* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Saturday, July 18, 2009

စ်ာနပစၥည္း


027-ZaNa.mp3 -


Read more...

အေၾကာင္း သံုးမ်ဳိးတို႔ျဖင့္...


သီလဝႏၲသုတ္ - (သီလရွိေသာသူ)

ရဟန္းတို႔ သီလရွိကုန္ေသာ ရဟန္းတို႔သည္ အၾကင္ ရြာကိုလည္းေကာင္း၊ နိဂံုးကို လည္းေကာင္း အမွီျပဳ၍ ေနကုန္၏၊ ထို ရြာနိဂံုး၌ ေနကုန္ေသာ လူတို႔သည္ အေၾကာင္း သံုးမ်ဳိးတို႔ျဖင့္ မ်ားစြာေသာ ေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစကုန္၏။

အဘယ္ သံုးမ်ဳိး တို႔နည္း ဟူမူ-

ကိုယ္ျဖင့္ ျဖစ္ပြါးေစျခင္း လည္းေကာင္း၊
ႏႈတ္ျဖင့္ ျဖစ္ပြါးေစျခင္း လည္းေကာင္း၊
စိတ္ျဖင့္ ျဖစ္ပြါးေစျခင္း လည္းေကာင္း တို႔တည္း။

ရဟန္းတို႔ သီလရွိကုန္ေသာ ရဟန္းတို႔သည္ အၾကင္ ရြာကို လည္းေကာင္း၊ နိဂံုးကိုလည္းေကာင္း အမွီျပဳ၍ ေနကုန္၏၊ ထို ရြာနိဂံုး၌ ေနကုန္ေသာ လူတို႔သည္ ဤအေၾကာင္းသံုးမ်ဳိးတို႔ျဖင့္ မ်ားစြာေသာ ေကာင္းမႈကို ျဖစ္ပြါးေစကုန္၏ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။ 46

၆ - သီလဝႏၲသုတ္၊ စူဠ၀ဂ္၊ တိကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။

Read more...

Gay Marriage: What Would Buddha Do?

by James Shaheen, The Huffington Post, July 13, 2009


San Francisco, USA -- A lot of people ask me what the "Buddhist take" on gay marriage is. Well, it depends on who you talk to. A few years back, in an interview with the CBC, the Dalai Lama rejected same-sex relationships to the surprise of many convert Buddhists, who sometimes too easily assume that Buddhist ethics are consistent with their typically progressive views.

As the Canadian interview bounced around the internet, some people were shocked and perplexed, but the Dalai Lama's position shouldn't have come as a surprise to anyone who has followed the issue. After all, he has been consistent. At a conference some 12 years ago, when gay leaders met with him in San Francisco to discuss the Tibetan Buddhist proscriptions against gay sex, he reiterated the traditional view that gay sex was "sexual misconduct."

This view was based on restrictions found in Tibetan texts that he could not and would not change. He did, however, advise gay Buddhist leaders to investigate further, discuss the issue, and suggested that change might come through some sort of theological consensus. But at a time when same-sex marriage has taken front-stage center in American politics, the Dalai Lama's more recent statements come as unwelcome news to proponents of civil rights.

Does this mean Buddhism condemns same-sex relationships? Not at all. Contrary to popular perception, the Dalai Lama does not speak for all Buddhists. As the leader of the dominant Gelug sect of Tibetan Buddhism, he speaks for one slice of the world's Buddhist population. The vast majority of Buddhists do not practice in his tradition -- however much they respect and admire him -- and the Tibetan texts the Dalai Lama refers to were written centuries after the Buddha had come and gone.

Buddhism is perhaps even more diverse than Christianity. In fact, the differences among schools can be so vast that some scholars consider them different religions. Indeed, according to Thanissaro Bhikkhu, abbot of the Metta Forest Monastery in southern California, the Buddha never forbade gay sex for lay people as far as we know. "When he drew the line between licit and illicit sex, it had nothing to do with sexual tastes or preferences," he says, citing early texts. "He seemed more concerned with not violating the legitimate claims that other people might have on your sexual partner."

The Buddhist monastic code, which contains detailed -- and sometimes ludicrous -- guidelines (think Leviticus), applies only to monks, leaving the rest open to debate.
Western dharma communities are known for their tolerance, and the Dalai Lama himself has openly gay students. It's rare to hear of anyone being drummed out of a Western Buddhist community for being gay, and in most Buddhist traditions practiced in the West--including the Tibetan communities--sexuality is rarely if ever an issue. Nonetheless, in the current political climate, hearing the world's most famous Buddhist declare homosexuality to be "sexual misconduct" can't help but lead people to believe that the Buddha's teachings proscribe same-sex relationships. They don't, any more than they promote them.

Friends of mine have argued that the Dalai Lama doesn't really look askance same-sex relationships, that he has no choice but to uphold his tradition's dictates; and that maybe the Dalai Lama is just stuck with the old texts' proscriptions in the same way that a Catholic, say, must deal with Thomas Aquinas. Of course, we can't know and must take his public statements at face value. In his case, though, our expectations tend to be different than they might be for the local minister, priest or orthodox rabbi. And so many of us who have benefited greatly from his teachings are apt to feel disappointed.

Source: http://www.huffingtonpost.com/james-shaheen/gay-marriage-what-would-b_b_230855.html

Read more...

*အေတြးတို႔ ေစစားရာ-၃*


မဂၤလာပါ ဓမၼေမာင္ႏွမတို႔…။ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္မိ၊ ေတြးမိ၊ ေရးမိတဲ့ စာ အတိုအထြာေလးေတြပါ။ တစ္ေၾကာင္းခ်င္းက စာ တစ္လံုးခ်င္းကို တစိမ့္စိမ့္ဖတ္ၿပီး အႏွစ္သာရမ်ား ရရွိခံစား အသံုးခ်တတ္ ၾကပါေစ။

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1. "ဂဂၤါသဲမွ်၊ ပြင့္မႈမ်ားသား၊ ဗုဒၶေ၀ေန၊ မ်ားသေခ်ၤတို႔၊ သေခ်ၤတန္ခိုး၊ ဘုန္းေတာ္မိုးလ်က္၊ စိုးမုိးအာဏာ၊ စီမံပါလည္း၊ ဘယ္ခါမႏိုင္၊ ခြင့္မပိုင္ဘူး။" (12.07.2009, SUN) 02.33 PM

2. "ဒုကၡေျခာက္ပါး... (ဦးသုမဂၤလ) vcd" http://lknt115.blogspot.com/2009/07/vcd_11.html (12.07.2009) 02.43 PM

3. “ေလာကၾကီး ပ်က္ေနၿပီတဲ့၊ ရမ္းမေျပာနဲ႔.. ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ျပန္ၾကည့္ဦး။” (12.07.2009) 02.44 PM

4. "မရခင္ေတာ့ လက္ကေလးက တအားႏူးညံ့ဆိုပဲ၊ ရလည္းရေရာ အဲဒီလက္က remote control ျဖစ္သြားသတဲ့" (12.07.2009) 02.52 PM

5. "ခါတေလ တကယ္ပန္းတာေၾကာင့္၊ ေတာ္ပါၿပီ ဆက္မလွမ္းခ်င္ဘု၊ ရပ္တန္းကရပ္မယ္ၾကံ၊ တကယ္ေကာ ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား။" (12.07.2009) 02.52 PM

6. "ကုိကုိက တစ္ခ်ိန္က်ရင္ ေက်ာ္ၾကားသူတစ္ဦးျဖစ္လာမွာ"

"ကုိကုိ အစက္ဆုပ္ဆုံးအရာပဲ ညီညီ"

"ေက်ာ္ၾကားမွဳဟာ စက္ဆုပ္စရာလား ကုိကုိ"

"ေက်ာ္ၾကားမွဳကုိ စက္ဆုပ္မွသာ စက္ဆုပ္စရာလူ မျဖစ္မွာ" (12.07.2009) 03.56 PM

7. "အညႇာကကိုင္ရင္ တစ္ခိုင္လံုးပါလာမယ္။" (12.07.2009) 08.41 PM

8. "ငါတုိ႔ေနရာ ဤကမၻာ တဏွာအုပ္စိုးသည္၊ တဏွာေစရာ မေနသာ ေဖြရွာဆက္ရသည္။" (13.07.2009, MON) 01.22 AM

9. "စစ္ၾကီးၿပီးဆံုးေတာ့မည္ ဟူေသာအသိျဖင့္ သူတို႔ တိုက္ပြဲ၀င္ခဲ့ၾကသည္၊ သို႔ေသာ္..စစ္ၾကီးကား မၿပီးဆံုးေသး၊ သူတို႔ဘ၀သာ ၿပီးဆံုးသြားၾကသည္။" (13.07.2009) 07.11 PM

10. "ေဟ..ဘယ္သူလဲကြ အမွန္တရားလား.. တံခါးဖြင့္ထားတယ္ ၀င္ခဲ့ေလကြယ္" (13.07.2009) 07.14 PM

11. "ဘယ္ေတာ့မွမျငင္းနဲ႔... ေသေသခ်ာခ်ာ ႏွလံုးသြင္း..." (13.07.2009) 09.20 PM

12. “ႏွစ္ေယာက္သြားေတာ့ ရွင္လူ၊ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းေတာ့” (13.07.2009) 08.05 PM

13. "နာမ္ရုပ္တရား ဤႏွစ္ပါးလည္း ရွည္လ်ားကာလ မတည္ၾကဘဲ ခဏျဖစ္လ်က္ ခဏပ်က္၍ ႏိွပ္စက္ျခင္းရာ လိုမပါဘူး ဤသဘာဝ ဤသံုးပါးေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားသမွ် အနိစၥသည္ ဒုကၡ အနတၱရွိပါသည္တကား…. (13.07.2009) 10.47 PM

14. "ကဗ်ာကယာ၊ ကတိုက္ကရိုက္၊ ကမန္းကတန္း၊ ကပ်က္ကေခ်ာ္၊ ေအာ္..တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ လွ်ပ္ေပၚေလာ္လီ၊ ဘာေတြ အေရးၾကီးေနၾကပါလိမ့္။" (13.07.2009) 11.39 PM

15. "ခ်စ္တာသိေပမယ့္၊ သစၥာရွိရာ ေရွ႕လမ္းေပမို႔၊ ေမ့စတမ္းကြယ္ တာရွည္ၾကည့္၊ ပါရမီျဖည့္က်န္ပါကြယ္၊ သံသရာနယ္က ရုန္းလို႔အထြက္။" (14.07.2009, TUE) 11.26 AM

16. "ယေသာ္ဓရာ တစ္သက္လြမ္းေစမယ့္၊ အေနာ္မာ တစ္ဖက္ကမ္းကိုျဖင့္၊ (က႑ကရယ္...) လွမ္းေတာ့သြက္သြက္။" (14.07.2009) 03.28 PM

17. "ဓမၼသင္၊ ၀ိဘဂၤ၊ ဒြါဒႆရက္စီ၊ ၆-ရက္ၾကာ က်မ္းဓါတုက္ရယ္နဲ႔၊ ပုဂၢလာ ၇-ရက္ ေဟာျမြက္ခဲ့သည္၊ ကထာ၀တ္ ၈-ရက္ညီ၊ ၀ီသာပ ယမိုက္က်မ္း၊ ပဥၥ၀ီ ပ႒ာနရယ္လုိ႔၊ လသံုးလီ မယ္ေတာ္မိကို ေဟာသည့္မွတ္တမ္း။" (14.07.2009) 03.36 PM

18. "ေနတံ မမ၊ ေနေသာဟ မသၼိ၊ နေမေသာ အတၱာ" (14.07.2009) 06.09 PM

19. "မသိတုန္းက ခ်ိန္ျဖဳန္းရက္ၾကာ သိလွ်င္ပယ္မႈ ဘယ္သူ႔တြက္တာ ကုိယ့္အေရးမို႔ ေမွ်ာ္ေတြးခါခါ လူျဖစ္ရ ဘ၀တန္ဖုိးရွာ။" (14.07.2009) 09.05 PM

20. “ဒါၿပီးရင္ ဘာလုပ္မလဲ? … ေနာက္ၿပီးေတာ့? … ေနာက္ေတာ့ေရာ? … ေနာက္ေတာ့ေရာ? … ဘယ္ေတာ့ဆံုးမလဲ?” (14.07.2009) 09.13 PM

21. "ငရုတ္သီးနဲ႔ ေပါင္းေတာ့ ဒီၾကက္သြန္လည္း အေထာင္းခံရၿပီေပါ့" (15.07.2009, WED) 12.14 AM

22. ၀ီလ်ံ..အခ်စ္ဆိုတာ ႏိုင္ငံတကာ စားသံုးကုန္ပစၥည္းပဲကြ၊ ပိုက္ဆံဆိုတာလည္း ႏိုင္ငံတကာၾကိဳက္ ပစၥည္းတစ္ခုပါပဲ မက္သယူး။ (15.07.2009, WED) 10.38 AM

23. "အကာကိုပစ္ အႏွစ္ကိုရွာ၊ အကာကအခ်စ္ အႏွစ္ကေမတၱာ" (15.07.2009, WED) 10.58 AM

24. "ကာမဘုံးသား နတ္လူမ်ားတို႔ ေကာင္းစားျပည့္၀ ေဘးရန္ပလွ်က္ ေအးျမခ်မ္းသာ ေနလိုပါလည္း ဣႆာမေစၧ သူရႈပ္ေပြ၍ အေျခမလွ ဆင္းရဲရ၏။" (15.07.2009, WED) 07.07 PM

25. "Just a help... but it can brighten a life as dark as pitch. Just a presence... but it can enliven a situation as silent as the dead. So... why not have ago before it's too late. (15.07.2009, WED) 07.43 PM

26. "လိုင္းတူရင္မိမယ္၊ လွိဳင္းတူရင္ေတြ႔မယ္" (15.07.2009, WED) 07.45 PM

27. "ေအာ္...မင္းလည္း ခုခ်ိန္ထိကို အေျပးက မရပ္ေသးပါလားကြာ" (16.07.2009, THUR) 12.53 AM

28. "ေၾကာင္စာေကၽြးရင္း ငါးရိုးမစူးေစနဲ႔" (16.07.2009, THUR) 12.53 AM

29. "အလွကိုရွာ... ဘယ္မွာမွမေတြ႔ တစ္ေန႔အခ်ိန္တန္ေတာ့ ဆူညံညံငိုသံၾကားတယ္ ရထားေရြ႕ေရြ႕။" (16.07.2009, THUR) 12.25 PM

30. "ႏြားေက်ာင္းသား လုပ္မေနနဲ႔ေလ၊ ႏြားပိုင္ရွင္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရမွာ" (16.07.2009, THUR) 05.42 PM

31. "ေလွ်ာက္တဲ့သူ ေရာက္မယ္" (16.07.2009, THUR) 09.30 PM

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ေလးစားစြာျဖင့္
ဖိုးသား

7/18/2009, SAT:, 2:18:11 PM

Read more...

ခရီးသြားမွတ္တမ္း (၁၂)

ယခင္က ဘုရင့္နန္းေတာ္မ်ားကို သစ္နဲ႔ တည္ေဆာက္ၾကတဲ့အတြက္ ယခုအခါမွာ နန္းေတာ္ အေဆာက္အဦးမ်ား မျမင္ရေတာ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ နန္းေတာ္ရဲ႕ အတြင္းပိုင္းမွာေတာ့ သူတို႔ကိုးကြယ္တဲ့ မိုးနတ္မင္း ေက်ာင္းတစ္ခုရွိပါတယ္၊ အဲဒါက ေက်ာက္နဲ႔ထုလုပ္ထားတဲ့အတြက္ ယခုတိုင္ ထင္ရွားရွိေနဆဲ ျဖစ္တယ္။

ဒီလိုနဲ႔ နန္းေတာ္အတြင္းဆက္ေလ့လာတဲ့အခါမွာ ေရကန္ႀကီးႏွစ္ကန္ကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ကန္ႀကီးကိုလည္း ေက်ာက္သား မ်ားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားတာကို အံ့ဖြယ္ေတြ႕ရၿပီး၊ ဒီေရကန္ႀကီးနွစ္ခုအနက္ ႀကီးတဲ့ ေရကန္က မိဖုရားမ်ား ေရခ်ဳိးတဲ့ ေရကန္ျဖစ္တယ္။ ေရကန္ရဲ႕ အတြင္းနံရံမ်ားမွာ မင္းသမီးပံုမ်ား ထြင္းထုထားတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒုတိယ ေရကန္ကေတာ့ နန္းေတာ္အတြင္းက ကေလးမ်ားခ်ဳိးတဲ့ ေရကန္လို႔ သိရပါတယ္။ သို႔ႏွင့္ ၁၀း၃၀နာရီခန္႔တြင္ အန္ေကာၿမိဳ႕ေဟာင္းမွ ျပန္ထြက္လာၾကၿပီး၊ ေန႔လည္စာအတြက္ siemreap ၿမိဳ႕ထဲသုိ႔ ကားျဖင့္ ျပန္္လာၾကပါတယ္။ ၿမိဳ႕တြင္းမွ ခမာစားေသာက္ဆိုင္(Khmeri Resturant) တစ္ဆိုင္မွာ ရပ္နားပါတယ္။ ထိုစဥ္ ဆြမ္းအစ္မ မျမင့္ျမင့္သန္းဟာ စာေရးသူတို႔ နားေနတဲ့ ဆိုင္သို႔ ေရာက္လာကာ သူမရဲ႕သူေဌးက လွဴခ်င္လို႔ပါ ဆိုၿပီး၊ အဲဒီဆိုင္မွာ ေန႔ဆြမ္း ကပ္ပါတယ္။ siemreap ၿမိဳ႕က ခမာလူမ်ဳိးေတြ ခ်က္တဲ့ဟင္းဟာ ထုိင္းက ဟင္းလိုပါပဲ ၊ အခ်ဳိ ႏွင့္ အစပ္မ်ားတဲ့ ဟင္းေတြပါ။

KILLING FIELDS MEMORIAL IN SIEM REAP

သည္လိုနဲ႔ ဆြမ္းစားၿပီးတဲ့အခါ siem reap ၿမိဳ႕ထဲ မွ ထင္ရွားတဲ့ေနရာ တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Killing fields Memorial ကို ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။

Killing fields memorial ေရာက္ေတာ့ အနိ႒ာရံုျမင္ကြင္းတစ္ခု ျမင္ခဲ့ရပါတယ္။ဲ ခမာနီစစ္တပ္ေခါင္းေဆာင္ “ပိုေပါ့” ဟာ သူ႔ကုိ အန္တုပံုကန္မည္လို႔ ထင္ေနတဲ့တိုင္းျပည္အတြင္းက ထူးခၽြန္သူ ပညာတတ္သူ ခမာလူဦးေရ ၂ သန္းေက်ာ္ကို သတ္ျဖတ္ခဲ့တယ္။ ယခုအခ်ိန္တိုင္ေအာင္ ပိုေပါ့ ရက္စက္ခဲ့တဲ့ ျမင္ကြင္းမ်ားကို ဓါတ္ပံုမွတ္တမ္းမ်ားအရ ျမင္ခဲ့ရံုမက အသတ္ခံခဲ့ရတဲ့ ခမာတို႔ရဲ႕ အရိုးစုမ်ားစြာကိုလည္း ျမင္ခဲ့ရတယ္။ ထုိျပသထားတဲ့ေနရာကို killing fields memorial လို႔ ေခၚၾကပါတယ္။ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္မ်ားကို ဆြဲေဆာင္တဲ့ ေနရာတစ္ခု ဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး။

သို႔ႏွင့္ Angkor ၿမိဳ႕ေဟာင္းထဲသုိ႔ စာေရးသူတို႔ တဖန္ ျပန္၀င္ခဲ့ၾကျပန္ပါတယ္။ ေန႔ခင္းဖက္ နာမည္ႀကီးေနတဲ့ Angkor wat ေက်ာင္းကို ေလ့လာၾကရာ အခ်ိန္အားျဖင့္ ၂ နာရီခန္႔ ၾကာျမင့္ ပါတယ္။ ေလ့လာၿပီးတဲ့အခါ ညေနပိုင္း အန္ေကာၿမိဳ႕ေဟာင္း တစ္ေနရာတြင္ ေတာင္ေပၚသုိိ႔ ဆင္စီးၿပီးတက္ရတဲ့ ေနရာတစ္ေနခု ရွိပါတယ္။ အဲဒီမွာ Mandalay inn ေဟာ္တယ္ပိုင္ရွင္ ဦးေမာင္ေမာင္က လာေရာက္ေစာင့္ေနကာ “အရွင္ဘုရား… ေတာင္ေပၚကို ဆင္စီးၿပီးတက္ပါဘုရား၊ ဆင္စီးရင္ ဘုန္းႀကီးတယ္လို႔ အဆိုရွိတယ္ေလဘုရား” လို႔ဆိုကာ ဦးေမာင္ေမာင္က သံုးေယာက္စာအတြက္ ေဒၚလာ ၆၀ ေပး၀ယ္ကာ စာေရးသူတို႔အား ဆင္စီးလက္မွတ္ ၃ ေစာင္ေပးပါတယ္။ ေတာင္ေပၚတြင္ အန္ေကာ၀ပ္ပံုစံျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ထားတဲ့ ဘုရားေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းကို ေတြ႕ရတယ္။

ရာသီဥတုေကာင္းေနရင္ ေတာင္ေပၚကေန ေန၀င္ဆည္းဆာ (sun set) အလွကား ေျပာမျပတတ္ေအာင္ လွပလြန္းလွတယ္ လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္မ်ားဟာ ဆည္းဆာအလွကို ၾကည့္ဖို႔အတြက္ ညေန ၅ နာရီခန္႔ အခ်ိန္ကိုက္ၿပီး ကားႀကီးကားငယ္မ်ား ျဖင့္ လာေရာက္ၾကၿပီး၊ ေတာင္ေပၚသို႔ ဆင္နဲ႔ျဖစ္ေစ၊ ေျခလ်င္နဲ႔ျဖစ္ေစ၊ တက္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေတာင္ေျခရင္းမွာ ညေနဆည္းဆာအခ်ိန္ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္မ်ား ပ်ားပန္းခတ္မွ် လာၾကတဲ့အတြက္ ပြဲေတာ္တမွ် စည္ကားလွပါတယ္။

စာေရးသူတို႔ ေတာင္ေပၚသို႔ တက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ကံဆိုးခ်င္လို႔ပဲလား မေျပာတတ္၊ မိုးတိမ္မ်ား ေမွာင္လာကာ မိုးဖြဲေလးမ်ား က်ေနတဲ့ အတြက္ မိုးရႊဲကုန္ေတာ့တယ္။ ဒါနဲ႔ ေတာင္ေပၚေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ေခ်လ်င္နဲ႔ အျမန္ျပန္ဆင္းလာခဲ့ပါတယ္။ သို႔ႏွင့္ ညေနေစာင္းမွာ ဦးေမာင္ေမာင္ကားျဖင့္ စာေရးသူတို႔ သံုးဦး တည္းခိုရာ ေဟာ္တယ္သို႔ ျပန္ေရာက္လာခဲ့ၾကပါတယ္။ ညဖက္တြင္ ဦးေမာင္ေမာင္နဲ႔ တည္းခုိရာ အခန္းအတြင္း စကားလက္ဆံု ေျပာျဖစ္ၾကပါတယ္။ မနက္ဖန္ Border ျဖတ္ကာ ဘန္ေကာက္သုိ႔ သြားရမွျဖစ္တဲ့အတြက္ သံုးဦးသား အိပ္ယာ၀င္ခဲ့ၾကပါေတာ့တယ္။

ကေမၻာဒီးယားေၾကာင္း တစ္ေစ့တစ္ေစာင္း

ကေမၻာဒီးယားနိုင္ငံဟာ အေရွ႕ေတာင္ အာရွတြင္ ပါ၀င္ပါတယ္။ လူဦးေရ ၁၃ သန္းခန္႔ ရွိၿပီး၊ ၿမိဳ႕ေတာ္ကေတာ့ ဖႏြမ္းပင္ ျဖစ္တယ္။ နိုင္ငံရဲ႕ အေနာက္ဘက္ႏွင့္ အေနာက္ေျမာက္ဘက္တြင္ ထိုင္းနိုင္ငံ၊ အေရွ႕ေျမာက္ဘက္တြင္ လာအို အေရွ႕ႏွင့္ အေရွ႕ေတာင္ဘက္တြင္ ထိုင္းနိုင္ငံ တို႔ ျဖင့္ ထိစပ္လွ်က္ ရွိပါတယ္။

ကေမၻာဒီးယားနိင္ငံရဲ႕ၿမိဳ႕ေတာ္ ဖႏြမ္းပင္ဟာ siem reap ၿမိဳ႕ေလာက္ စီးပြားေရး အခ်က္အခ်ာမက်ပါ။ဘာ့ေၾကာင့္လဲဆို ရင္ siem reap ၿမိဳ႕မွာ The world heri tage လို႔ တင္စားေျပာရေလာက္ေအာင္ ေရွးေဟာင္း အေမြအႏွစ္ အထင္ကရ ေနရာတစ္ခုျဖစ္တဲ့ Angkok wat အန္ေကာ၀ပ္ ဘုရားေက်ာင္းႀကီး ရွိလို႔ပါပဲ။ ေက်ာင္းႀကီးရဲ႕လက္ရာမ်ားဟာ တကယ္လည္းရွားပါးတဲ့ အေရွ႕တိုင္း အႏုပညာလက္ရာမ်ားျဖစ္တယ္။

ထင္ရွားတဲ့ အန္ေကာ၀ပ္ေၾကာင့္ ကမၻာ့လွည့္ခရီးသည္မ်ား မ်က္စိက်ခဲ့တဲ့ ေနရာတစ္ခုျဖစ္သလို ကမၻာ့အံ့ဖြယ္ထဲမွာလည္း ပါ၀င္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ “ကမၻာ့အံ့ဖြယ္ရဲ႕ ဘယ္ႏွစ္ခုေျမာက္မွာဆိုတာ မသိေပမယ့္ ဘာသာေရးႏွင့္ ဆက္ႏြယ္ေနတဲ့ အံ့ဖြယ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ တစ္ျခားျခားေသာ ကမၻာ့အံ့ဖြယ္ေတြနဲ႔ နိုင္းယွဥ္လို႔ကို မရနိင္ပါဘူး” လို႔ ကေမၻာဒီးယားသားျဖစ္သူ ‘ပင့္’ရဲ႕ ေျပာခ်က္အရ သိရပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္လည္း ၂၀၀၇ ခုႏွစ္အတြင္း ကမၻာလွည့္ခရီးသည္ေပါင္း ၄ သန္းေက်ာ္ ဆြဲေဆာင္နိုင္ခဲ့တယ္။ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္မ်ားေၾကာင့္ siem reap ၿမိဳ႕ဟာ ေဟာ္တယ္နဲ႔ ခရီးသြားလုပ္ငန္းမ်ားျဖင့္ စီးပြားေရး အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ပါ။ ဒါေပမယ့္ ယခုအခါမွာ ကမၻာ့စီးပြားေရးက်ဆင္းေနတဲ့အတြက္ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္မ်ား သြားလာမႈ နည္းပါးလာကာ တစ္ခ်ဳိ႕ေဟာ္တယ္ေတြဆိုရင္ ပိတ္ထားရတဲ့ အဆင့္အထိ ေရာက္ခဲ့ တယ္လို႔ Mandalay inn ေဟာ္တယ္ပိုင္ရွင္ ဦးေမာင္ေမာင္က ေျပာျပပါတယ္။

အန္ေကာ ဆိုတဲ့ ခမာတို႔ရဲ႕ တိုင္းျပည္ေလးဟာ တစ္ခ်ိန္က လ်မ္းလ်မ္းေတာက္ တန္ခိုးႀကီးထြားခဲ့ပါတယ္။ ဗီယက္နာမ္နိုင္ငံမွသည္ ျမန္မာနုိင္ငံအထိ အာဏာစက္ ပ်ံ႕ႏွံ႕ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ျမန္မာနွင့္ ကေမၻာဒီးယားႏွစ္နိုင္ငံဟာ ေ၀းကြာၾကေပမယ့္ ယဥ္ေက်းမႈျခင္း အလြန္နီးစပ္ပါတယ္။ ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈဟာ မြန္ခမာမ်ားဆီက ရခဲ့တယ္လို႔ သမိုင္းက ဆိုပါတယ္။

တစ္ခ်ဳိ႕သမိုင္းဆရာတို႕က ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈဟာ ထုိင္းနိုင္ငံက ဆင္းသက္လာခဲ့တယ္လို႔လည္း ေျပာၾကျပန္တယ္။ ျဖစ္ပံုမွာ အေနာ္ရထာမင္း မတုိင္ခင္က ျမန္မာနိုင္ငံဟာ ယဥ္ေက်းမႈ အလြန္နိမ့္က်ေနပါတယ္။ ေနာက္ အေနာ္ရထာမင္းေစာက မြန္လူမ်ဳိးတို႔ရဲ႕ တိုင္းျပည္ သထံုကို သိမ္းပိုက္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွ ျမန္မာနိုင္ငံယဥ္ေက်းမႈ ပိုမို အဆင့္အတန္း ျမင့္ကာ ထြန္းကားလာခဲ့ပါတယ္။ ထုိစဥ္က မြန္လူမ်ဳိးတုိ႔ရဲ႕ တုိင္းျပည္ဟာ ထိုင္းနိုင္ငံအတြင္းမွာ ရွိတယ္လို႔ ယူဆၾကပါတယ္။ မြန္လူမ်ဳိးတုိ႔ရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈဟာ ခမာတို႔ရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျမန္မာနဲ႔ ကေမၻာဒီးယားဟာ တနည္းနည္းျဖင့္ ဆက္သြယ္ေနတာအမွန္ပင္ ျဖစ္ပါတယ္။

ထိုဆက္သြယ္မႈကို သက္ေသခံနိုင္တဲ့ အရာတစ္ခု ပုဂံျပည္မွာယခုတိုင္ရွိပါတယ္။ အဲဒါက ဘုရားေက်ာင္းတစ္ခုပါပဲ။ ဒီဘုရားေက်ာင္းကို သထံုနန္းက်ဘုရင္ မႏူဟာမင္းက တည္ခဲ့တာျဖစ္ၿပီး၊ယခုအခါ “နန္းဘုရားေက်ာင္း”လုိ႔ ေခၚတြင္ပါတယ္။ အုတ္ေက်ာက္တုိ႔ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားၿပီး ေက်ာက္ဆစ္လက္ရာမ်ားကေတာ့ အန္ေကာ၀ပ္ နဲ႔ တစ္ထပ္တည္း တူညီေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ျမန္မာနဲ႔ ကေမၻာဒီးယားတို႔ ဆက္သြယ္မႈ တစ္ခုရွိပါေသးတယ္။

အဲဒါက ျမန္မာတို႔ရဲ႕ ဗ်ည္းမွာ ‘က’ မွစကာ ‘အ’ မွာ ဆံုးပါတယ္။ ကေမၻာဒီးယားတို႔ရဲ႕ ဗ်ည္းကေတာ့ ‘အ’ မွစကာ ‘က’မွာဆံုးပါတယ္။ အံ့ၾသစရာတစ္ခုပါပဲ။ အန္ေကာ၀ပ္ဟာ ကမၻာေပၚမွာ အႀကီးဆံုး ဘုရားေက်ာင္းတစ္ခု ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီေက်ာင္းႀကီးရဲ႕ အျမင့္မွာ ၆၅ မီတာ ရွိပါတယ္။ အန္ေကာ၀ပ္ႀကီးရဲ႕ ပတ္လည္တြင္ က်ဴံးမ်ား ရွိေနပါတယ္။ ယခုအခါ ထိုက်ဳံးမ်ားမွာ ၾကည္လင္တဲ့ ေရမ်ားျဖင့္ အန္ေကာ၀ပ္ေက်ာင္းႀကီးကို လွပေအာင္ တန္ဆာဆင္ထားသလို ျဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။ အန္ေကာ၀ပ္ ဘုရားေက်ာင္းပတ္လည္ က်ဳံးမ်ားဟာ မႏၱေလးနန္းေတာ္အျပင္က က်ဳံးနဲ႔စာရင္ ငယ္ပါတယ္။

၂၈.၅.၂၀၀၉

ဒီေန႔မနက္ေစာေစာထကာ siem reap မွ Border သို႔ သြားမည့္ ကားျဖင့္ လာခဲ့ၾကပါတယ္။ကားခက တစ္ေယာက္လွ်င္ ၉ ေဒၚလာေပးရပါတယ္။ ေန႔လည္ ၁၁ နာရီမွာ Border သို႔ ေရာက္ပါတယ္။ အဲဒီမွာ ကေမၻာဒီးယားနယ္စပ္က အထြက္ immigration မွာ arrival & Departure ၀ိုက္ကပ္မွာ ျဖည့္စရာမ်ား ျဖည့္ကာ ထိုင္းနုိင္ငံဖက္လာခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီထိုင္းနုိင္ငံ ဖက္မွာလည္း arrival & Departure ၀ိုက္ကပ္မ်ားကို ျဖည့္ရျပန္ပါတယ္။ အခ်ိန္က တစ္နာရီကုန္သြားသျဖင့္ ၁၂ နာရီထိုးကာ စာေရးသူတို႔ ေန႔ဆြမ္း ငတ္ခဲ့ရပါတယ္။ နယ္စပ္ဂိတ္ (Border) တြင္ ရဟန္း မစားရေသာ ဆြမ္းတစ္နပ္ ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္ ဆိုတာ ေျပာရင္း ခရီးသြားမွတ္တမ္းကို အဆံုးသတ္လိုက္ရပါတယ္။ ။

Read more...

ေရႊစည္းခုံဘုရား ပႏၷက္ရုိက္ အု႒္ျမစ္စီပြဲ ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းမ်ား






Read more...

သန္႔စင္ေရး... (ဦးသုမဂၤလ) vcd


ဒယ္အိုး ဆရာေတာ္ ဦးသုမဂၤလ...

နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္းတရားေကာင္း...

သန္႔စင္ေရး... (ဦးသုမဂၤလ) vcd






Read more...

မေနာကံသက္သက္ျဖင့္ ျပစ္မွားလွ်င္ အျပစ္ရွိပါသလား... (တည္ေတာဆရာေတာ္ (ေမး+ေျဖ))

တည္ေတာဆရာေတာ္ (ေမး+ေျဖ)

မေနာကံသက္သက္ျဖင့္ ျပစ္မွားလွ်င္ အျပစ္ရွိပါသလား... ႏွင့္...









Read more...

ေလာကီနယ္ပယ္ေအာင္ျမင္တိုးတက္ရန္

လူ႔ဘဝ၏ေအာင္ျမင္တိုးတက္ျခင္းသို႔သြားရာေလွခါး(၃၀)ထစ္

၁။ ကတိအေပးနည္းပါေစ။
၂။ အမွန္ကို အျမဲေျပာပါ။
၃။ မိတ္ေကာင္းေဆြေကာင္းထားရွိပါ။
၄။ သူတစ္ပါး မေကာင္းေၾကာင္း ဘယ္အခါမွ မေျပာႏွင့္။
၅။ မိမိ၀င္ေငြႏွင့္ ေလာက္ငွေအာင္ သံုးစြဲပါ။
၆။ မိမိ၏ဘယ္လုပ္ငန္းတြင္မဆို ကြ်မ္းက်င္မႈရိွပါစ။
၇။ မူးယစ္ေစသည့္ အရာမ်ားကို ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။
၈။ သဒၶါမေရာက္မီ တရားမွ်တမွဳ ရွိပါေစ။
၉။ ေလာင္းကစားမွဳကို လံုး၀ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။
၁၀။ လွ်ိဳ႕၀ွက္သင့္သည္ကို မေပါက္ၾကားပါေစႏွင့္။
၁၁။ အက်င့္စာရိတၱေကာင္းမြန္ျခင္းသည္သာ ဘဝ၏ေအာင္ျမင္တိုးတက္ျခင္းကိုျဖစ္ေစသည္။
၁၂။တတ္ႏိုင္ပါက ေခ်းငွားမႈအား ဘယ္ေသာအခါမွ မျပဳပါႏွင့္။
၁၃။ သင္၏ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ျခင္းသည္ သင့္၏ေက်နပ္မႈနွင့္လုပ္ငန္းအေပၚမွာမူတည္ပါလိမ့္မယ္။
၁၄။ ၾကြယ္၀ခ်မ္းသာမွဳကို ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အေလာသံုးဆယ္မျပဳလုပ္သင့္။
၁၅။ သူတစ္ပါးအား ေျပာဆုိရန္ရွိလွ်င္ ထုိသူ႕မ်က္ႏွာကို ၾကည္႔၍ေျပာပါ။
၁၆။ မယားတစ္ေယာက္ကို လုပ္ေၾကြးႏိုင္မွ ထိမ္းျမားမဂၤလာ ျပဳသင့္ရာသည္။
၁၇။ ၾကီးလာသည့္အခါ သံုးစြဲႏိုင္ရန္ ငယ္ရြယ္စဥ္က ေခၽြတာစုေဆာင္းရာ၏။
၁၈။ အေပၚယံသာယာမႈကိုၾကည့္၍ အေပ်ာ္အပါးမ်ားအားမလိုက္စားသင့္။
၁၉။သူတစ္ပါးတို႔အားကူညီရာတြင္ ကဲ့ရဲ့ ျပစ္တင္ရႈတ္ခ်မႈကုိဂရုမစိုက္သင့္။
၂၀။ ေကာင္းေသာစိတ္ထားျခင္း၊ေကာင္းေသာစကား ဆိုျခင္းသည္ မြန္ျမတ္ျခင္းျဖစ္၏။
၂၁။ မွန္မွန္ကန္ကန္ႏွင့္ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္တိုးတက္ျခင္းသည္ထုိက္တန္ေအာင္ျမင္ျခင္းျဖစ္၏။
၂၂။ ညအိပ္ယာ၀င္သည့္အခါတစ္ေန႔တာလုပ္ေဆာင္ခဲ့သမွ်ကိုပန္လည္သံုးသပ္ျခင္းသည္ေနာက္ေန႔
လုပ္ေဆာင္ရမည့္အလုပ္အတြက္ တိက်မႈကိုျဖစ္ေစ၏။
၂၃။ သင့္အျပဳအမူေဆာင္ရြက္ခ်က္မွလြဲရ်္ သင့္အက်င့္စာရိတၱကိုထိခိုက္ေစမည့္အေၾကာင္းမရိွနိင္။
၂၄။ အလုပ္တစ္ခုကို စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ သံုးသပ္ၿပီးမွအေကာင္အထည္ေဖၚရာ၏။
၂၅။ အလုပ္ႏွင့္ဘယ္အခါမွ ကင္းကြားမႈမျဖစ္ေစပဲ လက္မ်ားကိုအက်ိဳးရွိစြာအသံုးခ်ပါ။
၂၆။ကိုယ့္အက်ိဳးသာၾကည့္ၿပီး သူတစ္ပါးအက်ိဳးမၾကည့္ေသာသူမ်ားအားမိတ္ေဆြအျဖစ္မျပဳသင့္။
၂၇။အက်င့္စရိုက္ၾကမ္းတန္းသူမ်ားနွင့္အတူတကြမေနသင့္။
၂၈။ၾသဇာအားဏာရိွသူေသာ္ျငားလည္း ယုတ္မာရက္စက္လူမဆန္သူမ်ားနွင့္ေဝးေဝးေနသင့္၏။
၂၉။သူေတာ္မဟုတ္သူယုတ္တို႔နွင့္ကင္းကင္းေနက ကိုယ္ စိတ္နွစ္ျဖာခ်မ္းသာရ၏။
၃၀။ကိုယ့္အက်ိဳး သူ႔အက်ိဳး မွ်မွ်တတေဆာင္ရြက္ျငားက မိတ္ေကာင္းသဟာေပါၾကြယ္ပါ၏။

Read more...

ဣျႏၵိယပစၥည္း



026-EinDaRiYa.mp3 -

Read more...

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP