* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Wednesday, April 28, 2010

သုနကၡတ္ရဟန္း ဝတၴဳ

(အသစ္ေရးထားတာေတြ မၾကိဳက္ေသးတာရယ္၊ ဒီသုနကၡတ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျမတ္စြာဘုရား ေျပာသြားပံုေတြက သဘာက်ေနလို႔ သိသင့္တယ္ထင္တာရယ္ေၾကာင့္ ဒီပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္ေလး လာေရာက္ဖတ္႐ႈသူေတြအတြက္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ပါဠိေတာ္ျမန္မာျပန္ဆိုေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ သတိထားဖတ္မွ နားလည္ပါတယ္။ တကယ္နားလည္လွ်င္ စကားအသြားအလာမွအစ စကားအႏွစ္သာရအထိ အလြန္ အဓိပၸာယ္ရွိတဲ့ သုတ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ ဖတ္႐ႈၾကေစခလို)

အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ မလႅတိုင္း မလႅမင္းတို႔၏ အႏုပိယမည္ေသာ နိဂံုး၌ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားသည္ နံနက္အခ်ိန္၌ အႏုပိယနိဂံုးသို႔ ဆြမ္းအလို႔ငွါ ဝင္ေတာ္မူ၏၊ ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားအား ''အႏုပိယနိဂံုး၌ ဆြမ္းခံလွည့္လည္ရန္ ေစာလြန္းေသး၏၊ ငါသည္ ဘဂၢဝအႏြယ္ျဖစ္ေသာ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္၏အရံ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္ရွိရာသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ရမူ ေကာင္းေလစြ''ဟု (အၾကံျဖစ္၏)။

ထို႔ေနာက္ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဘဂၢဝအႏြယ္ျဖစ္ေသာ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္၏ အရံဘဂၢဝပရိဗိုဇ္ရွိရာသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ဤစကားကို ေလွ်ာက္၏ -
''အရွင္ မေရာက္တာလည္း ၾကာလွေပါ့။ အခုလို ေရာက္လာတာ ၀မ္းသာပါတယ္။ ထိုင္ပါအံုး''ဟု ဆို၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ခင္းထားေသာေနရာ၌ ထိုင္ေတာ္မူ၏။ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္သည္လည္း နိမ့္ေသာ ထိုင္စရာတစ္ခုကိုယူ၍ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္၏၊ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္လ်က္ ဘဂၢဝပရိဗိုဇ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ဤစကားကို ေလွ်ာက္၏ -
''ျမတ္စြာဘုရား ယခင့္ယခင္ေန႔တို႔၌ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္သည္ အကြၽႏု္ပ္ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ 'ဘဂၢဝ ယခု ငါသည္ ျမတ္စြာဘုရားကို စြန္႔လိုက္ၿပီ၊ ယခု ငါသည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ မေနေတာ့ပါ'ဟု အကြၽႏ္ုပ္အား ဤစကားကို ဆိုပါ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္ဆိုသည့္အတိုင္း ဤစကားသည္ မွန္ပါသေလာ''ဟု (ေလွ်ာက္၏)။
ဘဂၢဝ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္ဆိုသည့္အတိုင္း ဤစကားသည္ မွန္၏။
ဘဂၢဝ ယခင့္ ယခင္ေန႔တို႔၌ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္သည္ ငါ့ထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ငါ့ကို ရွိခိုး၍ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္လ်က္ ''ျမတ္စြာဘုရား ယခု အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို စြန္႔ပါအံ့၊ ယခု အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ''ဟု ငါ့အား ဤစကားကို ဆို၏။
ဘဂၢဝ ဤသို႔ဆိုေသာ္ ငါသည္ လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္အား ဤစကားကို ဆို၏။
''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့ဟု သင့္ကို ငါ ဆိုဖူးသေလာ''ဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ အကြၽႏု္ပ္ေနပါအံ့''ဟု သင္ကလည္း ငါ့ကို ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ငါကလည္း သင့္ကို ''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ သင္ကလည္း ငါ့ကို ''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ အကြၽႏု္ပ္ ေနပါအံ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား ဤသို႔ျဖစ္လွ်င္ သင္သည္ အဘယ္သူျဖစ္၍ အဘယ္သူကို စြန္႔သနည္း၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား သင္အဘယ္မွ် လြန္က်ဴးျပစ္မွားသည္ကို ႐ႈဘိေလာ့ဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပေတာ္မမူပါဟု (ေလွ်ာက္၏)။
''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ သင့္ကို ငါသည္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပမည္''ဟု ငါသည္ သင့္ကို ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု သင္ကလည္း ငါ့အား ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ငါကလည္း သင့္ကို ''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ သင့္ကို ငါသည္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုး ျပာဋိဟာကို ျပမည္''ဟု မဆိုစဖူး၊ သင္ကလည္း ငါ့ကို ''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္ အား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္း ႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား ဤသို႔ျဖစ္လွ်င္ သင္သည္ အဘယ္သူ ျဖစ္၍ အဘယ္သူကို စြန္႔သနည္း။ သုနကၡတ္ ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ ထင္သနည္း၊ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပသည္ျဖစ္ေစ၊ မျပသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါ ေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္း အက်ဳိးငွါ ျဖစ္သည္ မဟုတ္ေလာဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပသည္ျဖစ္ေစ၊ မျပသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျမတ္စြာဘုရားေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္ပါ၏ဟု (ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရားဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပသည္ျဖစ္ေစ၊ မျပသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္၏။ သုနကၡတ္ ဤသို႔ျဖစ္ေသာ္ လူတို႔၏ ကုသိုလ္ကမၼပထတရား ဆယ္ပါးထက္ လြန္ျမတ္ေသာ တန္ခိုးျပာဋိဟာကို ျပျခင္းသည္ အဘယ္ျပဳအံ့နည္း၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား သင္အဘယ္မွ် လြန္က်ဴးျပစ္မွားသည္ကို ႐ႈဘိေလာ့ဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာေတာ္မမူပါဟု (ေလွ်ာက္၏)။
''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ ငါသည္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာမည္''ဟု ငါသည္ သင့္အား ဆိုဖူးသေလာ (ဟု ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရား ကို ေဟာေတာ္မူမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု သင္ကလည္း ငါ့အား ဆိုဖူးသေလာဟု (ဆို၏)။
မဆိုဖူးပါ ျမတ္စြာဘုရား (ဟု ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ငါကလည္း သင့္ကို ''သုနကၡတ္ သင္လာေလာ့၊ ငါ့ကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနေလာ့၊ ငါသည္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာမည္''ဟု သင့္အား မဆိုစဖူး၊ သင္ကလည္း ငါ့ကို ''ျမတ္စြာဘုရား ျမတ္စြာဘုရားသည္ အကြၽႏု္ပ္အား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာမည္ဆိုလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားကို (ဆရာဟု) ရည္ၫႊန္း၍ ေနပါအံ့''ဟု မဆိုစဖူး၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား ဤသို႔ျဖစ္လွ်င္ သင္သည္ အဘယ္သူျဖစ္၍ အဘယ္သူကို စြန္႔သနည္း။ သုနကၡတ္ ထိုအရာကို အဘယ္သို႔ မွတ္ထင္သနည္း၊ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေဟာသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္ သည္ မဟုတ္ေလာဟု (ဆို၏)။
ျမတ္စြာဘုရား ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေဟာသည္ ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျမတ္စြာဘုရားေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္ပါ၏ဟု (ေလွ်ာက္၏)။
သုနကၡတ္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေဟာသည္ျဖစ္ေစ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ငါေဟာအပ္ေသာ ထိုတရားသည္ ထိုေဟာသည့္အတိုင္း က်င့္သူ၏ အလံုးစံုေသာ ဆင္းရဲကုန္ျခင္းအက်ဳိးငွါ ျဖစ္၏။ သုနကၡတ္ ဤသို႔ျဖစ္ေသာ္ ေလာက၏ အစဟု သိအပ္ေသာ အဂၢညတရားကို ေဟာျခင္းသည္ အဘယ္ျပဳအံ့နည္း၊ (မဂ္ဖိုလ္မွ) အခ်ည္းႏွီးျဖစ္ေသာေယာက်္ား သင္အဘယ္မွ် လြန္က်ဴးျပစ္မွားသည္ကို ႐ႈဘိေလာ့။
သုနကၡတ္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ငါ၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏ -
''ထိုျမတ္စြာဘုရားသည္ ပူေဇာ္အထူးကို ခံေတာ္မူထိုက္ေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'အရဟံ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ (အလံုးစံုေသာတရားတို႔ကို) ကုိယ္တိုင္မွန္စြာ သိေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'သမၼာသမၺဳဒၶ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ အသိÓဏ္ 'ဝိဇၨာ' အက်င့္ 'စရဏ'ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ဝိဇၨာစရဏသမၸႏၷ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ေကာင္းေသာစကားကို ဆိုေတာ္မူတတ္ေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'သုဂတ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ေလာကကို သိေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ေလာကဝိဒူ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ဆံုးမထိုက္သူကို ဆံုးမတတ္သည့္ အတုမဲ့ပုဂၢဳိလ္ျဖစ္ေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'အႏုတၱေရာပုရိသ ဒမၼသာရထိ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ နတ္လူတို႔၏ ဆရာျဖစ္ေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'သတၴာ ေဒဝမႏုႆာနံ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ (သစၥာေလးပါးတရားတို႔ကို) သိေစေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ဗုဒၶ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ဘုန္းတန္ခိုးႀကီးေတာ္မူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း 'ဘဂဝါ' မည္ေတာ္မူပါေပ၏''ဟု (သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏)။
သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ငါ၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏။
သုနကၡတ္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ တရားေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏ -
''ျမတ္စြာဘုရား ေဟာအပ္ေသာ တရားေတာ္သည္ ေကာင္းစြာေဟာအပ္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ ကိုယ္တိုင္ သိျမင္ႏိုင္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ အခါမလင့္ အက်ဳိးေပးတတ္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ လာလွည့္ ႐ႈလွည့္ဟု ျပထိုက္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း၊ မိမိ၏ ကိုယ္ထဲ စိတ္ထဲ၌ ေဆာင္ယူထားထိုက္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း။ (အရိယာ) ပညာရွိတို႔သာ ကိုယ္စီ ကိုယ္င သိႏိုင္ ခံစားႏိုင္ေသာ တရားေတာ္ပါေပတည္း''ဟု (သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏)။
သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ တရားေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏။
သုနကၡတ္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ သံဃာေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆို ခ်ီးက်ဴးဖူး၏ -
''ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ ေကာင္းေသာ အက်င့္ရွိေတာ္မူပါေပ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ ေျဖာင့္မတ္ေသာ အက်င့္ရွိေတာ္မူပါေပ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ မွန္ေသာ အက်င့္ရွိေတာ္မူပါေပ၏၊ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ ေလ်ာ္ကန္ေသာ အက်င့္ရွိေတာ္ မူပါေပ၏၊ အစံုအားျဖင့္ ေလးစံု ပုဂၢဳိလ္အားျဖင့္ ရွစ္ပါးအေရအတြက္ရွိေသာ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သား 'သာဝက' သံဃာေတာ္သည္ (အရပ္ေဝးမွ) ေဆာင္လာ၍ေသာ္လည္း ေပးလွဴပူေဇာ္ရန္ ထိုက္တန္ေတာ္မူပါေပ၏၊ ဧည့္သည္တို႔အလို႔ငွါ စီမံထားေသာ ပစၥည္းဝတၴဳကိုေသာ္လည္း ေပးလွဴ ပူေဇာ္ရန္ ထိုက္တန္ေတာ္မူပါေပ၏၊ တမလြန္အတြက္ ရည္ၫႊန္းေသာ အလွဴကို ခံေတာ္မူထိုက္ ပါေပ၏၊ လက္အုပ္ခ်ီျခင္းကို ခံေတာ္မူထိုက္ပါေပ၏၊ သတၱဝါအေပါင္း၏ ေကာင္းမႈျပဳရန္ အျမတ္ဆံုးလယ္ေျမ ျဖစ္ေတာ္မူပါေပ၏''ဟု (သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏)။
သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ သံဃာေတာ္၏ ဂုဏ္ကို ဝဇၨီမင္းတို႔၏ ရြာ၌ သင္ေျပာဆိုခ်ီးက်ဴးဖူး၏။
သုနကၡတ္ သင့္ကို ငါ ေျပာၾကားအံ့၊ သုနကၡတ္ သင့္ကို ငါ သိေစအံ့၊ သုနကၡတ္ ''လိစၧဝီမင္းသား သုနကၡတ္သည္ ရဟန္းေဂါတမထံ၌ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္ရန္ မစြမ္းႏိုင္သျဖင့္ သိကၡာခ်၍ လူ ထြက္၏''ဟု သင့္ကို ကဲ့ရဲ႕ကုန္လတၱံ႕။ သုနကၡတ္ ဤသို႔လွ်င္ သင့္ကို ကဲ့ရဲ႕ကုန္လတၱံ႕ဟု သုနကၡတ္အား ငါေျပာ၏၊
ဘဂၢဝ ဤသို႔ ငါေျပာေသာ္လည္း အပါယ္ငရဲလားထိုက္သူသည္ ဖဲသြားသကဲ့သို႔ ဤလိစၧဝီ မင္းသား သုနကၡတ္သည္ ဤသာသနာေတာ္မွ ဖဲသြားသည္သာလွ်င္တည္း။

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP