* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Monday, June 22, 2009

ငါ့အား သားလွီးဓားျဖင့္ ဝမ္းကိုရစ္၍ လွီးဘိသကဲ့သို႔…



ဆေႏၵာဝါဒသုတ္...

*** ငါတို႔တေတြ လူမမာ ေမးရန္ ခ်ဥ္းကပ္ကုန္အံ့…
အကြၽႏု္ပ္သည္ ဤသို႔ ၾကားနာခဲ့ရပါသည္ အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ ရွဥ့္နက္တို႔အား အစာေကြၽး၍ ေမြးရာျဖစ္ေသာ ေဝဠဳဝန္ေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုး ေနေတာ္မူ၏။ ထုိအခါ အသွ်င္သာရိပုၾတာ အသွ်င္မဟာစုႏၵႏွင့္ အသွ်င္ဆႏၵ့တို႔သည္ ဂိဇၥ်ကုဋ္ေတာင္၌ ေနၾကကုန္၏။ ထုိအခါ အသွ်င္ဆႏၵသည္ ဖ်ားနာေန၏၊ ဒုကၡေရာက္ေန၏၊ အသည္းအသန္ မမာေန၏။ ထုိအခါ အသွ်င္ သာရိပုၾတာသည္ ညခ်မ္းအခါ ကိန္းေအာင္းရာမွ ထလ်က္ မဟာစုႏၵထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ အသွ်င္မဟာစုႏၵကို 'ငါ့သွ်င္စုႏၵ လာသြားကုန္အံ့၊ အသွ်င္ဆႏၵထံ လူမမာ ေမးရန္ ခ်ဥ္းကပ္ကုန္အံ့'' ဟု ဤစကားကို ေျပာဆုိ၏။ ''ငါ့သွ်င္ ေကာင္းပါၿပီ'' ဟု အသွ်င္မဟာစုႏၵသည္ အသွ်င္သာရိပုၾတာအား ျပန္ၾကား ေလွ်ာက္ထား၏။

*** ငါ့သွ်င္ ဣရိယာပထ မွ်တ၏ေလာ…
ထုိအခါ အသွ်င္သာရိပုၾတာႏွင့္ အသွ်င္မဟာစုႏၵတို႔သည္ အသွ်င္ဆႏၵထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ အသွ်င္ဆႏၵႏွင့္အတူ ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာ ေျပာဆိုကုန္၏၊ ဝမ္းေျမာက္ဖြယ္ အမွတ္ရဖြယ္စကားကို ေျပာဆုိ ၿပီးဆံုးေစၿပီးေနာက္ သင့္ေလ်ာ္ ရာ၌ ထုိင္ေနကုန္၏၊ သင့္ေလ်ာ္ရာ၌ ထုိင္ၿပီးေသာ္ အသွ်င္ သာရိပုၾတာသည္ အသွ်င္ဆႏၵအား ''ငါ့သွ်င္ဆႏၵ အသို႔နည္း၊ ခံ့က်န္း၏ေလာ၊ ဣရိယာပထ မွ်တ၏ေလာ၊ သင့္အား ဒုကၡ ေဝဒနာတို႔သည္ ဆုတ္ယုတ္ကုန္၏ေလာ၊ မတုိးတက္ဘဲ ႐ိွကုန္၏ေလာ၊ ဆုတ္ယုတ္ေသာ အရာသည္ ထင္၏ေလာ၊ တုိးတက္ေသာ အရာသည္ မထင္ဘဲ ႐ိွ၏ေလာ'' ဟု ဤစကားကို ေျပာဆုိ၏။

*** ငါ့သွ်င္ ဣရိယာပထ မမွ်တပါ…
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ မခံ႕က်န္းပါ၊ (ဣရိယာပထ) မမွ်တပါ၊ အကြၽႏု္ပ္အား ျပင္းထန္ေသာ ေဝဒနာတို႔သည္ တုိးတက္ပါကုန္၏၊ မဆုတ္ယုတ္ပါကုန္၊ တုိးတက္ေသာ အရာသည္ ထင္ပါ၏၊ ဆုတ္ယုတ္ေသာ အရာသည္ မထင္ပါ၊ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဥပမာအားျဖင့္ အား႐ိွေသာ ေယာက်္ားသည္ ထက္စြာေသာ ခက္ရင္းျဖင့္ ထိပ္ကို ထုိး၍ ႏွိပ္ဘိသကဲ့သို႔ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဤအတူသာလွ်င္ အကြၽႏု္ပ္အား ျပင္းထန္ေသာ ေလတို႔သည္ ဦးထိပ္၌ ထုိးက်င့္ပါကုန္၏။ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ငါ့အား မခံ့က်န္းပါ၊ (ဣရိယာပထ) မမွ်တပါ၊ ငါ့အား ျပင္းထန္ေသာ ဒုကၡ ေဝဒနာတို႔သည္ ေရွ႕သို႔သာ တုိးတက္ပါကုန္၏၊ ေနာက္သို႔ကား မဆုတ္ယုတ္ပါကုန္၊ တုိးတက္ေသာ အရာသည္သာ ထင္ပါ၏၊ ဆုတ္ယုတ္ေသာ အရာသည္ မထင္ပါ။

*** ေခါင္းကိုက္ေသာ ေဝဒနာတို႔သည္ ျဖစ္ပါကုန္၏…
ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဥပမာအားျဖင့္ အား႐ိွေသာ ေယာက်္ားသည္ ျမဲျမံခုိင္ခံ့ေသာ သားေရႀကိဳးပုိင္းျဖင့္ ဦးေခါင္း၌ ရစ္ပတ္ျခင္းကို ေပးရာသကဲ့သို႔ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဤအတူသာလွ်င္ ငါ့အား ဦးေခါင္း၌ အလြန္ ျပင္းထန္ကုန္ေသာ ဦးေခါင္းကိုက္ ေသာ ေဝဒနာတို႔သည္ ျဖစ္ပါကုန္၏။ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ငါ့အား မခံ့က်န္းပါ၊ (ဣရိယာပထ) မမွ်တပါ၊ ငါ့အား ျပင္းထန္ကုန္ေသာ ဒုကၡ ေဝဒနာတို႔သည္ ေရွ႕သို႔သာ တုိးတက္ပါကုန္၏၊ ေနာက္သို႔ကား မဆုတ္ယုတ္ပါကုန္၊ တုိးတက္ ေသာ အရာသည္သာ ထင္ပါ၏၊ ဆုတ္ယုတ္ေသာ အရာသည္ မထင္ပါ။

*** ငါ့အား သားလွီးဓားျဖင့္ ဝမ္းကိုရစ္၍ လွီးဘိသကဲ့သို႔…
ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဥပမာအားျဖင့္ ကြၽမ္းက်င္ လိမၼာေသာ ႏြားသတ္ေယာက်္ား သည္ လည္းေကာင္း၊ ႏြားသတ္ေယာက်္ား၏ တပည့္သည္ လည္းေကာင္း ထက္လွစြာေသာ သားလွီးဓားျဖင့္ ဝမ္းကိုရစ္၍ လွီးဘိသကဲ့သို႔ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဤအတူသာလွ်င္ ငါ့အား ျပင္းထန္ကုန္ေသာ ေလတို႔သည္ ဝမ္းဗိုက္ကို ရစ္ကုန္၏၊ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ငါ့အား မခံ႕က်န္းပါ၊ (ဣရိယာပထ) မမွ်တပါ၊ ငါ့အား ျပင္းထန္ကုန္ေသာ ဒုကၡ ေဝဒနာတို႔သည္ ေရွ႕သို႔သာ တုိးတက္ပါကုန္၏၊ ေနာက္သို႔ကား မဆုတ္ယုတ္ပါကုန္၊ တုိးတက္ေသာ အရာသည္သာ ထင္ပါ၏၊ ဆုတ္ယုတ္ေသာ အရာသည္ မထင္ပါ။

*** ငါသည္ အသက္ရွင္ျခင္းကို မလိုလားေတာ့ပါ…
ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဥပမာအားျဖင့္ အား႐ိွေသာ ေယာက်္ားႏွစ္ေယာက္တို႔သည္ အလြန္ အားနည္းေသာ ေယာက်္ားကုိ အသီးအသီး လက္ေမာင္းတို႔၌ ကုိင္၍ မီးက်ီးစု၌ ကင္ကုန္ရာ သကဲ့သို႔ အျပန္အလွန္ ကင္ကုန္ရာသကဲ့သို႔ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဤအတူသာလွ်င္ ငါ့အား ခႏၶာကုိယ္၌ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ပူေလာင္ ျခင္းသည္ ျဖစ္ပါ၏။ ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ငါ့အား မခံ႕က်န္းပါ၊ (ဣရိယာပထ) မမွ်တပါ၊ ငါ့အား ျပင္းထန္ကုန္ေသာ ဒုကၡ ေဝဒနာတို႔သည္ ေရွ႕သို႔သာ တုိးတက္ပါကုန္၏၊ ေနာက္သို႔ကား မဆုတ္ယုတ္ပါကုန္၊ တုိးတက္ေသာ အရာ သည္သာ ထင္ပါ၏၊ ဆုတ္ယုတ္ေသာအရာသည္ မထင္ပါ၊ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဓားကို အသံုးျပဳေတာ့မည္၊ အသက္ ရွင္ျခင္းကို မလိုလားေတာ့ပါ ဟု ေျပာဆုိ၏။

*** ငါသည္ အသွ်င္ဆႏၵအတြက္…

အသွ်င္ဆႏၵသည္ ဓားလက္နက္ကို အသံုး မျပဳပါလင့္၊
အသွ်င္ဆႏၵသည္ မွ်တပါေလာ့၊
ငါတို႔သည္ အသွ်င္ဆႏၵ မွ်တသည္ကို အလုိ႐ိွပါကုန္၏…

အကယ္၍ အသွ်င္ဆႏၵအား သင့္ေလ်ာ္ေသာ ေဘာဇဥ္တို႔သည္ မရွိကုန္အံ့၊

ငါသည္…
အသွ်င္ဆႏၵအတြက္ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ေဘာဇဥ္တို႔ကို ရွာပါအံ့၊

အကယ္၍ အသွ်င္ဆႏၵအား သင့္ေလ်ာ္ေသာ ေဆးတို႔သည္ မ႐ိွကုန္အံ့၊

ငါသည္ …
အသွ်င္ဆႏၵအတြက္ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ေဆးတို႔ကို ရွာပါအံ့၊

အကယ္၍ အသွ်င္ဆႏၵအား သင့္ေလ်ာ္ေသာ အလုပ္အေကြၽးသည္ မ႐ိွအံ့၊

ငါသည္ …
အသွ်င္ဆႏၵကို လုပ္ေကြၽးပါအံ့၊

အသွ်င္ဆႏၵသည္ ဓားလက္နက္ကို အသံုးမျပဳပါလင့္၊
အသွ်င္ဆႏၵသည္ မွ်တပါေလာ့၊
ငါတို႔သည္ အသွ်င္ဆႏၵ မွ်တသည္ကို အလို ႐ိွပါကုန္၏ ဟု ေျပာဆုိၾကကုန္၏။

*** ငါ့အား ပစၥည္းေလးပါးတို႔ ျပည့္စံုပါ၏…
ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ငါ့အား သင့္ေလ်ာ္ေသာ ေဘာဇဥ္မ႐ိွသည္ မဟုတ္၊ ငါ႕အား သင့္ေလ်ာ္ေသာေဆးလည္း မ႐ိွသည္ မဟုတ္၊ ငါ့အား သင့္ေလ်ာ္ေသာ အလုပ္အေကြၽးလည္း မ႐ိွသည္ မဟုတ္။ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ စင္စစ္ ငါသည္ ဆရာျဖစ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရားကုိ ရွည္ျမင့္စြာေသာ ကာလပတ္လံုး စိတ္လက္ ပါပါသာလွ်င္ လုပ္ေကြၽးခဲ့ၿပီ၊ စိတ္လက္မပါဘဲ လုပ္ေကြၽးခဲ့သည္ မဟုတ္၊ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ဆရာျဖစ္ေသာ ျမတ္စြာဘုရားကို စိတ္လက္ ပါပါသာလွ်င္ လုပ္ေကြၽး၍ စိတ္လက္ မပါဘဲ လုပ္ေကြၽးျခင္း မဟုတ္ျခင္းသည္ သာလွ်င္ တပည့္အား ေလ်ာ္၏။

ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ…
ရဟန္းဆႏၵသည္ ကပ္ေရာက္ရာ မ႐ိွသည္ျဖစ္၍ ဓားလက္နက္ကို အသံုးျပဳလတၱံ႔ ဟူ၍သာလွ်င္ သင္မွတ္ပါေလာ့ ဟု ေျပာဆုိ၏။


*** အသွ်င္ဆႏၵအား ျပႆနာ ေမးခြင့္ျပဳပါ…
အသွ်င္ဆႏၵသည္ အကယ္၍ ျပႆနာကို ေျဖဆုိရန္ အခြင့္ျပဳပါလွ်င္ ငါတို႔သည္ အသွ်င္ဆႏၵကို တစ္စံုတစ္ခုေသာ အရာကို ေမးလိုပါ ကုန္၏ ဟု (ဆုိၾကကုန္၏)။ ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ေမးပါေလာ့၊ ၾကားရၿပီးေနာက္ သိရပါအံ့ ဟု (ဆုိ၏)။ 390

*** ဤဟာ ငါ၏ ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္ ဟု ႐ႈပါသေလာ…
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ စကၡဳပသာဒ + စကၡဳဝိညာဏ္ + စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္'' ဟု ႐ႈပါသေလာ ဟု ေမး၏။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ေသာတပသာဒ + ေသာတဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ဃာနပသာဒ + ဃာနဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ဇိဝွါပသာဒ + ဇိဝွါဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ကာယပသာဒ + ကာယဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ မေနာဒြါရ + မေနာဝိညာဏ္ + မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္'' ဟု ႐ႈပါသေလာ ဟု ေမး၏။

*** ဤဟာ ငါ၏ ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္ ဟု ႐ႈပါ၏…
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ စကၡဳပသာဒ + စကၡဳဝိညာဏ္ + စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ ေသာ တရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ကုိယ္ 'အတၱ'မဟုတ္'' ဟု ႐ႈပါ၏။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ေသာတပသာဒ။ ပ။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ဃာနပသာဒ။ ပ။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ဇိဝွါပသာဒ။ ပ။
ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ ကာယပသာဒ။ ပ။
ငါ့သွ်င္ သာရိပုၾတာ မေနာဒြါရ + မေနာဝိညာဏ္ + မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ ေသာ တရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္'' ဟု ႐ႈပါ၏ ဟု (ေလွ်ာက္၏)။ 391

*** အဘယ္ကို သိျမင္၍ ဤဟာ ငါမဟုတ္ဟု ႐ႈပါသနည္း…
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ စကၡဳပသာဒ+စကၡဳဝိညာဏ္+ စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရား တို႔၌ အဘယ္ကို ျမင္၍ အဘယ္ကို သိ၍ စကၡဳပသာဒ + စကၡဳဝိညာဏ္ + စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာတရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ကုိယ္'အတၱ' မဟုတ္'' ဟု ႐ႈပါသနည္း။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ေသာတ ပသာဒ + ေသာတဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ဃာနပသာဒ + ဃာနဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ဇိဝွါပသာဒ + ဇိဝွါဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ကာယပသာဒ + ကာယဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္ဆႏၵ မေနာဒြါရ + မေနာဝိညာဏ္ + မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရားတို႔၌ အဘယ္ကို ျမင္၍ အဘယ္ကို သိ၍ ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္'' ဟု ႐ႈပါသနည္း ဟု (ေမး၏)။

*** ခ်ဳပ္ပ်က္မႈကို သိျမင္၍ ဤဟာ ငါမဟုတ္ ဟု႐ႈပါ၏…
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ စကၡဳပသာဒ + စကၡဳဝိညာဏ္ + စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရားတို႔၌ ခ်ဳပ္ပ်က္မႈကို ျမင္၍ ခ်ဳပ္ပ်က္မႈကို သိ၍ စကၡဳပသာဒ + စကၡဳဝိညာဏ္ + စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္'' ဟု႐ႈပါ၏။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ေသာတပသာဒ + ေသာတဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ဃာနပသာဒ + ဃာနဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ဇိဝွါပသာဒ + ဇိဝွါဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ ကာယပသာဒ + ကာယဝိညာဏ္။ ပ။
ငါ့သွ်င္သာရိပုၾတာ မေနာဒြါရ + မေနာဝိညာဏ္ မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ
တရားတို႔၌ ခ်ဳပ္ပ်က္မႈကို ျမင္၍ ခ်ဳပ္ပ်က္မႈကို သိ၍ မေနာဒြါရ + မေနာဝိညာဏ္ + မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ေသာ တရားတို႔ကို ''ဤဟာ ငါ့ဟာ မဟုတ္၊ ဤဟာ ငါမဟုတ္၊ ဤဟာ ငါ၏ ကုိယ္ 'အတၱ' မဟုတ္' ဟု ႐ႈပါ၏ ဟု (ေျပာဆုိ၏)။ 392

*** မမွီတြယ္သူမွာ ဆင္းရဲဒုကၡ၏ အဆံုးမည္၏…
ဤသို႔ ေျပာဆုိေသာ္ အသွ်င္မဟာစုႏၵသည္ အသွ်င္ဆႏၵအား ''ငါ့သွ်င္ဆႏၵ ထို႔ေၾကာင့္ 'မွီတြယ္သူမွာ လႈပ္ရွား၏၊ မမွီတြယ္သူမွာ လႈပ္ရွားမႈ မ႐ိွ၊ လႈပ္ရွားမႈ မ႐ိွလတ္ေသာ္ ၿငိမ္းေအး၏၊ ၿငိမ္းေအးလတ္ေသာ္ တိမ္းၫြတ္မႈ မ႐ိွ၊ တိမ္းၫြတ္မႈ မ႐ိွလတ္ေသာ္ အလားအလာမ႐ိွ၊ အလားအလာ မ႐ိွေသာ္ ေရြ႕ေလ်ာ ကပ္ေရာက္မႈ မ႐ိွ၊ ေရြ႕ေလ်ာ ကပ္ေရာက္မႈ မ႐ိွေသာ္ ဤဘဝမွာလည္း မျဖစ္၊ တမလြန္ ဘဝမွာလည္း မျဖစ္၊ ႏွစ္ပါးစံုမွာလည္း မျဖစ္၊ ဤသည္ပင္လွ်င္ ဆင္းရဲဒုကၡ၏ အဆံုးမည္၏'ဟူေသာ ျမတ္စြာဘုရား၏ အဆံုးအမေတာ္ကိုလည္း အျမဲ ႏွလံုးသြင္းသင့္၏'' ဟု ေျပာဆုိ၏။

ထို႔ေနာက္ အသွ်င္သာရိပုၾတာႏွင့္ အသွ်င္မဟာစုႏၵတို႔သည္
အသွ်င္ဆႏၵကုိ ဤအဆံုးအမျဖင့္ ဆံုးမ၍ ေနရာမွထကာ ဖဲသြားကုန္၏။ 393


*** အသွ်င္ဆႏၵသည္ မိမိကိုယ္ကို ဓားလက္နက္ျဖင့္ အဆုံးစီရင္ေလၿပီ…
ထုိအခါ အသွ်င္ဆႏၵသည္ အသွ်င္သာရိပုၾတာႏွင့္ အသွ်င္မဟာစုႏၵတို႔ ဖဲသြား၍ မၾကာမီ ဓားလက္နက္ကို အသံုးျပဳ၏။ ထုိအခါ အသွ်င္သာရိပုၾတာသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ အလြန္ ႐ုိေသစြာ ႐ိွခုိးၿပီးလွ်င္ သင့္ေလ်ာ္ရာ၌ ထုိင္ကာ ျမတ္စြာဘုရားအား ''အသွ်င္ဘုရား အသွ်င္ဆႏၵသည္ ဓားလက္နက္ကုိ အသံုးျပဳပါ၏၊ အသွ်င္ဆႏၵ၏ လားရာဂတိကား အဘယ္ပါနည္း၊ တမလြန္ ဘဝကား အဘယ္ပါနည္း'' ဟု ေလွ်ာက္ထား၏။

သာရိပုၾတာ ရဟန္းဆႏၵသည္ သင္၏ မ်က္ေမွာက္၌ပင္လွ်င္ ကပ္ေရာက္ရာ မ႐ိွသည္၏ အျဖစ္ကို ေျပာၾကားသည္ မဟုတ္ေလာ ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။

ျမတ္စြာဘုရား ပုဗၺဇိရမည္ေသာ ဝဇၨိရြာသည္ ႐ိွပါ၏၊ ထုိရြာ၌ အသွ်င္ဆႏၵ၏ ခ်စ္ကြၽမ္းဝင္ေသာ အမ်ဳိးတို႔သည္ လည္းေကာင္း၊ စိတ္သေဘာ ေကာင္းေသာ အမ်ဳိးတို႔သည္ လည္းေကာင္း၊ ခ်ဥ္းကပ္ထုိက္ေသာ အမ်ဳိးတို႔သည္ လည္းေကာင္း ႐ိွပါကုန္၏ ဟု ေလွ်ာက္၏။

*** စြဲလမ္းလွ်င္ ဘ၀တစ္ခုသို႔ ကပ္ေရာက္ရာရွိ၏…
သာရိပုၾတာ ရဟန္းဆႏၵအား ထုိခ်စ္ကြၽမ္းဝင္ေသာအမ်ဳိး စိတ္သေဘာေကာင္း ေသာအမ်ဳိး ခ်ဥ္းကပ္ထုိက္ေသာ အမ်ဳိးတို႔သည္ ႐ိွကုန္သည္သာတည္း။ သာရိပုၾတာ ငါသည္ ဤ႐ိွကာမွ်ျဖင့္ ကပ္ေရာက္စရာ ႐ိွ၏ ဟု မဆုိ။ သာရိပုၾတာ စင္စစ္ အၾကင္သူသည္ ဤကုိယ္ကိုလည္း စြန္႔ပစ္၍ တစ္ပါးေသာ ကုိယ္ကိုလည္း စြဲလမ္း၏၊ ထုိပုဂၢိဳလ္ကို ကပ္ေရာက္ရာ႐ိွသူ ဟူ၍ ငါေဟာ၏၊

*** ရဟန္းဆႏၵသည္ စြဲလမ္းမႈမရွိ၍ ဘ၀တစ္ခုသို႔ ကပ္ေရာက္စရာ မရွိေတာ့ၿပီ…
ရဟန္းဆႏၵအား ထုိကပ္ေရာက္စရာသည္ မ႐ိွ၊ သာရိပုၾတာ ရဟန္းဆႏၵသည္ ကပ္ေရာက္ရာ မ႐ိွသည္ျဖစ္၍ ဓားလက္နက္ကုိ အသုံးျပဳသြားၿပီ ဟု မွတ္ေလေလာ့ ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤတရား ေဒသနာေတာ္ကို ေဟာေတာ္ မူ၏၊ အသွ်င္သာရိပုၾတာသည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ တရား ေဒသနာေတာ္ကို ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာ လြန္စြာ ႏွစ္သက္ေလၿပီ။ 394

၂ - ဆေႏၵာဝါဒသုတ္၊ သဠာယတနဝဂ္၊ ဥပရိပဏၰာသပါဠိေတာ္။


ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ၌ သာဓုေခၚျခင္းသည္ ကုသိုလ္တခုျဖစ္ေပ၏။
သာဓု... သာဓု... သာဓု...။


0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP