* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, June 28, 2010

ရဟန္းေတာ္မ်ား အရက္ေသာက္မႈ...



သိကၡာပုဒ္ အမွတ္ ၁၀၀


သုရာပါနသိကၡာပုဒ္




ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေစတီယတုိင္း၌ ေဒသစာရီ လွည့္လည္သည္ ရွိေသာ္ ဘဒၵဝတိကာရြာသို႔ ေရာက္ေတာ္မူ၏။ ႏြားေက်ာင္းသား ဆိတ္ေက်ာင္းသား လယ္ထြန္သမား ခရီးသြားေသာ သူတို႔သည္ အေဝးက ပင္လွ်င္ ျမတ္စြာဘုရား ၾကြလာေတာ္မူ သည္ကုိ ျမင္၍ ''အသွ်င္ဘုရား သရက္ပင္ဆိပ္သို႔ ၾကြေတာ္ မမူပါလင့္၊ သရက္ပင္ဆိပ္ ရေသ့၏ ေက်ာင္းသခၤမ္း၌ လ်င္ေသာ ၾကမ္းေသာ အဆိပ္ရွိသည့္ တန္ခုိးႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ နဂါးသည္ ေနပါ၏ ဘုရား၊ ထုိနဂါးသည္ ျမတ္စြာဘုရားကုိ မညႇဥ္း ဆဲပါေစလင့္'' ဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏၊ ဤသို႔ ေလွ်ာက္သည္ ရွိေသာ္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဆိတ္ဆိတ္ ေနေတာ္ မူ၏။

ႏွစ္ႀကိမ္ေျမာက္လည္း...ပ...

သုံးႀကိမ္ေျမာက္လည္း...ပ...

ထုိအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ အစဥ္အတုိင္း ေဒသစာရီ လွည့္လည္သည္ရွိေသာ္ ဘဒၵဝတိကာရြာသို႔ ဆိုက္ေရာက္ေတာ္မူ၍ ထုိဘဒၵဝတိကာရြာ၌ပင္ သီတင္းသုံး ေနေတာ္မူ၏။

ထုိအခါ အသွ်င္သာဂတသည္ သရက္ပင္ဆိပ္ရေသ့ ေက်ာင္းသခၤမ္းသို႔ ခ်ဥ္းကပ္လ်က္ မီးတင္းကုတ္သို႔ ဝင္၍ ျမက္ဖ်ာကုိ ခင္းၿပီးလွ်င္ ထက္ဝယ္ဖြဲ႕ေခြေနကာ ကုိယ္ကုိ ေျဖာင့္မတ္စြာ ထားလ်က္ ကမၼ႒ာန္းသို႔ ေရွး႐ႈသတိကုိ ျဖစ္ေစ၍ ထုိင္၏။

ထုိအခါ နဂါးသည္ အသွ်င္သာဂတ ဝင္လာသည္ကုိ ျမင္၍ ႏွလုံးမသာယာသျဖင့္ အခုိးလႊတ္၏၊ အသွ်င္သာဂတသည္လည္း အခုိးလႊတ္၏၊ ထုိအခါ နဂါးသည္ အမ်က္ေဒါသကုိ သည္းမခံႏုိင္၍ အလွ်ံလႊတ္၏၊ အသွ်င္သာဂတသည္လည္း ေတေဇာကသိုဏ္းကုိ ဝင္စား၍ အလွ်ံလႊတ္၏၊ ထုိအခါ အသွ်င္သာဂတသည္ နဂါး၏ တန္ခုိးကုိ မိမိ၏ တန္ခုိးျဖင့္ ကုန္ေစ၍ ဘဒၵဝတိကာရြာသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၏။

ထုိအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဘဒၵဝတိကာရြာ၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ေတာ္မူသေရြ႕ သီတင္းသုံး ေနေတာ္မူၿပီးလွ်င္ ေကာသမၺီျပည္သို႔ ေဒသစာရီ လွည့္လည္ၾကြသြားေတာ္မူ၏။ ေကာသမၺီျပည္သား ဥပါသကာတို႔သည္ ''သရက္ပင္ဆိပ္၌ ေနေသာ နဂါးႏွင့္အတူ အသွ်င္သာဂတသည္ စစ္ထုိးသတက္'' ဟု ၾကားကုန္၏။

ထုိအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ အစဥ္အတုိင္း ေဒသစာရီ လွည့္လည္ေတာ္မူသည္ ရွိေသာ္ ေကာသမၺီျပည္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူ၏၊ ထုိအခါ ေကာသမၺီျပည္သား ဥပါသကာတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ခရီးဦးႀကိဳဆုိ၍ အသွ်င္သာဂတထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးေနာက္ အသွ်င္သာဂတကုိ ရွိခုိးၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ရပ္ကုန္လ်က္ ''အသွ်င္ဘုရား အသွ်င္ဘုရားတို႔အား အဘယ္ဝတၴဳပစၥည္းသည္ ရခဲပါသနည္း၊ ႏွစ္ၿခိဳက္ဖြယ္လည္း ျဖစ္ပါသနည္း၊ အဘယ္ဝတၳဳပစၥည္းကုိ စီရင္ရပါကုန္အံ့နည္း'' ဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။

ဤသို႔ ေလွ်ာက္သည္ ရွိေသာ္ ဆဗၺဂၢီရဟန္းတို႔သည္ ေကာသမၺီျပည္သား ဥပါသကာတို႔ကုိ ''ဒါယကာတို႔ ကာေပါတိက အမည္ရွိေသာ 'ခုိေျခအဆင္းႏွင့္တူသည့္ နီေသာ အဆင္းရွိေသာ' ၾကည္လင္ေသာ ေသအရက္သည္ ရဟန္းတို႔အား ရလည္း ရခဲ၏၊ ႏွစ္ၿခိဳက္ဖြယ္လည္း ျဖစ္၏၊ ထုိေသအရက္ကုိ စီရင္ကုန္ေလာ့'' ဟု ေျပာဆုိကုန္၏။

ထုိအခါ ေကာသမၺီျပည္သား ဥပါသကာတို႔သည္ အိမ္တုိင္း အိမ္တိုင္း၌ ကာေပါတိကမည္ေသာ ၾကည္လင္ေသာ ေသအရက္ကုိ စီရင္ၿပီးလွ်င္ ဆြမ္းခံဝင္လာေသာ အသွ်င္သာဂတကုိ ျမင္၍ ''အသွ်င္ဘုရား အသွ်င္သာဂတသည္ ကာေပါတိကမည္ေသာ ၾကည္လင္ေသာ ေသအရက္ကုိ ေသာက္ေတာ္မူပါေလာ့၊ အသွ်င္ဘုရား အသွ်င္သာဂတသည္ ကာေပါတိက မည္ေသာ ၾကည္လင္ေသာ ေသအရက္ကုို ေသာက္ေတာ္ မူပါေလာ့'' ဟု အသွ်င္သာဂတကုိ ေလွ်ာက္ကုန္၏၊ ထုိအခါ အသွ်င္သာဂတသည္ အိမ္တုိင္း အိမ္တိုင္း၌ ကာေပါတိကမည္ေသာ ၾကည္လင္ေသာ ေသအရက္ကို ေသာက္၍ ၿမဳိ႕မွ ထြက္လာသည္ ရွိေသာ္ ၿမဳိ႕တံခါး ဝ၌ လဲက် 'တိမ္းလဲ' ေလ၏။

ဆဗၺဂၢီကဲ့သို႔ေသာ ရဟန္းဆိုးမ်ားသည္ လူေကာင္းမ်ားကဲ့ရဲ႕မည့္ လုပ္ငန္းမွန္သမွ် လုပ္ကိုင္ၾကေပသည္... တပည့္မ်ား အလိုေလာဘၾကီးလွ်င္ ဆရာမ်ားလည္း ဒုကၡေရာက္ၾကရေပ၏... နဂါးကိုႏိုင္ေအာင္ ၿပိဳင္ႏိုင္ေသာ တန္ခိုး အဘိညာဥ္ တကယ္ရွိေသာ အရွင္သာဂရသည္ပင္ ပ်က္ဆီးရေပၿပီ ဒုကၡေရာက္ရေပၿပီ... ေသရည္ေသရက္ေသာက္ျခင္းမွာ ရဟန္းမဟုတ္သူ လူမ်ားပင္ မျပဳသင့္ေသာ အမႈျဖစ္ေပသည္... တဏွာေလာဘေနာက္ လိုက္ၾကကုန္ေသာ ရဟန္းဆိုး တို႔ကလည္း မသင့္ေသာ အမႈကို ျပဳၾကေပသည္... နားလည္မႈ အသိကင္းေသာ ရြာသားတို႔ကလည္း မသင့္ေသာအမႈမ်ားကို ရဟန္းတို႔အၾကိဳက္ လုပ္ေပးၾက ေပသည္... လူေတြက အျပစ္မျမင္တတ္ေလ ရဟန္းေတြ ပ်က္ဆီးေလမ်ား ျဖစ္ေနေတာ့မွာလားေတာ့ မသိပါေပ...

ထုိအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ မ်ားစြာေသာ ရဟန္းတို႔ႏွင့္အတူ ၿမဳိ႕မွ ထြက္ၾကြလာသည္ ရွိေသာ္ ၿမိဳ႕တံခါးဝ၌ လဲေနေသာ အသွ်င္သာဂတကုိ ျမင္၍ ရဟန္းတို႔ကုိ ''ရဟန္းတို႔ သာဂတကုိ ယူေဆာင္ခဲ့ ကုန္ေလာ့'' ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ ထုိရဟန္းတို႔သည္ ''ေကာင္းပါၿပီ အသွ်င္ဘုရား'' ဟု ျမတ္စြာဘုရားအား ဝန္ခံၿပီးၾကလွ်င္ အသွ်င္သာဂတကုိ ေက်ာင္းအရံသို႔ ေဆာင္ယူခဲ့၍ ျမတ္စြာဘုရား ရွိေတာ္မူရာ အရပ္သို႔ ေခါင္းျပဳလ်က္ အိပ္ေစကုန္၏။ ထုိအခါ အသွ်င္သာဂတသည္ ျပန္လွန္၍ ျမတ္စြာဘုရား ရွိေတာ္မူရာ အရပ္ကုိ ေျခရင္းျပဳလ်က္ အိပ္ေလ၏။

ထုိအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရဟန္းတို႔ကုိ ''ရဟန္းတို႔ ေရွးအခါ၌ သာဂတသည္ ငါဘုရား၌ ႐ုိေသျခင္း တုံ႔ဝပ္ျခင္းရွိသည္ မဟုတ္ပါေလာ'' ဟု ေမးေတာ္မူ၏။ အသွ်င္ဘုရား ႐ုိေသျခင္း တုံ႔ဝပ္ျခင္း ရွိသည္ မွန္ပါ၏ဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ သာဂတသည္ ယခုအခါ ငါဘုရား၌ ႐ုိေသျခင္း တုံ႔ဝပ္ျခင္ ရွိေသး၏ေလာဟု ေမးေတာ္မူ၏။ အသွ်င္ဘုရား ႐ုိေသျခင္း တုံ႔ဝပ္ျခင္း မရွိေတာ့ပါဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ သာဂတသည္ သရက္ပင္ဆိပ္၌ ေနေသာ နဂါးႏွင့္အတူ စစ္ထုိးသည္ မဟုတ္ပါေလာဟု ေမးေတာ္မူ၏။ အသွ်င္ဘုရား ဤသို႔ စစ္ထုိးသည္ မွန္ပါ၏ဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ ယခုအခါ သာဂတသည္ နဂါးႏွင့္ အတူ စစ္ထုိးျခင္းငွါ စြမ္းႏုိင္ပါဦး မည္ေလာဟု ေမးေတာ္မူ၏။ အသွ်င္ဘုရား မစြမ္းႏုိင္ေတာ့ပါဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ အၾကင္ေသအရက္ကုို ေသာက္၍ မူးယစ္ေသာေၾကာင့္ အမွတ္သညာ ကင္းရာ၏ 'မိန္းေမာ ေတြေဝရာ၏'၊ ထုိေသအရက္ကုိ ေသာက္သင့္ပါ၏ေလာဟု ေမးေတာ္မူ၏။ အသွ်င္ဘုရား မေသာက္သင့္ပါဟု ေလွ်ာက္ကုန္၏။

ရဟန္းတို႔ သာဂတအား မေလ်ာက္ပတ္၊ မေလ်ာ္ကန္၊ မသင့္တင့္၊ ရဟန္းတို႔၏ အျပဳအမူမဟုတ္၊ မအပ္၊ မျပဳသင့္။ ရဟန္းတို႔ အဘယ္ေၾကာင့္ သာဂတသည္ ေသအရက္ကုိ ေသာက္ဘိသနည္း။ ရဟန္းတို႔ ဤ သာဂတ ျပဳမိေသာအမႈသည္ မၾကည္ညိဳေသးေသာ သူတို႔အား ၾကည္ညိဳေစျခင္းငွါ လည္းေကာင္း။ပ။

ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ ဤသိကၡာပုဒ္ေတာ္ကုိ ျပၾကကုန္ေလာ့။ 326

''ေသအရက္ကို ေသာက္ျခင္းေၾကာင့္ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏'' ဤသို႔ ျပၾကကုန္ေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 100- 51-327

ျမတ္စြာဘုရား ေငြအလွဴခံေတာ့လည္း ပါစိတ္ အရက္ေသာက္ေတာ့လည္းပါစိတ္ ဆိုေတာ့ကာ တစ္ခ်ဳိ႔ေသာ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးမ်ား လူေရွ႕တြင္ ေငြအလွဴခံ၍ ပါစိတ္အာပတ္ အသင့္ခံေနၾကခ်ိန္ျဖစ္၍… ယခုအခါ တစ္ခ်ဳိ႔ေသာ ရဟန္းမ်ားသည္လည္း ပါစိတ္ျခင္းတူတူ ဆိုၿပီးေနာက္ အရက္ေသာက္ ေနၾကသည္ဟု ၾကားသိရေပသည္… ျမတ္ဗုဒၶသာသနာတြင္းမွာ သည္လိုေတြ ျဖစ္ေနၾကပါၿပီဘုရား… အျပစ္ေျပာရဲသူလည္း မရွိသေလာက္ကို နည္းေနပါၿပီ… ကိုယ္က သူ႔အမွားေထာက္ျပလွ်င္ သူကလည္း ကိုယ္အမွားေတြ ေထာက္ျပမည္ကို ေၾကာက္ေနၾကျခင္း ျဖစ္ေနေပၿပီဟု ထင္ပါသည္ဘုရား… သာသနာကို ေစာင့္ေရွာက္သူမ်ားကလည္း ေစာင့္ေရွာက္ၾကပါသည္… သို႔ေသာ္ ဖ်က္သူနဲ႔ ေစာင့္ေရွာက္သူ အင္အားမမွ်၍ တျဖည္းျဖည္း ယိုယြင္းမႈေတြ ပိုမ်ားလာပါၿပီဘုရား… သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္ ရန္မလုပ္ဘဲ ျပဳျပင္ၾကပါသည္… တပည့္ေတာ္လည္း ထို႔အတူသာ ျပဳျပင္သြားပါမည္ဘုရား…

၁ - သုရာပါနသိကၡာပုဒ္ အဖြင့္

ေသ မည္သည္ မုန္႔ညက္ျဖင့္ ျပဳေသာ ေသမုန္႔ျဖင့္ ျပဳေသာ ေသထမင္းျဖင့္ ျပဳေသာ ေသတေဆးခပ္၍ ျပဳေသာ ေသအထူးထူးေသာ အရာဝတၴဳတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ေစ၍ ျပဳေသာ ေသတည္း။

အရက္ မည္သည္ အပြင့္ျဖင့္ ျပဳေသာ အရက္ အသီးျဖင့္ ျပဳေသာ အရက္ ပ်ားရည္ျဖင့္ ျပဳေသာအရက္ ထန္းလ်က္ တင္လဲျဖင့္ျပဳေသာအရက္ အထူးထူးေသာ အရာဝတၴဳတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ေစ၍ ျပဳေသာ အရက္တည္း။

ေသာက္ျငားအံ့ဟူသည္ အယုတ္သျဖင့္ သမန္းျမက္ဖ်ားျဖင့္ေသာ္လည္း ေသာက္အံ့၊ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏။ ေသအရက္၌ ေသအရက္ဟု အမွတ္ရွိသည္ျဖစ္၍ ေသာက္အံ့၊ ပါစိတ္အာပတ္သင့္၏၊ ေသအရက္၌ ယုံမွားရွိသည္ျဖစ္၍ ေသာက္အံ့၊ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ ေသအရက္၌ ေသအရက္ မဟုတ္ဟု အမွတ္ရွိသည္ ျဖစ္၍ ေသာက္အံ့၊ ပါစိတ္အာပတ္ သင့္၏။ ေသအရက္မဟုတ္သည္၌ ေသအရက္ဟု အမွတ္ရွိအံ့၊ ဒုကၠဋ္အာပတ္ သင့္၏။ ေသအရက္ မဟုတ္သည္၌ ယုံမွားရွိအံ့၊ ဒုကၠဋ္အာပတ္ သင့္၏။ ေသအရက္ မဟုတ္သည္၌ ေသအရက္မဟုတ္ဟု အမွတ္ရွိအံ့၊ အာပတ္ မသင့္။ 328

ေသအရက္မဟုတ္ဘဲ ေသအရက္၏ အဆင္း ေသအရက္၏ အနံ႕ ေသအရက္၏ အရသာရွိေသာ အေဖ်ာ္ကို ေသာက္အံ့၊ ဟင္းခ်က္ရာ၌လည္းေကာင္း၊ စမဲဟင္းလ်ာ ခ်က္ရာ၌လည္းေကာင္း၊ ဆီခ်က္ရာ၌ လည္းေကာင္း၊ သွ်ိသွ်ား ဖန္ခါး တင္လဲ၌လည္းေကာင္း အနံ႔ေကာင္းစိမ့္ေသာငွါ ေသအရက္ အနည္းငယ္ ထည့္ခ်က္၍ စားအံ့၊ ေသအရက္မဟုတ္ေသာ အရိ႒မည္ေသာ ေဆးနက္ေရ အေဖ်ာ္ကုိ ေသာက္အံ့၊ အာပတ္ မသင့္။ ႐ူးေသာ ရဟန္း၊ အစလက္ဦး လြန္က်ဴးေသာ ရဟန္းတို႔အားလည္း အာပတ္ မသင့္။ 329

၁ - သုရာပါနသိကၡာပုဒ္၊ ၆ - သုရာပါနဝဂ္၊ ဘိကၡဳပါစိတ္အခန္း၊ ပါစိတ္ပါဠိေတာ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP