* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Saturday, December 11, 2010

အၾကည့္မ်ား


ပန္းေတြ ပြင့္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ပန္းေတြ ၫိႈးေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေကာင္ကင္ယံတစ္ခုလံုး သာယာေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မိုးတိမ္ေတြ အံု႔ဆိုင္းေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အၾကည့္မ်ားႏွင့္သာ ျမင္ႏုိင္ေလသည္။ ထိုအၾကည့္မ်ားကို သင့္ေန႔စဥ္ ဘ၀မ်ားတြင္ ေတြ႕ႏိုင္သလို သင့္မ်က္၀န္းမ်ားတြင္လည္း ထုိအၾကည့္မ်ား ရွိေနႏုိင္ပါသည္။ အၾကည့္မ်ား၏ ႐ိုက္ခတ္မႈကို သင္ခံရဖူးသလို သင့္မ်က္၀န္းမွ အၾကည့္မ်ား၏ ႐ိုက္ခတ္မႈကိုလည္း အျခားသူမ်ား ခံစားေနရႏိုင္ပါသည္။

မိုးလင္းၿပီဆိုသည္ႏွင့္ သင့္မ်က္၀န္းကို သင္ ေဆးေၾကာသုတ္သင္လုိက္ေပမယ့္ မ်က္၀န္း၏ အနက္႐ႈိင္းဆံုး အခန္းကို သင္ေဆးေၾကာျခင္း ျပဳမိပါသလား။ မ်က္၀န္းႏွစ္စံု ပြင့္ၿပီဆိုတာနဲ႔ သင္ တစ္စံုတစ္ရာကို ၾကည့္ရေတာ့မည္။ ထိုအၾကည့္မ်ား၏ နက္႐ႈိင္းမႈ၊ အေရးပါမႈကို သင္ ေစာင့္ၾကည့္အကဲျဖတ္ဖူးပါသလား။
ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် သင္သည္ သင့္ပတ္၀န္းက်င္က လူမ်ားကို ၾကည့္ေနရသည္။ သင့္ပတ္၀န္းက်င္က အရာ၀တၳဳမ်ားကို ၾကည့္ေနရသည္။ ထိုအၾကည့္မ်ားျဖင့္ သင့္ဘ၀ ရပ္တည္ခ်က္မ်ား၊ သင့္အနာဂတ္ဘ၀မ်ားကို သင္ကိုယ္တုိင္ ဖန္တီးေနတယ္ဆုိတာကို သင္ စဥ္းစားမိပါသလား။

သင့္ႏွလံုးသား အတက္အက် အနိမ့္အျမင့္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားသည္ သင့္မ်က္၀န္း အၾကည့္မ်ားမွ တစ္ဆင့္၊ အဆင့္ဆင့္ ျပဳျပင္ေစခုိင္းေနသည္ကို သင္ သတိျပဳမိလွ်င္ အၾကည့္မ်ား၏ အေရးပါမႈကို သင္ သတိထားေနမိလိမ့္မည္။ “လွ်ပ္တျပတ္ၾကည့္တယ္။ (ဖာသိဖာသာ) နေမာ္နမဲ့ၾကည့္တယ္။ အၾကည္ဆုိက္တယ္။ စူးစူးစိုက္စိုက္ၾကည့္တယ္။ ေစာင္းၾကည့္တယ္။ ဒဲ့(တည့္တည့္)ၾကည့္တယ္။ မၾကည္ၾကည့္ ၾကည့္တယ္။ မိုက္ၾကည့္ၾကည့္တယ္။ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ ၾကည့္တယ္။ ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏိုး ၾကည့္တယ္။ ခါးခါးသီးသီး ၾကည့္တယ္။ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ၾကည့္တယ္။ မိုက္မုိက္႐ိုင္း႐ိုင္း ၾကည့္တယ္။ ….. ၾကည့္တယ္။ ….. ၾကည့္တယ္”။ သင္ ၾကည့္ေနမိခဲ့ေသာ အၾကည့္မ်ား ျဖစ္ပါသည္။ သင္ ၾကည့္ခဲ့ပါသည္။ သင္ ဆက္လက္ ၾကည့္ရအံုးမည္။ သို႔ရာတြင္ ထိုအၾကည့္မ်ားေၾကာင့္ သင့္ႏွလံုးသားေလး ျဖစ္သို႔ ျဖစ္သြားခဲ့သည္ကို သင္ သတိျပဳမိဖူးပါသလား။

သင့္အေနႏွင့္ လူတစ္ေယာက္ကို ၾကည္ၾကည္ႏူးႏူး ၾကည့္ဖူးမွာျဖစ္သလို ခါးခါးသီးသီးလည္း ၾကည့္ဖူးလိမ့္မည္။ ပတ္၀န္းက်င္အေပၚ သင့္အၾကည့္မ်ားက တစ္ခါတစ္ရံ စိမ္းကားေနမွာျဖစ္သလို တစ္ခါတစ္ရံ ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ေနလိမ့္မည္။ သင့္မ်က္၀န္းမ်ားေၾကာင့္ သင့္မ်က္ႏွာ လွပေနတတ္သလို သင့္မ်က္၀န္းမ်ားေၾကာင့္ပဲ ႐ုပ္ဆိုးအၾကည္တန္ေနလိမ့္မည္။ အၾကည့္မ်ားက သင့္မ်က္ႏွာပံုရိပ္၊ သင့္မ်က္ႏွာက အေရးအေၾကာင္းမ်ားကို ဖန္တီးေနသည္။ ထိုမွတစ္ဆင့္ သင့္ႏွလံုးသား၏ မြန္းၾကပ္မႈ၊ လြတ္လပ္မႈ တစ္ခုခုကို ျဖစ္ေစလိမ့္မည္။

မည္သို႔ပင္ အၾကည့္မ်ား ကဲြျပားေနပါေစ၊ ေယဘုယ် ခဲြျခားလိုက္လွ်င္ ႏွစ္မ်ိဳးသာ ရပါလိမ့္မည္။ ေအးခ်မ္းေသာအၾကည့္ႏွင့္ ပူေလာင္ေသာအၾကည့္။ ဤကဲ့သို႔ အၾကည့္မ်ား၏ အႏွစ္သာရကို သင္ခဲြျခားသိၿပီဆိုလွ်င္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္၏ အၾကည့္မ်ားကို သင္သတိျပဳေနပါလိမ့္မည္။ မိုးလင္းၿပီဆိုသည္ႏွင့္ သင့္အခန္းအေပၚက မ်က္ႏွာက်က္ကို သို႔မဟုတ္ ျခင္ေထာင္မိုးကို သို႔မဟုတ္ သင့္အိပ္ယာႏွင့္ အနီးဆံုးတစ္စံုတစ္ရာကို သင္ၾကည့္မိလိမ့္မည္။ ထိုသို႔ ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ ခံစားလိုက္ရေသာ ခံစားမႈကို သင္ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ သတိျပဳၾကည့္႐ႈဖူးပါသနည္း။

မ်က္၀န္းႏွစ္စံု ပြင့္ၿပီဆုိတာနဲ႔ သင့္ေခါင္းထဲသို႔ မၾကာခင္ ႀကံဳေတြရေတာ့မည့္ အခက္အခဲမ်ားကိုသာ ျမင္ေယာင္ၿပီး ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္မွ အၾကည့္မ်ား၏ ေက်းဇူးကို သင္ ဥေပကၡာျပဳေနမိပါလိမ့္မည္။ သင္ မ်က္ႏွာသစ္ေသာအခါ၊ သင္ မနက္စာ စားေသာအခါ၊ သင္ အိမ္ရွင္မကို သားသမီးမ်ားကို ႏႈတ္ဆက္ေသာအခါ ……….သင့္ အလုပ္ခြင္မွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ေတြ႕ေသာအခါ …… သင္ အလုပ္ဆင္း၍ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားကို ႏႈတ္ဆက္ေသာအခါ ….. သင္ အိမ္ျပန္ေရာက္ေသာအခါ …..သင့္ ဇနီးကို ေတြ႕ေသာအခါ …. သင္ တီဗီြ ၾကည့္ေသာအခါ ….သင္ အိပ္ယာ၀င္ေသာအခါ ….ေန႔တစ္ေန႔၏ နိစၥဓူ၀ ကိစၥမ်ားကို သင့္အၾကည့္မ်ားျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ေနရသည္ဟု ဆိုေသာအခါ သင္အေနျဖင့္ မထူးဆန္းဟု ဆိုႏိုင္ေကာင္းေသာ္လည္း ထိုအၾကည့္မ်ားႏွင့္ သင့္စိတ္ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္ အတူရွိခ့ဲဖူးပါသလဲဟု ေမးလွ်င္ သင့္အေနႏွင့္ ငုတ္တုတ္ေမ့သြားႏိုင္ပါသည္။

သင္ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ၾကည့္ခဲ့ေသာ သင့္အၾကည့္မ်ားႏွင့္အတူ “ေအးျမျခင္းႏွင့္ ပူေလာင္ျခင္း”ႏွစ္ခုအနက္ ဘယ္အရာျဖင့္ ၾကည့္ေနခဲ့သည္ကို သင္ အမွတ္ရပါသလား။ ထိုေမးခြန္းကို သင္ နက္နက္နဲနဲ ေတြးမိၿပီဆိုလွ်င္ သင့္အၾကည့္မ်ားႏွင့္အတူ သင္ရွိေနသင့္သည္ဟူေသာ အေတြးတစ္ခု ရေကာင္းရသြားေပလိမ့္မည္။

သင့္အၾကည့္မ်ားႏွင့္အတူ ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္မွာ သင့္စိတ္ကို ထားႏိုင္ၿပီဆိုလွ်င္ “ေအးျမျခင္းႏွင့္ ပူေလာင္ျခင္း”ႏွစ္ခုအနက္ ဘယ္အရာကို သင္ ေရြးခ်ယ္လိမ့္မည္နည္းဟု စဥ္းစားေနေတာ့မည္မဟုတ္ဟု ယံုၾကည္မိသည္။ သင့္အိမ္ တံခါးေပါက္ကို ေစာင့္ဖို႔အတြက္ ဒရမ္၀မ္ ငွါး၍ရႏိုင္ေသာ္လည္း သင့္မ်က္လံုးကို ေစာင့္ၾကပ္ဖို႔ကား သင့္စိတ္သာလွ်င္ ရွိပါသည္။

သင့္အေနႏွင့္ ပုထုဇဥ္လူသားျဖစ္၍ အၿမဲထာ၀ရ ေစာင့္ၾကပ္ႏိုင္မည္ မဟုတ္ေသာ္လည္း ၾကည့္ဆဲခဏမွာ သိလိုက္ရျခင္းအတြက္ အက်ိဳးေက်းဇူး မည္မွ် ႀကီးမားသည္ကို သင္အေနႏွင့္ စမ္းသပ္ၾကည့္ဖို႔ သင့္ကို တုိက္တြန္းခ်င္ပါသည္။ သင့္မ်က္၀န္းေရွ႕က အၾကည့္ခံအရာက ေအးျမေသာအရာျဖစ္ေနေသာ္လည္း သင့္အေနႏွင့္ သတိမျပဳမိလွ်င္ ထိုေအးျမမႈကို သင္ခံစားရဖို႔ မလြယ္ကူပါ။

ေအးျမမႈကို ခံစားရသည္ဟုဆိုေသာ္ သတိမပါဘဲ ေအးျမမႈကို မည္သို႔မွ် မရႏိုင္ပါဟု ဆိုလွ်င္ ျငင္းမည့္သူ ရွိမည္ မထင္ပါ။ သတိျပဳၾကည့္ျခင္း၏ အက်ိဳးထူးတစ္ခုမွာ သင္ၾကည့္ေသာအရာက ပူေလာင္စရာျဖစ္ေနေသာ္လည္း သင္က သတိကေလးျဖင့္ ၾကည့္ႏိုင္လွ်င္ ထိုပူေလာင္မႈက သင့္ရင္တြင္းသို႔ ေရာက္မလာႏိုင္သျဖင့္ သင့္အေနႏွင့္ ေအးျမမႈကိုသာ ခံစားရေပလိမ့္မည္။

စာစကားျဖင့္ဆိုရလွ်င္ ေမတၱာၾကည့္၊ က႐ုဏာၾကည့္၊ မုဒိတာၾကည့္၊ ဥေပကၡာၾကည့္မ်ား ျဖစ္ဖို႔ လိုပါသည္။ ေလာကစကားျဖင့္ ေျပာရလွ်င္ နားလည္မႈျဖင့္ ၾကည့္ျခင္းဟု ဆုိႏိုင္ပါလိမ့္မည္။ ထိုအၾကည့္ သို႔မဟုတ္ ထုိနားလည္မႈကို ရဖို႔ကလည္း သတိျဖင့္ ၾကည့္ျခင္းဟူေသာ နည္းတစ္နည္းသာ ရွိပါသည္။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္၏ “ဧကာယေနာ အယံ ဘိကၡေ၀ မေဂၢါ သတၱာယ ၀ိသုဒၶိယာ = ၿငိမ္းခ်မ္းဖို႔အတြက္ ဒီ (သတိ) တစ္လမ္းပဲ ရွိတယ္”ဟု ျမြတ္ၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဤစကားက မည္မွ် မွန္ကန္ေၾကာင္း လူေျပာသူေျပာ မ်ားေသာ္လည္း သင့္အေနျဖင့္ လက္ေတြ႕ သတိမထားသေရြ႕ေတာ့ အဓိပၸာယ္တစ္စံုတစ္ရာ သိရွိနားလည္ဖို႔ ျဖစ္ႏိုင္လိမ့္အံုးမည္ မဟုတ္ပါေခ်။ အၾကည့္မ်ားႏွင့္သတိ ယွဥ္တဲြေအာင္ သာမန္ေလးမွ် အားထုတ္ႏိုင္ၿပီဆိုလွ်င္ ဒီထက္ ပိုလြန္ေသာ သတိက်င့္စဥ္မ်ားက သင့္ကို ေစာင့္ႀကိဳေနလိမ့္အံုးမည္။ မည္သည့္အရာကို ၾကည့္ၾကည့္ ၾကည့္စ၊ ၾကည့္ဆဲ၊ ၾကည့္ဆံုး…သံုးဌာနစလံုး သတိကပ္ေနႏိုင္ၿပီဆိုလွ်င္ ဘ၀လြတ္ေျမာက္မႈပန္းတိုင္ဆီ နီးကပ္လာႏုိင္ေပလိမ့္မည္။

အခု စာေရးေနစဥ္မွာ ကြန္ျပဴတာကို ၾကည့္ေနပါသည္။ ကြန္ျပဴတာထဲမွ စကားလံုးမ်ား ဆင့္ကာဆင့္ကာ ေပၚေနသည္ကို ၾကည့္ေနပါသည္။ ထိုစကားလံုးမ်ားမွတစ္ဆင့္ စာဖတ္သူမ်ားကို ၾကည့္ေနပါသည္။ ထိုအၾကည့္မ်ားတြင္ စာဖတ္သူကို ေအးျမေစခ်င္ေသာစိတ္ဆႏၵသာ ပါရွိသျဖင့္ ေအးေအးျမျမ ခံစားရပါသည္။

မိုးလင္းသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ ေလာကႀကီးကို ခ်စ္ေသာမ်က္၀န္းမ်ားျဖင့္ ထာ၀စဥ္ ၾကည့္႐ႈႏိုင္သူျဖစ္ဖို႔ ဆႏၵျပဳေနရပါသည္။ ၾကည့္စ၊ ၾကည့္ဆဲ၊ ၾကည့္ဆံုး အားလံုးမွာ အသိရွိေနဖို႔ေတာ့ ႀကိဳးစားရေပအံုးမည္။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP