* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, September 13, 2010

The Way To Nibbana (Part 2)

နိဗၺာန္လမ္း (အပိုင္း ၂)

ေမတၱာဟူသည္ ဘာသာေရးအရ ေသြးစည္းမႈလည္း မဟုတ္ေပ။ ဘာသာေရး ေသြးစည္းမႈဟု ေခၚဆိုအပ္ေသာ စိတ္ပ်က္၀မ္းနည္းဖြယ္ အကန္႔အသတ္မ်ားေၾကာင့္ လူ႔ဦးေခါင္းမ်ားစြာတို႔ကို စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈ ေနာင္တကင္းမဲ့စြာ ျဖတ္ေတာက္ခဲ့ၾကေလၿပီ၊ ဟန္မေဆာင္တတ္ေသာ ေဟာေဟာဘြင္းဘြင္းသမား ေယာက်ၤားမိန္းမတို႔ အရွင္လတ္လတ္ က်ပ္တင္ မီး႐ိူ႕ ခံခဲ့ၾကရေလၿပီ၊ ကမၻာ့သမိုင္း စာမ်က္ႏွာတို႔ကို ညစ္ေပစြန္းထင္ေစခဲ့ေသာ အၾကမ္းဖက္ စစ္ပြဲမ်ားကို ဆင္ႏႊဲခဲ့ၾကေလၿပီ၊ အသိဥာဏ္ ျပည့္၀ပါသည္ဟု ေခၚဆိုအပ္ေသာ ဤႏွစ္ဆယ္ရာစု ေခတ္မွာပင္ ယံုၾကည္ခ်က္ တူညီေအာင္ ဇြတ္ဒရြတ္ ဆြဲေဆာင္စည္း႐ံုး၍ မရျခင္း၊ သို႔မဟုတ္ ဘသာ၀ါဒ ကြဲျပားေနျခင္းဟူေသာ တစ္ခုတည္းေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ တစ္ခုေသာ ဘာသာ၀င္မ်ားက အျခားေသာ ဘာသာ၀င္မ်ားကို မုန္းတီးၾက၏။ ရက္ရက္စက္စက္ ညႇင္းပန္းႏိွပ္စက္ၾက၏၊ အသက္ကိုပင္ သတ္ပစ္လိုက္၏။

ဘာသာေရး အယူအျမင္တို႔ေၾကာင့္ ဘာသာ၀ါဒ မတူၾကသူတို႔ ေမာင္ႏွစ္မမ်ားသဖြယ္ ဘံု၀ါဒတစ္ခု၌ မေပါင္းဆံုႏိုင္ၾကလွ်င္ က႐ုဏာေတာ္ရွင္ ကမၻာ့ပုဂၢိဳလ္ေက်ာ္ႀကီးတို႔၏ သာသနာျပဳ လုပ္ငန္းမ်ားမွာ ၀မ္းနည္းဖြယ္ရာ မုခ် က်႐ူံးရေပလိမ့္မည္။

ဤသို႔ က်ဥ္းေျမာင္းသည့္ ေသြးစည္းမႈမ်ားထက္ ေအးခ်မ္းေသာ ေမတၱာက သာလြန္ျမင့္ျမတ္၏၊ ထိုေမတၱာသည္ နယ္ပယ္ကန္႔သတ္ ပိုင္းျခားမႈ အထိမ္းအကြပ္မဲ့၏၊ ေမတၱာ၌ မည္သို႔ေသာ အတားအဆီးမွ မရွိ၊ ေမတၱာသည္ ေရြးခ်ယ္ခြဲျခားျခင္းမျပဳ၊ ေမတၱာသည္ ကမၻာေျမတစ္ခုလံုးကို ကိုယ့္မိခင္ႏိုင္ငံကဲ့သို႔ သတ္မွတ္ႏိုင္ေအာင္ သတၱာ၀ါအားလံုးတို႔ကို အေပါင္းအေဖာ္အျဖစ္ ႐ႈျမင္ႏိုင္ေအာင္ တြန္းအားေပး၏။

ေမတၱာသည္ ႏွစ္သက္အပ္သူႏွင့္ မႏွစ္သက္အပ္သူ၊ ခ်မ္းသာသူႏွင့္ ဆင္းရဲသူ၊ ျမင့္ျမတ္သူႏွင့္ နိမ့္က်သူ ဆိုးသြမ္းသူႏွင့္ လိမၼာသူ၊ ေယာက်ၤားႏွင့္ မိန္းမ၊ လူသားႏွင့္ တိရစၧာန္မ်ား အားလံုးတို႔ထံသို႔ ႏွစ္ၿမိဳ႕ဖြယ္ရာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ား တစ္သားတည္း ေဆာင္ခ်ဥ္း ေပးအပ္၏။

ဤသည္ကား ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ကို ႏွစ္လိုၾကည္ညိဳၾကသူမ်ားႏွင့္ အသက္ေတာ္ကို လုပ္ၾကံရန္ ႀကိဳးပမ္းသည္အထိ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ကို အမုန္းပြားခဲ့သူတိုု႔၏ ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတို႔အတြက္ ႀကိဳးပမ္းေတာ္မႈခဲ့ေသာ ဗုဒၶရွင္ေတာ္ျမတ္၏ အကန္႔အသတ္မဲ့ ေမတၱတရား ျဖစ္ေပသည္။

ဘုရားရွင္သည္ သားေတာ္ရာဟုလာ၊ ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳသည့္ ေဒ၀ဒတ္၊ ကိုယ္ေတာ္၏ အလုပ္အေကၽြး အာနႏၵာမေထရ္၊ ၾကည္ညိဳသူမ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္သူမ်ား အားလံုးတို႔အေပၚ၌ ထပ္တူညီမွ်ေသာ ေမတၱာတရားကုိ က်င့္သံုးေတာ္မႈခဲ့ေပသည္။

ဤ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ကိုယ့္ကိုယ္ကို ပို႔လႊတ္အပ္သကဲ့သို႔ မိတ္ေဆြ၊ ရန္သူႏွင့္ သာမန္လူတို႔ထံသို႔လည္း ညီတူညီမွ် ပို႔လႊတ္အပ္၏။ ရင္းႏွီးေသာ မိတ္ေဆြ၊ သာမာန္ပုဂၢိဳလ္ ႏွင့္ ရန္သူဟူ၍ အေဖာ္သံုးေယာက္ တို႔ႏွင့္အတူ ေတာလမ္းခရီး ထြက္လာသူ တစ္ေယာက္ကို ခိုးသားဓားျပက ၎တို႔အုပ္စုထဲမွ တစ္ေယာက္ေယာက္ ဓားစာခံအျဖစ္ အဖမ္းခံရမည္ဟု ေတာင္းဆိုလာသည္ ဆိုပါစို႔။ အဆိုပါ ခရီးသည္က သူ႕ကိုသာ ဖမ္းသင့္ပါသည္ဆိုလွ်င္္ သူ႔ကိုယ္သူ ေမတၱာမဲ့ရာ ေရာက္ေပလိမ့္မည္၊ အျခားတစ္ေယာက္ေယာက္ကို ဖမ္းသင့္ပါသည္ဟုဆိုလွ်င္ ထိုသူ႔အေပၚ ေမတၱာမရွိရာ ေရာက္ေပလိမ့္မည္။

ဤသို႔ေသာ သေဘာသည္ ေမတၱာ၏ စ႐ိုက္သဘာ၀ ျဖစ္၏။ အကန္႔အသတ္မဲ့ေသာ ဤေမတၱာကို က်င့္သံုးရာ၌ မိမိကိုယ္ကုိ မ်က္ကြယ္မျပဳသင့္ေပ၊ သိမ္ေမြ႔ေသာ ဤအခ်က္ကို နားလည္မႈ မလြဲသင့္၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို စေတးျခင္းသည္ ေကာင္းျမတ္ေသာ ဂုဏ္အရည္အခ်င္း တစ္မ်ိဳးျဖစ္ၿပီး အတၱကင္းဆိတ္မႈသည္လည္းပို၍ ျမင့္ျမတ္ေသာ အရည္အေသြးတစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္တည္း။ ဤ ေမတၱာ၏ အဆုံးစြန္ေသာ ရလဒ္အေနျဖင့္ အတၱႏွင့္ပရ ခြဲျခားျခင္း မရွိဘဲ သတၱ၀ါ အားလုံးတို႔ကို မိမိႏွင့္ ထပ္တူျပဳထားႏိုင္၏။ သမုတ္အပ္ေသာ ‘အတၱ’သည္ ဧကတၳသဘာ၀၌ ေပ်ာက္ဆုံးသြား၏။ ခြဲျခားမႈ လြင့္ေပ်ာက္သြား၏။ ဧကတၳသေဘာကို နားလည္လာ၏။ ‘ေမတၱာ’ဟူေသာ က်က္သေရရွိသည့္ ဤပါဠိစကားလံုးႏွင့္ ညီမွ်ေသာ တစ္ျခားဘာသာစကား မရွိေပ။ ‘ဆႏၵမြန္’, ‘ခ်စ္ခင္ၾကင္နာမႈ’, ‘ၾကည္ျဖဴျခင္း’ ႏွင့္ ‘အႂကြင္းမဲ့အခ်စ္’တို႔ကို အသင့္ေတာ္ဆုံး ဘာသာျပန္ဆိုခ်က္မ်ားအျဖစ္ ညႊန္းဆိုႏိုင္၏။

ေမတၱာ၏ ဆန္႔က်င္ဘက္ကား ေဒါသ၊ အာဃာတ၊ အမုန္း သို႔မဟုတ္ မႏွစ္ၿမိဳ႕မႈပင္ ျဖစ္ေပသည္။ ေမတၱာသည္ ေဒါသ သို႔မဟုတ္ အၿငိဳးႀကီးမႈတို႔ႏွင့္ မယွဥ္တြဲႏိုင္ေပ။

ေမတၱာသည္ ေဒါသကို လႊမ္းမိုးႏိုင္၏။ ထိုမွ်မက အာဃာတ အမုန္းကိုလည္း လက္ခံေမြးျမဴျခင္း မရွိေပ။ ေမတၱာျပည့္၀သူသည္ သူတစ္ပါးကို ထိခိုက္နင့္နာေစမည့္ အေတြးအၾကံမ်ိဳးကို မေတြးၾကံ။ သူတစ္ပါးကို မႈိခ်ိဳးမွ်စ္ခ်ိဳး ႏွိမ္ခ်၍လည္း မေျပာဆို။ ျပစ္တင္႐ႈတ္ခ် ေ၀ဖန္းျခင္းလည္း မျပဳေပ။ ထိုသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ သူတစ္ပါးကို ေၾကာက္ရြံ႕ရျခင္းမရွိ။ သူတစ္ပါး အထိတ္အလန္႔ ျဖစ္ေအာင္လည္း မၿခိမ္းေျခာက္တတ္ေပ။
မိတ္ေဆြေယာင္ေဆာင္၍ ေမတၱာကို တိုက္ခိုက္တတ္သည့္ ျမင္ႏိုင္ခဲေသာ ရန္သူတစ္မ်ိဳး ရွိ၏။ ၎ကား အတၱစြဲ မကင္းေသာ ခ်စ္ခင္ႏွစ္သက္မႈပင္ ျဖစ္၏။ လံုလံုျခံဳျခံဳ မေစာင့္ေရွာက္အပ္ေသာ ေမတၱာသည္ တစ္ခါတစ္ခါ တဏွာေပမ၏ ထိုးႏွက္မႈကို ခံရတတ္၏။ သြယ္၀ိုက္ေသာ ဤရန္သူသည္ ေတာႀကီးမ်က္မဲ သို႔မဟုတ္ ေတာင္စဥ္ေတာင္တန္း ထူထပ္သည့္ ေနရာတို႔၌ အေ၀းမွ ေခ်ာင္းေျမာင္းတိုက္ခိုက္၍ အႏၲရာယ္ ျပဳတတ္သူႏွင့္ တူ၏။ စိုးရိမ္ေသာကသည္ တဏွာေပမမွ ေပါက္ဖြားလာ၏။ ေမတၱာမွာ ေပါက္ဖြားလာသည္ မဟုတ္ေပ။

သိမ္ေမြ႔ေသာ ဤအခ်က္ကို နားလည္မႈ မလြဲသင့္ေပ။ မိဘက သားသမီးကို၊ သားသမီးက မိဘကို၊ လင္ေယာက္်ားက ဇနီးခင္းပြန္းကို၊ ဇနီးခင္ပြန္းက လင္ေယာက္်ားကို ခ်စ္ခင္တြယ္တာၾကသည္မွာ မေရွာင္သာေသာ ကိစၥျဖစ္၏။ ထိုသို႔ေသာ တြယ္တာတပ္မက္မႈသည္ တကယ့္သဘာ၀ ျဖစ္ေပ၏။ အျပန္အလွန္ တြယ္တာမႈ မရွိလွ်င္ ေလာကသည္ မတည္ရွိႏိုင္။ ဤေနရာ၌ အတၱစြဲကင္းေသာ ေမတၱာသည္ သာမန္တြယ္တာမႈႏွင့္ မတူေၾကာင္း ရွင္းလင္းေစလို၏။

အက်ိဳးစီးပြားကို ရြက္ေဆာင္ျခင္း သေဘာသည္ ေမတၱာ၏ အဓိကက်ေသာ လကၡဏာျဖစ္၏။ ေမတၱာတရားကို က်င့္သံုးသူသည္ သူတစ္ပါး ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ တိုးပြားမည့္ အေရးကိစၥတို႔၌ အၿမဲတမ္း စိတ္၀င္စားလ်က္ ရွိ၏။ ထိုသူသည္ အရာရာ၌ ေကာင္းျမတ္မႈႏွင့္ လွပမႈကိုသာ ရွာေဖြ၏။ သူတစ္ပါး၏ အ႐ုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္မႈကို မရွာေဖြေပ။

နာဒရေထရ္၏ The Way To Nibbanaကို ဘာသာျပန္ဆိုပါသည္။
ဆက္ပါဦးမည္။
0 comments

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP