* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Friday, February 25, 2011

သဗၺာသဝသုတ္ အဆက္

ဘုရားသခင္သည္ ပယ္ရွင္းရန္ နည္းလမ္းႏွင့္ တကြျဖစ္ေသာ ေအာက္ပါ အာသဝတရား ခုနစ္မ်ိဳးကို ေဟာၾကားေတာ္မူသည္။

၁) ျမင္ျခင္း(ဒႆန)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

၂) ပိတ္ဆို႔ျခင္း(သံဝရ)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

၃) မွီဝဲျခင္း(ပဋိေသဝန)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

၄) သည္းခံျခင္း(အဓိဝါသန)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

၅) ေရွာင္ၾကည္ျခင္း(ပရိဝဇၨနာ)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

၆) ပယ္ေဖ်ာက္ျခင္း(ဝိေနာဒနာ)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

၇) ပြါးမ်ားျခင္း(ဘာဝနာ)ျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားမ်ား

ျမင္ျခင္းျဖင့္ ပယ္အပ္ေသာအာသေဝါတရားတို႔ဟူ႐ာ၌ ျမင္ျခင္းဟူသည္ အရိယာသူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ဖူးျမင္ျခင္းကိုဆိုလို၏။ မွန္၏။ အရိယာသူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ဖူးျမင္ေလ့မရွိေသာသူသည္ သူေတာ္ေကာင္းစကားကို ၾကားနာခြင့္မရႏိုင္ေပ။ သူေတာ္ေကာင္း တရားကို မၾကားနာရေသာ္ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ နားလည္လိမၼာသူျဖစ္မလာႏိုင္ေပ။ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ မသိနားမလည္ မလိမၼာေသာ္ ႏွလံုးမသြင္းသင့္ေသာတရားကို ႏွလံုးသြင္းျခင္း၊ ႏွလံုးသြင္းသင့္ေသာတရားကို ႏွလံုးမသြင္းမိျခင္း ဟူေသာ ခၽြတ္ေခ်ာ္မွားယြင္းမႈႀကီးတို႔ကို ျပဳလုပ္မိတတ္ၾကေလသည္။ ထိုသို႔ ႏွလံုးသြင္း ခၽြတ္ေခ်ာ္မွားယြင္းျခင္းေၾကာင့္ မျဖစ္ေသးေသာ အာသဝတရားတို႔လည္း ျဖစ္လာတတ္၏၊ ျဖစ္ၿပီးေသာ အာသဝတရားတို႔လည္း တိုးပြါးအားႀကီးလာတတ္ေလသည္။

ဤေနရာ၌ စာေရးသူ၏ ႏွလံုးသြင္းမွားယြင္းမႈမ်ားစြာထဲမွ တစ္ခုကို နမူနာျပဳလိုပါသည္။ ရမ္းၿဗဲၿမိဳ႕၊ ဓမၼဝိဇယေက်ာင္းတြင္ ေက်ာင္းထိုင္ စဥ္ကျဖစ္ပါ၏။ ဓမၼဝိဇယေက်ာင္းသည္ ၿမိဳ႔နယ္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားေပးလိုင္း၏ အစြန္အဖ်ားက်ေသာ တစ္ေနရာတြင္တည္ရွိ၏။ ထိုအခ်ိန္က ညေန (၇း၀၀) နာရီမွ (၁၀း၀၀)နာရီအထိသာ တစ္ရက္ျခားတစ္ၾကိမ္စီ လွ်ပ္စစ္မီးရရွိၾက၏။ လွ်ပ္စစ္မီးလာျပီဆိုလွ်င္ ဗို႔အားျမွင့္စက္ျမွင့္သံတို႕သည္ တေျဖာင္းေျဖာင္း ထြက္ေပၚလာေလ့ရွိ၏။ ကနဦးကမွ ဗို႔အား ၁၂၀ မွ်သာေရာက္ရွိေသာ စာေရးသူတို႔ေက်ာင္းတြင္ ၃ မိနစ္ခန္႔ေက်ာ္လွ်င္ပင္ ဗို႔အား ၃၀ မွ်သာ ရွိရစ္ေလေတာ့သည္။ ဘယ္မီးသီး ဘယ္မီးေခ်ာင္းကို ဘယ္လိုလင္းေအာင္ ထြန္းမည္နည္း။

မီးမလာမွာ ေသခ်ာေသာေန႔၌ ဘယ္သို႔မွ်ခံစားခ်က္မျဖစ္ေသာ္လည္း မီးလာသည့္ေန႔၌မူ မနသိကာရမမွန္ႏိုင္ေတာ့ၿပီ။ "ဒီေလာက္ေတာင္ဗို႔အားျမွင့္စက္သံုးလွတာ ဒီလမ္းတစ္ေလွ်က္ကအိမ္ေတြ ရွိသမွ် တီဗီြေတြ, မီးေခ်ာင္းေတြ အကုန္ေလာင္ကၽြမ္း ကုန္ရင္ ေကာင္းမွာပဲ" ဟူေသာ ႏွလံုးသြင္းမွားယြင္းမႈက မဖိတ္ေခၚပါပဲ ေပၚေပါက္လာေတာ့သည္။ ထိုသို႔ႏွလံုးသြင္းမွားယြင္းသည္ႏွင့္ ဗို႔အားျမွင့္စက္ သံုးသူေတြအေပၚျငဴစူျခင္း၊ မနာလိုျခင္း၊ ပ်က္စီးဆံုးရံႈးေစလိုျခင္း စေသာ အာသဝတရားတို႔သည္ ႏွလံုးသြင္းမွားသူ မိမိကိုယ္ကိုသာ ေလာင္ၿမိဳက္ေစေလေတာ့သည္။

သို႔ေသာ္ ဆရားေကာင္းသမားေကာင္းမ်ားထံ ခ်ည္းကပ္၍ ဗုဒၶတရားေတာ္မ်ားကို သင္ယူထားခဲ့ဖူးေသာ အသိတရားမ်ားက စာေရးသူကို ကယ္တင္ခဲ့ပါသည္။ "ငါ့ႏွယ္ ဒီအႀကံဆိုးေတြဟာ မဟုတ္ေသးပါဘူး၊ ကုသိုလ္ျဖစ္ေအာင္ ႀကံစမ္း၊ ကုသိုလ္ျဖစ္ေအာင္ ႏွလံုးသြင္းစမ္း"ဟု ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဆံုးမမိေလသည္။ ႏွလံုးသြင္းမႈကိုလည္း "အင္း..၊ ဒီတစ္ၿမိဳ႔လံုး ႀကိဳက္သလိုသံုးႏိုင္ေအာင္ ဓာတ္အားေပးႏိုင္ေလာက္တဲ့ စက္ႀကီးတစ္လံုးသာေရာက္လာရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲ" ဟု ေျပာင္းလဲလိုက္မိေလသည္။ ထိုေရာခဏ၌ ႏွလံုးသြင္းမွားသျဖင့္ အာသဝတရားတို႔ ပူးဝင္ႏွိပ္စက္ျခင္းခံေနရေသာ စိတ္သည္ အမူးေျပေပ်ာက္၍ အမွန္ေရာက္ေသာသူကဲ့သို႔ ရႊင္လန္းေပါ့ပါးသြားခဲ့ရေလသည္။ ထိုသို႔ႏွလံုးသြင္း မွန္လိုက္သည္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ဗို႔အားျမွင့္စက္ကို တစ္ဖုန္းဖုန္းလွည့္ကာ စိတ္ရႈပ္ေနၾကရရွာေသာသူတို႔အေပၚ၌ ထိုဒုကၡတို႔မွ လြတ္ေျမာက္ေစလိုေသာ (ေကာင္းျမတ္ေသာ) ေမတၱာတရားတို႔ကိုသာ ပြါးပို႔မိေလေတာ့သည္။

ဇာတ္လမ္းကိုအနည္းငယ္ဆက္ရပါလွ်င္ အစပိုင္းက စာေရးသူ ႀကံစည္ေတာင့္တခဲ့သကဲ့သို႔ မည္သူ႔အိမ္က တီဗြီ, မီးေခ်ာင္းမွ်လည္း မေလာင္ကၽြမ္းခဲ့ပါ။ တစ္ၿမိဳ႕လံုးကို လင္းထိန္ေစႏိုင္ေလာက္ေသာ ဓာတ္အားေပးစက္ႀကီးလည္း ေရာက္မလာခဲ့ပါ။ သို႔ေသာ္ မၾကာျမင့္မီကာလ၌ပင္ စာေရးသူတို႔ေက်ာင္းအတြက္ သီးသန္႔မီးစက္ အလွဴရွင္တစ္ေယာက္ေတာ့ျဖင့္ ေပၚေပါက္ခဲ့ပါသည္။ (စာေရးသူ၏ စိတ္သည္ အာသဝတရားတို႔ေၾကာင့္ ညစ္ညဴးထိုင္းမိႈင္းခဲ့ရစဥ္က ဘာေကာင္းက်ိဳးမွ မရခဲ့သည့္အျပင္ ပူေလာင္မႈ အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုသာ ခံစားခဲ့ရေသာ္လည္း၊ ေမတၱာတရားတို႔ေၾကာင့္ ၾကည္လင္ေအးျမခဲ့ရၿပီးေနာက္ပိုင္းတြင္ သိသာေသာ ေကာင္းက်ိဳး တရားတို႔ ျဖစ္ေပၚခဲ့ရေၾကာင္း သတိျပဳမိၾကသည္ ဆိုပါလွ်င္ ကိုယ့္မေကာင္းေၾကာင္းကိုကိုယ္ ထုတ္ေဖာ္ ေရးသားရက်ိဳးနပ္ပါၿပီ။)

စာေရးသူသည္ သူေတာ္ေကာင္းဆရာသမားမ်ားကို ဖူးျမင္ ခ်ည္းကပ္၍ ဗုဒၶတရားေတာ္မ်ားကို ၾကားနာမွတ္သားခဲ့ရေသာေၾကာင့္သာ မိမိ၏ ႏွလံုးသြင္းမွားကို ပယ္ေဖ်ာက္၍ ႏွလံုးသြင္းအမွန္သို႔ ေရာက္ေစႏိုင္ခဲ့သည္ကို သတိျပဳမိၾကေစလိုပါသည္။ ဤသို႔ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ဖူးျမင္ခ်ည္းကပ္၍ ဗုဒၶတရားေတာ္မ်ားကိုနာယူျခင္းျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းမွန္ကန္ေစၾကၿပီးလွ်င္ ပယ္ရွင္းႏိုင္ေသာ အာသဝတရားတို႔ကို ရည္ညႊန္း၍ (ျမင္ျခင္းျဖင့္ပယ္အပ္ေသာ အာသဝတရား) တို႔ဟူ၍ ဘုရားသခင္ ေဟာၾကားေတာ္မူေလသည္။

ထို႔ထက္အလြန္လည္း ဘုရားသခင္သည္ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို မဖူးျမင္ျခင္းေၾကာင့္၊ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ မလိမၼာျခင္းေၾကာင့္ မသင့္ေသာအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းမွားယြင္းပံုမ်ားကို.....

ထိုသူ (အရိယာ-သူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ဖူးျမင္ေလ့မရွိေသာ, အရိယာ-သူေတာ္ေကာင္း တရား၌ မလိမၼာေသာ, အရိယာ-သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ ယဥ္ေက်းမႈ 'ဝိနည္း' မရွိေသာ အၾကားအျမင္မရွိသူ ပုထုဇဥ္) သည္ ဤသို႔ မသင့္ေသာ အေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္း၏။

''ငါသည္ အတိတ္ကာလ၌ ျဖစ္ခဲ့ဖူးသေလာ။

အတိတ္ကာလ၌ မျဖစ္ခဲ႕ဖူးသေလာ။

အတိတ္ကာလ၌ အဘယ္သူ ျဖစ္ခဲ့ဖူးသနည္း။

အတိတ္ကာလ၌ အဘယ္သို႔ ျဖစ္ခဲ့ဖူးသနည္း။

ငါသည္ အတိတ္ကာလ၌ အဘယ္သူျဖစ္ၿပီး၍ အဘယ္သူျဖစ္ခဲ့ဖူးသနည္း။

ငါသည္ အနာဂတ္ကာလ၌ ျဖစ္လတၱံ႕ေလာ။

အနာဂတ္ကာလ၌ မျဖစ္လတၱံ႕ေလာ။

အနာဂတ္ကာလ၌ အဘယ္သူ ျဖစ္လတၱံ႕နည္း။

အနာဂတ္ကာလ၌ အဘယ္သို႔ ျဖစ္လတၱံ႕နည္း။

ငါသည္ အနာဂတ္ကာလ၌ အဘယ္သူျဖစ္ၿပီး၍ အဘယ္သူျဖစ္လတၱံ႕နည္း'' ဟု (ႏွလံုးသြင္း၏)။

ယခုပစၥဳပၸန္ကာလ၌လည္း-

''ငါျဖစ္သေလာ။

ငါမျဖစ္သေလာ။

ငါအဘယ္သူ ျဖစ္သနည္း။

ငါအဘယ္သို႔ ျဖစ္သနည္း။

ငါသည္ အဘယ္မွ လာသနည္း။

ထိုငါသည္ အဘယ္သို႔ သြားလတံၱနည္း'' ။

ဤသို႔ အဇၩတၱသႏၲာန္၌ သို႔ေလာ သို႔ေလာ ေတြးေတာ ယံုမွားျခင္းျဖစ္၏၊ (ဤသို႔ မသင့္ေသာအေၾကာင္း အားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္း၏)။" ဟု ေဟာေတာ္မူေလသည္။ ထို႔သို႔ႏွလံုးသြင္းမွားယြင္းမႈေၾကာင့္ အာသဝတရားတို႔ တိုးပြါးပံုကိုလည္း.....

"ဤသို႔ မသင့္ေသာအေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းေသာ ထိုသူအား ဒိ႒ိေျခာက္ပါးတို႔တြင္တစ္ပါးပါးေသာ ဒိ႒ိျဖစ္၏၊ ''ငါအား အတၱသည္ ရွိ၏'' ဟုလည္း ထိုသူအား အမွန္အားျဖင့္ အခိုင္အမာအားျဖင့္ ဒိ႒ိျဖစ္၏၊ ''ငါအား အတၱသည္ မရွိ'' ဟုလည္း ထိုသူအား အမွန္အားျဖင့္ အခိုင္အမာအားျဖင့္ဒိ႒ိျဖစ္၏၊ ''အတၱျဖင့္သာလွ်င္ အတၱကို သိ၏'' ဟုလည္း ထိုသူအား အမွန္အားျဖင့္ အခိုင္အမာအားျဖင့္ဒိ႒ိျဖစ္၏၊ ''အတၱျဖင့္သာလွ်င္ အနတၱကိုသိ၏'' ဟုလည္း ထိုသူအား အမွန္အားျဖင့္ အခိုင္အမာအားျဖင့္ဒိ႒ိျဖစ္၏၊ ''အနတၱျဖင့္သာလွ်င္ အတၱကို သိ၏'' ဟုလည္း ထိုသူအား အမွန္အားျဖင့္ အခိုင္အမာအားျဖင့္ဒိ႒ိျဖစ္၏၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ ထိုသူအား ''ငါ၏ ထိုအတၱသည္ ေျပာဆိုတတ္၏၊ သိျမင္ခံစားတတ္၏၊ ထိုထိုေယာနိ ဂတိဝိညာဏ႒ိတိ သတၱာဝါသ သတၱနိကာယ (အာ႐ံု)တို႔၌ ေကာင္းမႈကံ, မေကာင္းမႈကံတို႔၏အက်ဳိးကို (သိျမင္) ခံစားတတ္၏၊ ငါ၏ ထိုအတၱသည္ ျမဲ၏၊ ခိုင္ျမဲ၏၊ တည္ျမဲ၏၊ ေဖာက္ျပန္ေသာသေဘာမရွိ၊ ျမဲေသာ အရာတို႔ႏွင့္ တူစြာ ထို႔အတူပင္ တည္လတၱံ႕'' ဟု ဤသို႔ေသာ ဒိ႒ိျဖစ္၏။" ဟု ေဟာေတာ္မူေလသည္။ ထိုသို႔အာသဝတရား တိုးပြါးသူတို႔၏ သံသရာဝဋ္ဆင္းရဲမွ မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္ပံုကိုလည္း....

"ရဟန္းတို႔ ဤမွားေသာအျမင္ကို မိစၧာဒိ႒ိ, ဒိ႒ိေတာအုပ္, ဒိ႒ိခရီးခဲ, ဒိ႒ိဆူးေျငာင့္, ဒိ႒ိေဖာက္ျပန္လွဳပ္ရွားမႈ, ဒိ႒ိသံေယာဇဥ္ဟူ၍ ဆိုအပ္၏၊ ရဟန္းတို႔ ဒိ႒ိသံေယာဇဥ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ အႀကားအျမင္မရွိသူပုထုဇဥ္သည္ (ပဋိသေႏၶတည္၍) ျဖစ္ျခင္း အိုျခင္း ေသျခင္း စိုးရိမ္ျခင္း ငိုေႂကြးျခင္း (ကိုယ္) ဆင္းရဲျခင္းစိတ္မေကာင္းျခင္း ျပင္းစြာ ပင္ပန္းျခင္းတို႔မွ မလြတ္၊ ထိုဆင္းရဲ 'ဒုကၡ'မွ မလြတ္ဟု (ငါဘုရား) ေဟာေတာ္ မူ၏။" ဟု ေဟာေတာ္မူေလသည္။

ထို႔အျပင္လည္း ဘုရားသခင္သည္ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ဖူးျမင္ျခင္း, သူေတာ္ေကာင္းတရား၌လိမၼာျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ႏွလံုးသြင္းမွန္မွန္ကန္ကန္သြင္းတတ္ပံု, ႏွလံုးသြင္းမွန္မႈေၾကာင့္ အာသဝတရားတို႔ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းကြယ္ေပ်ာက္၍ ရရွိႏိုင္ေသာ ေကာင္းက်ိဳးတရားတို႔ကို ေဟာေတာ္မူလိုရကား.....

"ထိုသူ (အရိယာ-သူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ဖူးျမင္ေလ့ရွိေသာ, အရိယာ-သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ လိမၼာေသာ, အရိယာ-သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ ယဥ္ေက်းမႈ 'ဝိနည္း' ရွိေသာ အၾကားအျမင္ရွိသူ အရိယာသာဝက) သည္....

''ဤသည္ကား ဒုကၡတည္း'' ဟု သင့္ေသာအေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္း၏။ ''ဤသည္ကား ဒုကၡျဖစ္ေၾကာင္း သမုဒယတည္း'' ဟု သင့္ေသာအေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္း၏။ ''ဤသည္ကား ဒုကၡခ်ဳပ္ရာ နိေရာဓတည္း'' ဟု သင့္ေသာအေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္း၏။ ''ဤသည္ကား ဒုကၡခ်ဳပ္ရာ နိေရာဓသို႔ ေရာက္ေၾကာင္း အက်င့္ (လမ္းစဥ္) တည္း'' ဟု သင့္ေသာအေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္း၏။ ဤသို႔ေသာ အေၾကာင္းအားျဖင့္ ႏွလံုးသြင္းေသာ ထိုသူအား (ပရမတၳသဘာဝအားျဖင့္ ထင္ရွားရွိေသာ ခႏၶာ၌ ငါ့ဟာ ငါ ငါ့ကိုယ္ဟု အမွားျမင္ျခင္း) သကၠာယဒိ႒ိ, (ဘုရားစသည္တို႔၌ ယံုမွားျခင္း) ဝိစိကိစၧာ, (ႏြား ေခြး စသည္တို႔၏ အက်င့္ အေလ့ျဖင့္ စင္ၾကယ္၏ဟု အက်င့္အေလ့တို႔ကို အမွားသံုးသပ္ျခင္း) သီလဗၺတပရာမာသ သံေယာဇဥ္သံုးပါးတို႔သည္ ပေပ်ာက္ကုန္၏။ ရဟန္းတို႔ ဤအာသဝတို႔ကိုျမင္ျခင္းျဖင့္ ပယ္အပ္ကုန္၏ဟု ဆိုအပ္ကုန္၏။"ဟု ျမင္ျခင္းျဖင့္ ပိတ္အပ္ကုန္ေသာ အာသဝတရားတို႔ကို ေဟာၾကားေတာ္မူေလသည္။

အပိုင္း (၁၅) ကိုဆက္ေရးပါမည္။

အရွင္ဝိသာရဒ (ရမၼာဝတီ)

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP