* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Thursday, February 17, 2011

အညာသိေကာ႑ညဟု တြင္ရျခင္းႏွင့္ အလႉဦး ကိုးမ်ိဳး

..... ဘုရားကိုယ္ေတာ္ျမတ္ ေ႐ႊႏႈတ္ေတာ္က ‘အညာသိ ဝတ ေဘာ ေကာ႑ေညာ၊ အညာသိ ဝတ ေဘာ ေကာ႑ေညာ - အို အခ်င္းတို႔ .. အရွင္ေကာ႑ညသည္ သစၥာေလးပါးတရားတို႔ကို သိခဲ့ေလၿပီတကား၊ အို အခ်င္းတို႔ .. အရွင္ေကာ႑ညသည္ သစၥာေလးပါးတရားတို႔ကို သိခဲ့ေလၿပီတကား’ ဥဒါန္းက်ဴးရင့္တာကို စြဲၿပီးသကာလ ေနာက္တခ်ိန္၌ အရွင္ေကာ႑ညကို ‘အညာသိေကာ႑ည’လို႔ ေခၚတယ္။

ဘာျပဳလို႔တုန္းဆိုေတာ့ ‘ခါဏုေကာ႑ည’တို႔ဆိုတာ ရွိေသးတယ္။ သစ္ငုတ္ႀကီးလို႔ အထင္ခံရတဲ့ ဦးေကာ႑ညက ရွိေသးေတာ့ ဒီအရွင္ေကာ႑ညကိုေတာ့ ‘အညာသိေကာ႑ည’လို႔ ျမတ္စြာဘုရားက ‘အညာသိ ဝတ ေဘာ ေကာ႑ေညာ’လို႔ ဥဒါန္းအက်ဴးခံရတဲ့ ေကာ႑ညလို႔ သိသာေအာင္ ဒီဘုရားသာသနာမွာျဖင့္ လူ႔ျပည္ေလာက,က အစဆံုး ကၽြတ္တမ္းဝင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ပါပဲတဲ့။

ဘာျပဳလို႔ အစဆံုး ကၽြတ္တမ္းဝင္တုန္း။ အတိတ္ဘဝက သူ႔ေကာင္းမႈေတြ ရွိခဲ့တယ္ေနာ္။
အတိတ္ဘဝက ပါရမီျပည့္စံုလို႔ သာဝကေဗာဓိဆုႀကီး ပြင့္ခါနီးျဖစ္တဲ့ မၾကာမီ တစ္ခုေသာ ဘဝက သူတို႔ ညီေနာင္ႏွစ္ေယာက္ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ အတူတူ ျပဳခဲ့ၾကတယ္။

အဲဒီလို ျပဳခဲ့ၾကတဲ့ ေနရာမွာ - အရွင္ေကာ႑ညအေလာင္းအလ်ာ အစ္ကိုႀကီးက လယ္သမားဘဝမွာ လယ္လုပ္ေတာ့ ဒီကေန႔ မ်ိဳးႀကဲေတာ့မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ မ်ိဳးထုတ္လာရင္ မ်ိဳးဦးဆိုၿပီး အဲဒီထဲက တစ္ဆုပ္ႏွစ္ဆုပ္ စသည္ ယူၿပီးေတာ့ အဲဒါလည္း လႉလိုက္တန္းလိုက္ ေကၽြးေမြးလိုက္တာပဲတဲ့။ သူက အဦး ဒီလို လႉတယ္။ (၁ - မ်ိဳးဦးအလႉ)

အဲဒီ မ်ိဳးဦးေကၽြးၿပီးေတာ့ လႉၿပီးၿပီ တန္းၿပီးၿပီဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ စိုက္လိုက္လို႔ စပါးပင္ေလးေပါက္၊ အဲဒီထဲက စပါးႏွံေလးထြက္၊ ႏို႔ရည္ကေလးရယ္လို႔ ေရာက္လာရင္ပဲ သူ႔ညီကို တိုင္ပင္တယ္။ “ေဟ့ ... တို႔စပါးပင္ေတြ အႏွံထြက္လာၿပီ။ ႏို႔ရည္ေတြ ေရာက္လာၿပီ။ တို႔ လႉၾကအုန္းစို႔လားကြယ္” ... ဒီလို ေျပာတဲ့အခါက်ေတာ့ ညီျဖစ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္က “စပါးျဖင့္ ခုမွ အႏွံထြက္စ၊ အင္မတန္ သူဖ်က္ဆီးခ်င္တယ္။ သေဘာမတူႏိုင္ဖူး ကိုႀကီးရယ္”လို႔ ေျပာေတာ့။ အစ္ကိုႀကီးျဖစ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္က ဒီလုိျဖင့္ ငါလႉခ်င္သလို လႉရမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီေတာ့ ယခုအခ်ိန္ကပဲ တစ္ဝက္ခြဲမွပဲဆိုၿပီး သူတစ္ပိုင္း ကိုယ္တစ္ပိုင္း ဒီလို ခြဲခဲ့တယ္။

အဲဒီေတာ့ အစ္ကိုႀကီးက မိမိပိုင္တဲ့ အပိုင္းက စပါးမွာ အႏွံထြက္လို႔ ႏို႔ရည္ေလးေတြ ဝင္လာရင္ပဲ အဲဒါ ႏို႔ရည္ေလးေတြ ညႇစ္၊ သၾကားတို႔ တင္လဲတို႔ ေထာပတ္တို႔နဲ႔ ေဖ်ာ္ၿပီးေတာ့ ေကၽြးေမြး လႉတန္းခဲ့တယ္။ ဒါလဲ အဦးပဲ။ ႏို႔ရည္ဦးတဲ့။ (၂ - ႏို႔ရည္ဦးအလႉ)

အဲဒီ ႏို႔ရည္ ေတာ္ေတာ္ခဲလို႔ မုန္႔ဆမ္းလုပ္ေလာက္ၿပီ ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့လည္း မုန္႔ဆမ္းဦးဆိုၿပီးေတာ့ တခါတည္း အဦးဆံုး လႉလိုက္ျပန္တာပဲတဲ့။ (၃ - မုန္႔ဆမ္းဦးအလႉ)

စပါးဘဝမွာပင္ ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ စပါးေတြ ရင့္လို႔ စပါးရိတ္ၿပီဆိုေတာ့ ပထမဆံုး ရိတ္လိုက္တဲ့ လက္ဆုပ္ကို လႉလိုက္တာပဲ။ (၄ - ရိတ္ဦးအလႉ)

ေကာက္လိႈင္းထံုးျပန္ၿပီဆိုေတာ့ ပထမေကာက္လိႈင္းထံုးဟာ သူလႉဖို႔ ထားလိုက္တာပဲ။ လႉလိုက္တာပဲ။ (၅ - ေကာက္လိႈင္းဦးအလႉ)

ေကာက္လိႈင္းထံုးၿပီးေတာ့ လွည္းနဲ႔တိုက္ႏိုင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္က ရွိတယ္။ လွည္းနဲ႔ မဟုတ္ေတာ့ ငါးလိႈင္း ဆယ္လိႈင္း စသည္ကို တစ္ဝန္တစ္ဖြဲ႕ ဖြဲ႕ၿပီးသကာလ ေခါင္းနဲ႔႐ြက္ယူတဲ့အခါမွာလည္း ပထမဆံုးဖြဲ႕တဲ့ ပထမဝန္ကိုျဖင့္ သူလႉရန္ပဲတဲ့။ အဦးပဲဆိုၿပီး လႉတယ္။ လႉခ်င္တဲ့ပုဂၢိဳလ္က်ေတာ့ေနာ္။ (၆ - ဝန္ဖြဲ႕သယ္ယူဦးအလႉ)

အဲဒီကေနၿပီးသကာလ ေကာက္နယ္တလင္းထဲမွာ ခ်ၿပီးေတာ့ စပါးနယ္။ အဲဒီလိုအခါမွာလည္း ပထမဆံုးနယ္လို႔ရတဲ့ စပါးအဦးကေလးကို သူစုထားတယ္။ တလင္းဦးတဲ့။ (၇ - တလင္းဦးအလႉ)

အဲဒီတလင္းဦးထဲကေနၿပီးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ စပါးေလွ႔လို႔ အမိႈက္သ႐ိုက္ေတြ စင္ၾကယ္ၿပီဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ အဲဒါ ေလွ႔ဦးယူၿပန္ၿပီ။ လႉျပန္ၿပီ။ (၈ - ေလွ႔ဦးအလႉ)

အဲဒီ စပါးေလွ႔ဦးၿပီးသကာလ က်ီထဲသြင္းေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ပထမဆံုး ထမ္းလာတဲ့ စပါးကို က်ီဦးဆိုၿပီးသကာလ လႉျပန္တယ္။ (၉ - က်ီဦးအလႉ)

အဲဒီလို အဦးကိုးခ်က္ ေနရာ ေနရာတိုင္းက အဦးအဖ်ားယူၿပီးေတာ့ လႉဒါန္းတဲ့အတြက္ ဒီဘုရားသာသနာမွာ သူကား အစဆံုး ေသာတာပတၱိမဂ္ဖိုလ္ ေရာက္ၿပီးသကာလ ကၽြတ္တမ္းဝင္ရတဲ့ တပည့္ျဖစ္ပါတယ္တဲ့။

အဲဒီလို ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ရွိၾကတဲ့အနက္ ညီငယ္ကေတာ့ အစ္ကိုႀကီးလို အဦးေတြ ခဏ ခဏေတာ့ မလႉႏိုင္ဘူး။ စပါးသိမ္းၿပီးတဲ့ ေနာက္ကာလက်ေတာ့မွ တစ္ႀကိမ္ထဲပဲ ေနာက္ဆံုးမွ လႉေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အဲဒီေစတနာျဖင့္ သူကလည္း လႉပါ၏။ သို႔ေသာ္ လႉတဲ့သူက ေနာင္တခ်ိန္ ဒီဘုရားသာသနာေတာ္က်ေတာ့ ေနာက္ဆံုး ပစၧိမသာဝကျဖစ္တဲ့ အရွင္သုဘဒၵႀကီး လာၿပီး ျဖစ္တယ္တဲ့ေနာ္။

အဲဒီစပါးကို ကိုးႀကိမ္လႉခဲ့တဲ့ အစ္ကိုႀကီးကေတာ့ သာဝကဦးျဖစ္တဲ့ အရွင္ေကာ႑ည ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ဒါေပမယ္လို႔ အဲဒီေကာင္းမႈကေလးတင္ ကြက္ၿပီးေတာ့ မၾကည့္ေလနဲ႔ေနာ္။
သူတို႔ ဆုေတာင္းကိုက ဟိုတုန္းက လာခဲ့တဲ့ ဆုေတာင္းအတိုင္း လာခဲ့တာ။
ဒါေပမယ္လို႔ ပါရမီျပည့္လို႔ ပါရမီအထြတ္တပ္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ သူတို႔ျဖစ္မယ့္ ေဗာဓိဉာဏ္ရဲ႕ ပြင့္မယ့္ အစီအမံအတိုင္း အဦးကိုးခ်က္လႉရတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွ လႉတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေတြဟာ ဖန္တီး ဖန္တီးၿပီးေတာ့ ေျပာစရာျဖစ္ေပၚ၍ လာရတာပါပဲတဲ့။


(မင္းကြန္းဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ “ဓမၼစၾကာတရားေတာ္” မွ)

+++++

၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၂ ရက္ စေနေန႔ဝယ္ နယူးေယာက္ ေလာကခ်မ္းသာဘုရားေက်ာင္း၌ အပတ္စဥ္ စေနေန႔ ဓမၼသင္တန္းႏွင့္ ဆည္းဆာတရားပြဲတို႔ကို က်င္းပ ျပဳလုပ္ရာ မြန္းလြဲ ၃ နာရီမွ ၄ နာရီအထိ ဆရာေတာ္ အရွင္စကၠိႏၵက “ဓမၼစၾကာ”သင္တန္းကို သင္ၾကား ပို႔ခ်ေပး၏။



ဓမၼစၾကာသင္တန္းၿပီးေနာက္ ညေန ၅ နာရီတြင္ ေလာကခ်မ္းသာ ဆည္းဆာတရားပြဲကို က်င္းပရာ အရွင္နႏၵဝံသက အမွတ္မွား, အသိမွား, အယူမွားတို႔မွ ကင္းေဝးၾကေစလိုေၾကာင္း “အလိမ္ညာေဘးမွ ကင္းေဝးၾကပါေစ”တရားေတာ္ကို ေဟာၾကား ခ်ီးျမႇင့္၏။



ေရကန္အတြင္း ေတာဘဲငန္းမ်ားကို မိမိပိုင္ဆိုင္ေသာ ယဥ္ေက်းသည့္ ႐ြာဘဲငန္းမ်ားအျဖစ္ ထင္မွတ္ေနသူတစ္ဦးအတြက္ အခ်ိန္တန္လွ်င္ ေတာဘဲမ်ား ပ်ံသြားမည့္အေရးႏွင့္ ေတြ႕ၾကံဳရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လကၤာမ်ားျဖင့္ မွတ္သားဖြယ္ ေဟာၾကားသြား၏။





ဥပုသ္ေစာင့္သြား၊ တရားနာ ေခၚ
မလိုက္ႏိုင္ေသး၊ ျဖည္းျဖည္းေပါ့ေနာ္
သားနဲ႔သမီး၊ ဇနီးနဲ႔ေပ်ာ္
အဲဒါလည္း ငါ့‘ဘဲ’ ငါ့‘ဘဲ’ေနာ္။

သတိပ႒ာန္တရား၊ ပြားမ်ားရန္ ေခၚ
မလိုက္ႏိုင္ေသး၊ ျဖည္းျဖည္းေပါ့ေနာ္
သားနဲ႔သမီး၊ ပစၥည္းနဲ႔ေပ်ာ္
အဲဒါလည္း ငါ့‘ဘဲ’ ငါ့‘ဘဲ’ေနာ္။

ဥပုသ္ေစာင့္သြား၊ တရားနာ ေခၚ
မလိုက္ႏိုင္ေသး၊ ျဖည္းျဖည္းေပါ့ေနာ္
ေျမးထိန္းျမစ္ထိန္း၊ ေအးကိန္းမေပၚ
အဲဒါလည္း ငါ့‘ဘဲ’ ငါ့‘ဘဲ’ေနာ္။

တရားပြဲၿပီးေသာ္ ငါးမိခန္႔ တရား႐ႈမွတ္ ပြားမ်ားၾကၿပီး ေကာင္းမႈကုသိုလ္တို႔ကို အမွ်ေပးေဝၾက၏။

သာဓု ... သာဓု ... သာဓု။
0 comments

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP