* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Thursday, April 9, 2009

*ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ (၃)*

*ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ (၃)*

ဒိေ႒ဒိ႒ မတၱံ အလုပ္သည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ စိတ္ကို လည္းေကာင္း၊ ကိုယ္ကို လည္းေကာင္း၊ ပတ္၀န္းက်င္ကို လည္းေကာင္း၊ ဘယ္လုိ ၾကားတတ္ေအာင္ နားေထာင္ရမည္ ဆိုသည္ကို ေလ့က်င့္ သင္ၾကားေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ သင္တို႔သည္ ျမစ္ကမ္း တစ္ေနရာမွာ ျဖစ္ျဖစ္၊ ပင္လယ္ကမ္းစပ္ တစ္ေနရာမွာ ျဖစ္ျဖစ္ တိတ္တဆိတ္ ၿငိမ္သက္စြာ ထိုင္ေနေကာင္း ထိုင္ေနမိၾက ပါလိမ့္မည္။ အစပိုင္းတြင္ အလြန္ ျပင္းထန္ေသာ အသံၾကီး တစ္သံ တိုးေ၀ွ႔လာသလို ၾကားေနရမည္။

သို႔ေသာ္ တိတ္ဆိတ္ ၿငိမ္သက္စြာ ဘာမွ မလုပ္ဘဲ နားစြင့္၍သာ ထိုင္ေနပါက တစ္စထက္ တစ္စ အလြန္ေသးမႊား သိမ္ေမြ႔ေသာ အသံ ကေလးေတြ ေျမာက္ျမားစြာကို စတင္ ၾကားလာရ ပါသည္။ ကမ္းေျခကို လိွဳင္းပုတ္သည့္ အသံေတြ၊ ျမစ္ေရ စီးက်သံေတြ။ ထိုသို႔ စိတ္၏ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈ၊ ၿငိမ္သက္မႈ ရွိေနခိုက္တြင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘာေတြ ဘယ္လို ျဖစ္ပ်က္ ေနသည္ကို နက္နက္ရွိဳင္းရွိဳင္း အတိုင္းသား ၾကားေန ရပါသည္။

ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ မိမိတို႔ ကိုယ္ကို နားေထာင္စဥ္ မွာလည္း ထိုအတိုင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ စစခ်င္းေတာ့ ငါ၊ ကိုယ္၊ အတၱဆိုေသာ အသံ တစ္ခုတည္း ကိုသာ ၾကားရပါသည္။ သို႔ေသာ္ တေျဖးေျဖးျဖင့္ နားစိုက္ေထာင္တတ္ လာေသာအခါ ငါဆုိေသာ အသံ ထဲမွာပင္ ေျပာင္းလဲ ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ ရုပ္ဓါတ္ေတြ နာမ္ဓါတ္ေတြသာ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ၾကားတတ္ နားလည္တတ္ ပါေတာ့သည္။

သတိျဖင့္ နားေထာင္ ေနရင္းမွာပင္ ထုိ ခႏၶာငါးပါး ရုပ္နာမ္ တရားေတြသည္ ပံုရိပ္မ်ား သဖြယ္ အထင္းသား ေပၚလာၾက ပါလိမ့္မည္။ စ်င္ သီလရွင္ တစ္ပါးက ေအာက္ပါ လွပေသာ ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္ကို စပ္ဆို ခဲ့ပါသည္။

ေႏြေႏွာင္းကာလ ေျပာင္းလဲသြားေသာ သဘာ၀ကို
ဤမ်က္လံုးေတြ ျမင္ခဲ့ဖူးတာ
ေျခာက္ဆယ့္ ေျခာက္ၾကိမ္ ရွိပါၿပီ။
လမင္းသာေၾကာင္း ငါေျပာေပါင္းလည္း မ်ားလွၿပီ။
ငါ့ကို မေမးပါႏွင့္ေတာ့။
ေလမတိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ
ထင္းရူးႏွင့္ ဆီဒါပင္ေတြ ေျပာတဲ့ စကားသံကို
ၾကားေအာင္သာ နားစိုက္ၿပီး ေထာင္ပါေတာ့။

သစ္ပင္ေတြမွ ေလမတိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ထြက္ေပၚလာတဲ့ အသံေတြကို ၾကားေအာင္ နားေထာင္ပါ။ ၿငိမ္းခ်မ္းျခင္း၌ တည္ေသာ ထိုစိတ္သည္ တာအို (Tao) တရား၏ ညီညြတ္မႈကို ေဖာ္ေဆာင္ ႏိုင္ပါသည္။ ထိုစိတ္မွာ ဖန္တီးႏိုင္စြမ္းႏွင့္ လက္ခံ ႏုိင္စြမ္းမ်ား ရွိပါသည္။ စိတ္၏ ႏုိးၾကား ရွင္သန္ေနမႈ၊ ထိုးထြင္း သိျမင္ႏုိင္မႈ၊ ရွင္သန္လ်က္ သတိ ၀ီရိယ ရွိေနျခင္း သေဘာကိုပင္ ဖန္တီး ႏိုင္စြမ္းအားဟု ဆိုပါသည္။

စိတ္၏ ေရြးခ်ယ္မႈ ကင္းျခင္း၊ ဘာကိုမွ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ စဥ္းစား ခ်င့္ခ်ိန္ေနျခင္း မရွိဘဲ လံုးလံုး လ်ားလ်ား ၿငိမ္သက္ တိတ္ဆိတ္ ေနေသာ သေဘာသည္ လက္ခံႏိုင္စြမ္းကို ေဖာ္ေဆာင္ ပါသည္။ စိတ္၏ ရွင္သန္မႈႏွင့္ ၾကည္လင္စြာ သိျမင္ႏိုင္မႈ သေဘာႏွင့္ လက္ခံႏိုင္မႈ သေဘာ တို႔ကို ေပါင္းစပ္ လိုက္ေသာ အခါ စိတ္၏ ညီညြတ္မႈ၊ မွ်တမႈသည္ အျပည့္အ၀ ျဖစ္ေပၚ လာပါေတာ့သည္။ ထိုအခါ စိတ္သည္ ပကတိ အၾကြင္းမရွိ ညီညြတ္ျခင္း၊ မွ်တျခင္း၏ သေဘာကို ထိေတြ႔ ခံစားရသည္။

ဒိေ႒ဒိ႒ မတၱံ ၀ိပႆနာ ရွဳမႈ တိုးတက္ ဖြ႔ံၿဖိဳးေရး ကိစၥတြင္ အေရးပါေသာ ေစသသိက္ ႏွစ္ခု ရွိသည္။ ပထမ ေစတသိက္သည္ စိေတၱ ကဂၢတာ သမာဓိ ျဖစ္သည္။ ၀ိပႆနာ အာရံု တစ္ခုအေပၚတြင္ စိတ္ကုိ ၾကာရွည္စြာ တည္ရွိေအာင္ ထားႏိုင္ေသာ အရည္အခ်င္း ျဖစ္၏။ (၎သည္ မဂၢင္အားျဖင့္ သမၼာ သမာဓိ မဂၢင္ ျဖစ္သည္။) ေနာက္ ေစတသိက္ တစ္ခုမွာ သတိ ေစတသိက္ ျဖစ္၏။ မ်က္ေမွာက္ အျဖစ္အပ်က္ တိုင္းကုိ ျဖစ္လွ်င္ ျဖစ္ျခင္း၊ ပ်က္လွ်င္ ပ်က္ျခင္း မ်က္ေမွာက္ သိရွိေနေစရန္ သတိ ေစတသိက္က အာရံု ျပဳေပးသည္။ သတိက စိတ္ကုိ ေမ့ေလ်ာ့ ေပါ့ဆျခင္း မရွိေအာင္ ေဆာင္ၾကဥ္း ေပးပါသည္။ သမာဓိသည္ စိတ္ကို တည္ၿငိမ္မႈ ရွိေအာင္၊ အသားက်ေအာင္၊ စုစည္းမႈ ရွိေအာင္ (မပ်ံ႕လြင့္ေအာင္) ေဆာင္ရြက္ ေပးသည္။

သတိ ေစသသိက္ႏွင့္ သမာဓိ ေစသသိက္မ်ား ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ အားေကာင္း လာေသာ အခါ စိတ္၌ တည္ၿငိမ္၍ ဣေျႏၵ ညီမွ်မႈ ျဖစ္ေပၚလာသည္။ ထိုအခါ ထက္ျမက္ေသာ နားစိုက္ ေထာင္တတ္ မႈလည္း ျဖစ္ေပၚ လာေတာ့သည္။ နားစိုက္ ေထာင္တတ္ လာၿပီဆိုလွ်င္ နက္နဲစြာ ထိုးထြင္း သိျမင္ႏိုင္ေသာ ဉာဏ္ပညာ သည္လည္း ျဖစ္ထြန္း လာကာ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ဘယ္သူေတြလဲ ဆိုသည္ကို၊ ဘာေတြလဲ ဆိုသည့္ အျခင္းအရာ မ်ားစြာကို ဖြင့္လွစ္ ျပသ လာပါေတာ့သည္။

ဉာဏ္ပညာသည္ တစ္စံု တစ္ခုေသာ ၀တၳဳ ပစၥည္း အာရံု၊ တစ္စံုတစ္ခုေသာ အေျခအေန ေပၚမွာ ေပၚေပါက္ ျဖစ္ထြန္းလာသည္ မဟုတ္ပါ။ ဆူဇူကီး ရိုရွီးကဉာဏ္သည္ အထူးအေထြ မဟုတ္”ဟု ဆိုေလသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ စိတ္ထဲတြင္ ထူးဆန္းေသာ အရာ ဘာမွ်မရွိ၊ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ရုပ္ထဲ မွာလည္း သဘာ၀ အေလ်ာက္ အရာ ခပ္သိမ္းတို႔ ျဖစ္ပ်က္ေနၾက သည္ထက္ ထူးထူး ျခားျခား ဆန္းဆန္း ျပားျပားဆို၍ ဘာမွ်မရွိ၊ ျဖစ္ေပၚလာေသာ အရာ ခပ္သိမ္းတို႔သည္ ပ်က္သုဥ္း ျခင္းျဖင့္ အဆံုးသတ္ သြားၾကရ သည္ခ်ည္းသာ ျဖစ္ပါသည္။

ထိုျဖစ္စဥ္ ထဲတြင္ စြဲလမ္းေနစရာ ဖက္တြယ္ ထားစရာ အထူးအဆန္း ဘာဆိုဘာမွ် မရွိပါ။ ခႏၶာစဥ္ ရုပ္နာမ္ အလ်င္၏ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုအျဖစ္ ေပၚလာသမွ်သည္ သဘာ၀ အတိုင္း သိမ္ေမြ႔စြာ ျဖစ္ေနၾက ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ အေရးၾကီးေသာ ကိစၥမွာ စိတ္တြင္ ဣေျႏၵ ညီမွ်မႈ ရွိဖို႔ႏွင့္ သန္႔ရွင္း ၾကည္လင္မႈ ရွိဖို႔ပင္ ျဖစ္၏။ တရား အားထုတ္ ေနစဥ္မွာ ျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ မဟုတ္ေသာ ထူးထူးေထြေထြ အေတြ႔အၾကံဳ မ်ားကို လိုလာျခင္း မရွိအပ္။ တစ္ခါတစ္ရံ တရား အားထုတ္ ေနစဥ္မွာ ထူးထူးဆန္းဆန္း အျခင္းအရာေတြ ေပၚေပါက္ေကာင္း ေပၚေပါက္ ႏိုင္သည္။

သို႔ေသာ္ ၎တို႔လည္း ဘာမွ် ထူးဆန္း သည္ေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ၎တို႔ သည္လည္း ဒိေ႒ဒိ႒ မတၱံ နည္းျဖင့္ ရွဳမွတ္ စရာမ်ားသာ ျဖစ္ၾကကုန္သည္။ ၎တို႔လည္း အျမဲ မရွိေသာ အနိစၥ ဓမၼအတိုင္း ျဖစ္ေနၾကေသာ သဘာ၀ အျခင္းအရာ မ်ားသာ ျဖစ္၏။

ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ လုပ္လိုသည္မွာ ျဖစ္စရာ ရွိသည့္အတိုင္း ျဖစ္ၿပီး ပ်က္သြား ေပ်ာက္သြား ၾကေသာ အရာခပ္သိမ္းတို႔ သူ႔သေဘာ အတိုင္း သူေဆာင္ သြားသည္ကို ရွဳေနဖို႔ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ဒါေတြဟာ ငါျဖစ္ ေနတာပဲ၊ ငါပ်က္ေနတာပဲ ဟု သဘာ၀၏ မျမဲေသာ ျဖစ္ပ်က္မႈကို ငါဟု မစြဲလမ္းဖို႔၊ သဘာ၀ကို ငါဟု မမွတ္ယူ ဖို႔သာ အေရးၾကီး ပါသည္။ အဘက္ဘက္က လြတ္ေျမာက္ဖို႔ ဆိုလွ်င္ ၿငိတြယ္ျခင္း၊ တပ္မက္ျခင္း မရွိရ။ တပ္မက္ျခင္း မရွိလွ်င္ ေရႊၾကိဳးႏွင့္ ခ်ည္ေႏွာင္ထား ေသာ္လည္း လြတ္ေျမာက္ ႏိုင္ပါသည္။

ဤ အနိစၥ ဓမၼ၏ ေရအလ်ဥ္ကို ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ နက္နက္နဲနဲ ကိုယ္ေတြ႔ ဉာဏ္ေတြ႔ ေတြ႔ၾကံဳ ခံစားရၿပီ ဆုိလွ်င္၊ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္ အပိုင္းတိုင္းသည္ ေျပာင္းလဲေနသည္ ဆိုသည္ကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ဉာဏ္အျမင္ ေပါက္ၿပီ ဆုိလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တို႔မွာ နက္ရွိဳင္းစြာ စြဲကပ္ေနေသာ၊ ၿငိတြယ္ျခင္း သံေယာဇဥ္ ျဖစ္တတ္ေသာ အထံုဓေလ့ကို စတင္ စြန္႔လႊတ္ ႏိုင္လာၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုအခါ သဘာ၀ အလ်ဥ္ကို အလိုက္သင့္ လက္ခံႏိုင္သူမ်ား ျဖစ္လာပါၿပီ။ သဘာ၀ကို ခုခံၿပီး တပ္မက္ မေနေတာ့၊ တြယ္တာ မေနေတာ့ပါ။ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ သဘာ၀က ဖြင့္ျပေသာ ဓမၼ အတိုင္းသာ အလိုက္သင့္ ေနႏိုင္သူေတြ ျဖစ္သြားပါၿပီ။

>>> ဤ ဒိေ႒ဒိ႒ မတၱံ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွ အေမးအေျဖ က႑အား ဆက္လက္ ေဖာ္ျပပါမည္။

>>> ဆရာ ဦးဆန္းလြင္ႏွင့္ ဆရာ ဦးဟန္ေဌးတို႔ ဘာသာ ျပန္ဆိုေသာ ဂိုးလ္စတိန္း၏ ကိုယ္ေတြ႔ ၀ိပႆနာ စာအုပ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပ မွ်ေ၀ပါသည္။


ေလးစားစြာျဖင့္
ဖိုးသား

4/9/2009 6:44:31 PM

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP