* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, April 18, 2011

ဆရာငါးမ်ဳိး...






ကကုဓေထရသုတ္

အကြၽႏု္ပ္သည္ ဤသုိ႔ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္ -
အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေကာသမၺီျပည္ ေဃာသိတာ႐ံုေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုး ေနေတာ္မူ၏၊ ထုိအခါ အသွ်င္မဟာေမာဂၢလာန္၏ အလုပ္အေကြၽး ကကုဓမည္ေသာ ေကာလိယ၏ သားသည္ ယခုပင္ ေသလြန္၍ စ်ာန္စိတ္ျဖင့္ ၿပီးေသာ တစ္ခုေသာ ျဗဟၼာဘံု၌ ျဖစ္၏၊ ထုိကကုဓအား မဂဓတုိင္းရွိ ရြာနယ္ ႏွစ္နယ္ သံုးနယ္မွ်ေလာက္ေသာ အတၱေဘာ 'ခႏၶာကုိယ္' ကုိ ရ၏၊ ထုိကကုဓျဗဟၼာသည္ ထုိမွ်ေလာက္ေသာ အတၱေဘာကုိ ရျခင္းျဖင့္ မိမိကုိယ္ကုိလည္း မပင္ပန္းေစ၊ သူတစ္ပါးကုိလည္း မပင္ပန္းေစ။

ထုိအခါ ကကုဓျဗဟၼာသည္ အသွ်င္မဟာေမာဂၢလာန္ ထံသုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ ရွိခုိးၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ရပ္တည္လ်က္ အသွ်င္မဟာေမာဂၢလာန္အား -

''အသွ်င္ဘုရား 'ငါသည္ ရဟန္းသံဃာကုိ ေဆာင္အံ့' ဟု ေဒဝဒတ္အား ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ အလုိဆုိး ျဖစ္ေပၚပါ၏၊ အသွ်င္ဘုရား ေဒဝဒတ္သည္ စိတ္ျဖစ္ေပၚသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္နက္ ထုိရၿပီးေသာ တန္ခုိးမွ ဆုတ္ယုတ္ပါ၏'' ဟု ေလွ်ာက္၏။

ဤစကားကုိ ေလွ်ာက္ၿပီးလွ်င္ အသွ်င္မဟာေမာဂၢလာန္ကုိ ရွိခုိး၍ အ႐ုိအေသျပဳကာ ထုိအရပ္၌ပင္ ကြယ္ေပ်ာက္ေလ၏။

ထုိအခါ အသွ်င္မဟာေမာဂၢလာန္သည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ ရွိခုိးၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ထုိင္ေနလ်က္ ျမတ္စြာဘုရားအား-

အသွ်င္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္၏ အလုပ္အေကြၽး ျဖစ္ေသာ ကကုဓမည္ေသာ ေကာလိယ၏ သားသည္ ယခုပင္ ေသလြန္၍ စ်ာန္စိတ္ျဖင့္ ၿပီးေသာ တစ္ခုေသာ ျဗဟၼာဘံု၌ ျဖစ္ပါသည္၊ ထုိကကုဓျဗဟၼာအား မဂဓတုိင္းရွိ ရြာနယ္ ႏွစ္နယ္ သံုးနယ္မွ်ေလာက္ေသာ အတၱေဘာ 'ခႏၶာကုိယ္'ကုိ ရပါ၏၊ ထုိကကုဓျဗဟၼာသည္ ထုိမွ်ေလာက္ေသာ အတၱေဘာကုိ ရျခင္းျဖင့္ မိမိကုိယ္ကုိလည္း မပင္ပန္းေစပါ၊ သူတစ္ပါးကုိလည္း မပင္ပန္းေစပါ။ အသွ်င္ဘုရား ထုိအခါ ကကုဓျဗဟၼာသည္ အကြၽႏု္ပ္ထံသုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ အကြၽႏု္ပ္ကုိ ရွိခုိးၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ရပ္ေနလ်က္ အကြၽႏု္ပ္အား -

''အသွ်င္ဘုရား 'ငါသည္ ရဟန္းသံဃာကုိ ေဆာင္အံ့' ဟု ေဒဝဒတ္အား ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ အလုိဆုိး ျဖစ္ေပၚပါ၏၊ အသွ်င္ဘုရား ေဒဝဒတ္သည္ စိတ္ျဖစ္ေပၚသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္နက္ ထုိ ရၿပီးေသာ တန္ခုိးမွ ဆုတ္ယုတ္ပါ၏'' ဟု ေလွ်ာက္၏။ အသွ်င္ဘုရား ဤစကားကုိ ေလွ်ာက္ၿပီးလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္ကုိ ရွိခုိး၍ အ႐ုိအေသျပဳကာ ထုိအရပ္၌ပင္ ကကုဓျဗဟၼာသည္ ကြယ္သြားပါ၏ ဟု ေလွ်ာက္၏။

ေမာဂၢလာန္ သင္သည္ ကကုဓျဗဟၼာကုိ သင္၏စိတ္ျဖင့္ ကကုဓျဗဟၼာ၏ စိတ္ကုိ ပုိင္းျခား၍ သိသေလာ၊ ''ကကုဓျဗဟၼာ ေျပာဆုိေသာ စကား အလံုးစံုသည္ ထုိဆုိသည့္ အတုိင္းသာလွ်င္ မွန္ကန္သေလာ၊ တစ္ပါးေသာ အျခင္းအရာအားျဖင့္ မျဖစ္ဘဲ ရွိသေလာ'' ဟု ေမးေတာ္မူ၏။

အသွ်င္ဘုရား အကြၽႏု္ပ္သည္ ကကုဓျဗဟၼာကုိ အကြၽႏု္ပ္၏စိတ္ျဖင့္ ကကုဓျဗဟၼာ၏ စိတ္ကုိ ပုိင္းျခား၍ သိပါ၏၊ ''ကကုဓျဗဟၼာ ေျပာဆုိေသာ စကား အလံုးစံုသည္ ထုိဆုိသည့္ အတုိင္းသာလွ်င္ မွန္ကန္ပါ၏၊ တစ္ပါးေသာ အျခင္းအရာအားျဖင့္ မျဖစ္ပါ'' ဟု ေလွ်ာက္၏။

ေမာဂၢလာန္ ဤစကားကုိ ေစာင့္စည္းဦးေလာ့၊ ေမာဂၢလာန္ ဤစကားကုိ ေစာင့္စည္းဦးေလာ့၊ ယခုအခါ၌ ထုိမဂ္ဖုိလ္မွ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာ ေယာက္်ားသည္ မိမိသည္ပင္ မိမိကုိယ္ကုိ ထင္ရွားစြာျပဳလတၱံ႔။

ေမာဂၢလာန္ ေလာက၌ ဤဆရာငါးမ်ဳိးတုိ႔သည္ ထင္ရွား ရွိၾကကုန္၏။

အဘယ္ငါးမ်ဳိးတုိ႔နည္းဟူမူ -

၁...
ေမာဂၢလာန္ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ဆရာသည္ သီလ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္လ်က္ ''ငါသည္စင္ၾကယ္ေသာ သီလရွိ၏၊ ငါ၏ သီလသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။
ထုိဆရာကုိ သူ၏ တပည့္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သိၾကကုန္၏၊ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ သီလ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္ပါလ်က္ 'ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ သီလရွိ၏၊ ငါ၏ သီလသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း'ဟု ဝန္ခံ၏၊ ငါတုိ႔သည္ ထုိအေၾကာင္းကုိ လူတုိ႔အား ေျပာၾကားၾကမူ ထုိဆရာအား ျမတ္ႏုိးမႈ မျဖစ္ရာ၊ ထုိဆရာအား ယင္းမျမတ္ႏုိးဖြယ္ စကားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ေျပာၾကားကုန္မည္နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ ေဆး အသံုးအေဆာင္တုိ႔ျဖင့္ ငါတုိ႔ကုိ ေကာင္းစြာျမတ္ႏုိးေစသည္ သာလွ်င္တည္း၊ ထုိဆရာသည္ပင္ ထုိမိမိ ျပဳမည့္အမႈျဖင့္ ထင္ရွားလာလိမ့္မည္'' ဟု သိၾကကုန္၏။ ေမာဂၢလာန္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာကုိ တပည့္ ျဖစ္သူတုိ႔သည္ သီလမွ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ကုန္၏၊
ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာသည္လည္း သီလမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္မႈကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ လုိလားေတာင့္တ၏။

၂... ေမာဂၢလာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ဆရာသည္ အသက္ေမြးမႈ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္လ်က္ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ေမြးမႈရွိ၏၊ ငါ၏ အသက္ ေမြးမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။
ထုိဆရာကုိ သူ၏ တပည့္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သိၾကကုန္၏၊ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ မစင္ၾကယ္ေသာ အသက္ေမြးမႈ ရွိသည္ျဖစ္ပါလ်က္ 'ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ေမြးမႈ ရွိ၏၊ ငါ၏ အသက္ေမြးမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတုိ႔သည္ ထုိအေၾကာင္းကုိ လူတုိ႔အား ေျပာၾကားၾကမူ ထုိဆရာအား ျမတ္ႏုိးမႈ မျဖစ္ရာ၊ ထုိဆရာအား ယင္းမျမတ္ႏုိးဖြယ္ စကားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ေျပာၾကားကုန္မည္နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ ေဆး အသံုးအေဆာင္တုိ႔ျဖင့္ ငါတုိ႔ကုိ ေကာင္းစြာ ျမတ္ႏုိးေစသည္သာလွ်င္တည္း၊ ထုိဆရာသည္ပင္ ထုိ မိမိ ျပဳမည့္အမႈျဖင့္ ထင္ရွား လာလိမ့္မည္'' ဟု သိၾကကုန္၏။ ေမာဂၢလာန္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာကုိ တပည့္ျဖစ္သူတုိ႔သည္ အသက္ေမြးမႈမွ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ကုန္၏၊
ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာသည္လည္း အသက္ေမြးမႈမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္မႈကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ လုိလားေတာင့္တ၏။

၃... ေမာဂၢလာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား ...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ဆရာသည္ တရားေဟာမႈ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္ပါလ်က္ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ တရား ေဟာမႈရွိ၏၊ ငါ၏ တရားေဟာမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။
ထုိဆရာကုိ သူ၏ တပည့္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သိၾကကုန္၏၊ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ တရားေဟာမႈ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္လ်က္ 'ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ တရားေဟာမႈရွိ၏၊ ငါ၏ တရားေဟာမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတုိ႔သည္ ထုိအေၾကာင္းကုိ လူတုိ႔အား ေျပာၾကားၾကမူ ထုိဆရာအား ျမတ္ႏုိးမႈ မျဖစ္ရာ၊ ထုိဆရာအား ယင္းမျမတ္ႏုိးဖြယ္ စကားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ေျပာၾကား ကုန္မည္နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္းေက်ာင္း သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ ေဆး အသံုးအေဆာင္တုိ႔ျဖင့္ ငါတုိ႔ကုိ ေကာင္းစြာ ျမတ္ႏုိးေစသည္ သာလွ်င္တည္း၊ ထုိဆရာသည္ပင္ ထုိမိမိ ျပဳမည့္ အမႈျဖင့္ ထင္ရွားလာလိမ့္မည္'' ဟု သိၾကကုန္၏။ ေမာဂၢလာန္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာကုိ တပည့္ ျဖစ္သူတုိ႔သည္ တရားေဟာမႈမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ကုန္၏၊
ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာသည္လည္း တရားေဟာမႈမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္မႈကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ လုိလားေတာင့္တ၏။

၄... ေမာဂၢလာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ဆရာသည္ ေျဖဆုိမႈ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္ပါလ်က္ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ ေျဖဆုိမႈရွိ၏၊ ငါ၏ ေျဖဆုိမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။
ထုိဆရာကုိ သူ၏ တပည့္တုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သိၾကကုန္၏၊ ''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ ေျဖဆုိမႈ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္ပါလ်က္ 'ငါ၏ ေျဖဆုိမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတုိ႔သည္ ထုိအေၾကာင္းကုိ လူတုိ႔အား ေျပာၾကားၾကကုန္မူ ထုိဆရာအား ျမတ္ႏုိးမႈ မျဖစ္ရာ၊ ထုိဆရာအား ယင္းမျမတ္ႏုိးဖြယ္ စကားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ေျပာၾကားကုန္မည္နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ ေဆး အသံုးအေဆာင္တုိ႔ျဖင့္ ငါတုိ႔ကုိ ေကာင္းစြာ ျမတ္ႏုိးေစသည္ သာလွ်င္တည္း၊ ထုိဆရာသည္ပင္ ထုိမိမိ ျပဳမည့္အမႈျဖင့္ ထင္ရွားလာလိမ့္မည္'' ဟု သိၾကကုန္၏။ ေမာဂၢလာန္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာကုိ တပည့္ျဖစ္သူတုိ႔သည္ ေျဖဆုိမႈမွ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ကုန္၏၊
ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာသည္လည္း ေျဖဆုိမႈမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ လုိလားေတာင့္တ၏။

၅... ေမာဂၢလာန္ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကား...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ဆရာသည္ ဉာဏ္အျမင္ မစင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္ပါလ်က္ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ရွိ၏၊ ငါ၏ ဉာဏ္အျမင္သည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း'' ဟု ဝန္ခံ၏။ ထုိဆရာကုိ သူ၏ တပည့္ ျဖစ္သူတုိ႔သည္ ဤသုိ႔ သိၾကကုန္၏၊
''ဤအသွ်င္ ဆရာသည္ ဉာဏ္အျမင္ မစင္ၾကယ္သူ ျဖစ္ပါလ်က္ 'ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ရွိ၏၊ ငါ၏ ဉာဏ္အျမင္သည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ မညစ္ႏြမ္း' ဟု ဝန္ခံ၏။ ငါတုိ႔သည္ ထုိအေၾကာင္းကုိ လူတုိ႔အား ေျပာၾကားၾကကုန္မူ ထုိဆရာအား ျမတ္ႏုိးမႈ မျဖစ္ရာ၊ ထုိဆရာအား ယင္းမျမတ္ႏုိးဖြယ္ စကားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ေျပာၾကားကုန္မည္နည္း၊ သကၤန္း ဆြမ္း ေက်ာင္း သူနာ၏ အေထာက္အပံ့ ေဆး အသံုးအေဆာင္တုိ႔ျဖင့္ ငါတုိ႔ကုိ ေကာင္းစြာ ျမတ္ႏုိးေစသည္သာလွ်င္တည္း၊ ထုိဆရာသည္ပင္ ထုိ မိမိ ျပဳမည့္ အမႈျဖင့္ ထင္ရွား လာလိမ့္မည္'' ဟု သိၾကကုန္၏။ ေမာဂၢလာန္ ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာကုိ တပည့္ ျဖစ္သူတုိ႔သည္ ဉာဏ္အျမင္မွ ေစာင့္ေရွာက္ ကာကြယ္ကုန္၏၊
ဤသုိ႔ သေဘာရွိေသာ ဆရာသည္လည္း ဉာဏ္အျမင္မွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္မႈကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ လုိလားေတာင့္တ၏။

ေမာဂၢလာန္ ေလာက၌ ဤဆရာငါးမ်ဳိးတုိ႔သည္ ထင္ရွားရွိကုန္၏။

၁... ေမာဂၢလာန္ ငါသည္ကား သီလ စင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္၍ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ သီလရွိ၏၊ ငါ၏ သီလသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ ညစ္ႏြမ္းျခင္း မရွိ'' ဟု ဝန္ခံ၏၊ တပည့္တုိ႔သည္လည္း ငါ့ကုိ သီလမွ မကာကြယ္ မေစာင့္ေရွာက္ၾကကုန္၊ ငါသည္လည္း သီလမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ မလုိလား မေတာင့္တ။

၂... အသက္ေမြးမႈ စင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္၍ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ အသက္ေမြးမႈရွိ၏၊ ငါ၏ အသက္ေမြးမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ ညစ္ႏြမ္းျခင္း မရွိ'' ဟု ဝန္ခံ၏၊ တပည့္တုိ႔သည္လည္း ငါ့ကုိ အသက္ေမြးမႈမွ မကာကြယ္ မေစာင့္ေရွာက္ၾကကုန္၊ ငါသည္လည္း အသက္ေမြးမႈမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ မလုိလား မေတာင့္တ။

၃... တရားေဟာမႈ စင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္၍ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ တရား ေဟာမႈရွိ၏၊ ငါ၏ တရားေဟာမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ ညစ္ႏြမ္းျခင္း မရွိ'' ဟု ဝန္ခံ၏၊ တပည့္တုိ႔သည္လည္း ငါ့ကုိ တရားေဟာမႈမွ မကာကြယ္ မေစာင့္ေရွာက္ၾကကုန္၊ ငါသည္လည္း တရားေဟာမႈမွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ မလုိလား မေတာင့္တ။

၄... ေျဖဆုိမႈ စင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္၍ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ ေျဖဆုိျခင္းရွိ၏၊ ငါ၏ ေျဖဆုိမႈသည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ ညစ္ႏြမ္းျခင္း မရွိ'' ဟု ဝန္ခံ၏၊ တပည့္တုိ႔သည္လည္း ငါ့ကုိ ေျဖဆုိမႈမွ မကာကြယ္ မေစာင့္ေရွာက္ၾကကုန္၊ ငါသည္လည္း ေျဖဆုိမႈမွ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ မလုိလား မေတာင့္တ။

၅...
ဉာဏ္အျမင္ စင္ၾကယ္သည္ ျဖစ္၍ ''ငါသည္ စင္ၾကယ္ေသာ ဉာဏ္အျမင္ရွိ၏၊ ငါ၏ ဉာဏ္အျမင္သည္ စင္ၾကယ္၏၊ ေတာက္ပ၏၊ ညစ္ႏြမ္းျခင္း မရွိ'' ဟု ဝန္ခံ၏၊ တပည့္တုိ႔သည္လည္း ငါ့ကုိ ဉာဏ္အျမင္မွ မကာကြယ္ မေစာင့္ေရွာက္ၾကကုန္၊ ငါသည္လည္း ဉာဏ္အျမင္မွ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းကုိ တပည့္တုိ႔ထံမွ မလုိလား မေတာင့္တ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 100

၁ဝ - ကကုဓေထရသုတ္၊ ကကုဓ၀ဂ္၊ ပဥၥကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။





ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

0 comments:

Links to this post

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP