* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Thursday, November 4, 2010

Kathina Benefits (Part 4) - ကထိန္အာနိသင္မ်ား (အပိုင္း ၄)


ကထိန္အာနိသင္ (ႏွီးႏႊယ္)
ကထိန္အာနိသင္ ရတယ္ဆိုရင္ ပရမၸရေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ကိုလည္း က်င့္သံုးစရာမလိုဘူးလို႔ ယူဆၾကပါေသးတယ္။

ပရမၸရေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ -
အခ်ိန္အခါကို ၾကဥ္၍ ပရမၸရေဘာဇဥ္ကို စားျခင္းေၾကာင့္ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏။ ထိုပရမၸရေဘာဇဥ္ကိ စားရာ၌ ဤဆိုလတၱံ႔သည္ကား အခ်ိန္အခါတည္း။ နာဖ်ားေသာအခါ၊ သကၤန္းလွဴေသာအခါ၊ သကၤန္းခ်ဳပ္ေသာအခါ၊ ဤကား ထိုပရမၸရေဘာဇဥ္ကို သံုးေဆာင္ရာ၌ အခ်ိန္အခါတည္း။” (ပါစိတ္ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္)

ရဟန္းတစ္ပါးဟာ ဒကာတစ္ေယာက္ေယာက္က ဆြမ္းလွဴမယ္၊ ဆြမ္းကပ္မယ္ ဆိုတာကို လက္ခံထားၿပီးၿပီဆိုရင္ ေနာက္ထပ္ ဆြမ္းဒကာ ေပၚလာလည္း လက္မခံရေတာ့ပါဘူး။ ေနာက္မွေပၚလာတဲ့ ဒကာရဲ့ဆြမ္းကို ပရမၸရေဘာဇဥ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ ရဟန္းေတာ္ေတြ ပရမၸရေဘာဇဥ္ကို မဘုဥ္းေပးရဘူးလို႔ ဒီသိကၡာပုဒ္က တားျမစ္ပါတယ္။

ႁခြင္းခ်က္ အေနနဲ႔ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာမလိုတဲ့ အခ်ိန္အခါသံုးမ်ိဳးမွာ “သကၤန္းလွဴေသာအခါ”လို႔ ပါပါတယ္။ သကၤန္းလွဴတဲ့အခါဆိုတာ ကထိန္သကၤန္းလွဴတဲ့အခါ၊ ကထိန္ရာသီ၊ ရဟန္းေတာ္မ်ား ကထိန္အာနိသင္ေတြ ခံစားခြင့္ရွိတဲ့ ငါးလ (သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔ကေန တေပါင္းလျပည့္အထိ) ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ကထိန္အာနိသင္ ရတယ္ဆိုရင္ ဒီသိကၡာပုဒ္ကိုလည္း က်င့္သံုးစရာ မလိုဘူးလို႔ ယူဆၾကပါတယ္။ ဘုရားရွင္ တိုက္႐ိုက္ေဟာထားတာ မဟုတ္ေပမယ့္ ျဖစ္ႏိုင္လို႔ ထည့္ယူထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏွီးႏႊယ္ကထိန္အာနိသင္ေပါ့။

ဒီအာနိသင္ကို ဓမၼကထိကဆရာေတာ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အေလးေပး ေဟာၾကားေလ့ ရွိပါတယ္။ ရယ္စရာပံုျပင္ေလးနဲ႔ ေဟာၾကတာပါ။ “တစ္ခါတုန္းက ဆရာေတာ္တစ္ပါးကို ဆြမ္းကပ္ဖို႔ ဒကာႏွစ္ဦးေပၚလာတယ္။ အရင္ဦးတဲ့ ဆြမ္းဒကာက ခ်ဥ္ေပါင္ဟင္း ကပ္လိမ့္မယ္၊ ဒုတိယ ဒကာက ၀က္သားဟင္း ကပ္လိမ့္မယ္လို႔ ဆရာေတာ္က သိတယ္။ ဒီေတာ့ ၀က္သားဟင္းဘုဥ္းေပးလို႔ရေအာင္ ဥာဏ္ဆင္တယ္။ ဆရာေတာ္က ဒကာႏွစ္ေယာက္ရဲ့ အလယ္မွာ ရပ္ေနရင္း လက္ႏွစ္ဘက္ကို ကားေျမႇာက္ဆန္႔တန္း ေပးလိုက္ၿပီး 'ကဲ ဒကာတို႔ မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ ငါ့ကို လက္ကေန အၿပိဳင္ဆြဲၾက။ ႏိုင္ေအာင္ဆြဲႏိုင္တဲ့ ဒကာရဲ့အိမ္မွာ ငါ ဆြမ္းဘုဥ္ေပးမယ္'လို႔ အမိန္႔ရွိတယ္။ ဒကာႏွစ္ေယာက္ အၿပိဳင္ဆြဲေနတုန္း ဆရာေတာ္က ၀က္သားဒကာဘက္ပါေအာင္ ႐ုန္းရင္း ခ်ဥ္ေပါင္ဒကာကို ေျခေတာက္နဲ႔ ေဆာင့္ကန္သတဲ့။ ခ်ဥ္ေပါင္ဒကာကလည္း အေျခအေနကို သေဘာက္ေပါက္တာနဲ႔ 'ခ်ဥ္ေပါင္ကို ေျခကန္၊ ၀က္သားေနာက္ စံုကန္႐ုန္း၊ သြားေတာ့ကတံုး'ဆိုၿပီး ဆြဲထားတဲ့လက္ကို ႐ုတ္တရက္ လႊတ္ေပးလိုက္တာ အလဲလဲ အကြဲကြဲ ျဖစ္ကုန္သတဲ့။” ဒီလိုမ်ိဳး ေနာက္မွေပၚလာတဲ့ ဒကာရဲ့ဆြမ္းကို ဘုဥ္းေပးေပမယ့္ ကထိန္အာနိသင္ ရထားတယ္ဆိုရင္ အျပစ္မရွိတဲ့အေၾကာင္း ေဟာၾကားေလ့ ရွိပါတယ္။ ဓမၼကထိကဆရာေတာ္ အေျပာေကာင္းရင္ ေကာင္းသလို ရယ္ရတဲ့ ပံုျပင္ေလး ျဖစ္ပါတယ္။ တိုက္႐ိုက္ဘုရားရွင္ ေဟာခဲ့တာ မဟုတ္တဲ့ အာနိသင္ကို လူဒကာေတြ လြယ္လြယ္နဲ႔ နားလည္ႏိုင္လို႔ အေလးေပးေဟာၾကားၾကတာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

ဒီအာနိသင္ဟာ ဆြမ္းစားကြမ္းစားနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ ကထိန္အာသင္ (၁) နဲ႔ ကထိန္နိသင္ (၃)မွာ ေဆြးေႏြးခဲ့တဲ့အတိုင္း သာမာန္ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ ဆြမ္းစားကြမ္းစား ကိစၥနဲ႔ ၾကံဳရခဲပါတယ္။ ဆြမ္းဒကာႏွစ္ေယာက္ တၿပိဳင္တည္းေပၚဖို႔ဆိုတာ ပိုၿပီးေတာ့ေတာင္ ၾကံဳႀကိဳက္ဖို႔ ခက္ခဲပါတယ္။ ၾကံဳေတာင့္ၾကံဳခဲ ဆြမ္းဒကာႏွစ္ေယာက္ တၿပိဳင္တည္း ေပၚလာတယ္ ဆိုရင္လည္း ပထမဒကာကို ဦးစားေပးလိုက္ၾကတာပါပဲ။ ဒီလို ပထမဒကာကို ဦးစားေပးလိုက္တာဟာ ဒီ ပရမၸရေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ကို လိုက္နာက်င့္သံုးတာလား၊ ေလာကထံုးစံ လူမႈေရးထံုးစံလားဆိုတာ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ (ႏွီးႏႊယ္)ကေရာ ရဟန္းေတာ္ေတြအတြက္ ထူးထူးျခားျခား အသံုး၀င္ပါသလား ဆိုတာလည္း စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ပါတယ္။

ထားပါေတာ့။ အသံုး၀င္၀င္ မ၀င္၀င္၊ အေရးပါပါ မပါပါ အခြင့္အေရးဟာ အခြင့္အေရးပဲ ဆိုပါစို႔။ ရဟန္းေတာ္ေတြရတဲ့ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ (ႏွီးႏႊယ္)ကိုလည္း “စိတ္လိုလက္ရ အျပစ္ကင္းကင္း ဆြမ္းဘုဥ္းေပးႏိုင္ျခင္း”လို႔ပဲ က်ဥ္းက်ဥ္းရွင္းရွင္း မွတ္လိုက္ၾကပါစို႔။

ကထိန္အာနိသင္ (၄)
စတုတၱအက်ိဳးအာနိသင္က ပထမကထိနသိကၡာပုဒ္ကို လိုက္နာက်င့္သံုးစရာ မလိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ပထမကထိနသိကၡာပုဒ္ -
ရဟန္းသည္ သကၤန္း(ကိစၥ)ၿပီးဆံုးလတ္ေသာ္ ကထိန္ကို ႏႈတ္ၿပီးလတ္ေသာ္ ဆယ္ရက္အပိုင္းအျခားရွိေသာ ကာလပတ္လံုး အပိုသကၤန္းကို ေဆာင္ႏိုင္သည္။ ထို (ဆယ္ရက္အပိုင္းအျခားကာလ)ကို လြန္ေစေသာ ရဟန္းအား စြန္႔ျခင္း(၀ိနည္းကံ)ရွိေသာ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏” (ပါရာဇိကပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္)

ဒီသိကၡာပုဒ္ကို မလိုက္နာ မက်င့္သံုးဘဲ ေနႏိုင္တဲ့ ႁခြင္းခ်က္အေျခအေနႏွစ္မ်ိဳးျဖစ္တဲ့ “သကၤန္း(ကိစၥ)ၿပီးဆံုး”တယ္ ဆိုတာနဲ႔ “ကထိန္ႏႈတ္ၿပီး”တယ္ ဆိုတာကို ကထိန္အာနိသင္ (၂)မွာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီသိကၡာပုဒ္အရ (ႁခြင္းခ်က္မဟုတ္တဲ့) သာမန္အေျခအေန သာမန္အခ်ိန္အခါမွာ ဆိုရင္ေတာ့ ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ ဆယ္ရက္ထက္ေက်ာ္ၿပီး အပိုသကၤန္း ကုိင္ေဆာင္သံုးစြဲခြင့္ မရွိပါဘူး။ သံုးစြဲရင္ အျပစ္ရွိပါတယ္။ သံုးစြဲမိတဲ့ အပိုသကၤန္းကိုလည္း စြန္႔လႊတ္လိုက္ရပါတယ္။

ဒီသိကၡာပုဒ္အရ ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ သင္းပိုင္း၊ ဧကသီ နဲ႔ ဒုကုဋ္ (ႏွစ္ထပ္သကၤန္း)ဆိုတဲ့ သကၤန္းသံုးထည္ပဲ ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲခြင့္ ရွိပါတယ္။ တိစီ၀ရိက္ဆိုတဲ့ ဒီသကၤန္းသံုးကလြဲလို႔ ဆယ္ရက္ထက္ေက်ာ္ၿပီး အပိုသကၤန္း ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲခြင့္ မရွိပါဘူး။ ကထိန္အာနိသင္ရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာမလို တဲ့အတြက္ ဆယ္ရက္ေက်ာ္ၿပီးေတာ့လည္း အပိုသကၤန္း ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲခြင့္ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကထိန္အာနိသင္ ရတယ္ဆိုတာ သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔ကေန တေပါင္းလျပည့္အထိ ငါးလသာ ရတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္ ရဟန္းေတာ္ေတြကေတာ့ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး သကၤန္းအပိုေတြ ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲေနၾကတာ မဟုတ္လား။ ဘာေၾကာင့္လဲ။ အေျဖကေတာ့ “တိစီ၀ရိက္”ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။

၀ိနည္းတိစီ၀ရိက္ ႏွင့္ ဓုတင္တိစီ၀ရိက္
“အပိုသကၤန္း”ဆိုတဲ့ စကားဟာ ကထိန္အာနိသင္ (၂)မွာ ေဆြးေႏြးခဲ့တဲ့ သကၤန္းအဓိ႒ာန္တင္ျခင္းနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ အဲဒီမွာ ေဆြးေႏြးခဲ့တဲ့ တိစီ၀ရိက္အဓိ႒ာန္ကို ၀ိနည္းတိစီ၀ရိတ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးကေတာ့ ဓုတင္တိစီ၀ရိက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဓုတင္တိစီ၀ရိက္ကို က်င့္သံုးတဲ့ ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ သကၤန္းသံုးထည္ပဲ ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲပါတယ္။ ဘယ္လို အပိုသကၤန္းမ်ိဳးကိုမွ မကိုင္ေဆာင္ မသံုးစြဲၾကပါဘူး။ ၀ိနည္းတိစီ၀ရိက္ က်င့္သံုးတဲ့ ရဟန္းေတာ္ေတြကေတာ့ သကၤန္းသံုးထည္အျပင္ အပိုသကၤန္းေတြလည္း ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲၾကပါတယ္။ ကထိန္အာနိသင္ (၂)မွာ ေဆြးေႏြးခဲ့တဲ့အတိုင္း ဒီေန႔ေခတ္ ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ သကၤန္းႀကီး သံုးထည္ကို ပရိကၡာရေစာဠအဓိ႒ာန္တင္ၾကပါတယ္။ ပစၥဳဒၶိဳရ္ျပဳၾကပါတယ္။ ၀ိကပၸနာျပဳၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီပထမကထိနသိကၡာပုဒ္ကို ေရွာင္လႊဲႏိုင္ၿပီး ကထိန္အာနိသင္ ကုန္ဆံုးခ်ိန္မွာလည္း အပိုသကၤန္း ကိုင္ေဆာင္သံုးစြဲေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ ကေရာ ရဟန္းေတာ္ေတြအတြက္ ထူးထူးျခားျခား အသံုး၀င္ပါသလားဆိုတာ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ပါတယ္။

ထားပါေတာ့။ အသံုး၀င္၀င္ မ၀င္၀င္၊ အေရးပါပါ မပါပါ အခြင့္အေရးဟာ အခြင့္အေရးပဲ ဆိုပါစို႔။ ရဟန္းေတာ္ေတြရတဲ့ စတုတၱ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ကို “သကၤန္းမ်ားစြာ ပိုင္ဆုိင္ႏိုင္ျခင္း”လို႔ပဲ က်ဥ္းက်ဥ္းရွင္းရွင္း မွတ္လိုက္ၾကပါစို႔။
(ဆက္ပါအံုးမယ္။)

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP