* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Thursday, September 23, 2010

ဇမၺဴတလူ အစြမ္းအစမ်ား(အဓိပတိပစၥည္း)

Wednesday, 22 September 2010 15:16 | PostAuthorIconWritten by Administrator | PDF | | Print | | E-mail

Resized_IMG_0838ဇမၺဴတလူ အစြမ္းအစမ်ား

ဓမၼေဘရီအရွင္၀ီရိယ (ေတာင္စြန္း)

အတြင္းအဇၩတၲကို ေကာင္းတဲ့ဘက္ ေျပာင္းလဲ သြားေအာင္ အေလးအနက္ ထားရမယ့္ အာ႐ံုသံုးမ်ိဳး ရွိတယ္တဲ့။ နံပါတ္(၁)က ကိုယ့္ကို ကိုယ္တန္ဖိုးထား အာ႐ံုျပဳျခင္း (အတၲာဓိပတိ)ျဖစ္တယ္၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဆိုတာ ကိုယ့္ရဲ႕ အမ်ိဳးအႏြယ္ မိဖ၊ သားသမီး၊ အမ်ိဳး၊ ဘာသာ၊ သာသနာဆိုတဲ့ ကိုယ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေထာက္ထား စရာေတြ အားလံုးကို ဆိုလိုတာပါ။ အဲဒါကို အေလးအနက္ အာ႐ံုျပဳၿပီး အာရမၼဏာ ဓိပတိ တပ္လိုက္ရင္ ကိုယ့္ရဲ႕ အတြင္း အဇၩတၲမွာရွိတဲ့ ဆႏၵ၊ ဝီရိယ၊ စိတၲ ဝီမံသေတြ ဟာလည္း အေကာင္းစား အထက္စား အဓိပတိေတြ ျဖစ္လာႏိုင္တယ္ ဆိုတဲ့ သေဘာပါပဲ။

ဘုရားအေလာင္း သုေမဓာရွင္ရေသ့က မိမိ လတ္တေလာရရွိႏိုင္တဲ့ “တစ္ကိုယ္ေတာ္ နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ ျပဳႏိုင္ခြင့္”ဆိုတာကို စြန္႔လႊတ္ၿပီး သဗၺညဳ ဘုရားျဖစ္လိုတဲ့ ဆႏၵာဓိပတိ ျဖစ္ေပၚလာတာဟာ “သဗၺ ညဳဘုရား ျဖစ္ႏိုင္စြမ္းရွိတဲ့ မိမိကိုယ္ကို အေလးအနက္ အာရမၼဏာဓိပတိ ပစၥည္းတပ္လိုက္တဲ့ အတြက္ အတြင္းအဇၩတၲ တရားပါ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့သေဘာပါပဲ။

ခုေခတ္မွာလဲ တခ်ိဳ႕ၿပိဳင္ပြဲေတြမွာ ပရိသတ္အားေပးမႈ ထက္သန္တာကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ေအာင္ျမင္ေအာင္ ႀကိဳးစားခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြ ထက္သန္လာလို႔ ေအာင္ပြဲေတြ ရခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာ ရွိပါတယ္၊ ဒါေတြဟာ အျမင္အာ႐ံုေတြက အဓိပတိ တပ္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္လာလို႔။ ကိုယ္က အာရမၼဏာဓိပတိ တပ္လိုက္တဲ့အတြက္ အတြင္း အဇၩတၲအဓိပတိ တရားေတြလဲ ျဖစ္ေပၚလာၿပီး ေအာင္ပြဲရသြားတာပါပဲ။

နံပါတ္(၂)က ပတ္ဝန္းက်င္ကို အေလးအနက္ တန္ဖိုးထား အာ႐ံုျပဳျခင္း (ေလာကာဓိပတိ)တဲ့၊ ပတ္ဝန္းက်င္မွာရွိတဲ့ ျမင္အပ္ မျမင္အပ္တဲ့ မဟိဒိၶကပုဂိၢဳလ္မ်ားအပါအဝင္ အားလံုးကို အေလးထားတာပါ။ ကိုယ္လုပ္သမွ် အေကာင္း အဆိုးဆိုတာ ဆိတ္ကြယ္ရာမရွိဘူး၊ ေကာင္းရင္ ေကာင္းသလို အသိအမွတ္ ျပဳသူရွိသလို မေကာင္းရင္လဲ မေကာင္းသလို ႐ႈတ္ခ်ျပစ္တင္ၾကမယ့္ ျမင္အပ္ မျမင္အပ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ အၿမဲရွိတယ္လို႔ အေလးအနက္ အာ႐ံုျပဳၿပီး “မေကာင္းမႈေရွာင္၊ ေကာင္းမႈေဆာင္”တဲ့ အတြင္း အဇၩတၲက ဆႏၵစတဲ့ အဓိပတိ အေကာင္းစားေတြကို ေမြးျမဴ တည္ေဆာက္ေပးရတာပါ။

ပတ္ဝန္းက်င္ကို အေလးအနက္ ထားျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ျမင္အပ္ မျမင္အပ္တဲ့ အာ႐ံုေတြသာမက မိမိအေပၚမွာ ေက်းဇူးရွိတဲ့ မိဖ ဆရာသမား ေက်းဇူးရွင္မ်ားရဲ႕ ေက်းဇူးတရားေတြ၊ ရဟန္းေတာ္မ်ား အေနနဲ႔ ေန႔စဥ္ သံုးေဆာင္ေနတဲ့ ဆြမ္းစတဲ့ ပစၥည္းေလးပါးတို႔နဲ႔ ပစၥည္းေလးပါး အလွဴရွင္ေတြရဲ႕ ေက်းဇူး တရားေတြကို အေလးအနက္ အာ႐ံုျပဳၿပီးေတာ့လည္း မိမိရဲ႕အတြင္းအဇၩတၲမွာ ဆႏၵ ဝီရိယစတဲ့ သဟဇာတာ ဓိပတိတရားေတြ ျဖစ္ေပၚတိုးပြားေအာင္ ျပဳလုပ္လို႔ရပါတယ္။

ဟုတ္ပါတယ္၊ ပစၥည္းေလးပါး အထူးသျဖင့္ေတာ့ ေန႔စဥ္ ေလာင္းလွဴေနတဲ့ ဆြမ္းဒကာ ဒကာမမ်ားနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေရွးမေထရ္ ျမတ္ႀကီးမ်ားကေတာ့ သူတို႔ကို ဒကာ ဒကာမတို႔လို႔ ႐ိုး႐ိုး မသတ္မွတ္သင့္ဘူး၊ “ပဝတိၲ မာတာပိတေရာ နာေမေတ = သူတို႔ဟာ ပဝတိၲ မိဖေတြ ျဖစ္တယ္”လို႔ သေဘာထားရမယ္လို႔ မိန္႔ၾကားပါတယ္။

ပစၥည္းေလးပါးနဲ႔ ပစၥည္းေလးပါး အလွဴရွင္တို႔ရဲ႕ ေက်းဇူးေတြကို အေလးအျမတ္ ထားပံုနဲ႔ပတ္သက္လို႔ အ႒ကထာဆရာ မိန္႔ဆို တာကေတာ့ -

သင္ရဲ႕ ေဆြမ်ိဳးလည္းမဟုတ္၊ အခိုင္း အေစလည္း မဟုတ္တဲ့ ဒီလူေတြက သင့္ကို ပစၥည္းေလးပါးနဲ႔ ေထာက္ပံ့ျပဳစု လုပ္ေကြ်းၾက တာဟာ သင့္ဆီက ေလာကီပစၥည္း ဥစၥာတစ္ခုခု ရလိမ့္ႏိုးနဲ႔ ေမွ်ာ္ကိုးၿပီး ေပးလွဴေနၾကတာ မဟုတ္ဘူး၊ တကယ္ေတာ့ ကိုယ္လုပ္တဲ့ ေကာင္းမႈရဲ႕ ႀကီးမား ျမင့္ျမတ္တဲ့ အက်ိဳးကို သိျမင္ၿပီး ေပးလွဴေနၾကတာပါ။

ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ပစၥည္းေလးပါးကို ခြင့္ျပဳခဲ့တာဟာလဲ “သံဃာေတြဟာ ပစၥည္းေလးပါးကို ဘုဥ္းေပးသံုးေဆာင္ၿပီး ခ်မ္းခ်မ္း သာသာ ဇိမ္နဲ႔ ေနႏိုင္ၾကလိမ့္မယ္” လို႔ သေဘာထားၿပီး ခြင့္ျပဳခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး၊ “ပစၥည္းေလးပါးကို ဘုဥ္းေပး သံုးေဆာင္ၿပီး သာသနာေတာ္လဲ တည္တန္႔ေအာင္ မိမိအတြက္လည္း ဝဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ေျမာက္ေအာင္ဆိုတဲ့ သာသနျဗဟၼစရိယ မဂၢျဗဟၼစရိယကို က်င့္ႏိုင္ ၾကလိမ့္မယ္၊ က်င့္ၿပီး ဝဋ္ဆင္းရဲကထြက္ေျမာက္လိမ့္မယ္”လို႔ သိျမင္ၿပီး ခြင့္ျပဳခဲ့တာျဖစ္တယ္။ သင္ဟာ ျမတ္စြာဘုရား ႏွလံုးသြင္း သိျမင္တဲ့အတိုင္း မက်င့္မႀကံ ပ်င္းရိ ေနမယ္ဆိုရင္ ပစၥည္းေလးပါးကို မေလးမစား သံုးစြဲရာ ေရာက္တယ္။ (ဒါဟာ“ ဣဏပရိေဘာဂ” လို႔ေခၚတဲ့ သံသရာနဲ႔ခ်ီၿပီး ေပးဆပ္မကုန္ႏိုင္တဲ့ ေျြကးယူစားေသာက္ျခင္းလည္းျဖစ္တယ္) လို႔ အေလးအနက္ခံယူၿပီး ႀကိဳးစား အားထုတ္ရမယ္၊ ဒါမွသာ ဆြမ္းနဲ႔ဆြမ္းကို ခြင့္ျပဳေပးတဲ့ ဘုရားရွင္ကိုေရာ ဆြမ္းလွဴသူမ်ားကိုပါ ေလးစားရာေရာက္တယ္လို႔ဆိုပါတယ္။

“ကႆက” အမည္ရွိတဲ့ လိႈဏ္ဂူမွာ သီတင္းသံုးေနတဲ့ အယ်မိတၲမေထရ္ျမတ္ကို ဆြမ္းခံရြာမွာရွိတဲ့ ဒကာမႀကီး တစ္ေယာက္က သားအရင္းလို သေဘာထားၿပီး ျပဳစုလုပ္ေကြ်းပါတယ္။

တစ္ေန႔မွာေတာ့ ဒကာမႀကီးက ေတာထဲ အလုပ္ကိစၥနဲ႕သြားခါနီးမွာ သမီးကို “သမီးေရ . . ဟို ေနရာမွာ ဆန္ေဟာင္းေလးရွိတယ္ (ဆန္ေဟာင္းက ဆန္သစ္ထက္ အစာေက်လြယ္တယ္)၊ ဟိုေနရာမွာ ေထာပတ္တို႔ ႏြားႏိုတို႔ တင္လဲတို႔ရွိတယ္၊

ညီးအကိုႀကီး အယ်မိတၱ ၾကြလာတဲ့အခါ ဆြမ္းခ်က္ၿပီး ႏြားႏို႔ ေထာပတ္ တင္လဲေတြနဲ႔ ေလာင္းလွဴလိုက္ပါ။ က်န္တာကို ညီးလဲစားေပါ့၊ အေမေတာ့ မေန႔ကက်န္ တဲ့ ထမင္းၾကမ္းကို ပံုးရည္ဟင္းနဲ႔ စားသြားေတာ့မယ္”လို႔ မွာၾကားတယ္။ “အေမ ေန႔လည္ျပန္လာေတာ့ ဘာကိုစားမလဲ”လို႔ သမီးကျပန္ေမးေတာ့ “ဟိုနားမွာရွိတဲ့ ဆန္ကြဲေလးေတြနဲ႔ ဟင္းရြက္ကိုထည့္ၿပီး ယာဂုခ်ဥ္ က်ိဳထားလိုက္ေပါ့သမီးရဲ႕” လို႔ ျပန္ေျပာပါသတဲ့။

ဆြမ္းခံထြက္ဖို႔ သပိတ္ သကၤန္းကိုျပင္ေနတဲ့ မေထရ္ျမတ္က ဒကာမႀကီး မွာေနတဲ့ အသံကိုလည္း ၾကားလိုက္ေရာ “ၾကည့္စမ္း ဒကာမႀကီးက ပံုးရည္ဟင္းနဲ႔ ထမင္းၾကမ္းကို စားမွာတဲ့၊ ေန႔လည္စာကိုလည္း ဟင္းရြက္စပ္ျပဳတ္ ယာဂုခ်ဥ္ကိုစားမယ္တဲ့၊ ငါ့အတြက္ကိုေတာ့ စားေသာက္ဖြယ္ အေကာင္းစားေတြ စီစဥ္မွာ ၾကားေနတယ္၊ ဒီဒကာမႀကီးဟာေလာကီ စည္းစိမ္ ဥစၥာေတြကို ေတာင္းတၿပီး ငါ့ကိုလွဴဒါန္းေနတာ မဟုတ္ဘူး၊ နိဗၺာန္အထိ ျပည့္စံုမႈကို ရည္မွန္းၿပီး လွဴဒါန္းေနရွာတာ။

ဒကာမႀကီးရဲအလွဴက အလြန္ျမင့္ျမတ္တဲ့ “ဒကၡိဏ”ဆိုတဲ့ အလွဴမ်ိဳးျဖစ္တယ္။ ငါဟာ ျမင့္ျမတ္တဲ့အလွဴ(ဒကိၡဏ)ကို အလွဴခံထိုက္တဲ့ (ဒကိၡေဏယ်) ဂုဏ္နဲ႔ ျပည့္စံုပါရဲ႕လား”လို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ဆံုးမၿပီး “ငါဟာ ဒီလို ဂုဏ္ေျမာက္တဲ့ ဆြမ္းကို ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟေတြရွိေနတဲ့ စိတ္နဲ႔ခံဖို႔ မသင့္ဘူး”လို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးေတာ့မွ မိမိ သီတင္းသံုးေနတဲ့ ကႆက ဂူထဲျပန္ဝင္၊ သပိတ္သကၤန္း တို႔ကို မူလေနရာမွာ ျပန္ထားၿပီး “ငါဟာ အရဟတၲဖိုလ္ေပါက္ ဒကိၡေဏယ်ဂုဏ္ မေျမာက္သမွ် လိႈဏ္ဂူထဲက မထြက္ေတာ့” အဓိပတိတတ္တဲ့ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ အခိုင္အမာ ဆံုးျဖတ္ၿပီး ဝီရိယာဓိပတိနဲ႔ ႀကိဳးစား အားထုတ္ လိုက္တာ အရင္ကလဲ ေန႔ညဥ့္မျပတ္ သတိပ႒ာန္ တရားနဲ႔ ပြားမ်ားခဲ့တဲ့ ဓာတ္ခံရွိေလေတာ့ ဆြမ္းစားခ်ိန္ မတိုင္ခင္မွာပဲ အရဟတၲဖိုလ္ေပါက္ ရဟႏၱာအျဖစ္ေရာက္သြားပါတယ္။

လိႈဏ္ဂူအနီးမွာရွိတဲ့ ႐ုကၡစိုးနတ္က “ဆင္းရဲ ကင္းေပ်ာက္ ခ်မ္းသာ ေရာက္ေတာ္မူတဲ့ အရွင္ျမတ္ဘုရား . . .အာသေဝါ ကင္းကြာတဲ့ အရွင္ျမတ္ဟာ ျမတ္ေသာ အလွဴကိုခံထိုက္တဲ့ ဒကိၡေဏယ်ပုဂိၢဳလ္ပါဘုရား၊ ေယာက်ာ္း အာဇာနည္ ပီသေတာ္မူတဲ့ အရွင္ျမတ္ဘုရား . . . အရွင္ျမတ္အား ရွိခိုးပါ၏”ဆိုၿပီး ဥဒါန္း က်ဴးရင့္တယ္။ ၿပီးေတာ့မွ အရွင္ျမတ္တို႔လို ရဟႏၱာျဖစ္တဲ့ ဆြမ္းခံပုဂိၢဳလ္ကို ဆြမ္းလွဴ ဒါန္းရတဲ့အတြက္ အလွဴရွင္ မိန္းမအိုႀကီး ဆင္းရဲအေပါင္းမွ လြတ္ေျမာက္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ (ဆြမ္းခံၾကြေတာ္မူပါဘုရား) လို႔ ေလွ်ာက္ ထားပါတယ္။

မေထရ္ျမတ္လည္း လိႈဏ္ဂူက ထြက္ၿပီး ေနကိုၾကည့္တဲ့အခါ အခ်ိန္ရွိေသးတာကို သိေတာ့ ဆြမ္းခံၾကြတယ္။ ကေလးမေလးက မေအမွာခဲ့တဲ့အတိုင္း မေထရ္ျမတ္ကို ဆြမ္းေလာင္းလွဴတဲ့အခါမွာ “ခ်မ္းသာပါေစ”လို႔ မိန္႔ၾကားၿပီး ၾကြသြားေတာ္မူပါတယ္။

ကေလးမေလးက မေထရ္ျမတ္ရဲ႕ ခါတိုင္းနဲ႔ မတူေအာင္ ၾကည္လင္ တည္ၿငိမ္တာကို သတိထား မိလိုက္တယ္။ အေမ ျပန္လာတဲ့အခါ ေတြ႔ျမင္ရပံုကိုအကုန္ေျပာ ျပေတာ့ ဒကာမႀကီးက “ငါ့သားႀကီး ဒီေန႔ ရဟန္းကိစၥ အထြတ္ အထိပ္ေရာက္ၿပီ” လို႔ သိလိုက္တဲ့အတြက္ “သမီးေရ နင့္အကိုႀကီးေတာ့ ဒီ ဘုရား သာသနာေတာ္မွာ အေပ်ာ္ႀကီးနဲ႔ ေပ်ာ္ေနၿပီ၊ လူ မထြက္ေတာ့ဘူးဟဲ့”လို႔ ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာ ေျပာလိုက္ပါသတဲ့။

အပုိင္း ၂-ကုိ ဆက္လက္ေဖၚျပေပးသြားပါမည္။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP