* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Thursday, September 30, 2010

The Way to Nibbana (Part 7) - နိဗၺာန္လမ္း (အပိုင္း ၇)

တစ္ခါေသာ္ ဘုရားရွင္ ဆြမ္းခံႂကြေတာ္မူစဥ္ ပုဏၰားတစ္ေယာက္သည္ ဘုရားရွင္ကို ဇာတ္နိမ့္သူဟု စြပ္စြဲ၏။ ဘုရားရွင္က တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ သည္းခံ၍ ဘ၀ပဋိသေႏၶသည္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကို နိမ့္က်သူျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ယုတ္မာေသာ အက်င့္ကသာ လုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း ရွင္းလင္း ေဟာၾကားေတာ္မူ၏။ ထိုပုဏၰားသည္ ဘုရားရွင္၏ သာ၀က ျဖစ္သြား၏။

လူတစ္ေယာက္သည္ ဘုရားရွင္ကို ဆြမ္းခံႂကြရန္ ဖိတ္ၾကားၿပီး ထိုေခတ္က အယုတ္မာဆံုး ျဖစ္ခဲ့သည့္ စကားလံုးတို႔ျဖင့္ ဧည့္ခံေလ၏။ ဘုရားရွင္သည္ “လူယုတ္မာ” “လူရမ္းကား” “ႏြားႀကီး” စသည္ျဖင့္ အေခၚခံေတာ္ မူခဲ့ရ၏။ သို႔ေသာ္ ဘုရားရွင္သည္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေတာ္ မမူခဲ့ေပ။ တံု႔ျပန္ေတာ္မမူခဲ့ေပ။ သင့္အိမ္သို႔ ဧည့္သည္မ်ား ေရာက္လာသည့္အခါ မည္သို႔ ျပဳက်င့္မည္နည္းဟု ဘုရားရွင္သည္ တည္ၿငိမ္စြာျဖင့္ ထိုသူကို ေမးေတာ္မူ၏။ ဧည့္သည္တို႔ကို စားေသာက္ဖြယ္တို႔ျဖင့္ တည္ခင္းဧည့္ခံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ထိုသူက ေျဖ၏။

“ေကာင္းၿပီ။ ဧည့္သည္တို႔က မစားလွ်င္ သင္ မည္သို႔ ျပဳမည္နည္း”ဟု ဘုရားရွင္ ေမးေတာ္မူ၏။

“ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ စားေသာက္ဖြယ္တို႔ကို ကိုယ္တိုင္ စားမည္”ဟု ထိုသူက ေျဖ၏။

“ေကာင္းပါၿပီ ဒကာ။ သင္က ငါ့ကို သင့္အိမ္ ဆြမ္းခံႂကြဖို႔ ဖိတ္ခဲ့၏။ သင္က ငါ့ကို ဆဲေရးျခင္း မ်ိဳးစံုနဲ႔ ဧည့္ခံခဲ့ၿပီ။ ဆဲေရးတိုင္းထြာမႈကို ငါ လက္မခံ။ ျပန္ယူပါ”ဟု ေအးေဆးစြာ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ထို ျပစ္မႈ က်ဴးလြန္သူ၏ စ႐ိုက္လကၡဏာသည္ လံုး၀ ေျပာင္းလဲသြား၏။

“လက္တံု႔မျပန္ၾကကုန္လင့္။ သူတစ္ပါးတို႔၏ ဆဲေရးမႈကို ခံရေသာအခါ ကြဲပ်က္ေနေသာ ေမာင္းကဲ့သို႔ ဆိတ္ဆိတ္ေနေလာ့။ ဤသို႔ ျပဳက်င့္လွ်င္ ‘ငါသည္ နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳအပ္ၿပီ’ဟု မသိေသာ္လည္း နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳၿပီးသူဟု မွတ္ယူအပ္၏။” ဤကား ဘုရားရွင္၏ အဆံုးအမ ျဖစ္ေပသည္။

ဤသည္တို႔ကား စည္းကမ္းမဲ့ေနေသာ ယေန႔ကမၻာ၌ နားစိုက္ေထာင္သင့္ေသာ အဖိုးတန္ စကားလံုးမ်ား ျဖစ္ေပသည္။

တစ္ခါေသာ္ နန္းတြင္းသူ တစ္ေယာက္သည္ ဘုရားရွင္ကို ဆဲေရးပုတ္ခတ္ရန္ အမူးသမားတို႔ကို ေစလႊတ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားရွင္၏ အလုပ္အေကၽြးျဖစ္ေသာ ရွင္အာနႏၵာသည္ ထိုၿမိဳ႕မွ အျခားတစ္ေနရာသို႔ ႂကြေတာ္မူရန္ ေလွ်ာက္ထားေတာင္းပန္၏။ ဘုရားရွင္ကား တုန္လႈပ္ေတာ္ မမူေပ။

အျခား အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္သည္ ကိုယ္ေလးလက္၀န္ ရွိဟန္ျပဳ၍ ထိုကိုယ္၀န္သည္ ဘုရားရွင္၏ ကိုယ္၀န္ျဖစ္သည္ဟုဆိုကာ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ကို စြပ္စြဲ၏။ ၿပိဳင္ဘက္ တိတၱိတို႔ သတ္ျဖတ္အပ္ေသာ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ကို ဘုရားရွင္ သတ္သည္ဟု အစြပ္စြဲ ခံခဲ့ရ၏။ ဘုရားရွင္၏ ညီ၀မ္းကြဲလည္းျဖစ္ တပည့္သာ၀ကလည္း ျဖစ္ေသာ ရွင္ေဒ၀ဒတ္သည္ ေတာင္ကမ္းပါးမွေန၍ ဘုရားရွင္ အေပၚသို႔ ေက်ာက္တံုးလွိမ့္ခ် က်ိတ္သတ္ရန္ ႀကိဳးစားခဲ့၏။ ဘုရားရွင္၏ တပည့္သာ၀က တစ္ခ်ိဳ႕သည္ ဘုရားရွင္ကို မနာလို၀န္တိုသူ ခြဲျခားဆက္ဆံတတ္သူ ဘက္လိုက္သူ စသည္ျဖင့္ စြပ္စြဲခဲ့ၾက၏။

တစ္ဘက္ကလည္း ဘုရားရွင္ကို ခ်ီးက်ဴးေထာမနာ ျပဳခဲ့ၾက၏။ ဘုရင္မင္းျမတ္တို႔ကိုယ္တိုင္ ဘုရားရွင္၏ ေျခေတာ္ရင္း၌ ၀ပ္စင္းခယ ခဲ့ၾကသည္။ အေလးအျမတ္ ျပဳခဲ့ၾကသည္။

ဘုရားရွင္သည္ ၿပီးျပည့္စံုသည့္ ဥေပကၡာကို က်င့္သံုးျခင္းျဖင့္ ဆင္းရဲမွန္သမွ်ကို ေျမမဟီကဲ့သို႔ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္စြာ လက္ခံေတာ္မူခဲ့၏။

ျခေသၤ့မင္းသည္ မည္သို႔ေသာ အသံကို ၾကားရသည္ျဖစ္ေစ မေၾကာက္ရြံ႕ မတုန္လႈပ္ သကဲ့သို႔ ပါးစပ္မေစာင့္သူတို႔၏ အဆိပ္ျပင္းသည့္ ႏႈတ္လွံထိုးခ်က္တို႔ေၾကာင့္ မတုန္လႈပ္သင့္ေပ။ ေလသည္ ပိုက္ကြန္တို႔၌ မၿငိကပ္သကဲ့သို႔ အေျပာင္းအလဲမ်ားေသာ ဤကမၻာ၏ မေရရာသည့္ သာယာဖြယ္တို႔၌ မတြယ္ၿငိသင့္ေပ။ ရႊံ႕ညြန္မွ ေပါက္ဖြားခဲ့ေသာ ၾကာပန္းကို ညႊန္အညစ္အေၾကး မေပးက်ံႏိုင္သကဲ့သို႔ ေလာကီေသြးေဆာင္မႈတို႔၏ လႊမ္းမိုးမႈ မခံရေအာင္ ေနထိုင္သင့္၏။ အျမဲတမ္း တည္ၿငိမ္စြာ ၾကည္လင္ေအးခ်မ္းစြာ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ေနထိုင္သင့္၏။

ေမတၱာသည္ သတၱ၀ါ အားလံုးတို႔ကို အာ႐ံုျပဳ၏။ က႐ုဏာသည္ ဒုကၡိတ သတၱ၀ါတို႔ကို အာ႐ံုျပဳ၏။ မုဒိတာသည္ သုခိတ သတၱ၀ါတို႔ကို အာ႐ံုျပဳ၏။ ဥေပကၡာသည္ ေကာင္းျမတ္သူ ဆိုးသြမ္းသူ၊ ခ်စ္အပ္သူ မခ်စ္အပ္သူ၊ ႏွစ္သက္အပ္သူ မႏွစ္သက္အပ္သူ အားလံုးတို႔ကို အာ႐ံုျပဳ၏။

ဤဘ၀မွာပင္ နတ္ျဗဟၼာတို႔ကဲ့သို႔ ျမင့္ျမတ္လိုသူသည္ လူသားအားလံုးတို႔၏ သႏၲာန္၌ ကိန္း၀ပ္ တည္ရွိေနၿပီး ျဖစ္ေသာ ဤျဗဟၼ၀ိဟာရတရား ေလးပါးတို႔ကို ေန႔စဥ္ က်င့္သံုးႏိုင္၏။

မိမိကိုယ္ကို အျပည့္အ၀ဆံုးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေစလိုလွ်င္၊ က်င္လည္ရာရာ သံသရာ မေရမတြက္ ႏိုင္ေသာ ဘ၀တို႔၌ က႐ုဏာတရား ႀကီးမားစြာျဖင့္ သတၱ၀ါတို႔၏ အစီးအပြားကို ရြက္ေဆာင္လိုပါလွ်င္ ပါရမီ ဆယ္ပါးတို႔ကို အားသြန္၍ ျဖည့္က်င့္ႏိုင္၏။ ေနာက္ဆံုး၌ အထြတ္ျမတ္ဆံုး ဥာဏ္အလင္းကို ရရွိသူ သမၼာသမၺဳဒၶဘုရား ျဖစ္လာပါလိမ့္မည္။

နိဗၺာန္မဂ္ဖိုလ္ကို ရက္တိုတိုႏွင့္ ရရွိျခင္းျဖင့္ တဏွာမွန္သမွ်ကို သုတ္သင္လိုသူ၊ ဒုကၡကို အဆံုးသတ္လိုသူသည္ မူရင္းမပ်က္ စင္ၾကယ္စြာ တည္ရွိဆဲ အက်င့္လမ္းျဖစ္သည့္ မဂၢင္ရွစ္ပါး တရားထူး တရားျမတ္တို႔ကို လံု႔လႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ႏိုင္၏။

ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ အေလးအနက္ တိုက္တြန္းေတာ္မူခဲ့သည္မွာ ဤသို႔ ျဖစ္၏။

“ရဟန္းတို႔ ဥပမာ ဆိုပါစို႔။ ႀကီးက်ယ္ေသာ ဤကမၻာေျမသည္ ေရထုျဖစ္သြား၏။ လူတစ္ေယာက္သည္ အေပါက္တစ္ခုသာပါေသာ ထမ္းပိုးတစ္ခုကို ထိုေရထုသို႔ ပစ္ခ်၏။ အေရွ႕အရပ္မွ တိုက္ခတ္ေသာေလသည္ ထိုထမ္းပိုးကို အေနာက္အရပ္သို႔ သယ္ေဆာင္သြား၏။ အေနာက္အရပ္မွ တိုက္ခတ္ေသာေလသည္ အေရွ႕အရပ္သို႔ သယ္ေဆာင္သြား၏။ ေျမာက္အရပ္မွာ လာေသာေလသည္ ေတာင္အရပ္သို႔ သယ္ေဆာင္သြား၏။ ေတာင္အရပ္မွ လာေသာေလသည္ ေျမာက္အရပ္သို႔ သယ္ေဆာင္သြား၏။ ေရမ်က္ႏွာျပင္သို႔ အႏွစ္တစ္ရာၾကာမွ တစ္ႀကိမ္သာ ေပၚတတ္ေသာ မ်က္လံုးတစ္ဘက္သာပါသည့္ လိပ္ကန္းတစ္ေကာင္ ရွိေလရာ တစ္ခါေသာ ထိုလိပ္သည္ ထမ္းပိုးေပါက္၌ လည္ပင္းစြပ္မိေလ၏။”

“အရွင္ဘုရား။ ထိုသို႔ ထမ္းပိုးေပါက္၌ လိပ္၏လည္ပင္း စြပ္မိမည့္ အေရးသည္ ခက္ခဲလွပါေပ၏။”

“ရဟန္းတို႔။ ထို႔အတူပင္ လူအျဖစ္ ေမြးဖြားရန္ ခဲယဥ္း၏။ ေလာက၌ သဗၺညဳ ဘုရားရဟႏၲာ တထာဂတတို႔ ပြင့္ထြန္းရန္ ခဲယဥ္း၏။ တထာဂတမည္ေသာ ဘုရားရွင္တို႔ ေဟာေတာ္မူသည့္ ဓမၼႏွင့္ ၀ိနယတို႔ ေလာကအလယ္ ထြန္းလင္းတည္ရွိရန္ ခဲ့ယဥ္း၏။”

“ရဟန္းတို႔။ စင္စစ္ေသာ္ကား ယခုအခါ လူ႔အျဖစ္ကို ရေနေလၿပီ။ ဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္မူေနၿပီ။ ဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူသည့္ ဓမၼႏွင့္ ၀ိနယတို႔ ေလာကအလယ္ ထြန္းလင္းတည္ရွိ ေနေလၿပီ။”

“ရဟန္းတို႔။ ထို႔ေၾကာင့္ သင္တို႔သည္ 'ဤကား ဒုကၡတည္း၊ ဤကား ဒုကၡျဖစ္ေၾကာင္းတည္း၊ ဤကား ဒုကၡခ်ဳပ္ၿငိမ္းရာတည္း၊ ဤကား ဒုကၡခ်ဳပ္ၿငိမ္းရာသို႔ ေရာက္ေစသည့္ နည္းလမ္းတည္း'ဟု သိႏိုင္ရန္အတြက္ လံု႔လႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ၾကရေပမည္။”

နာဒရေထရ္ The Way to Nibbana ကို ဘာသာ ျပန္ဆိုပါသည္။
ဆက္ပါဦးမည္။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP