* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Wednesday, September 9, 2009

နိဗၺာန္စခန္း ေရာက္ရာလမ္း


( ပထမပိုင္း )

ဒီညေန ေဟာေျပာမယ့္ အေၾကာင္းအရာကို နိဗၺာန္စခန္း ေရာက္ရာလမ္း-( The Way to Nibbana )လို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ထားတယ္။ အမြန္ျမတ္ဆံုးေသာ ခ်မ္းသာကို ခံစားရရွိမယ့္ နည္းလမ္းအေၾကာင္းပါပဲ။
ဘုရားရွင္တို႔ရဲ႔ အဆံုးအမေတာ္ေတြကို အႏွစ္ခ်ဳပ္လိုက္တဲ့အခါ ေအာက္ပါတဂါထာထဲမွာပဲ အက်ံဳး၀င္ေနတာ ေတြ႔ရတယ္။ ဘယ္လိုလဲဆိုေတာ့-

သဗၺပါပႆ အကရဏံ ၊ ကုသလႆုပသမၸဒါ ။
သစိတၱပရိေယာဒပနံ ၊ ဧတံ ဗုဒၶါန သာသနံ ။ ( ဓမၼပဒဂါထာ ၁၈၃ )
( မေကာင္းမႈေရွာင္၊ ေကာင္းမႈေဆာင္၊ ျဖဴေအာင္စိတ္ကိုထား၊ ဘုရားဆံုးမျမဲ )

ဒီပါဠိဂါထာေတာ္ကို ၾကားဖူးၾကျပီးျဖစ္မွာပါပဲ။ ဒီဂါထာကေလးဟာ အလြန္တိုေတာင္းေသာ္လည္း ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့တဲ့ တရားေတာ္အားလံုးကို ျခံဳမိပါတယ္။ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း က်င့္စဥ္ လမ္းခရီးႀကီးမွာ အဆင့္သံုးဆင့္စလံုးလဲ ဒီဂါထာမွာ အက်ံဳး၀င္ျပီးျဖစ္တယ္။ အဂၤါရွစ္ပါးရွိတဲ့ မဂၢင္လမ္းဆိုတဲ့ မဇၩိမပဋိပဒါ က်င့္စဥ္စခန္းမွာ အဆင့္ႀကီး သံုးဆင့္ရွိတယ္။ တဆင့္စီတက္ျပီး ရင့္က်က္ေအာင္ က်င့္ၾကံအားထုတ္ရတယ္။ သံုးဆင့္ကို ပါဠိလို (ခႏၶ) အစုအေပါင္းလို႔ ေခၚတယ္။ သီလဆိုတဲ့ အစု၊ သမာဓိဆိုတဲ့ အစု၊ ပညာဆိုတဲ့ အစု အဲဒီလိုသံုးစု ျဖစ္တယ္။

မဂၢင္ရွစ္ပါးထဲက သမၼာဒိ႒ိနဲ႔ သမၼာသကၤပၸဆိုတဲ့ ႏွစ္ပါးဟာ ပညာအုပ္စုမွာ ပါ၀င္ၾကတယ္။
သမၼာဒိ႒ိဆိုတာ မိမိကုိယ္ရဲ႔ သေဘာသဘာ၀ကို မိမိမွန္စြာ သိျမင္ျခင္းနဲ႔တကြ ေလာကႀကီးရဲ႔ သေဘာသဘာ၀ကိုပါ မွန္စြာသိျမင္ျခင္းကို ဆိုလိုတယ္။
သမၼာသကၤပၸ ဆိုတာကေတာ့ မွန္စြာေတြးၾကံျခင္းပါပဲ။

ဒီေနာက္မွာ မဂၢင္တရားသံုးပါးျဖစ္ၾကတဲ့ သမၼာ၀ါစာ (မွန္စြာ ေျပာဆိုျခင္း)၊ သမၼာကမၼႏၲ (မွန္စြာျပဳလုပ္ျခင္း) နဲ႔ သမၼာအာဇီ၀ (မွန္စြာ အသက္ေမြးျခင္း) တို႔က သီလအုပ္စုမွာ ပါ၀င္ၾကတယ္။
သမၼာ၀ါယာမ (မွန္စြာအားထုတ္ျခင္း) သမၼာသတိ (မွန္စြာသတိမူျခင္း) နဲ႔ သမၼာသမာဓိ (မွန္စြာ တည္ၾကည္ျခင္း) တို႔ကေတာ့ သမာဓိအုပ္စုမွာ ပါ၀င္ၾကတယ္။

ဒီေနရာမွာ ေစာဒကတက္တတ္ၾကတဲ့ အခ်က္ကေတာ့ ဘာေၾကာင့္ သံုးဆင့္ေတာင္ခြဲျပီး က်င့္ရတာလဲ။ အေျခခံအေနနဲ႔ တဆင့္တည္းထားလို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေပဘူးလား-ဆိုတဲ့ အေမးျပႆနာပါပဲ။ သံုးဆင့္ခြဲထားရတဲ့ အေၾကာင္းကေတာ့ သတၱ၀ါေတြမွာ ကိေလသာေတြက အဆင့္သံုးမ်ိဳးရွိေနပါတယ္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ စတဲ့ ကိေလသာဆယ္ပါးရွိရာမွာ ကိေလသာတပါး တပါးမွာ အဆင့္သံုးဆင့္စီ ရွိတယ္။
ဥပမာ-ေလာဘ၊ ဒါမွမဟုတ္ ေဒါသမွာ သံုးဆင့္ရွိတယ္။

ပထမဆင့္ကေတာ့ အရင္းအျမစ္ပဲ။ ပါဠိလို အႏုသယလို႔ေခၚတယ္။ ဒီအဆင့္မွာ ေလာဘျဖစ္ေစ ေဒါသျဖစ္ေစ စတဲ့ ကိေလသာေတြဟာ လူတို႔ရဲ႔သႏၲာန္မွာ ငုပ္ေနတယ္။ စိတ္ထဲမွာ ေပၚလာတဲ့အဆင့္အထိေအာင္ ထင္ရွားမျပၾကဘူး။ စိတ္ဆဲမွာလည္း ဘယ္လိုမွ ခံစားမႈ မေပၚဘူး။ စိတ္လႈပ္ရွားမႈလည္း မျဖစ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ပုန္းေအာင္ေနတဲ့သေဘာနဲ႔ ရွိေတာ့ရွိေနၾကတယ္။ ပုန္းေအာင္းေနေၾကာင္း ထင္ရွားသိသာႏိုင္တယ္။

ဘယ္လိုသိသာႏိုင္သလဲဆိုေတာ့ သာမန္အားျဖင့္ လူေကာင္းသူေကာင္းလို႔ ေခၚၾကသူ တဦးဦးကို စိတ္လႈပ္ရွားလာျပီး ေဒါသထြက္ေအာင္ လုပ္မယ္ဆိုရင္ ရွဴးရွားရွားရွား ျဖစ္လာတတ္တယ္။ ဒါဟာ သူ႔စိတ္ထဲမွာ ေဒါသအစရွိတဲ့ ကိေလသာေတြ ငုပ္လွ်ိဳးပုန္းေအာင္းေနတဲ့ သေဘာ၊ အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လာရင္ ေပၚထြက္လာတတ္တဲ့ သေဘာကို ျပတယ္။ သူမ်ားကလာျပီး ေဒါသထြက္ေအာင္ မလုပ္ေသးရင္ေတာ့ ေကာင္းတဲ့လူတေယာက္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေဒါသျဖစ္ေအာင္ စိတ္ကိုဆြေပးလိုက္တဲ့အခါမွာ ေဒါသထြက္ျပီး စိတ္ေတြလႈပ္ရွားလာတဲ့အခ်က္ဟာ သူ႔စိတ္မွာ ကိေလသာျဖစ္တတ္တဲ့ ဓာတ္ခံရွိေနေၾကာင္း သက္ေသျပလိုက္တာပဲ။

လူတဦးရဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြဟာ သီလတရားနဲ႔အညီ ျပဳလုပ္တာျဖစ္ရင္ အဲဒီလုပ္ရပ္မ်းဟာ မွန္စြာျပဳလုပ္မႈ ( သမၼာကမၼႏၲ )လို႔ ေခၚတယ္။ ကိုယ္ျပဳလုပ္လိုက္တဲ့ အမႈတခုဟာ ဘယ္သူရဲ႔ အက်ိဳးစီးပြားကိုမွလဲ ထိခိုက္မႈ မျဖစ္ဘူး၊ ကိုယ့္အတြက္ေရာ သူတပါးအတြက္ေရာ အလြန္အက်ိဳးေက်းဇူး ျဖစ္ေစတယ္လို႔ ဆိုရင္ အဲဒီလုပ္ရပ္မ်ိဳးကို မွန္ကန္တယ္လို႔ ဆိုရတယ္။ ေကာင္းတယ္ မွန္တယ္ထင္လို႔ လုပ္လိုက္တဲ့အမႈမ်ားစြာတို႔ဟာလည္း ကိုယ့္စိတ္ထင္မွာ ေကာင္းတယ္ မွန္တယ္လို႔ ကိုယ့္ရႈေထာင့္ကၾကည့္ျပီး သတ္မွတ္တဲ့ လုပ္ရပ္ေတြရွိတတ္ေပတာပဲ။

မွန္စြာျပဳလုပ္မႈ ဆိုတာ တကိုယ္ေကာင္း မဆန္ရဘူး။ မုန္တီးျခင္း၊ ေဒါသျဖစ္ျခင္း၊ မနာလိုျခင္း အစရွိတဲ့ (အကုသိုလ္) တရားေတြ ကင္းစင္ရမယ္။ လူ႔စိတ္ဟာ ျဖဴစင္သန္႔ရွင္း ေနခိုက္မွာ အရာခပ္သိမ္းကို ပကတိအမွန္အတိုင္း သိျမင္ႏိုင္တယ္။ ဥပမာ-ေရအိုးတအိုးထဲကို ေရထည့္တယ္ ဆိုပါစို႔။ ပထမတႀကိမ္မွာ အိုးရဲ႔ ေအာက္ပိုင္းေလာက္အထိပဲ ေရကိုထည့္လိုက္တယ္။ ဒီေနာက္ေတာ့ အိုးတ၀က္ေလာက္ေရာက္ေအာင္ ထည့္လိုက္ျပီး တတိယအခါက်ေတာ့မွ အိုးျပည့္ေအာင္ ထည့္လိုက္တယ္။
အဲဒီလို သံုးခါ တဆင့္စီ ေရျဖည့္ထည့္မွ ျပည့္ေစတဲ့သေဘာနဲ႔ ကိေလသာျဖစ္ပံု သံုးဆင့္ကို ႏႈိင္းခိုင္းႏိုင္တယ္။

အႏုသယ ကိေလသာအဆင့္မွာ ကိေလသာဆိုတဲ့ (စိတ္ကိုပူပန္ညစ္ႏြမ္းေစတတ္တဲ့) တရားဟာ ပထမအဆင့္မွာ ရွိတုန္းေတာ့ ထင္ရွားမေပၚေပါက္ေသးဘူး။ အိပ္ေနသလို ငုပ္လွ်ိဳးပုန္းေအာင္းေနသလိုပဲ ရွိေနတယ္။ လူတေယာက္ကို ေဒါသထြက္ေအာင္ ဆြေပးတဲ့အခါ ေဒါသေတြ ထၾကြလာတာကို ေတြ႔ျမင္ရတဲ့အတြက္ သူ႔မွာ ေဒါသအရင္းအျမစ္ (၀ါ) ဓာတ္ခံက ရွိေနတယ္ဆိုတာ သိရတယ္။ အဲဒီပထမအဆင့္ ကိေလသာဆိုတာ အလြန္ျငိမ္သက္ေေနတဲ့အတြက္ ရွိမွန္းကို မသိရဘူး။ သူေတာ္ေကာင္းတေယာက္လုိ႔ေတာင္ ထင္ရတယ္။

ကိေလသာရဲ႔ ဒုတိယအဆင့္ျဖစ္တဲ့ ပရိယု႒ာန ကိေလသာအဆင့္ထိေအာင္လဲ စိတ္ထဲမွာ ျေစ္ေပၚေနဆဲပဲ ရွိေသးတယ္။ အျပင္ကို ပြင့္ထြက္မလာေသးဘူး။ စိတ္ထဲမွာ ခံစားမႈအေနနဲ႔ ျဖစ္ေပၚတဲ့ ကိေလသာျဖစ္လို႔ ေဘးလူမသိေသးဘူး။
တိတ္တိတ္ေန ေထာင္တန္-ဆိုတဲ့ စကားပံုကေတာ့ ဒီ၀မ္းထဲမွာ ျဖစ္ေပၚေနဆဲကိေလသာအတြက္ အက်ံုးမ၀င္ေပဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ စိတ္ထဲမွာရွိေနျပီး အျပင္ကို ပြင့္အန္ထြက္မလာတာကိုက ေပါက္ကြဲမယ့္အႏၲရာယ္ႀကီးအျဖစ္ ရွိေနတဲ့အတြက္ တိတ္တိတ္ေနတာဟာ ဒီေနရာမ်ိဳးမွာ ေကာင္းတဲ့အေျခအေနမဟုတ္ဘူး။

ေနာက္ဆံုး (တတိယအဆင့္) ကေတာ့ ကိေလသာကို ၀ီတိကၠမ ကိေလသာလို႔ေခၚတယ္။ ပြင့္ကန္ေပါက္ကြဲတဲ့အထိ ျပင္းထန္လာျပီး။ ႏႈတ္အမူအရာ ကိုယ္အမူအရာေတြဟာ မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္တဲ့အျဖစ္ကို ေရာက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိေလသာျဖစ္ပံုကို အႏုသယ၊ ပရိယု႒ာန၊ ၀ီတိကၠမရယ္လို႔ သံုးဆင့္ခြဲျခား နားလည္ၾကရတယ္။

မထင္ရွားတဲ့ ငုပ္လွ်ိဳးေနတဲ့ ကိေလသာဓာတ္ခံကေလးကို ထိန္းခ်ဳပ္ျပီး ကြယ္ေပ်ာက္ေစတတ္တဲ့ နည္းလမ္းကို ျမတ္ဗုဒၶရဲ႔တရားေတာ္မွာ ေတြ႔ႏိုင္တယ္။ ဒီလို ထိန္းသိမ္းႏိုင္ဖို႔ရာအတြက္ စိတ္ဓာတ္ဖြံ႔ျဖိဳးေရးက်င့္စဥ္ကို သံုးဆင့္ခြဲျခားထားရတယ္။ သံုးဆင့္ဆိုတာကေတာ့ သီလ သမာဓိ ပညာ စခန္းမ်ားပဲ ျဖစ္တယ္။

( အရွင္ေသ႒ိလ ႏွင့္ ဦးတင္ဦး-ေျမာင္ )

( ေရွ႔လ ဆက္ရန္ )
ဆရာေတာ္ႀကီး အရွင္ေသ႒ိလ-၏ တရားကို ဦးတင္ဦး-(ေျမာင္)က ဘာသာျပန္သည္။
( ျမတ္မဂၤလာ ၁၉၉၈-ဇြန္လ )

မွတ္ခ်က္။
ေရွ႔လ ဆက္ရန္ ဆိုေသာ္လည္း ၁၉၉၈-ခု ဇူလိုင္လထုတ္ ျမတ္မဂၤလာစာေစာင္သည္ ေမာ္လူးထံမွာ မရွိေသးပါသျဖင့္ ရွိသည့္အခါ တင္ျပသြားပါမည္။
စာရႈထံ ရွိလွ်င္လည္း အမ်ားအက်ိဳး ေမွ်ာ္ကိုး၍ ငွါးေပးေစလိုပါသည္။ (သို႔) စကင္ဖတ္ျပီး ေပးပို႔ေစလိုပါသည္။

ေမတၱာျဖင့္
ေမာ္လူး


0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP