* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Saturday, June 26, 2010

Live Questions and Answers (6)…

မနာပဒါယီ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ ေအာက္ေျခမွာ ဖြင့္ထားတဲ့ Live Questions and Answers က႑တြင္ ေမးေျဖထားခ်က္ အခ်ိဳ႕ကုိ အမ်ားဖတ္၍ အျမတ္ျဖစ္ေစဖုိ႔္၊ နဲနဲပဲျဖစ္ျဖစ္ အသိပညာ ဗဟုသုတ ရရွိႏုိင္ၾကေစဖုိ႔အတြက္ တစ္ဆင့္ျပန္လည္ တင္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။
10 Jun 10 07:36
ထြန္းထြန္း
အရွင္ဘုရား က်န္းမာခ်မ္းသာပါရဲ႕လားဘုရား…။ သရဏဂံုတည္ၿပီးလို႔ ငါးပါးသီလၿမဲသြားတဲ့ လူတစ္ေယာက္ဟာ အပါယ္က်နိုင္ပါေသး သလားဘုရား..။ ၿပီးေတာ့ေသာတာပန္ အရိယာတိုင္းဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေသာတာပန္ၿဖစ္ ၿပီလို႔သိနိုင္ပါသလားဘုရား..။

11 Jun 10 14:24
မနာပဒါယီ>>> ထြန္းထြန္း
သရဏဂုံတည္ၿပီး ငါးပါးသီလၿမဲသြားတဲ့ သူတစ္ေယာက္ဟာ အပါယ္မလားႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ပုထုဇင္ တစ္ေယာက္ရဲ႕ သရဂုံတည္မႈနဲ႔ ငါးပါးသီလလုံၿခဳံမႈက ပုထုဇင္ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္ေနတဲ့အျပင္ သဒၶါတရားလည္း မခုိင္ေသးဘဲ အခ်ိန္မေရြး ေျပာင္းလဲႏုိင္တဲ့အတြက္ အပါယ္ေဘးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေသခ်ာေပါက္ မေျပာႏုိင္ပါဘူး။ ေသာတာပန္စတဲ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္ျဖစ္သြားရင္ေတာ့ ဒီအရိယာပုဂၢိဳလ္ဟာ သဒၶါတရားခုိင္သြားတဲ့အျပင္ သရဏဂုံနဲ႔ ငါးပါးသီလေခၚ ကံငါးပါးကုိ လုံး၀ၿမဲဲသြားၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အပါယ္တံခါးပိတ္သြားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ အပါယ္မလားေတာ့ပါဘူး။

ေသာတာပန္ဆုိတာ အလြယ္နားလည္ေအာင္ ေျပာရရင္ ေသာတာပတၱိမဂ္ဉာဏ္၊ ဖုိလ္ဉာဏ္ကုိ ရတဲ့ပုဂၢိဳလ္ကုိ ဆုိပါတယ္။ ေသာတာပန္ အရိယာတုိင္းဟာ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ ေသာတာပန္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းသိႏုိင္ပါတယ္။ ၀ိပႆနာ တရားအားထုတ္ရင္း ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ဉာဏ္အဆင့္ဆင့္ကုိ ရရွိၿပီးေနာက္ ေသာတာပတၱိမဂ္ဉာဏ္ကုိ ရတဲ့အခါ အဲဒီေယာဂီပုဂၢိဳလ္ရတဲ့ ေသာတာပတၱိမဂ္က ကိေလသာေတြထဲက ဒိ႒ိနဲ႔ ၀ိစိကစၧာဆုိတဲ့ ကိေလသာႏွစ္ပါးကုိ အၾကြင္းမဲ့ ပယ္သတ္လုိက္ပါတယ္။ ဒီလုိ ပယ္သတ္လုိက္တာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္တည္း ဒီေသာတာပတၱိမဂ္ကုိ ရတဲ့ ေယာဂီပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ စိတ္အစဥ္ဟာ အယူ၀ါဒ မွန္ကန္ေျဖာင့္မတ္လာၿပီး ရတနာသုံးပါးနဲ႔ ကံကံရဲ႕အက်ိဳးေတြ အေပၚမွာ သုိ႔ေလာသုိ႔ေလာ သံသယစိတ္ေတြ ဘယ္ေတာ့မွ မျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။ ရတနာသုံးပါးနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ အဲဒီပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ စိတ္ဟာအၿမဲၾကည္လင္ေနၿပီး ၾကည္ညိဳမႈေတြနဲ႔ ပီတိတရားေတြပဲ တုိးပြားေနတတ္ပါတယ္။ ဒီလုိ အေျခအေနမ်ိဳးမွာ ဒီေသာတာပတၱိမဂ္ ရတဲ့ပုဂၢိဳလ္ဟာ မိမိ ေသာတာပန္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းသိႏုိင္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ တရားအားထုတ္တဲ့ အရွိန္ေၾကာင့္ ကိေလသာေလးေတြ ခဏၿငိမ္ေနတဲ့ အခါမ်ိဳးရွိတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ္ ေသာတာပတၱိမဂ္ဉာဏ္ကုိ ရတာမဟုတ္ေတာ့ ကိေလသာနဲ႔ေတြ႕တဲ့အခါ ျပန္ေပၚလာတတ္ပါတယ္။ တကယ္ရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကေတာ့ အၾကြင္းမဲ့ပယ္သတ္ၿပီးျဖစ္လုိ႔ ဘယ္ေတာ့မွ မေပၚေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ၀ိပႆနာတရားကုိ မွန္ကန္တဲ့လမ္းစဥ္နဲ႔ အားထုတ္ၿပီး ဉာဏ္အဆင့္ဆင့္ ရရွိသြားၾကတဲ့ ေသာတာပန္စတဲ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ မိမိဘယ္အဆင့္ ေရာက္ေနတယ္ဆုိတာ ေကာင္းေကာင္းသိႏုိင္ပါတယ္လုိ႔ ဆုိျခင္းျဖယ္ပါတယ္။

08 Jun 10 03:29
ထြန္းထြန္း
အရွင္ဘုရားတပည့္ေတာ္ တစ္ခုေလ်ာက္ထားခ်င္ပါတယ္ဘုရား။ ၀ိနည္းနဲ႔ ညီေအာင္မေနတဲ့ ရဟန္းေတြကို ၀ိနည္းနားလည္တဲ့ လူ၀တ္ေၾကာင္က ကဲ့ရဲ႕အၿပစ္တင္ရင္ အၿပစ္ရွိပါသလားဘုရား..။

08 Jun 10 05:25
မနာပဒါယီ>>> ထြန္းထြန္း
ေစတနာအလုိဆုိးနဲ႔ မဟုတ္ဘဲ သာသနာေတာ္ကုိ ၾကည္ညိဳတဲ့ စိတ္ေကာင္းေစတနာေကာင္းနဲ႔ ေျပာဆုိျပဳျပင္တဲ့ သေဘာဆုိရင္ အျပစ္မျဖစ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သတိေတာ့ ထားဖုိ႔လုိပါတယ္။ သံဃာနဲ႔ ပုဂၢိဳလ္ကုိ ခဲြျခားတတ္ဖုိ႔လည္းလုိပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ပုဂၢိဳလ္ကုိ ရည္ရြယ္ေပမယ့္ အသုံးအႏႈန္းက သံဃာအားလုံးအထိ ျဖစ္သြားရင္ ေစတနာက ေ၀ဒနာ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္မွာ လူ၀တ္ေၾကာင္က ရဟန္းေတာ္ကုိ တုိက္႐ုိက္ေျပာတာထက္ ဆုိင္ရာဆရာသမားကုိ ေျပာဆုိေလွ်ာက္ထား အသိေပးေစတာက ပုိၿပီး လူေတြအတြက္ အျပစ္ကင္းႏုိင္ပါတယ္။ ဘုရားလက္ထက္က ၀ိသာခါတုိ႔၊ အနာထပိဏ္တုိ႔ ဆရာဇီ၀ကတုိ႔လည္း ရဟန္းေတာ္မ်ားကုိ အျမင္မေတာ္တာေတြ႕ရင္ ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္ၿပီး ဘုရားရွင္ကုိ ေလွ်ာက္ထားေလ့ရွိပါတယ္။ သူတုိ႔ဆုိရင္ သူတုိ႔ကုိယ္တုိင္ ဥပါသကာ ဥပါသိကာမဂုဏ္ရည္ေတြနဲ႔ ျပည့္စုံတဲ့အျပင္ သာသနာေတာ္ အတြက္လည္း အလြန္ေက်းဇူးမ်ားတဲ့ သူေတြျဖစ္ၾကပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ေစတနာ ရည္ရြယ္ခ်က္ မွန္ကန္ေကာင္းမြန္ဖုိ႔နဲ႔ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ အျပစ္မျဖစ္ေစဖုိ႔ အစြန္းမေရာက္ေအာင္ ေနထုိင္ေျပာဆုိတာ အေကာင္းဆုံးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

20 Jun 10, 12:27 PM
ဖိုးသား
ဘုန္းဘုန္း မဂၤလာပါ။ တပည့္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္း သေဘာမေပါက္တာေလး ေမးေလွ်ာက္ပါရေစ ဘုရား..။ အရွိကို အရွိအတိုင္း စိတ္က်က္စားေနတဲ့ အခ်ိန္ ကာလသံုးပါး လြတ္ေနတယ္လို႔ ၾကားနာဖူးပါတယ္ ဘုန္းဘုန္း..။ အတိတ္ကာလနဲ႔ အနာဂတ္ကာလ လြတ္ေနတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကို နည္းနည္း သေဘာေပါက္သလို ရွိေပမယ့္ ပစၥဳပၸန္ကာလပါ လြတ္တယ္ ဆိုတာကို ေခါင္းရွဳပ္ေနတယ္ ဘုရား။ မရွင္းလို႔ တရားျပန္နာရင္ ရွင္းသလိုလို ရွိသြားေပမယ့္ ျပန္ရွဳပ္သြားျပန္တယ္ ဘုရား..။ ဘုန္းဘုန္း အေနနဲ႔ နားလည္ သေဘာေပါက္သေလာက္ တပည့္ေတာ္ကို ရွင္းျပေပးပါဦး ဘုရား..။ ဘုန္းဘုန္း က်န္းမာပါေစ။ ရိုရိုေသေသ ဦးတင္လ်က္.. ဖိုးသား။

21 Jun 10, 03:36 PM
မနာပဒါယီ>>> ဖုိးသား
ဖုိးသားေရ... ဒကာေလးေျပာသလုိ အရွိကုိ အရွိအတုိင္း စိတ္အစဥ္ က်က္စားေနတဲ့ အခုိက္မွာ အတိတ္ကာလလည္းမဟုတ္၊ ပစၥဳပၸန္၊ အနာဂတ္ ကာလလည္း မဟုတ္ဘဲ ကာလက လြတ္ေနတယ္ ဆုိတဲ့သေဘာက စိတၱာႏုပႆနာကုိ သတိမျပတ္ မလြတ္တမ္း ႐ႈမွတ္ေနတဲ့ ေယာဂီဟာ စိတ္အစဥ္ အားလုံးကုိ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု မလြတ္တမ္း သိေနတဲ့ သေဘာရွိတဲ့အတြက္ တစ္သမွတ္တည္း မရွိဘဲ ကာလ၀ိမုတၱိ ျဖစ္ေနတဲ့ သေဘာ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ သိတဲ့အတုိင္း စိတ္ဆုိတာကလည္း အျဖစ္ျမန္ အပ်က္ျမန္တဲ့ သေဘာရွိတဲ့အတြက္ တစ္ခါတည္း ထိန္းခ်ဳပ္ထားလုိ႔ ရတဲ့အရာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့့္ စိတ္အစဥ္ကုိ အရွိအတုိင္း လုိက္သိေနတဲ့ ဆုိတာကလည္း ေရွ႕စိတ္ကုိ ေနာက္စိတ္က လုိက္လုိက္ၿပီး သိေနတာကုိပဲ ဆုိလုိတာ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုၾကား ေျပာင္းလဲမႈက အရမ္းျမန္လြန္းလွတဲ့အတြက္ ေရွ႕စိတ္ကုိ သိလုိက္တာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ အဲဒီစိတ္ေပ်ာက္ၿပီး ေနာက္သိစိတ္ေပၚလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္သိစိတ္ကုိလည္း ေနာက္ေနာက္စိတ္ေတြက ဆက္ကာဆက္ကာ ျဖစ္ျဖစ္ေန၊ အဲဒီလုိ ျဖစ္ျဖစ္ေနတာကုိ လုိက္လုိက္သိေနတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ စိတ္အစဥ္ကုိ တစ္ခုၿပီး တစ္ခု သတိမျပတ္ လုိက္သိေနတဲ့ ေယာဂီပုဂၢိဳလ္အတြက္ ကာလဆုိတာ ရွိတယ္လုိ႔ မထင္ရေလာက္ေအာင္ လြတ္ေနတဲ့ သေဘာရွိပါတယ္။ ဆုိၾကပါစုိ႔။ ကုိယ့္စိတ္မွာ ရာဂျဖစ္တဲ့အခါ အဲဒီရာဂစိတ္ ျဖစ္တာကုိ သိတာနဲ႔ ရာဂစိတ္က ေပ်ာက္သြားၿပီး သိစိတ္က ေရာက္သြားတဲ့အထိ စိတ္အစဥ္ အျဖစ္ျမန္သလုိ အဲဒီသိစိတ္ကုိလည္း ေနာက္စိတ္တစ္ခုက အရွိအတုိင္း သိသိသြားေနတဲ့ သေဘာရွိလုိ႔ ဒီလုိ စိတ္အစဥ္ကုိ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု လုိက္လိုက္သိေနမႈမွာ အတိတ္လား၊ ပစၥဳပၸန္လား၊ အနာဂတ္လားလုိ႔ ေျပာရခက္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ကာလက လြတ္ေနတယ္လုိ႔ ဆုိျခင္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP