* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Friday, October 29, 2010

Kathina Benefits (Part 2) - ကထိန္အာနိသင္မ်ား (အပိုင္း ၂)



ကထိန္အာနိသင္ (၂)

ဒုတိယအက်ိဳးအာနိသင္က ဥေဒါသိတသိကၡာပုဒ္ကို လိုက္နာက်င့္သံုးစရာ မလိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဥေဒါသိတသိကၡာပုဒ္ -
ရဟန္း၏ သကၤန္း ၿပီးဆံုးလတ္ေသာ္ ကထိန္ကို ႏုတ္ၿပီးလတ္ေသာ္ ရဟန္းသည္ ရဟန္းတို႔၏ သမၼဳတိ မရဘဲ တစ္ညဥ့္မွ်လည္း တိစီ၀ရိက္ႏွင့္ ကင္း၍ ေနျငားအံ့ (ထိုရဟန္းအား) စြန္႔ျခင္း၀ိနည္းကံရွိေသာ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏။” (ပါရာဇိကပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္)

ဒီသိကၡာပုဒ္အရ ရဟန္းတစ္ပါးဟာ တိစီ၀ရိက္ဆိုတဲ့ သကၤန္းသံုးထည္နဲ႔ တစ္ညေတာင္မွ ကင္းကြာၿပီး မေနရပါဘူး။ သကၤန္းသံုးထည္ကို အျမဲကိုင္ေဆာင္ အသံုးျပဳေနရပါတယ္။ ေအာက္ကခါး၀တ္သကၤန္း (သင္းပိုင္)နဲ႔ အေပၚက ကုိယ္႐ံုသကၤန္း (ဧကသီ)အတြက္ သိပ္ဂ႐ုစိုက္စရာ မလိုပါဘူး။ ဒီသကၤန္းႏွစ္ထည္ကို သြားရင္းလာရင္း အျမဲ၀တ္ေနၾကတာမို႔ ဒီသကၤန္း ႏွစ္ထည္နဲ႔ ကင္းကြာစရာအေၾကာင္း မရွိသေလာက္ပါပဲ။ ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီး (ဒုကုဋ္)ကိုေတာ့ ေလးတယ္ ႐ႈပ္တယ္ဆိုၿပီး ပစ္ထားခဲ့တတ္လို႔ ကိုယ္နဲ႔ ကင္းကြာတတ္ပါတယ္။ အဲလို မကင္းကြာရပါဘူး။ ကင္းကြာမိရင္ အျပစ္ရွိပါတယ္။ အာပတ္သင့္ပါတယ္။ ဒါ့ျပင္ ကင္းကြာထားလိုက္မိတဲ့ သကၤန္းကိုလည္း စြန္႔လႊတ္လိုက္ရပါတယ္။

ဒီသိကၡာပုဒ္မွာ “သကၤန္းၿပီးဆံုးလတ္ေသာ္”လို႔ ဆိုပါတယ္။ “သကၤန္းကိစၥ ၿပီးၿပီဆိုရင္”လို႔ အဓိပၸာယ္ရပါတယ္။ သကၤန္းကိစၥ မၿပီးဆံုးေသးရင္ ႁခြင္းခ်က္အေနနဲ႔ သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ပါ။ ဒီႁခြင္းခ်က္ဟာ ခုေခတ္ရဟန္းေတာ္ေတြနဲ႔ မဆိုင္လွပါဘူး။ ခုေခတ္ရဟန္းေတာ္ေတြ အားလံုးမဟုတ္ေတာင္ အားလံုးနီးပါးဟာ ကိုယ္တိုင္သကၤန္းမခ်ဳပ္ၾကေတာ့လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ခ်ဳပ္ျခင္း ဆိုးျခင္းစတဲ့ သကၤန္းကိစၥကို သကၤန္းကုန္သည္ေတြ ေဆာင္ရြက္ထားၿပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုက “ကထိန္ႏုတ္ၿပီးေသာ္”တဲ့။ “ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ မရွိေတာ့ဘူးဆိုရင္”လို႔ အဓိပၸာယ္ရပါတယ္။ [ကထိန္ႏုတ္/ႏႈတ္ျခင္းအေၾကာင္း အဆင္သင့္ရင္ ေနာက္မွ ေျပာပါအံုးမယ္။] ကထိန္အာနိသင္ ရွိေနတယ္ဆိုရင္ သကၤန္းသံုးထည္နဲ႔ ကင္းကြာေနႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါလည္း ႁခြင္းခ်က္အေနနဲ႔ သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာခြင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခုက “ရဟန္းတို႔၏ သမၼဳတိ မရဘဲ”တဲ့။ တစ္ျခား ရဟန္းေတာ္ေတြက သေဘာတူ ခြင့္ျပဳတယ္ဆိုရင္ သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာၿပီး ေနႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ပါ။ ရဟန္းတစ္ပါးဟာ က်န္းမာေရး မေကာင္းလို႔ သကၤန္းကို သြားေလရာ သယ္မသြားႏိုင္ဘူးဆိုရင္ တစ္ျခားရဟန္းေတြကို အသိေပး၊ တစ္ျခားရဟန္းေတြရဲ့ သေဘာတူခြင့္ျပဳခ်က္(သမၼဳတိ)ကို ရယူၿပီး သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာခြင့္ ရွိပါတယ္။

ဒါက ဥေဒါသိတသိကၡာပုဒ္ရဲ့ ဆိုလိုရင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ ရထားတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာ မလိုတဲ့အတြက္ တိစီ၀ရိတ္နဲ႔ ကင္းကြာၿပီး ေနေကာင္းပါတယ္္။ အထူးသျဖင့္ ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးနဲ႔ ကင္းကြာမိရင္ေတာင္မွ အျပစ္လည္းမရွိ၊ သကၤန္းကိုလည္း စြန္႔လႊတ္စရာ မလိုပါဘူး။

အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္တစ္ခု က်န္ပါေသးတယ္။ ဒီသိကၡာပုဒ္မွာပါတဲ့ “တိစီ၀ရိက္”ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ အခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ “တိစီ၀ရိက္”ဆိုတာ လြယ္လြယ္ေျပာရရင္ “သင္းပိုင္”၊ “ဧကသီ” နဲ႔ “ႏွစ္ထပ္သကၤန္း”ဆိုတဲ့ သကၤန္းသံုးထည္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကထိန္အာနိသင္ရလို႔ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာမလိုဘူး၊ ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးကို ပစ္ထားခဲ့ၿပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး သြားလာႏိုင္တယ္ဆိုတာ သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔ကေန တေပါင္းလျပည့္အထိ ငါးလအတြင္းမွာသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္ ရဟန္းေတာ္ေတြကေတာ့ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးကို ပစ္ထားခဲ့ၿပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး သြားလာေနၾကတာ မဟုတ္လား။ ဘာေၾကာင့္လဲ။ အေျဖကေတာ့ “တိစီ၀ရိက္”ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။

သကၤန္းအဓိ႒ာန္ႏွစ္မ်ိဳး

တိစီ၀ရိက္အဓိ႒ာန္။ ။ “တိစီ၀ရိက္”ဆိုတာကို ျပည့္ျပည့္စံုစံု နားလည္ေအာင္ သကၤန္းအဓိ႒ာန္ျခင္းအေၾကာင္း သိထားသင့္ပါတယ္။ သကၤန္းအဓိ႒ာန္ဆိုတာ အ၀တ္စကို သကၤန္းလို႔ အဓိ႒ာန္ျပဳလိုက္တာ၊ သကၤန္းလို႔ သတ္မွတ္လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ “သင္းပိုင္”၊ ဧကသီ” နဲ႔ “ႏွစ္ထပ္သကၤန္း”ဆိုတဲ့ သီးျခားနာမည္သံုးမ်ိဳးနဲ႔ အဓိ႒ာန္လိုက္တာ၊ သတ္မွတ္လိုက္တာကို “တိစီ၀ရိက္အဓိ႒ာန္”ျပဳတယ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ ခ်ဳပ္ထားတဲ့ အ၀တ္စကို “သင္းပိုင္”လို႔ သတ္မွတ္လိုက္တာ၊ “ဧကသီ”လို႔ သတ္မွတ္လိုက္တာ၊ “ႏွစ္ထပ္သကၤန္း”လို႔ သတ္မွတ္လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

ပရိကၡာရေစာဠအဓိ႒ာန္။ ။ မ်က္ႏွာသုတ္ပု၀ါ၊ ေစာင္ အစရွိတဲ့ အ၀တ္စေတြကို “ပရိကၡာရေစာဠ (သံုးေဆာင္စရာအ၀တ္စ)”အျဖစ္နဲ႔ အဓိ႒ာန္ျပဳရပါတယ္။

ဒီ (ဥေဒါသိတ) သိကၡာပုဒ္အရ ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ တိစီ၀ရိက္အဓိ႒ာန္တင္ထားတဲ့ သကၤန္းသံုးထည္နဲ႔ ညေက်ာ္ၿပီး (တစ္ည၊ တစ္ညထက္ပိုၿပီး) ကင္းကြာခြင့္ မရွိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔ေခတ္မွာေတာ့ “သင္းပိုင္”၊ ဧကသီ” နဲ႔ “ႏွစ္ထပ္သကၤန္း”တို႔ကိုလည္း “ပရိကၡာရေစာဠ (သံုးေဆာင္စရာအ၀တ္စ)”အျဖစ္နဲ႔ အဓိ႒ာန္ျပဳႏိုင္တယ္လို႔ ယူဆၾကပါတယ္။ “သင္းပိုင္”၊ “ဧကသီ” နဲ႔ “ႏွစ္ထပ္သကၤန္း”တို႔ကို “ပရိကၡာရေစာဠ (သံုးေဆာင္စရာအ၀တ္စ)”အျဖစ္နဲ႔ အဓိ႒ာန္ျပဳၾကတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ “တိစီ၀ရိက္”လို႔ ဆိုထားတဲ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို လိုက္နာစရာ မလိုေတာ့ဘဲ ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးနဲ႔ ကင္းကြာခြင့္ ရၾကပါတယ္။ [“သင္းပိုင္”၊ ဧကသီ” နဲ႔ “ႏွစ္ထပ္သကၤန္း”တို႔ကို “ပရိကၡာရေစာဠ (သံုးေဆာင္စရာအ၀တ္စ)”အျဖစ္နဲ႔ အဓိ႒ာန္ျပဳေကာင္းတယ္၊ မျပဳေကာင္းဘူးဆိုတဲ့ ၀ိ၀ါဒကြဲျပားခ်က္ကို အဆင္သင့္ရင္ ေနာက္မွ ေျပာပါအံုးမယ္။]

၀ိကပၸနာ ႏွင့္ ပစၥဳဒၶိဳရ္

ေနာက္ၿပီးေတာ့ သကၤန္းကို ၀ိကပၸနာျပဳလိုက္တယ္ ဆိုရင္လည္း သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာခြင့္ ရွိပါတယ္။ ၀ိကပၸနာျပဳတယ္ ဆိုတာဟာ သူတစ္ပါးကို ေပးစြန္႔လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေပးတယ္ဆိုေပမယ့္ ယာယီေပးတာသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၀ိကပၸနာျပဳလိုက္တဲ့ သကၤန္း၊ ေပးစြန္႔လိုက္တဲ့သကၤန္းကို လက္ခံထားတဲ့ ရဟန္းေတာ္ဟာ အဲဒီသကၤန္းကို အပိုင္ယူခြင့္ မရွိပါဘူး။ မူလပိုင္ရွင္ကို ျပန္ေပးရပါတယ္။ အဲဒီလို ျပန္ေပးတာကို ပစၥဳဒၶိဳရ္ျပဳတယ္လို႔ ေခၚပါတယ္။

အနီး၊ အေ၀း၊ မ်က္ေမွာက္၊ မ်က္ကြယ္မွာရွိတဲ့ သကၤန္းကို ၀ိကပၸနာျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အနီး၊ အေ၀း၊ မ်က္ေမွာက္၊ မ်က္ကြယ္မွာရွိတဲ့ ရဟန္းတစ္ပါးပါးကို သကၤန္းလက္ခံသူအျဖစ္ ရည္ရြယ္ႏိုင္ပါတယ္။ လက္ခံသူက မသိလည္း ရည္ရြယ္ၿပီး စြန္႔ႏိုင္ပါတယ္။ ၀ိကပၸနာျပဳရတာ လြယ္ကူတယ္လို႔ ဆိုလိုတာပါ။ ဆိုပါစို႔ ညေက်ာ္ညျခားၿပီး သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာမေနရဘူးဆိုတဲ့ ေနရာမွာ တစ္ညလံုး သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာၿပီး ေနခဲ့ရင္ေတာင္မွ မနက္မိုးစင္စင္ မလင္းခင္၊ အ႐ုဏ္မတက္ခင္ အခိုက္အတန္႔ေလးမွာ သကၤန္းနဲ႔အတူ ရွိေနတယ္ဆိုရင္ အျပစ္မရွိပါဘူး။ တစ္ညလံုး သကၤန္းနဲ႔ ကင္းကြာၿပီး ေနလာခဲ့မယ္၊ အ႐ုဏ္မတက္ခင္ အခ်ိန္ေလးေရာက္မွ အေ၀းမွာ ရွိေနတဲ့ မ်က္ကြယ္မွာ ရွိေနတဲ့ သကၤန္းကို အေ၀းမွာ ရွိေနတဲ့ မ်က္ကြယ္မွာ ရွိေနတဲ့ ရဟန္းတစ္ပါးပါးဆီ ေပးစြန္႔လိုက္တယ္ဆိုရင္လည္း အျပစ္မရွိပါဘူး။ သူတစ္ပါးသကၤန္းလို႔ ယူဆလိုက္တာေပါ့။ ေနာက္ အဆင္သင့္မွ ကိုယ့္သကၤန္းအျဖစ္ ျပန္လည္ လက္ခံႏိုင္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ခရီးသြားခါနီးမွာ ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးကို ၀ိကပၸနာျပဳၿပီး ရဟန္းတစ္ပါးပါးကို ေပထားခဲ့မယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ ခရီးသြားရင္း အေ၀းတစ္ေနရာကေန လွမ္းၿပီး ၀ိိကပၸနာ ျပဳလိုက္မယ္၊ ခရီးကျပန္လာမွ သကၤန္းလက္ခံတဲ့ ရဟန္းကို ပစၥဳဒၶိရ္ျပဳခိုင္းၿပီး ျပန္ယူမယ္ဆိုရင္လည္း ဒီသိကၡာပုဒ္ကို ေရွာင္လႊဲၿပီးသားျဖစ္သြားပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔ေခတ္ရဟန္ေတာ္ေတြ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးကို ပစ္ထားခဲ့ၿပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး သြားလာေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကထိန္အာနိသင္ မရွိေတာ့တဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး သြားလာေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီသိကၡာပုဒ္ကို က်င့္သံုးစရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ကေရာ ရဟန္းေတာ္ေတြ အတြက္ ထူးထူးျခားျခား အသံုး၀င္ပါသလားဆိုတာ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ပါတယ္။

ထားပါေတာ့။ အသံုး၀င္၀င္ မ၀င္၀င္၊ အေရးပါပါ မပါပါ အခြင့္အေရးဟာ အခြင့္အေရးပဲ ဆိုပါစို႔။ ရဟန္းေတာ္ေတြရတဲ့ နံပါတ္ႏွစ္ ကထိန္အက်ိဳး ကထိန္အာနိသင္ကို “ေလးလံတဲ့ ႏွစ္ထပ္သကၤန္းႀကီးကို မသယ္ယူဘဲ (ေပါ့ေပါ့ပါးပါး) သြားလာႏိုင္ျခင္း”လို႔ပဲ က်ဥ္းက်ဥ္းရွင္းရွင္း မွတ္လိုက္ၾကပါစို႔။
(ဆက္ပါအံုးမယ္။)

Image from (28 Oct, 2010): http://sunrisedistrib.com/blog/wp-content/uploads/2009/03/looking-for-water-1.JPG

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP