရာပါ။ စုစုေပါင္း ေပါင္တစ္ရာ႔ရွစ္ဆယ္ ထိုးဖို႔ျပင္ေပမဲ့ ေနာက္တစ္ေန႔ ပြဲေန႔မွာ သတင္းကေနရာသီေကာင္းမွာကိုႀကိဳသိလို႔ ေက်ာင္းမွာလက္က်န္ရွိတဲ့ ေကာင္းညွင္းဆန္ေတြကိုပါ ေရာသမေပးလုိက္တာ ေပါင္ႏွစ္ရာနီးပါး ျဖစ္သြားေတာ့တယ္။ဟာ့မြန္းေဗးရဲ့ ဒီႏွစ္ထမနဲထုိးခ်ိန္မွာ အရင္ႏွစ္ေတြနဲ႔မတူ ထူးျခားတာေလး တစ္ခုရွိတယ္။

ပံုမွန္ထုိးေနၾက လူငယ္လူႀကီး၊ ေယာက်ၤားေလးအမ်ိဳးသားေတြ အျပင္ မီးဖိုေခ်ာင္ေ၀ယ်ာ၀စၥအဖြဲ႕ ဒကာမႀကီးေတြလည္း အားက်မခံ ထမနဲတစ္ဒယ္ ၀င္ကာတြယ္ေသးရဲ့။ လက္သံေတာ့ ေျပာင္သဗ်။ အမ်ိဳးသမီးေတြဆိုၿပီး အထင္ေသးခ်င္တဲ့ သူမ်ားကို ျမင္ေတြ႕ေစခ်င္ရဲ့။

မွတ္တမ္း ဓာတ္ပံုေတာင္ တင္ျဖစ္လုိက္ေသး။ အဲဒီတစ္ဒယ္ကေတာ့ သူတို႔ေျပာသလုိဆိုရရင္ ဂြတ္ရွယ္ဆိုပဲ။ ေနာက္တစ္ေန႔ ေက်ာင္းပြဲကိုလာၾကတဲ့ ထမနဲလက္ေဆာင္ရတဲ့ ကံထူးရွင္ေတြ သိပါလိမ့္မယ္။ စာဖတ္သူလည္း တကယ္လို႔မ်ား အဲဒီေန႔က ကံထူးရွင္ျဖစ္ခဲ့တယ္ဆုိရင္ ေမးပါရေစ၊ ဂြတ္ မဂြတ္၊ ရွယ္ မရွယ္ေပါ့။


တကယ္ေတာ့ ထမနဲဆိုတာ ပါ၀င္သင့္တဲ့ အမယ္ပစၥည္းအစုစုနဲ႔ ေအာက္ကေနမီးအားကို နားလည္တဲ့သူက လုိတိုး ပိုေလ်ာ့ ျပဳေပးလုိ႔၊ အထက္ကလည္း ခ်က္ၿပီးသားေကာက္ညွင္းဆန္ကို ဆီ၊ ဂ်င္း၊ ေျမပဲ၊ ႏွမ္း ၊ ဆား၊ သၾကား၊ အုန္းသီးေၾကာ္ အစရွိတဲ့ အဆာပလာေတြကို အခ်ိဳးက်က် အစဥ္အတိုင္း လိုအပ္သလို ထည့္ေပးရတဲ့အျပင္၊ ထုိးသားေတြကလည္း အိုးမကပ္ေအာင္ အားစုိက္ၿပီး မခုိမကပ္ဘဲ မနားတမ္း ထုိးေပးေနမွ အားလံုးက အညီအမွ် အခ်ိဳးက်လို႔ ထမနဲေကာင္း တစ္ဒယ္ျဖစ္လာတာကလား။

ဒီၾကားထဲ ထမနဲအိုးေတြက တစ္ႀကိမ္သာထုိးရေပမဲ့ ထူးထူးျခားျခား ငါးဒယ္ေျမာက္မွာ က်န္တဲ့ အဆာပလာေတြ အကုန္ထည့္ၿပီး ဆားမထည့္မိ လို႔ ႏွစ္ႀကိမ္ေတာင္ ထုိးလုိက္ရပါေသးရဲ့။ အဲဒါေတာင္ ထမနဲထိုးသားလုပ္အားရွင္ စိုးမိုးတို႔လို ႀကိဳျပန္ႏွင့္သူေတြကို လက္ေဆာင္ေပးၿပီးမွ သိရေတာ့ တယ္။ အဲဒီတစ္ဒယ္က ေသြးတိုးသမားမ်ားအတြက္ ထင္ပ။ စုိးမိုးကို ေနာက္တစ္ေန႔ ျဖစ္တဲ့ ပြဲေတာ္ေန႔မွာေတြ႕ေတာ့ ေနာက္လိုက္ေသးရဲ့၊ “ စုိးမိုးေရ မေန႔ကေပးလုိက္တာက ထမယ္ မနဲဘူး၊ ဆားနဲတာေဟး..... ” လို႔။


ဒီႏွစ္ထမနဲပြဲကေတာ့ ထုိးတဲ့ေန႔မွာ မိုးထဲေလထဲ အျပတ္ႏႊဲခဲ့ရေပမဲ့၊ ပြဲေတာ္က်င္းပတဲ့ ေနာက္ေန႔မွာ ရာသီဥတုသာသာယာယာရွိလို႔၊ လာသမွ် ဧည့္သည္ တုိင္းလုိလိုကို ေက်ာင္းကေန ထမနဲအထုပ္ေလးေတြ ေပးေ၀ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အလွဴရွင္မ်ားရဲ့ စုေပါင္းလွဴဒါန္းတဲ့ ထမနဲအျပင္၊ ထမင္း၊ ငါးဟင္းနဲ ႔ေရွာက္သီးသုပ္၊ အုန္းထမင္းနဲ႔ ၾကက္သားခ်က္၊ ၾကာဆံခ်က္၊ လၻက္ရည္နဲ႔ အီၾကာေကြ၊ စမူဆာသုပ္အစရွိတဲ့ စားေသာက္စရာမ်ားကိုလည္း သီးသန္႔ အလွဴရွင္မ်ားမွ လာေရာက္ၿပီး အသီးသီးကုသုိလ္ျပဳၾကေသးတယ္။ ရာသီကလည္းေကာင္း စားစရာကလည္းမ်ားလို႔ လာေရာက္ၾကတဲ့ ဧည့္သည္ ရွစ္ရာေက်ာ္ တစ္ေထာင္ေလာက္အတြက္ ျပည့္စံုလံုေလာက္ယံုမက အထက္မွာဆုိခဲ့သလို “ To Go ” မ်ားလည္း အပါေပါ့။


ေက်ာင္းတုိက္မွာ ပြဲေတာ္တစ္ခုက်င္းပတိုင္း အဆင္ေျပတာလည္းရွိမယ္၊ မေျပတာလည္းရွိမယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်င္းပတဲ့ ပြဲေတာ္ ေအာင္ေအာင္ျ မင္ျ မင္နဲ႔ ၿပီးဆံုး သြားဖို႔အတြက္ ႀကံဳေတြလာတဲ့ အဆင္မေျပမူေလးေတြကို စိတ္ရွည္သည္းခံေပးၿပီး အမ်ားနဲ႔ထပ္တူ ခုိကပ္မေနဘဲ က်ရာေနရာကေန နားလည္းမွဳတရား လက္ကိုင္ထားၿပီး လုပ္ေဆာင္ႏိူင္ဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒီလုိပဲေပါ့ လူဘ၀မွာလည္း ဘယ္အရာမဆို အခက္အခဲဆိုတာ အနည္းနဲ႔ အမ်ား ေတြ႕ႀကံဳႏိူင္ၾကတာပဲ၊ က်ရာေထာင့္ကေန တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး ေမတၱာေရွ႕ထားၿပီး လုိအပ္တာေတြကို အျပန္အလွန္ ျဖည့္ဆည္းေပး ၾကရင္ ေတြ႕ႀကံဳ လာတဲ့ မည္သည့္ကိစၥႀကီးငယ္မဆို အေႏွးနဲ႔အျမန္ ေအာင္ျမင္စြာနဲ႔ ၿပီးေျမာက္ႏိူင္မွာပါ။


အထက္မွာေျပာခဲ့သလို ထမနဲေကာင္း တစ္ဒယ္ျဖစ္ဖို႔ ပါ၀င္မဲ့ ပစၥည္းေတြကို “ ေရကိုင္ ” လိုေခၚတဲ့ နားလည္တတ္ကြ်မ္းတဲ့ သူက အစစအရာရာ အခ်ိဳး က်က်၊ အစီအစဥ္အလိုက္ စနစ္တက် ထည့္တတ္ရသလို၊ ထုိးတဲ့သူမ်ားဘက္ကလည္း တက္ညီလက္ညီ မခိုမကပ္ထုိးေပးရတဲ့အျပင္၊ မီးအတြက္ အတိုး အေလ်ာ့ နားလည္းတဲ့သူကလည္း ၾကည့္လို႔ ညိွေပးသင့္တာ ညွိေပးၿပီး စုေပါင္းစိတ္ဓာတ္ ခုိင္မာမွသာ ေနာက္ဆံုးရလဒ္က အရသာေကာင္းမြန္တဲ့ ထမနဲေကာင္းျဖစ္မွာ မဟုတ္လား။


ဒီလုိဘဲ ေလာကမွာလည္း ရဟန္းလည္း ရဟန္းအေလ်ာက္၊ လူလည္း လူအေလ်ာက္၊ မိဘလည္း မိဘအေလ်ာက္၊ သားသမီးလည္း သားသမီး အေလ်ာက္၊ ဆရာလည္း ဆရာအေလ်ာက္၊ တပည့္လည္း တပည့္အေလ်ာက္ စတဲ့ ဘ၀မ်ားစြာရဲ့ အေျခအေန အခ်ိန္အခါ အရပ္ရပ္တို႔ကို အက်ိဳးရွိရွိ သူ႔ေနရာ သူ႔ဌာနအေလ်ာက္ စြမ္းႏိူင္ရာကို အခ်ိဳးက်က် နည္းလမ္းမွန္မွန္ ေပါင္းစည္းႏိူင္ရင္ မိသားစုေရး၊ လူမူေရး၊ ႏူိင္ငံေရး၊ စီးပြားေရး အစရွိတဲ့ ေလာကအေရးသာမက၊ ဘာသာေရး၊ သာသနာေရးနဲ႔ ေလာကုတၱရာ အေရးေတြကိုပါ ၿပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္မွာ ဧကန္ပါ။ ဘုရားအစရွိတဲ့ အရိယာ သူေတာ္ေကာင္းမ်ား ဆံုးမထားတဲ့ နည္းေကာင္း လမ္းမွန္မ်ားနဲ႔ အခ်ိဳးက်က် ဘ၀ကို အသံုးခ်တတ္ၾကမယ္ဆိုရင္ ေလာကအတြက္ေရာ၊ ဓမၼအတြက္ပါ အဖိုးအနဂ ၣထုိက္တန္လွတဲ့ ေပါင္းစပ္မွဳေလးေတြ ျဖစ္သြားမယ္ဆုိတာေတြးမိရင္း..............။

စုေပါင္းျခင္းရလဒ္ရဲ့ ေအာင္ျမင္မွဳရသကို ခံစားႏူိင္ၾကပါေစ။

ၿငိမ္းခ်မ္းလက္

ေမတၱာမ်ားျဖင့္

ေမတၱာဥယ်ာဥ္

http://www.ashinsirinda.com/

2011-ခု၊ ဧျပီလ-၁-ရက္၊ ေသာၾကာေန႔။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP