* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Tuesday, September 7, 2010

ဒီဂရီ အထူအပါး

ေရကန္တစ္ကန္ကုိ ၾကည့္လွ်င္ တံငါက ငါးဖမ္းရမည့္ေနရာကုိ ျမင္ရသည္ဆုိ၏။ မုဆုိးက သားေကာင္ေရေသာက္ဆင္းမည့္ ေနရာကုိ ျမင္သည္။

ဆရာဘုန္းၾကီးက ခရီးသြားလာရင္း ကုဋီက မစင္ပုံမ်ားကုိ ရႈမိတုန္းက သံေ၀ဂရေအာင္သာ ရႈလုိက္သည္၊ မစင္အတြက္ ႏွလုံးမသာမယာ မျဖစ္ခဲ့ဟု တစ္ခါက အမိန္႔ရွိသည္။ ရာသီဥတု ပူလုိ႔ေအးလုိ႔ အျပစ္တင္မိသလားဟု တပည့္မ်ားကုိ စစ္သည္။ အဲဒီလုိ အျပစ္တင္ေနေသးရင္ ေနရာမက်ေသးဘူး ဟု မိန္႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကေတာ့ ခပ္ရုိးရုိးပါပဲ။ ပူလည္းစိတ္ညစ္ ေအးလည္းစိတ္ညစ္သည္။ ဆူသံပူသံေတြ ၾကားရတာ မ်ားလြန္းေတာ့လည္း စိတ္တုိသည္။ ဒါနဲ႔ ျမိဳ႔စြန္က စြန္းလြန္းဂူေက်ာင္းမွာ ဆယ္ရက္သြားေနသည္။ တိတ္ဆိတ္လြန္းသည္ဟု ထင္ျပန္သည္။ ဆူသံပူသံကုိ ၾကားခ်င္လာ၍ ခုနစ္ရက္ေျမာက္ေန႔တြင္ အိမ္ကုိဖုန္းဆက္ေတာ့သည္။

ျမတ္စြာဘုရားကုိ ဖူးေတြ႔ရလွ်င္ တိတၳိတုိ႔က အကုသုိလ္စိတ္ျဖစ္သည္။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တုိ႔က ကုသုိလ္စိတ္ ၾကည္ညိဳစိတ္ ျဖစ္သည္။ ႏွလုံးသြင္းကြာသြား၍လည္း ျဖစ္မည္။ စရုိက္ ၀ါသနာ တုိ႔အရ ကြာျခားသြား၍လည္း ျဖစ္မည္။ တံငါက တံငါသည္ ျမင္သလုိ ျမင္သည္။ မုဆုိးက မုဆုိးလုိ ျမင္သည္။ သူေတာ္ေကာင္းက သူေတာ္ေကာင္းလုိ ျမင္သည္။ ပါရမီရင့္သူက ပါရမီရင့္သူလုိ ျမင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကဲ့သုိ႔ သူလုိကုိယ္လုိလူက သူလုိကုိယ္လုိပဲ ျမင္သည္။ဆရာၾကီးဦးေရႊေအာင္ႏွင့္ အရွင္ေဒါက္တာသီလာနႏၵာဘိ၀ံသ၏ ေက်းဇူးအားျဖင့္ ထုိအျမင္မ်ားကိစၥ၊ ႏွလုံးသြင္းျခင္းကိစၥကုိ နားလည္ရသည္။ ကုိယ့္ဟာကုိယ္ ထြင္းေဖာက္ျပီး ျမင္ႏုိင္မလားဟု စဥ္းစားသည္။ မျမင္ႏုိင္။

ကုိယ့္ဟာကုိယ္ ၾကဳံရသည္။ ၾကဳံရသမွ်ကုိေတာ့ အမ်ိဳးအစားခြဲဖုိ႔မတတ္။ ေက်ာင္းတုန္းက လက္ဖ်ံရုိးနွစ္ေခ်ာင္း အိမ္ကုိယူသြားမိတုန္းက အေမတုိ႔က ဆူသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က လက္ဖ်ံရုိးကုိ ေလ့လာစရာ ပစၥည္းဟု ျမင္သည္။ အေမတုိ႔က လူအရုိးဟု ျမင္သည္။ အသက္ၾကီးေတာ့ မိတ္ေဆြေတြရွိလာသည္။ မိတ္ေဆြ တစ္ေယာက္ကေန ႏွစ္ေယာက္ရွိလာသည္။ မိတ္ေဆြ တစ္ေယာက္က အျခားတစ္ေယာက္ကုိ ရန္သူဟု ျမင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က မိတ္ေဆြဟုျမင္သည္။ ဘာေၾကာင့္ အျမင္မတူရသနည္း။ အေျဖကုိ မေတြ႔။

စဥ္းစားသည္။ နားမလည္။ မစဥ္းစား။ နားမလည္။

အဲဒီလုိနဲ႔ တစ္ေယာက္ျပီး တစ္ေယာက္ ေသကုန္သည္။ ရန္သူဟု ျမင္သူလည္း ေသသည္။ မိတ္ေဆြဟု ျမင္သူလည္း ေသသည္။ မိတ္ေဆြ၏ မိဘေတြလည္း ေသသည္။ မိတ္ေဆြ၏ အသိေတြလည္း ေသသည္။ ထူးျခားေသာႏွစ္ကား တတိယႏွစ္အျပီး အိမ္ကုိျပန္ေသာႏွစ္ ျဖစ္သည္။ တစ္လအတြင္း ေလးေလာင္းဆက္တုိက္ ၾကဳံသည္။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ ပင္လယ္၀ံပုေလြထဲက လာဆင္၏ စကားက စြဲေနသည္။

"ေသျခင္းထက္ ရွင္ျခင္းက က်က္သေရရွိတယ္။"

ဟုတ္ျပီ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မေသေအာင္ တုိက္ပြဲ၀င္သြားဖုိ႔ လုိမည္။ ဆုံးရႈံးလွ်င္ အႏုိင္ရသူ၏ အျပစ္ မဟုတ္။ ရႈံးသူ၏ အျပစ္။ ႏုိင္ေသာသူသာ ထာ၀ရမွန္သည္။ အေမရိကန္သည္ ဂ်ပန္ကုိ စစ္မႏုိင္ခဲ့လွ်င္ နာဂါဆာကီကုိ ဒုတိယအၾကိမ္ အႏုျမဴဗုံး ၾကဲခ်မႈႏွင့္ စစ္တရားရုံးသုိ႔ ေရာက္ရမည္။ ႏုိင္ေအာင္တုိက္ခဲ့၍ သူက တျပန္တရားစြဲခြင့္ရသည္။ ဟုတ္ျပီ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အသက္ရွင္ေအာင္ ၾကိဳးစားရမည္။ မဆုံးရႈံးေအာင္ ၾကိဳးစားရမည္။ အသက္ရွင္ဖုိ႔ နိယာမမ်ားသည္ ရွိအ့ံ။ ထုိနိယာမမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သင္ယူရမည္။ သင္ယူေနတုန္း အသက္ဆုံးခါမွ ဆုံးေရာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္အထိ ၾကိဳးစားမွ လူ႔တာ၀န္ေက်မည္။ အဲဒါက ဟုိတုန္းက အေတြးအေခၚမ်ား ျဖစ္၏။

ထုိအေတြးအေခၚမ်ားထဲက အားလုံးကုိ စြန္႔ပယ္ျခင္းမျပဳခဲ့။ အႏုိင္ရဖုိ႔ မည္သည့္ညစ္ပတ္သည့္ နည္းကုိ မဆုိ သုံးခြင့္ရသည္ဆုိတာကေတာ့ မၾကိဳက္လုိ႔ ပယ္လုိက္သည္။ သုိ႔ေသာ္ ၾကိဳးစားသင့္သည္ကုိ အသက္ဆုံးသည္ထိ ၾကိဳးစားမွ လူ႔တာ၀န္ေက်သည္ဟူေသာ မာန္ကုိ ခုထိစြဲလန္းေနတုန္း ျဖစ္သည္။ လာဆင္က ဦးေႏွာက္ကင္ဆာႏွင့္ကုိ ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္အထိ ရုန္းကန္ တုိက္ပြဲ၀င္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မွာ ေပ်ာ့ည့ံေသာ ညည္းညဴျပစ္တင္ျခင္းမ်ိဳးထက္ အဲဒီလုိ မာန္မ်ိဳးရွိဖုိ႔လုိမည္ စဥ္းစားလာျပန္သည္။ သုိ႔ေသာ္ တကၠသုိလ္ ေနာက္ဆုံးႏွစ္မ်ားအတြင္း ထူးျခားေသာ ေျပာင္းလဲျခင္းကား ရုန္းကန္ျခင္းသည္ အႏုိင္ရဖုိ႔ခ်ည္း သက္သက္ မဟုတ္ဟု ျမင္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ ရုန္းကန္ျခင္းသည္ လူ႔ဂုဏ္သိကၡာအတြက္သာ ျဖစ္သည္။

ဘာသာတရားႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ၾကိဳးစားလွ်င္ ၾကိဳးစားသေလာက္ လက္ငင္းသိသာ အက်ိဳးေပးေသာ ဘာသာတရားကုိ စိတ္၀င္စားလာသည္။ ဟုတ္သည္။ ဦးဆန္းလြင္ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ အကာလိေကာ အခါမလင့္အက်ိဳးေပးသည္ ဆုိတာက မဂ္ရတာႏွင့္ ဒုတိယစိတ္က ဖုိလ္စိတ္ကုိ တန္းရတာကုိ ဆုိလုိသည္ဟု ဆရာေတာ္မ်ားက ရွင္းျပသည္။ တစ္ဖက္က ၾကည့္ျပန္ေတာ့ ႏွာသီးဖ်ားမွာ စိတ္ကုိထားလုိက္တာႏွင့္ သမာဓိရသည္ႏွင့္ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ၀မ္းသာျခင္း၊ တည္ၾကည္ျခင္းမ်ားကုိ ခံစားရသည္။ ဒါကလည္း အခါမလင့္ အက်ိဳးေပးတာပဲ ျဖစ္ရမည္ ဟု တြက္သည္။ စိတ္ခ်မ္းသာေတာ့ ရုပ္ပါၾကည္သည္။ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရာမွာ အဆင္ေျပသည္။ အဆင္ေျပလွ်င္ တရားကုိ ေမ့သည္။ အဆင္မေျပလွ်င္ ျပန္သတိရသည္။

ပုထုဇဥ္တုိ႔က ၀ါးပင္လုိ ယိမ္းတတ္သည္တဲ့။ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားက အမိန္႔ရွိသည္။ ဒီဘ၀မွာ သူေတာ္ေကာင္း၊ ေနာက္ဘ၀မွာ လူယုတ္ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ႏုိင္သည္တဲ့။ ဟုတ္မွာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကုိ တည့္တည့္ေဟာတာ ျဖစ္မည္။ အဲလုိနဲ႔ ဗဟုသုတေလး ရွိလာေတာ့ တရားေဟာခ်င္လာသည္။ ကုိယ္က ဗဟုသုတရွင္ဆုိေတာ့ ေလက နည္းနည္းမာသည္။ တရားမာနကုိ သတိထားေနာ္ တပည့္ တဲ့။ ဆရာဘုန္းေတာ္ၾကီးက သတိေပးသည္။ အျခားမာနထက္ တရားမာနက ဆုိးပါသတဲ့။

အင့္ဟင္။ ကုိယ့္ေျခေထာက္ ကုိယ့္ႏွလုံးသား ကုိယ့္ဦးေခါင္း အကုန္ၾကည့္သည္။ ဒီတစ္သက္ တရားရွင္ ျဖစ္ႏုိင္မည္ မထင္ပါ။ တရားကို ေစာင့္ေရွာက္သူ ျဖစ္မည္မထင္ပါ။ တရားဓမၼကုိ ျမတ္ႏုိးသူေတာ့ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္မည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်နပ္သူ အျဖစ္ေလာက္ေတာ့ ရွိေနတတ္သည္။ အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္မ်ား၏ ရွစ္ဖုိ႔တစ္ဖုိ႔ အလွဴကုိလည္း ေက်နပ္သည္။ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္မ်ား၏ ၀ဲဘက္ပါးကုိရုိက္လွ်င္ ယာဘက္ပါးကုိ ထုိးေပးလုိက္ပါ ဆုိတာကုိလည္း ေက်နပ္သည္။ ဘာသာတရား အလိမ္အညာမ်ားအတြက္ ေျပာသင့္လုိ႔ ေျပာလွ်င္လည္း ေက်ေက်နပ္နပ္ႏွင့္ပဲ ၀တၱရားအရ ေျပာသည္ဟု မွတ္ယူလုိက္သည္။

အဲဒီလုိ စဥ္းစားလုိက္ေတာ့ ရာသီဥတု ပူတာကုိ စိတ္ညစ္တာ နည္းနည္းေလ်ာ့သြားသည္။ ေအးတာလည္း စိတ္ညစ္တာ ေလ်ာ့သြားသည္။ ေလ်ာ့သြားရုံမွ် ျဖစ္ျပီး လုံးလုံးေပ်ာက္သြားတာ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ ေနရာေတာ့မက်ေသး။ သုိ႔ေသာ္ ပလီပလာ ေတြးတတ္သူျပီျပီ ေရးေရးေတာ့ သေဘာမွ် ေပါက္လုိက္ျပီဟု ကုိယ့္ဖာသာလွည့္စားသည္။

ေၾသာ္ တံငါက တံငါလုိ ျမင္ေပမွာပဲ။

ေၾသာ္ မုဆုိးက မုဆုိးလုိ ျမင္ေပမွာပဲ။

ကုိယ့္ဖာသာပဲ ၾကည့္ေလ။ ဒုတိယႏွစ္တုန္းက ၇၅ ဒီဂရီက ခု ၁၅၀ ျဖစ္ျပီ။ မ်က္မွန္ခၽြတ္လွ်င္ အေ၀းကုိ ခပ္၀ါး၀ါးသာ ျမင္သည္။ ၀ါးတာခ်င္းအတူတူ ငယ္ငယ္က ၀ါးတာက ေတာ္ေသး။ ခု ၀ါးတာက ပုိဆုိးလာသည္။ ဒါ ေလာကေ၀ါဟာရအရ ကုိယ့္မ်က္လုံးတစ္ခုတည္းရဲ႔ မတူတဲ့အျမင္။

ဒါေတြ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားကုိ ေျပာျပေတာ့ တစ္ေယာက္က ဇရာ ဇရာ ဟုေရရြတ္သည္။ အျခားတစ္ေယာက္က သႏၲတိသခၤါရ ဟုခ်ဲ႔ထြင္သည္။ ဆရာၾကီးဦးေရႊေအာင္၏ ေဆာင္းပါးေခါင္းစဥ္အရ အျမင္မ်ားေျပာင္းလဲျခင္းလည္း ျဖစ္သည္ဟု တစ္ေယာက္က ရြဲ႔သည္။

ဒီဂရီအထူအပါး ကြာသြားသည္ဟု ခနဲ႔သူက ခနဲ႔သည္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီလူေတြဟာ အတူတူ "လူ"ခ်ည္းပါပဲ ဟူေသာ ၾကားဖူးနား၀ ဒဂုန္တာရာ၏ စကားကုိ သေဘာတက်ရွိတာေၾကာင့္ သူတုိ႔ဘာေျပာေျပာ ေျပာသမွ် သေဘာက်၏ဟု လုပ္ေနလုိက္သည္။ သုိ႔ေသာ္ အမွန္သေဘာက်တာလား ေနေသးသပ ခ်ဳံထဲက ခ်ိဳေသြးတျမျမ လုပ္ေနတာလား ဆုိတာကုိေတာ့ စာေရးသူကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ မွ လြဲ၍ မည္သူမွ် သိမည္မထင္။ ကၽြန္ေတာ္ဟူေသာ သူကုိယ္တုိင္ပင္လွ်င္ သူ႔စိတ္ျဖစ္သမွ် အကုန္သိႏုိင္ပါ့မလား စဥ္းစားစရာ ရွိေနသည္။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ျဖစ္သင့္တာကုိ သူကား ေျပာခ်လုိက္ျခင္းသာ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ေယာက်ာ္းေကာင္းက သူ႔စကား သူထိန္းသိမ္းလိမ့္မည္။ ေယာက်ာ္းညံ့ကား ထိန္းမည္မဟုတ္။ သူ႔စကား သူ ဘယ္မွ် တန္ဖုိးထားသလဲဆုိတာကုိ အခ်ိန္က ဆုံးျဖတ္လိမ့္မည္။ ေစာင့္ၾကည့္ဖုိ႔လုိမည္ဟု သူ႔ကုိယ္သူ နားလည္လုိက္ပါသည္။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP