* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, November 1, 2010

ကထိန္အာနိသင္မ်ား (အပိုင္း ၃)

ကထိန္အာနိသင္ (၃)

တတိယအက်ိဳးအာနိသင္က ဂဏေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ကို လိုက္နာက်င့္သံုးစရာ မလိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဂဏေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ -
အခ်ိန္အခါကို ၾကဥ္၍ ဂဏေဘာဇဥ္ကို သံုးေဆာင္ျခင္းေၾကာင့္ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏။ ထိုဂဏေဘာဇဥ္ကို သံုးေဆာင္ရာ၌ ဤဆိုလတၱံ႔သည္ကား အခ်ိန္အခါတည္း။ နာဖ်ားေသာအခါ၊ သကၤန္းလွဴေသာအခါ၊ သကၤန္းခ်ဳပ္ေသာအခါ၊ အဓြန္႔ရွည္ေသာ ခရီးသို႔ သြားေသာအခါ၊ ေလွစီးေသာအခါ၊ အခါႀကီး၊ ရဟန္းက ဆြမ္းလွဴေသာအခါ။ ဤကား ထိုဂဏေဘာဇဥ္ကို သံုးေဆာင္ရာ၌ အခ်ိန္အခါတည္း။” (ပါစိတ္ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္)

ရွင္ေဒ၀ဒတ္နဲ႔ ေနာက္လိုက္ေနာက္ပါ ရဟန္းတစ္စု ဆြမ္းရွာမွီးပံု အခ်ိဳးမေျပတာကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ဒီသိကၡာပုဒ္ကို ျပ႒ာန္းခဲ့ပါတယ္။ ရဟန္းဆိုတာ “ဘိကၡဳ(ေတာင္းစားသူ)” ဆိုေပမယ့္ ရဟန္းေတြရဲ့ ေတာင္းနည္းဟာ သိမ္ေမြ႔ရပါတယ္။ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ေျပာရရင္ အလွဴခံတာပါ။ ဒါကို “အရိယပရိေယသန (အရိယာတို႔ရဲ့ ရွာမွီးျခင္း)”လို႔ေခၚပါတယ္။ ဆြမ္းလာပို႔တဲ့သူ၊ ဆြမ္းပင့္ကပ္တဲ့သူ၊ ဆြမ္းခ်က္ကပ္တဲ့သူ မရွိဘူးဆိုရင္ ဆြမ္းရဖို႔အတြက္ တစ္အိမ္ဆင္း တစ္အိမ္တက္ အိမ္ေရွ႕မွာ သပိတ္ပိုက္ၿပီး တိတ္တိတ္ေလး ရပ္ေနရပါတယ္။ ဆြမ္းလာေလာင္းရင္ လက္ခံ။ မေလာင္းရင္ အသာတၾကည္ ျပန္ႂကြ႐ံုပါပဲ။ အတြန္႔တက္တာ၊ အရိပ္ျပတာ၊ ဇြတ္ေတာင္းတာေတြ မလုပ္ရပါဘူး။ ရွင္ေဒ၀ဒတ္တို႔ အုပ္စုက ဒီလိုမဟုတ္ဘဲ ၀မ္းေရးအတြက္ ဣေျႏၵမဲ့ေအာင္ ေတာင္းရမ္းၾကလို႔ ဒီသိကၡာပုဒ္ ျဖစ္ေပၚလာတာပါ။

ဒီသိကၡာပုဒ္အရ ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ ဂဏေဘာဇဥ္ကို မဘုဥ္းေပးေကာင္းပါဘူး။ ဂဏေဘာဇဥ္ဆိုတာကို ပါစိတ္ပါဠိေတာ္(စာ-၁၀၁)မွာ ဒီလို ဖြင့္ဆိုျပပါတယ္။ “ဂဏေဘာဇဥ္မည္သည္ အၾကင္အရပ္၌ ရဟန္းေလးပါးတို႔ကို ေဘာဇဥ္ငါးပါး တို႔တြင္ တစ္ပါးပါးေသာ ေဘာဇဥ္ျဖင့္ ပင့္ဖိတ္ေသာေၾကာင့္ သံုးေဆာင္ကုန္၏။ ဤသည္လွ်င္ ဂဏေဘာဇဥ္မည္၏။” တဲ့။

ပါစိတ္အ႒ကထာ (စာ-၇၉)မွာ ဒီလို ဖြင့္ဆိုပါတယ္။ ေလးပါး ေလးပါးထက္မ်ားတဲ့ ရဟန္းတစ္စု အုပ္စုဖြဲ႔ၿပီး မအပ္စပ္တဲ့နည္းနဲ႔ ေတာင္းလို႔ရတဲ့ဆြမ္း (“ထမင္း၊ မုေယာမုန္႔၊ မုန္႔လံုး၊ ငါး၊ စမဲဟင္းလ်ာ”ဆိုတဲ့ ဒီသိကၡာပုဒ္မွာပါတဲ့ ေဘာဇဥ္ငါးမ်ိဳးထဲက တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး)ကို ဂဏေဘာဇဥ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ ရဟန္းေတာ္ေတြဘက္က ေတာင္းတာမဟုတ္ဘဲ လူဒကာဒကာမေတြက ရဟန္းတစ္စုကို မအပ္စပ္တဲ့ အေခၚအေ၀ၚနဲ႔ ေပးလွဴတဲ့ဆြမ္းကိုလည္း ဂဏေဘာဇဥ္လို႔ ေခၚတာပါပဲ။ ဒီေနရာမွာ “ဆြမ္း”လို႔ ေခၚေ၀ၚသံုးစြဲရင္ အပ္စပ္တဲ့ အေခၚအေ၀ၚ၊ “ထမင္း”စတဲ့ လူေတြေခၚေနက် နာမည္ကို ေခၚေ၀ၚသံုးစြဲရင္ မအပ္စပ္တဲ့ အေခၚအေ၀ၚ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီသိကၡာပုဒ္ကို မက်င့္သံုးဘဲ ေနႏိုင္တဲ့ အခ်ိန္အခါ ခုနစ္မ်ိဳး ရွိပါတယ္။ “နာဖ်ားေသာအခါ၊ သကၤန္းလွဴေသာအခါ၊ သကၤန္းခ်ဳပ္ေသာအခါ၊ အဓြန္႔ရွည္ေသာ ခရီးသို႔ သြားေသာအခါ၊ ေလွစီးေသာအခါ၊ အခါႀကီး၊ ရဟန္းက ဆြမ္းလွဴေသာအခါ။”တဲ့။ ဒီခုနစ္မ်ိဳးထဲမွာ “သကၤန္းလွဴေသာအခါ”ဆိုတာ ကထိန္သကၤန္းလွဴတဲ့အခါ၊ ကထိန္ရာသီ၊ ရဟန္းေတာ္မ်ား ကထိန္အာနိသင္ေတြ ခံစားခြင့္ရွိတဲ့ ငါးလ (သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔ကေန တေပါင္းလျပည့္အထိ) ျဖစ္ပါတယ္။ “အခါႀကီး”ဆိုတာ ေနရာေဒသ တစ္ခုခုမွာ ရဟန္းႏွစ္ပါး သံုးပါးဆြမ္းခံရင္ ျပည့္ျပည့္စံုစံု ရႏိုင္တယ္၊ ဒီထက္ ပိုလာလို႔ ရဟန္းေလးပါး ျဖစ္လာမယ္ဆိုရင္ကို ဆြမ္းမလံုေလာက္ေတာ့ဘူး။ အဲလိုအခါမ်ိဳး ၾကပ္တည္းေနတဲ့ အခါမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္တဲ့ အခ်ိန္အခါ ငါးမ်ိဳးကေတာ့ ထင္ရွားပါတယ္။ အထူး ရွင္းျပစရာ မလိုပါဘူး။

ဒီေန႔ေခတ္ ရဟန္းေတာ္ေတြ မအပ္စပ္တဲ့ ဂဏေဘာဇဥ္ကို ခံယူမိ၊ ဘုဥ္းေပးမိမယ့္ အေျခအေန ဘယ္လိုလဲ ၾကည့္ရေအာင္။ အနည္းဆံုး ရဟန္းေလးပါး တစ္ေပါင္းတည္း ခံယူမွ ဂဏေဘာဇဥ္ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္ (ဂဏ = ဂုိဏ္းဏဂ၊ အုပ္စု)။ ဒီေန႔ေခတ္မွာ ရဟန္းေတာ္ေတြ တစ္ပါးတည္း ဆြမ္းခံႂကြတာ မ်ားပါတယ္။ ဒီေတာ့ ရဟန္းေလးပါး တစ္ေပါင္းတည္း ဆြမ္းခံမိယူဖို႔ ေတာ္ေတာ္ခက္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေက်ာင္းတိုက္ႀကီးေတြမွာ တန္းဆြမ္းႂကြတဲ့ဓေလ့ ရွိပါတယ္။ အဲဒီလို ႂကြတဲ့ေနရာမွာလည္း ဆြမ္းခံႂကြၾကတဲ့ ကိုယ္ေတာ္ေတြက ဣေျႏၵရရ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ ႂကြၾကတာ၊ ဆြမ္းေလာင္းတဲ့ သူေတြကလည္း ၾကည္ညိဳသဒၶါပြားၿပီး တိတ္တိတ္ေလး ေလာင္းလိုက္ၾကတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ မအပ္စပ္တဲ့ အေခၚအေ၀ၚေတြ ပါလာဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္သေလာက္ပါပဲ။ အိမ္မွာ ဆြမ္းပင့္ကပ္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေလးပါး ေလးပါးထက္ထက္ပိုမ်ားတဲ့ ရဟန္းေတာ္ေတြ စုမိႏိုင္ပါတယ္။ မအပ္စပ္တဲ့ အေခၚအေ၀ၚေတြ ပါလာႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလိုဆြမ္းကပ္ၿပီ ဆိုကတည္းက ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ေျပာတတ္ဆိုတတ္ၾကတာသာ မ်ားပါတယ္။ ဆြမ္းကပ္တဲ့ အလွဴရွင္က ႏံုႏံုအအ ျဖစ္ေနရင္ေတာင္မွ နားလည္တဲ့ တစ္ေယာက္ေယာက္က ၾကား၀င္ၿပီး အက်ိဳးေဆာင္ေပးတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါ့ျပင္ ကထိန္အာနိသင္ (၁)မွာတုန္းက ေျပာခဲ့သလိုေပါ့။ အမ်ားစုျဖစ္တဲ့ သာမန္ရဟန္းေတာ္ေတြအတြက္ ဆြမ္းစားကြမ္းစာဆိုတာ ၾကံဳေတာင့္ၾကံဳခဲ ကိစၥပါ။ တစ္ပါး ႏွစ္ပါး သံုးပါး ပင့္တဲ့ ဆြမ္းစားမ်ိဳး ရံဖန္ရံခါ ၾကံဳရတတ္ေပမယ့္ ေလးပါး ငါးပါး သံဃာမ်ားမ်ားပင့္တဲ့ ဆြမ္းစားဆိုတာ ေတာ္ေတာ္ရွားပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္ ရဟန္းေတာ္ေတြ ဂဏေဘာဇဥ္ကို ဘုဥ္းေပးမိဖို႔၊ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို အထူးတလည္ ေစာင့္ထိန္းဖိုု႔ အေျခေန အခြင့္အလမ္း ေတာ္ေတာ္နည္းပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ေတြကို က်င့္သံုးစရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ကေရာ ရဟန္းေတာ္ေတြအတြက္ ထူးထူးျခားျခား အသံုး၀င္ပါသလားဆိုတာ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ပါတယ္။

ထားပါေတာ့။ အသံုး၀င္၀င္ မ၀င္၀င္၊ အေရးပါပါ မပါပါ အခြင့္အေရးဟာ အခြင့္အေရးပဲ ဆိုပါစို႔။ ရဟန္းေတာ္ေတြရတဲ့ နံပါတ္သံုး ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ကို “စိတ္လိုလက္ရ အျပစ္ကင္းကင္း ဆြမ္းဘုဥ္းေပးႏိုင္ျခင္း”လို႔ပဲ က်ဥ္းက်ဥ္းရွင္းရွင္း မွတ္လိုက္ၾကပါစို႔။
(ဆက္ပါအံုးမယ္။)

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP