* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, July 19, 2010

Prostitute ႏွင့္ ကာေမသု…

Q. ဘုန္းဘုန္း ဘုရား…
က်န္းမာခ်မ္းသာ ပါေစေႀကာင္း ဦးစြာ ေမတၱာပို႔သ လိုက္ပါတယ္ဘုရား..။ တူေတာ္ေမာင္ တေယာက္က ေအာက္ပါအတိုင္း ေမးထားပါတယ္ ဘုရား...
ဦးေဇာ္လင္းေရ...ေနာက္တခုက ဘုန္းႀကီးကို သြားေလွ်ာက္ရင္ တခုေလာက္ ေလွ်ာက္ေပးပါ။ အဲဒါက prostitute ေတြနဲ႔ သံ၀ါသ ျပဳရင္ ကံထိုက္၊ မထိုက္ေလ။ ဒီလိုဗ်ာ... မိန္းမေတြက ခင္ပြန္းရွိသားနဲ႔ စီးပြားေရး အဆင္မေျပလို႔ ဒီလိုနည္းလမ္းနဲ႔ ပိုက္ဆံရွာတယ္။ အဲဒါ လာဆက္ဆံတဲ့ သူေတြဆိုရင္ အခေႀကးေငြယူျပီး ဆက္ဆံႀကတယ္ေလ။ အေရာင္းအ၀ယ္ဆိုေတာ႔ဗ်ာ ဒု၊သ၊န၊ေသာ ဆိုတာမည္၊ မမည္ေပါ႔။ ထုိက္ရင္လည္း ဘာေႀကာင္႔လဲ? မထိုက္ရင္လည္း ဘာေႀကာင္႔လဲ ဆိုတာပါ။
ေလးစားစြာျဖင္႔
တူေမာင္...
***ေမတၱာေရွ႔ထားလို႔ ေၿဖႀကားေပးပါ..ဘုရား။ Post တင္လို႕ေကာင္းတဲ့ အေမးဆိုရင္လည္း၊ လူငယ္မ်ားအတြက္ အက်ိဳးမ်ားပါတယ္ဘုရား။
ရန္ကုန္ၿပန္ႀကြလာမယ့္ အခ်ိန္ကိုေစာင့္ရင္း..
ေလးစားစြာၿဖင့္ ဦးတင္လ်ွက္....
တကာ.. ေဇာ္လင္း/အလံု

A. ကာေမသုမိစၧာစာရဟာ ကာမဂုဏ္မွာ ေဖာက္လဲြေဖာက္ျပန္ ျပဳျခင္းလုိ႔ အဓိပၸါယ္ရတဲ့ အတြက္ အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီးမ်ားကုိ အထူးရည္ရြယ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အိမ္ေထာင္က်ၿပီးသူမ်ား အေနနဲ႔ ကာေမသုမိစၧာစာရနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ကုိယ့္လင္ေယာက္်ား၊ ဇနီးမယားကလဲြၿပီး က်န္တဲ့အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႔ ကာမဂုဏ္မီွ၀ဲရင္ ကာေမသု မိစၧာစာရ ျဖစ္တယ္ဆုိတဲ့ အခ်က္ကုိပဲ အလြယ္မွတ္ထားလုိက္ရင္ ရွင္းပါတယ္။ အိမ္ေထာင္မက်ေသးတဲ့ အလြတ္အမ်ိဳးသား၊ အမ်ားသမီးမ်ား အေနန႔ဲကေတာ့ ကာမဂုဏ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မွားယြင္းတဲ့အက်င့္ မျဖစ္ေစဖုိ႔ ကာမဂုဏ္မမွီ၀ဲ မသြားလာသင့္တဲ့ မိန္းမ၊ ေယာက်္ားမ်ားကုိ သိထားၿပီး ေရွာင္ၾကဥ္ၾကဖုိ႔ လုိပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ အမ်ိဳးသားမ်ား မသြားလာအပ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီး အေယာက္ (၂၀)နဲ႔ အမ်ိဳးသမီးမ်ား မသြားလာအပ္တဲ့ အမ်ိဳးသား အေယာက္ (၁၂) ေယာက္တုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါေတြကုိ စာေပက အဂမနီယ၀တၳဳလုိ႔ ဆုိပါတယ္။ အဂမနီယဆုိတာ မသြားလာအပ္တာကုိ ေျပာတာပါ။

ဒီ ၀တၳဳေတြက (၁) အမိေစာင့္ေရွာက္တဲ့မိန္းမ၊ (၂) အဘေစာင့္ေရွာက္တဲ့မိန္းမ၊ (၃) အမိ အဘေစာင့္ေရွာက္တဲ့မိန္းမ၊ (၄) ေမာင္ႀကီးေမာင္ငယ္ ေစာင့္ေရွာက္တဲ့မိန္းမ၊ (၅) အစ္မ ညီမ ေစာင့္ေရွာက္တဲ့မိန္းမ၊ (၆) ေဆြမ်ဳိးေစာင့္ေရွာက္တဲ့ မိန္းမ၊ (၇) အႏြယ္တူေစာင့္ ေရွာက္တဲ့ မိန္းမ၊ (၈) တရားက်င့္သံုးဖက္ ေစာင့္ေရွာက္တဲ့မိန္းမ။ (ဒီမိန္းမရွစ္မ်ဳိးက ကာမပိုင္မရွိတဲ့ အပ်ဳိစဥ္မိန္းမမ်ားျဖစ္ပါတယ္။) (၉) ေစ့စပ္ေၾကာင္းလမ္းၿပီးမိန္းမ၊ (၁၀) လက္မထပ္ရန္ မင္းအမိန္႔အာဏာျဖင့္ တားျမစ္ထားတဲ့မိန္းမ၊ (၁၁) ဥစၥာျဖင့္၀ယ္ထားတဲ့ မိန္းမ၊ (၁၂) ေယာကၤားတစ္ဦးဦးနဲ႔ အလိုတူ၍ အတူူေနတဲ့ မိန္းမ၊ (၁၃) စည္းစိမ္ေပးၿပီး မယားျပဳလုပ္ထားတဲ့ မိန္းမ၊ (၁၄) အ၀တ္ပုဆိုးေပးၿပီး မယားျပဳ ထားတဲ့ မိန္းမ၊ (၁၅) ေရႊခြက္မွာ လက္စံုခ်ၿပီး ေယာကၤ်ားနဲ႔ ထိမ္းျမားလက္ထပ္ထားတဲ့ မိန္းမ၊ (၁၆) ေခါင္းရြက္လုပ္ကိုင္စားေသာက္ရတဲ့ မိန္းမကို ေခါင္းမရြက္ေစဘဲ သိမ္းယူထားတဲ့ မိန္းမ၊ (၁၇) ကၽြန္လည္းျဖစ္ မယားလည္းျဖစ္တဲ့ မိန္းမ၊ (၁၈) အမႈလုပ္လည္းျဖစ္ မယားလည္းျဖစ္တဲ့ မိန္းမ၊ (၁၉) စစ္ေျမမွ ေဆာင္ခဲ့တဲ့ သံု႔ပန္းမိန္းမ၊ (၂၀) တစ္ဦးဦးရဲ႕ ေခတၱမယားျဖစ္ေနတဲ့ မိန္းမ (ဒီမိန္းမ(၁၂)ဦးကေတာ့ ကာမပိုင္ေယာကၤ်ားရွိတဲ့ မိန္းမ မ်ားျဖစ္ပါတယ္) တုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

အမွတ္စဥ္ ၁မွ ၂၀အထိ မိန္းမမ်ားဟာ အမ်ိဳးသားမ်ားအေနနဲ႔ ကာမဂုဏ္ကိစၥမွာ မမွီ၀ဲ မသြားလာအပ္တဲ့ မိန္းမမ်ားျဖစ္ၿပီး အမွတ္ ၉မွ ၂၀အထိ ၀တၳဳမ်ားမွာ ေစ့စပ္ေၾကာင္းလမ္းၿပီးေယာက်္ား စသျဖင့္ မိန္းမမ်ား ေနရာတြင္ ေယာက္်ားလုိ႔ အစားထုိးၿပီး ဒီ (၁၂)ေယာက္က အမ်ိဳးသမီးမ်ား ကာမဂုဏ္ကိစၥမွာ မမွီ၀ဲအပ္တဲ့ ေယာက္မ်ားမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ အရြယ္ေရာက္ၿပီး အိမ္ေထာင္မက်ေသးတဲ့ ေယာက်္ား၊ မိန္းမမ်ားအေနနဲ႔ ႏွစ္ဦးသေဘာတူ ကာမဂုဏ္ကိစၥေတြ ရွိရာမွာ ေယာက်္ားေလး အေနနဲ႔ အမ်ိဳးသမီးက လြတ္လပ္သူ ျဖစ္ေနေပမယ့္ အုပ္ထိန္းသူ တစ္ဦးဦး ရွိေနတဲ့အတြက္ ကာေမသုမိစၧာစာရ ျဖစ္ႏုိင္ၿပီး အမ်ိဳးသမီး အေနနဲ႔ ဒီသိကၡာပုဒ္အရ ကာေမသုမိစၧာစာရ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ေျပာႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အမ်ိဳးသမီးမ်ား အေနနဲ႔ ေလာကေၾကာင္းအရ ၾကည့္ရင္ အျပစ္ရွိႏုိင္တာကုိေတာ့ သတိျပဳရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တရား၀င္ အိမ္ေထာင္ မျပဳရေသးေပမယ့္ ႏွစ္ဘက္မိဘ သေဘာတူထားရင္ေတာ့ ႏွစ္ဦးလုံးမွာ ကာေမသုမိစၧာစာရ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ နားလည္ႏုိင္ပါတယ္။

ဒါဆုိရင္ ေမးခြန္းရွင္ ေမးထားသလုိ prostitute နဲ႔ ကာမဂုဏ္ကိစၥ သြားလာရင္ေကာ ကာေမသုမိစၧာစာရ ျဖစ္မျဖစ္ဆုိရာမွာ အိမ္ေထာင္သည္ေတြ အေနနဲ႔ကေတာ့ တရား၀င္ ကာမပုိင္ လင္ေယာက်္ား၊ ဇနီးမယား ရွိၿပီး ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ကာေမသု မိစၧာစာရ ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေျပာလုိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အိမ္ေထာင္ရွင္ အမ်ိဳးသား၊ အမ်ိဳးသမီး ကာမပုိင္က ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ သေဘာတူ ခြင့္ျပဳရင္ေတာ့ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ဆုိႏုိင္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ ဘုရားလက္ထက္က ဥတၱရာအမည္ရွိတဲ့ ေသာတာပန္ အမ်ိဳးသမီးဟာ (၇)ရက္ပတ္လုံး ဥပုသ္ ေစာင့္ထိန္းလုိတဲ့အတြက္ လင္ေယာက်္ားနဲ႔ အတူေနထုိင္ေပးဖို႔ သီရိမာ ျပည့္တန္ဆာမကုိ အခေပးၿပီး ေနေစတယ္ဆုိတဲ့ အခ်က္ကုိၾကည့္ၿပီး ကာမပုိင္က ခြင့္ျပဳရင္ေတာ့ ကာေမသုမိစၧာစာရ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးလုိ႔ ေကာက္ခ်က္ခ်မိလုိ႔ပါ။ ေနာက္ အိမ္ေထာင္က်ၿပီးေပမယ့္ မုဆုိးဖုိ၊ မုဆုိးမ ျဖစ္ေနသူမ်ား၊ တရား၀င္ တစ္ခုလပ္ျဖစ္ေနသူမ်ားနဲ႔ အိမ္ေထာင္မက်ေသးတဲ့ အလြတ္ေယာက်္ားေတြ အေနနဲ႔ေတာ့ ဒီ prostitute ဟာ အုပ္ထိန္းသူ ရွိမမရွိ၊ အုပ္ထိန္းသူက သေဘာတူ ခြင့္ျပဳထားတာ ဟုတ္မဟုတ္၊ ကာမပုိင္ လင္ေယာက်္ား ရွိမရွိ၊ ၿပီးေတာ့ တရား၀င္ prostitute ဟုတ္မဟုတ္ အပုိင္းေတြ အထိ စဥ္းစားဖုိ႔ လုိလာပါတယ္။ အုပ္ထိန္းသူမရွိ၊ ဒါမွမဟုတ္ အုပ္ထိန္းသူက သေဘာတူၿပီး ကာမပုိင္ရွိေပမယ့္ ကာမပုိင္က ခြင့္ျပဳထားတဲ့ prostitute ဆုိရင္ေတာ့ ကာေမသုမိစၧာစာရ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေတာင္မွ အဲဒီ prostitute ဟာ ကုိယ့္အရင္ တစ္ျခားသူကုိ လက္ခံထားၿပီး အရင္လူနဲ႔ ကိစၥမၿပီးျပတ္ေသးဘဲ ရွိေနရင္ ကာေမသုမိစၧာစာရ ျဖစ္ႏုိင္ပါေသးတယ္။

ျမန္မာျပည္မွာကေတာ့ ဒီ prostitute အလုပ္ဟာ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈ၊ အမ်ိဳးသမီး ဂုဏ္သိကၡာ၊ အစုိးရရဲ႕ တားျမစ္မႈ စတာေတြေၾကာင့္ တရား၀င္မဟုတ္ဘဲ ခုိးေၾကာင္ခုိး၀ွက္ လုပ္ေနရတာေတြ ရွိပါတယ္။ ဒီအထဲမွာ အုပ္ထိန္းသူ၊ မိဘေဆြမ်ိဳးမ်ား မသိရေအာင္၊ တရား၀င္ အိမ္ေထာင္ဖက္မ်ား မသိရေအာင္ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ခုိးလုပ္ေနသူေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒီလုိ prostituteေတြဟာ လက္မွတ္ရမ်ား မဟုတ္သလုိ၊ အုပ္ထိန္းသူႏွင့္ ကာမပုိင္မ်ားက ခြင္ျပဳထားတာေတြလည္း မဟုတ္တဲ့အတြက္ ပုိက္ဆံေပးၿပီး သြားလာတဲ့အပုိင္းမွာ အထူးသတိျပဳ ဆင္ျခင္သင့္တဲ့ အပုိင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အစုိးရက ခြင့္မျပဳလုိ႔ တရားမ၀င္ လုပ္ေနရေပမယ့္ အုပ္ထိန္းသူမ်ား၊ ကာမပုိင္မ်ားက ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ ခြင့္ျပဳထားရင္ေတာ့ ကာေမသုမိစၧာစာရ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ဆုိႏုိင္ပါတယ္။

ဒီလုိဆုိေတာ့ ေမးခြန္ရွင္ ေမးထားသလုိ စီးပြားေရး အဆင္မေျပလုိ႔ ဒီအလုပ္ကုိ လုပ္စားရတဲ့ အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႔ ပုိက္ဆံေပးၿပီး သြားလာတဲ့အပုိင္းမွာ (၁) အခ်က္က ဒီအမ်ိဳးသမီးကုိယ္တုိင္ အိမ္ေထာင္ရွိေနတာက တစ္ေၾကာင္း၊ (၂)အခ်က္က အေရာင္းအ၀ယ္ ဆုိေပမယ့္ အုပ္ထိန္းသူနဲ႔ ကာမပုိင္ ရွိသူ ျဖစ္ေနၿပီး ကာမပုိင္ လင္ေယာက်္ားက ခြင့္ျပဳခ်က္ ရွိမရွိ မသိရတာကတစ္ေၾကာင္း စတဲ့စတဲ့ အေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ ဒီကာေမသု မိစၧာစာရ အဖြင့္ေတြအရ ကာေမသုမိစၧာစာရ ကံထုိက္ႏုိင္တယ္၊ ကံေျမာက္ႏုိင္တယ္၊ ဒု၊ သ၊ န၊ ေသာ ျဖစ္ႏုိင္တယ္လုိ႔ ဆုိရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သြားလာတဲ့ ေယာက်္ားက မသိလုိ႔ မွားမိတဲ့အခါ အျပစ္မရွိႏုိင္ေပမယ့္ အမ်ိဳးသမီးအေနနဲ႔ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္ ကာမပုိင္ ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ အျပစ္ရွိပါတယ္။ ကာမပုိင္ လင္ေယာက်္ားက တရား၀င္ ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ ခြင့္ျပဳထားရင္ေတာ့ အျပစ္မရွိႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အိမ္ေထာင္မရွိေသးတဲ့ လြတ္လပ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီး prostitute ေတြနဲ႔ သြားလာတဲ့ လြတ္လပ္တဲ့ ေယာက်္ားမ်ားအေနနဲ႔ ဒီအမ်ိဳးသမီးရဲ႕ အုပ္ထိန္းသူေတြက ဒီအလုပ္လုပ္တာကုိ သေဘာတူ ခြင့္ျပဳထားလုိ႔ သြားလာတဲ့ အပုိင္းမွာေတာ့ ကာေမသုမိစၧာစာရ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ဆုိႏုိင္ပါတယ္။ (က်မ္းညႊန္းမ်ား = ပါရာဇိကဏ္ပါ႒ိ ေတာ္(၀ိ ၁၊ ၂၀၂) (မ-႒ ၁၊၂၀၃။အဘိ-႒ ၂။ ပဋိသံ-႒ ၁၊ ၂၀၄)

ဒီေလာက္ဆုိရင္ေတာ့ ေမးခြန္းရွင္အေမးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အေတာ္အသင့္ ျပည့္စုံလိမ့္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။ ဒီမွာ ေျဖဆုိထားတာေတြဟာ ဗုဒၶေခတ္ အေျခအေနအရ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြကုိ အ႒ကထာက ျပန္ဖြင့္ျပေပးထားတာေတြ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီေန႔ေခတ္ အေျခအေနနဲ႔ေတာ့ အားလုံးတစ္ထပ္တည္း ျဖစ္ဖုိ႔ဆုိတာ မလြယ္လွပါဘူး။ အေကာင္းဆုံးကေတာ့ မိမိတုိ႔ ေယာက္်ားေလး၊ မိန္းကေလး တစ္ဦးခ်င္းစီရဲ႕ ဆင္ျခင္မႈနဲ႔ ေနႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစားတာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ။ အိမ္ေထာင္မျပဳမီ အခ်ိန္မွာလည္း ကာမဂုဏ္ကိစၥကုိ လူအခ်င္းခ်င္း လက္ေတြ႕ေပါင္းသင္းဆက္ဆံၿပီး ေျဖရွင္းတာထက္ ဒီစိတ္ကုိ တစ္ျခားအာ႐ုံ၊ တစ္ျခားနည္းေတြနဲ႔ ေျဖရွင္းႏုိင္တာ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ၿပီး အိမ္ေထာင္က်ၿပီး ေနာက္ပုိင္းမွာလည္း ကုိယ့္ရဲ႕ဇနီးမယား၊ လင္ေယာက်ာ္းနဲ႔ပဲ တစ္လင္တစ္မယား စနစ္ကုိ က်င့္သုံးႏုိင္တာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ။ ဒီလုိေနႏုိင္ရင္ေတာ့ ေလာကေၾကာင္းအရလည္း အျပစ္မျဖစ္ႏုိင္သလုိ၊ ဓမၼေၾကာင္းအရလည္း အျပစ္ကင္းစင္ႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကာမရာဂစိတ္ဆုိတာ ဒီစိတ္ထၾကြတဲ့ အခ်ိန္ေလးေလာက္ပဲ ပူေလာင္ႏုိင္တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အဲဒီအခုိက္အတန္႔ကုိ တစ္ျခားအာ႐ုံ၊ တစ္ျခားနည္းနဲ႔ ေျဖရွင္ၾကည့္ၾကမယ္ဆုိရင္ ပစၥဳပၸန္၊ သံသရာႏွစ္ျဖာ ေကာင္းက်ိဳးေတြကုိ ျဖစ္ေစမွာ အမွန္ပင္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေစတနာေကာင္းနဲ႔ အႀကံေကာင္းျပဳလုိက္ပါတယ္။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP