* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Wednesday, October 27, 2010

သဘာ၀ဟာ သဘာ၀ပါ




လူငယ္ ၊ လူၾကီး




လူေသ

သဘာ၀ဟာ သဘာ၀ပါ

သဘာ၀ဆိုသည္မွာ သေဘာတရားပင္ျဖစ္ပါတယ္။
သေဘာတရားဆိုသည္မွာလည္း
တရားသေဘာပင္ ျဖစ္ျပန္ပါေရာလား။

၁။လူငယ္ျဖစ္လာသည္။ လူၾကီးျဖစ္လာသည္။ ေသရျပန္သည္။
၂။ခံစားစရာေတြ ခံစားသည္။
၃။မွတ္သားစရာေတြ မွတ္သားသည္။
၄။ေျပာင္းလဲမႈေတြ ဒရစပ္ျဖစ္ေနသည္။
၅။သိစရာေတြကလည္း သိေနသည္။

ရဟန္းငယ္ ဘ၀က ရန္ကုန္ ၊ မဟာ၀ိသုဒၶါရံုေက်ာင္းတိုက္ ပညာသင္ယူ ေနထိုင္ခဲ့စဥ္ သဘာ၀ကို သဘာ၀မွန္း သိေစဖို ့ရာဘုရား၀တ္ျပဳရာ၀ယ္ မွတ္မွတ္သားသား ေဆာင္ပုဒ္က ခုေတာ့ ျပန္စဥ္းစား မိပါတယ္။ ဟိုတုန္းကေတာ့ စာအတုိင္း ဆိုျဖစ္တာကမ်ားတယ္။ သဘာ၀ကို သဘာ၀ပဲလို ့သိေစ ဖို့ရာ ထည့္ထားတာပဲလို ့ စဥ္းစားတာ က အေတာ္ေလး ရွားခဲ့တယ္။ ငယ္ေသးတာကိုလို ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေလွ်ာ့ေလွ်ာ့ေပါ့ေပါ့ တြက္မိပါတယ္။

အေတာ္လည္းေကာင္းပါတယ္။ တိုတိုေလးနဲ ့ ထိေရာက္တဲ့ ေဆာင္ပုဒ္တစ္ပုဒ္ပါ။ ဒါ့ထက္လည္း မျခီးမြမ္းတတ္ေတာ့ပါဘူး။ အဲဒါေလးကို မွတ္သား ၾကည့္ၾကပါစို ့လား-

ေဆာင္ပုဒ္-
၁။ေဖါက္ျပန္ေသာ ငါ ၊ မရွိပါ ၊ ရုပ္သာ ေဖါက္ျပန္သည္။
၂။ခံစားေသာ ငါ ၊ မရွိပါ ၊ ေ၀ဒနာ ခံစားသည္။
၃။မွတ္သားေသာ ငါ ၊ မရွိပါ ၊ သညာ မွတ္သားသည္။
၄။ျပဳျပင္ေသာ ငါ ၊ မရွိပါ ၊ သခၤါ ျပဳျပင္သည္။
၅။သိတတ္ေသာ ငါ ၊ မရွိပါ ၊ ၀ိၪာဏ္ သူသိသည္။

သဘာ၀ကို သဘာ၀မွန္းသိလ်င္
ယထာဘူတလည္းက်ပါတယ္။
သဘာ၀ကလည္းက်ျပီးသားေပါ့။

ထပ္မံကာ ကိုယ္နားလည္သလိုေလး အက်ယ္ခ်ဲ ့ရွင္းလင္းပါရေစ-


၁။ကေလးဘ၀ကတည္းက တစ္ေရြ ့ေရြ ့နဲ ့ ၾကီးျပင္းလာတာ သို ့မဟုတ္ ေဖါက္ျပန္လာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ ဆိုတဲ့ ရုပ္တရားၾကီးဟာ သူ ့အလိုလို သူ ့သဘာ၀ အရကို ေဖါက္ျပန္လာတာ၊ ၾကီးျပင္းလာတာပါ။ ငါမိုလို ့ ၊ သူမိုလို ့ ၾကီးျပင္းလာတာ ေဖါက္ျပန္လာတာမွ မဟုတ္ပဲ။ ဒါကိုဘဲ ငါကၾကီးလာျပီ။ ငါ အို လာျပီ။ ငါေလးကို ေရွ ့တန္းတင္ ထင္တတ္ၾကပါတယ္။ ေျပာတတ္ၾကပါတယ္။ မသိမသာ ငါေလး တေျဖးေျဖးေလွ်ာ့ျပီး ရုပ္သေဘာတရားအရ သဘာ၀ကိုက ရပ္ေနဖို ့မဟုတ္၊ ေဖါက္ျပန္တတ္တယ္။ ၾကီးျပင္းလာရတဲ့ သေဘာ ရွိတယ္လို ့ သိလိုက္ရင္ ငါေလးေတြ နည္းနည္းေလွ်ာ့သည္မွစလို ့ တစ္ေျဖးေျဖး သကၠာယဒိ႒ိ ျပဳတ္သည့္အထိ ရွင္းရွင္း ျဖစ္လာနိုင္ပါတယ္။
ဒါက ရုပ္ဆိုတဲ့ ခႏၶာကိုယ္နဲ ့ပါတ္သက္လို ့ေပါ့။

၂။အဲဒီအတိုင္းပါပဲ လူတိုင္းဆိုသလို တစ္ခါတစ္ေလ ေပ်ာ္စရာေတြ ့တယ္။ ေပ်ာ္လိုက္တာ ေျပာမေန ပါနဲ ့။ ဘာနဲ ့မွ မလဲနိုင္ပါဘူး ဆိုသည့္အထိေပါ့။ တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့ ေသေတာင္ ေသလိုက္ခ်င္ တာတဲ့။ ဘ၀က စိတ္ပ်က္စရာ ေပါလွပါဘိသနဲ ့။ ေပ်ာ္ေတာ့ စာအလို ေသာမနႆ ေ၀ဒနာ။ မေပ်ာ္လို ့ စိတ္ပ်က္ေတာ့ ေဒါမနႆ ေ၀ဒနာ။ ေပ်ာ္တာမဟုတ္ မေပ်ာ္တာမဟုတ္တဲ့အခါလည္း ရွိျပန္တယ္။ သာမန္ပဲ။ အဲဒါကိုေတာ့ ဥေပကၡာ ( အုပစ္ခါ ) ေ၀ဒနာ လို ့ စာက ေခၚပါတယ္။ အဲဒီ ခံစားတဲ့ အလုပ္က လည္း ငါ ကလုပ္လို ့ ရတာမဟုတ္သလို ၊ ငါ ခံစားတာေတာ့ တကယ္တမ္း မဟုတ္ပါ။ ခံစားျခင္းဆိုတဲ့ ေ၀ဒနာ သေဘာကိုက သူ ့အလုပ္ကို သူ လုပ္သြားတာပါ။ ဒါကို ငါထည့္ ေနမိျပန္ေတာ့ သကၠာယဒိ႒ိေတြ တရုန္းရုန္း တ၀ုန္း၀ုန္း ေသာင္းၾကမ္းၾကျပီေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ ေပ်ာ္ ၊ မေပ်ာ္ ခံစားတဲ့ အခိုက္တန္ ့ေလးမွာ ေ၀ဒနာက ခံစားျခင္း အလုပ္ကို လုပ္ေနတာပါ့လားလို ့ ေ၀ဒနာ အေပၚ ငါေလးေတြ နည္းနည္းခ်င္းေလွ်ာ့လုိက္ရင္ နည္းနည္းခ်င္း သကၠာယဒိ႒ိေတြလည္း ျပဳတ္သည္အထိ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျဖစ္နိုင္တယ္ေပါ့။ ဒါက ေ၀ဒနာနဲ ့ဆိုင္ရာ ပါတ္သတ္လို ့ေပါ့။

၃။ေကာင္းတာကိုလည္း မွတ္သားၾကတယ္။ မေကာင္းတာကိုလည္း မွတ္ထားၾကတယ္။ ငါ မွတ္ ၪာဏ္ေကာင္းတယ္ ၊ ငါ မွတ္ၪာဏ္မေကာင္းဘူး- တဲ့။ မွတ္ၪာဏ္ဆိုေပမယ့္ ဒီေနမွာေတာ့ မွတ္တာ မွန္သမွ် စာအလို သညာကို ဆိုရပါ့မယ္။ သညာကိုယ္တိုင္က မွတ္တတ္တဲ့ သေဘာ သဘာ၀ရွိ တယ္။ ငါက မွတ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး။ သညာကို မွတ္ခိုင္းထားတာ။ ငါ့ကိုငါ မွတ္လို ့ မရပါဘူး။သညာ ရဲ ့ အလုပ္ပဲျဖစ္တယ္။ အဲဒီ မွတ္တဲ့ အလုပ္မွန္သမွ်ကို ငါမွတ္တာ မဟုတ္ဘူး၊ ငါ့မွတ္ၪာဏ္ မဟုတ္ ပါ့လား၊ သညာရဲ ့ သဘာ၀က မွတ္ေပးေနတာပါ့လားလို ့ သိျပီဆိုတာနဲ ့ ငါေလးေတြ နည္းနည္း ေလွ်ာ့သည္မွစလို ့ တစ္ေျဖးေျဖး သကၠာယဒိ႒ိ ျပဳတ္သည့္ အထိ ရွင္းရွင္း ျဖစ္လာနိုင္ပါ တယ္။ ဒါက မွတ္သားဆိုတဲ့ သညာနဲ ့ ပါတ္သက္လို ့ေပါ့။

၄။အရာအားလံုးဟာ ေျပာင္းလဲသြားေနတာပါ။ ရုပ္ကလည္း ေျပာင္းလဲသလို ၊ ခံစားမႈေတြကလည္း တစ္ခု တည္း အျငိမ္မေနပါဘူး။ မွတ္သားမႈေတြ၊ အသိေတြကလည္း ဒီအတိုင္းပဲ ေျပာင္းလဲေနတာ ပါပဲ။ ေျပာင္းလဲတာဟာ သခၤါရရဲ ့ အလုပ္ပါ။ ငါကိုယ္တိုင္ လုပ္လို ့မရ။ ငါက လုပ္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ ငါသာ လုပ္ရရင္ ရုပ္ကိုလည္း အျမဲလွေအာင္ ေျပာင္းလဲေအာင္ပဲ လုပ္မွာ။ ခံစားမႈကိုလည္း ေပ်ာ္ရႊင္မႈ တစ္ခုျပီး တစ္ခု ခံစားေနလိုက္မွာ။ မွတ္သားစရာေတြ၊ အသိေတြလည္း ဒီအတိုင္းပဲ ေကာင္းသထက္ ေကာင္းဖို ့ပဲ ေျပာင္းလဲ ပစ္ခ်င္ၾကမွာပဲ။ ခုေတာ့ သခၤါရ ကိုယ္တိုင္ သူ ့သေဘာအရ ေျပာင္းလဲရမည့္ တာ၀န္မို ့ သူ ့အလုပ္ မလစ္ဟင္းေအာင္ ေျပာင္းလဲေနတဲ့ သေဘာပါပဲ။ အဲေလာက္ေလး သိျပီဆိုတာ နဲ ့ ငါေလးေတြ နည္းနည္း ေလွ်ာ့သည္မွစလို ့ တစ္ေျဖးေျဖး သကၠာယဒိ႒ိ ျပဳတ္သည့္ အထိ ရွင္းရွင္း ျဖစ္လာနိုင္ပါတယ္။ ဒါက သခၤါရဆိုတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈနဲ ့ ပါတ္သက္လို ့ေပါ့။

၅။အရာရာကို သိနိုင္တာ၊ သိေနတာက စိတ္ဆိုတဲ့ ၀ိၪာဏ္ပါပဲ။ စိတ္မရွိရင္ ဘာမွမသိေတာ့ပါဘူး။ ခံစားေနတာလည္း သိမွာမဟုတ္ဘူး၊ မွတ္သားထားတာလည္း သိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ေျပာင္းလဲတာ လည္း သိမွာမဟုတ္ဘူး။ စိေႏၱတီ တိ စိတၱံ၊ သို ့မဟုတ္ ၀ိဇာနာတီတိ ၀ိညာဏံ ဆိုတဲ့ ဂရမ္မာ ဆရာ အလိုကလည္း သိတတ္လို ့ကို စိတ္ ၊ ၀ိၪာဏ္လို ့ ဖြင့္ဆိုပါတယ္။ ဒီလိုဆိုေတာ့ သိေနတာက ငါက သိေနတာမဟုတ္။ ငါက သိတတ္တာမဟုတ္။ စိတ္ ဆိုတဲ့ ၀ိၪာဏ္က သိေနတာ။ ငါသိတယ္၊ ငါတတ္ တယ္ ထင္တဲ့ ငါပါေန တဲ့ စိတ္ေလးကို ငါသိတာ မဟုတ္ဘူး။ စိတ္ကေလးက သိေနတာပါလား လို ့ သေဘာတရားကို နားလည္ သေဘာေပါက္ျပီဆိုတာနဲ ့ ငါေလးေတြ နည္းနည္း ေလွ်ာ့သည္မွစလို ့ တစ္ေျဖးေျဖး သကၠာယဒိ႒ိ ျပဳတ္သည့္ အထိ ရွင္းရွင္း ျဖစ္လာနိုင္ပါတယ္။ ဒါက သိတတ္တယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ ၀ိၪာဏ္ နဲ ့ ပါတ္သက္လို ့ေပါ့။

ဒါကိုပဲ ခႏၶာ ငါးပါး လို ့ ေခၚျပီး ၊
အဲဒီအေပၚမွာ ငါ စြဲ မစြဲဖို ့
သကၠာယဒိ႒ိ ျဖဳတ္တဲ့ ျပဳတ္ေစတဲ့ သဘာ၀
သေဘာတရားလို ့ မွတ္သားလို ့ ရပါတယ္။

အဲ... စာဖတ္လို ့ သိသြားတဲ့ အသိကေတာ့ သညာ အသိေပါ့ေနာ္။ တကယ္တမ္းသိမွ တကယ္ အသိ ေပါ့။ တကယ္ျဖစ္ခ်င္ တကယ္လုပ္ အဟုတ္ ျဖစ္ရမည္- ဆိုတဲ့ အတိုင္းပါပဲ တကယ္ အလုပ္ကို လုပ္မွ သာ သကၠာယဒိ႒ိကေတာ့ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ဗြင္းဗြင္းကိုပဲ ျပဳတ္နိုင္မည္ဟု ထင္မိပါေၾကာင္း ကိုယ္ နားလည္သလို ေလး အက်ယ္ခ်ဲ ့ကာ ရွင္းလင္းလိုက္ပါေတာ့တယ္။

ျမတ္ေရာင္နီ
( ၂၆ ၊ ၁၀ ၊ ၂၀၁၀ )


0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP