* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Saturday, November 6, 2010

ျဖဳန္းတီးမႈ မ်ားျပားေလေလ အၾကမ္းဖက္မႈ ၾကီးမားေလေလ

ၾကီးမားက်ယ္ျပန့္တဲ့ အိႏၵိယရဲ့ ထင္ရွားတဲ့က်မ္း မဟာဘာရတက ေျပာထားပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ “အဟိ ံသ ဒါမွမဟုတ္ အၾကမ္းမဖက္ျခင္းဟာ ခမ္းနားၾကီးက်ယ္လြန္းတဲ့ ဓမၼ ျဖစ္တယ္” ဆုိတာပါပဲ။ အဟိ ံသဟာ တုိင္းတစ္ပါးသားတုိ့ရဲ့ စုိးမုိးခ်ယ္လွယ္မႈေအာက္မွ တုိင္းျပည္ လြတ္ေျမွာက္ဖုိ့ M K ဂႏၶီကုိ ကူညီခဲ့တဲ့ လြန္စြာ ထိေရာက္တဲ့ နည္းလမ္းထဲက တစ္ခုအပါအ၀င္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။

အဟိ ံသ-ဆုိတဲ့စကားလုံးဟာ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊ အနာတရျဖစ္ျခင္း၊ ထိခုိက္ျခင္းလုိ့ အဓိပၸါယ္သက္ေရာက္တဲ့ ဆန္စခရစ္ၾကိယာ “ဟိ ံသ္” မွ ဆင္းသက္လာပါတယ္။ ဒီအၾကမ္းဖက္တဲ့ ညႊတ္ယိမ္းမႈ၊ သက္ေရာက္မႈ မရွိေတာ့ျခင္းဟာ အဟိ ံသပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အၾကမ္းမဖက္ျခင္းနဲ့ပတ္သက္လုိ့ လက္ေတြ့က်င့္သုံးႏုိင္မႈဟာ အၾကမ္းဖက္မႈနဲ့ အဲဒီရဲ့ အေၾကာင္းရင္ျမစ္မ်ားဆုိင္ရာကုိ တတ္သိနားလည္ျခင္းေၾကာင့္လုိ့ ယူဆသတ္မွတ္ပါတယ္။ အၾကမ္းဖက္ျခင္းရဲ့ အေျခခံအေၾကာင္းတရားဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း၊ ျငိမ္းခ်မ္းျခင္းနဲ့ ျပည့္စုံျခင္းျဖင့္ ထူးျခားတဲ့ သြင္ျပင္လကၡဏာကုိ ေဖာ္ျပတဲ့ စစ္မွန္တဲ့သဘာ၀နဲ့ပတ္သက္လုိ့ မသိနားမလည္မႈမွာ တည္ရွိပါတယ္။ ဒီမသိနားမလည္မႈဟာ မလုံျခဳံမႈ၊ အတၱဆန္မႈ၊ အမုန္းတရား၊ ရန္လုိမႈနဲ့ ျပဳိင္ဆုိင္လုိျခင္းဆီသုိ့ အက်ဳိးသက္ေရာက္ ေစပါတယ္။

မသိနားမလည္မႈဟာ သူ့ရဲ့ကုိယ့္က်ဳိးအတၱဆုိင္ရာ လုိအပ္ခ်က္မ်ားကုိ ျဖည့္ဆည္းရန္ အၾကမ္းဖက္ျခင္းကုိ က်င့္သုံးဖုိ့ လူသားကုိ ေမာင္းႏွင္တြန္းပုိ့ပါတယ္။ “အသက္ရွင္ေနထုိင္တဲ့သတၱ၀ါမ်ားကုိ ထိခုိက္နာက်င္ေအာင္ မလုပ္ပါနဲ့ ” လုိ့ က်မ္းဂန္မ်ားက အၾကံျပဳထားတာဟာ ဒီအေၾကာင္းတရားအတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ မိမိကုိယ္ကုိ မထိခုိက္ေစလုိတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ အက်ြႏု္ပ္တုိ့ဟာ မိမိတုိ့ မျပဳလုပ္လုိတဲ့ အရာကုိ အျခားသူမ်ားကုိလည္း မျပဳလုပ္ေစသင့္ပါဘူး။ ဒီနည္းလမ္းျဖင့္ အဟိ ံသဟာ စၾက၀ဠာရဲ့ စီစဥ္ညႊန္ၾကားခ်က္ကုိ ကာကြယ္ေပးဖုိ့ မရွိမျဖစ္ စၾက၀ဠာဆုိင္ရာဥပေဒတစ္ခု ျဖစ္လာပါတယ္။

အၾကမ္းဖက္ျခင္းမွာ အျပဳအမူ၊ အေျပာအဆုိ၊ အေတြးမ်ားဆုိတဲ့ အဆင့္ ၃-ဆင့္ ရွိပါတယ္။ အျပဳအမူအဆင့္မွာေတာ့ အၾကမ္းမဖက္ျခင္းဟာ အျပည့္အ၀ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ အေၾကာင္းကေတာ့ အၾကမ္းဖက္ျခင္းရဲ့ အခ်ဳိ့အတုိင္းအတာမ်ားဟာ ဘ၀ရဲ့ အသက္ရွင္ရပ္တည္ေနႏုိင္ဖုိ့အတြက္ မရွိမျဖစ္လုိအပ္ႏုိင္ပါတယ္။ စားျခင္း၊ ေၾကာ္ေလွာ္ခ်က္ျပဳတ္ျခင္း၊ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းနဲ့ သန့္ရွင္းေရးစတဲ့ အိမ္တြင္းေ၀ယ်ာ၀စၥအလုပ္မ်ားမွာေတာင္ အရြယ္ပမာဏ အလြန္ေသးငယ္တဲ့ ဇီ၀သက္ရွိ အမ်ဳိးအစားမ်ားကုိ စေတးျခင္းမ်ား ပါ၀င္ေနပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ဒီအဆင့္မွာ အဟိ ံသကုိ က်င့္သုံးမႈအပုိင္းဟာ တုံးလုံးဗလာျဖစ္တဲ့ အနိမ့္ဆုံးထိ အၾကမ္းဖက္မႈကုိ ေလ်ာ့နည္းေအာင္လုပ္ဖုိ့ အဓိပၸါယ္သက္ေရာက္ပါလိမ့္မယ္။

အက်ြႏ္ုပ္တုိ့ဟာ အက်ြႏ္ုပ္တုိ့အတြက္ လုိအပ္ခ်က္မ်ား တုိး၍တုိး၍လာေလေလ၊ အဲဒီေနာက္ အက်ြႏု္ပ္တုိ့ဟာ ျဖဳန္းတီးမႈ မ်ားျပားလာေလေလ အၾကမ္းဖက္မႈ ၾကီးမားလာေလေလ- ဆုိတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါနဲ့ပတ္သက္လုိ့ သိနားလည္တာတစ္ခုကေတာ့ မိမိရဲ့လုိအပ္ခ်က္မ်ားစြာကုိ ျဖတ္ေတာက္ျပီး တတ္ႏုိင္ယင္တတ္ႏုိင္သေလာက္ ရုိးရွင္းတဲ့ဘ၀မွာ ေနထုိင္ဖုိ့ လုိအပ္ပါလိမ့္မယ္။ ဂႏၶီရဲ့အေထာက္အထားမွာေတာ့ သူ၀တ္ဆင္ထားတဲ့ လံကြတ္တီက ဒီအယူအဆကုိ သေကၤတအမွတ္အသား ျပဳထားတာပဲျဖစ္ပါတယ္။

အစားအစာမ်ားနဲ့စပ္လ်ဥ္းလုိ့ သက္သက္လြတ္စားတဲ့၀ါဒကုိ ေရြးခ်ယ္ျခင္းဟာ အဟိ ံသနဲ့ပတ္သက္လုိ့ ထုတ္ေဖာ္ျပသမႈ တစ္ခုပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအရာမ်ားမွာေတာင္ အသက္ဇီ၀ရွိ သစ္ပင္မ်ားကုိ ဖ်က္ဆီးျခင္းမ်ား ပါ၀င္ေနပါတယ္။ သည့္အျပင္ အက်ြုႏု္ပ္တုိ့ဟာ စကားလုံးမ်ားမွတဆင့္ အျခားသူမ်ားကုိ ထိခုိက္နာက်င္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ဘဂ၀ါဂီတမွာ Sri Krishna က ေျပာသည္မွာ “ ခ်ဳိသာတဲ့၊ မွန္ကန္ျပီး အက်ဳိးလည္းရွိတဲ့၊ နာက်င္မႈကုိ မျဖစ္ေစတဲ့ စကားမ်ားကုိ သုံးစြဲေျပာဆုိျခင္းဟာ စကားလုံးမ်ားနဲ့ပတ္သက္လုိ့ ျခဳိးျခံခ်ြတာေရးကုိ ျဖစ္ေစတယ္ ” ဆုိတာပါပဲ။

စကားလုံးမ်ားရဲ့အဆင့္ အဟိ ံသထက္ စိတ္ရဲ့အဆင့္ အဟိ ံသက ပုိလုိ ႏုဴးည့ံသိမ္ေမြ့ပါတယ္။ အျခားသူမ်ားအတြက္ ထိခုိက္နာက်င္ေစတဲ့ အေတြးမ်ားကုိ စိတ္ထဲသုိ၀ွက္ထားျခင္းမ်ားဟာလည္းပဲ အၾကမ္းဖက္ျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အခ်ိန္မ်ားစြာ လက္သင့္ခံထားတဲ့အခါ အၾကမ္းဖက္ျခင္းက အေျပာအဆုိ အျပဳအမူမ်ားမွတဆင့္ ထြက္ေပါက္ကုိ ရွာေဖြဖုိ့ ဦးတည္သြားပါတယ္။ စိတ္ထဲမွာ စကားလုံးမ်ား အျပဳအမူမ်ားကုိ ထုတ္လုပ္ ျဖစ္ေပၚေစျပီး ဒါဟာ အေတြးစိတ္ကူးထဲမွာ အၾကမ္းဖက္ျခင္းျဖစ္ပြားတဲ့ေနရာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒ့ါေၾကာင့္ ပထမဆုံး ေျခလွမ္းဟာ စိတ္ရဲ့အတြင္း အၾကမ္းဖက္မႈကုိ ထိန္းသိမ္းဟန့္တားဖုိ့ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါကုိျပဳလုပ္ဖုိ့နည္းလမ္းတစ္ခုကေတာ့ အဆက္မျပတ္ ထပ္ကာထပ္ကာ အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့အေတြးမ်ားနဲ့ စိတ္ကုိ ျဖည့္တင္းထားဖုိ့ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာကေတာ့ အခ်ဳိ့သူမ်ားအဖုိ့ သူ့ရဲ့စိတ္မွာ ေဒါသမ်ား၊ အမုန္းတရားမ်ား၊ မနာလုိမႈမ်ား ဖိစီးျပည့္လွ်ံေနမယ္ဆုိယင္ အၾကမ္းဖက္မႈဆီသုိ့ယိမ္းယုိင္ေနတဲ့ စိတ္ကုိ ေဆးေၾကားပစ္ဖုိ့ အက်ြႏုပ္တုိ့ဟာ ခြင့္လႊတ္ျခင္း၊ သည္းခံျခင္း၊ လုိက္ေလ်ာျခင္းဆုိတဲ့ ခံစားထိေတြ့မႈမ်ားျဖင့္ စိတ္မွာ ဖုံးလႊမ္းထားႏုိင္ပါတယ္။

မွန္ကန္တဲ့သဘာ၀ကုိ မသိနားမလည္းမႈက အေတြး၊ အေျပာအဆုိနဲ့ အျပဳအမူအဆင့္မ်ားမွာ အၾကမ္းဖက္ဖုိ့ အက်ဳိးဆက္ကုိ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ဒ့ါေၾကာင့္ စကားလုံးေ၀ါဟာရရဲ့ စစ္မွန္တဲ့ အနက္အဓိပၸါယ္မွာ အသိပညာဟာ အဟိ ံသပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကုိယ္၊ ႏႈတ္၊ စိတ္ သုံးခုလုံးမွာ အဟိ ံသကုိ လက္ေတြ့ က်င့္သုံးျခင္းဟာ အသိပညာကုိ ရရွိဖုိ့အတြက္ လမ္းခင္းေပးထားျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

အဟိ ံသနဲ့ပတ္သက္တဲ့ ကိရိယာတန္ဆာပလာကေတာ့ ရဲေဘာ္ရဲဘက္သတၱ၀ါမ်ား၊ တိရိစၦာန္မ်ား၊ ပုိးမႊားမ်ား၊ သစ္ပင္မ်ားနဲ့ ဖန္တီးခံအရာအားလုံးအေပၚ ခံစားတုံ့ျပန္ႏုိင္မႈလုိ့ ယူဆသတ္မွတ္ပါတယ္။ အျခားသူမ်ားရဲ့ လုိအပ္ခ်က္မ်ားနဲ့ပတ္သက္လုိ့ နားလည္သေဘာေပါက္မႈနဲ့ သူတုိ့ကုိ ျဖည့္ဆည္းေပးဖုိ့ ဖန္တီးယူရတဲ့ အားထုတ္ ၾကဳိးပမ္းမႈမ်ားဟာ မိမိရဲ့ကုိယ္ပုိင္လုိအပ္ခ်က္မ်ားမွ အစေတးခံ စြန့္လႊတ္အနစ္နာခံရမႈမ်ား လုိအပ္ပါတယ္။ အဟိ ံသဟာ ခမ္းနားၾကီးက်ယ္လြန္းတဲ့ ဓမၼေတာ့မဟုတ္ အဲဒါဟာ ဓမၼမွ်သာ ျဖစ္တယ္- ဆုိတာပါပဲ။


Swami Viditatmananda Saraswati

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP