* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Thursday, April 23, 2009

လူ႔ဘဝ၌ ျဖစ္ရျခင္း၏ အႏွစ္သာရကား ဘာလဲ


သံပုရာသီး၏ ပင္ကိုယ္အရသာသည္ ခ်ဥ္ေသာအရသာရွိ၏ ။ ထိုအရသာအာရံုအား ခင္မင္ႏွစ္သက္ တပ္မက္သူအဖို႔ ထိုအာရံုႏွင့္ဆံုလ်င္ ရာဂစိတ္ကိုျဖစ္ေစ၏။ ထိုအရသာ အာရံုအား မခင္မင္မႏွစ္သက္ေသာသူအဖို႔ ထိုအာရံုႏွင့္ဆံုလ်င္ ေဒါသစိတ္ကိုျဖစ္ေစ၏။ အမွန္က သံပုရာသီး၏ ပင္ကိုယ္သဘာဝသည္ ပင္ကိုယ္သဘာဝအတိုင္း ရပ္တည္၏၊ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးျခင္းသေဘာရွိ၏။ ထိုအာရံုႏွင့္ဆက္ဆံေသာ စိတ္၌သာ ထိုစိတ္၏ ေစ့ေဆာ္မႈအလိုအတိုင္း ထိုစိတ္၌ ျဖစ္ေပၚ၏။ ဥပမာ - ခင္မင္သည့္သေဘာျဖင့္ ေစ့ေဆာ္လ်င္ ေလာစိတ္၊ မခင္မင္သည့္သေဘာျဖင့္ ေစ့ေဆာ္လ်င္ ေဒါသစိတ္အားျဖင့္ ျဖစ္၏။ ဤသို႔ ျဖစ္ျခင္းမွာ ထိုအာရံု၏ သေဘာသဘာဝအားလည္း ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာမသိေသာ ေမာဟ၊ ထိုအာရံုႏွင့္ ေပါင္းဆံု၍ ျဖစ္ေသာစိတ္၏ အက်ိဳးအျပစ္ကို မေစာင့္ေရွာက္တတ္ေသာ ေမာဟတရားသည္ အရင္းခံေက်းဇူးျပဳေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။

ထိုသို႔သေဘာအတိုင္း မိန္းမ၏ ပင္ကိုယ္သဘာဝဓာတ္သည္ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕၍ ခ်ိဳျမေသာ အသီးတစ္လံုး၏ အရသာႏွင့္သေဘာတူ၏။ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕မႈမရွိဟုဆိုအပ္ေသာ မိန္းမသည္ပင္လ်င္ သူတို႔မွာ အသြင္အားျဖင့္ ဒူးရင္းသီးကဲ့သို႔သာျဖစ္၍ အႏွစ္အားျဖင့္ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ေသာ အျခင္းအရာအားျဖင့္ သေဘာမွာ ထင္ရွားရွိ၏။ ထိုသို႔ေသာ မိန္းမအာရံုအား ခင္မင္ႏွစ္သက္တပ္မက္သူအဖို႔ ထိုအာရံုႏွင့္ဆံုလ်င္ ရာဂစိတ္ကို ျဖစ္ေစ၏။ ထိုအာရံုအား မခင္မင္မႏွစ္သက္ေသာသူအဖို႔ ထို႔အာရံုႏွင့္ဆံုလ်င္ ေဒါသစိတ္ကို ျဖစ္ေစ၏။ အမွန္က မိန္းမတို႔၏ ပင္ကိုယ္သဘာဝသည္ ပင္ကိုယ္သေဘာအတိုင္း ရပ္တည္၏၊ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးျခင္းသေဘာရွိ၏။ ထိုအာရံုႏွင့္ဆက္ဆံေသာ စိတ္၌သာ ထိုစိတ္၏ ေစ့ေဆာ္မႈအလိုအတိုင္း ထိုစိတ္၌ ျဖစ္ေပၚ၏။ ဥပမာ- ခင္မင္သည့္သေဘာျဖင့္ ေစ့ေဆာ္လ်င္ ေလာစိတ္၊ မခင္မင္သည့္သေဘာျဖင့္ ေစ့ေဆာ္လ်င္ ေဒါသစိတ္ အားျဖင့္ ျဖစ္၏။ ဤသို႔ ျဖစ္ျခင္းမွာ ထိုအာရံု၏ သေဘာသဘာဝအားလည္း ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာမသိေသာ ေမာဟ၊ ထိုအာရံုႏွင့္ ေပါင္းဆံု၍ ျဖစ္ေသာစိတ္၏ အက်ိဳးအျပစ္ကို မေစာင့္ေရွာက္တတ္ေသာ ေမာဟတရားသည္ အရင္းခံေက်းဇူးျပဳေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။

ဥပမာအားျဖင့္ ထင္ရွားျပရလ်င္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ဘက္စကားေပၚမွာ စီးႏွင္းလိုက္ပါလာေသာ ေယာက်္ားပ်ိဳးတစ္ေယာက္သည္ တိုးေဝွ႕ရင္းျဖင့္ ေခ်ာေမြ႕လွပေသာ မိန္းမပ်ိဳကေလး၏ အနားသို႔ေရာက္သြားေသာအခါ ထိုမိန္းမပ်ိဳေလးႏွင့္ ထိေတြ႕ျခင္းသည္ ျဖစ္၏။ ထို အထိအေတြ႕ကို ခံစားလိုက္ရေသာ ေယာက်္ားပ်ိဳေလးသည္ ေရွ႕ဆက္တိုးေဝွ႕ျခင္းကို ဆႏၵမရွိဘဲ ထိုမိန္းမပ်ိဳေလးအနား၌ မသိမသာထိေတြ႕ျခင္းျဖင့္ ရာဂစိတ္ စိမ့္ထြက္ကာ သာယာလ်က္ရွိတတ္၏။ ထိုေယာက်္ားပ်ိဳအဖို႔ ရာဂစိတ္(နာဘူးစိတ္)၏ ပူေလာင္းျခင္းကို ေခ်ာေမြ႕ သာယာသည္ဟုထင္မွတ္၏။ ဤသည္ကား ရာဂ၏ လွည့္စားျခင္းကို ခံေနရျခင္းျဖစ္၏။ ထိုသို႔ လွည့္စားျခင္းကို ခံေနရေသာသူအဖို႔ မိမိအား နာဘူးပဲလို႔ မိန္းကေလးထင္မွတ္သြားမည့္အက်ိဳးတရားကို ဆင္ျခင္ႏိုင္စြမ္းမရွိေတာ့ေခ်။ ရာဂစိတ္၏ အက်ိဳးအျပစ္ကို ဆင္ျခင္ႏိုင္စြမ္းလည္းမရွိေတာ့ေခ်။ အမ၊ ႏွမခ်င္း ကိုယ္ခ်င္း စာနာစိတ္မ်ားလည္း လြင့္စင္ေပ်ာက္ကြယ္ျခင္းအျဖစ္သို႔ ေရာက္ရေလၿပီ။ ပင္ကိုယ္အားျဖင့္ ေကာင္းေသာဓာတ္ကေလး အနည္းငယ္ရွိသည့္ေနရာတြင္ ရာဂ၏ လွည့္စားျခင္းကို ခံ႐၍ မေကာင္းေသာဓာတ္မ်ား ေနရာယူလ်က္ ရွိေနေလၿပီ။ ထို ေယာက်္ား၏ အျဖစ္ကား အျပင္ပန္း အျမင္အားျဖင့္ လြန္စြာဆိုးဝါးလ်က္ရွိေနၿပီ။ ဉာဏ္အျမင္ျဖင့္ၾကည့္လ်င္ ကိေလသာအပူ ေလာင္ကၽြမ္းျခင္းကိုလည္း ထိုသူခံေနရ၏။ ထိုမီး အပူမိ ေလာင္ကၽြမ္းခံရေသာသူသည္ အပယ္ခႏၶာအိမ္အား တည္ေဆာက္ေနသူႏွင့္ တူ၏။

ထိုသို႔ အေပၚ၌ ျပဆိုခဲ့ေသာ ဘက္စကား၌ တစ္ခ်ိဳ႕မိန္းကေလးမ်ားမွာ ေယာက်္ားေလး ေခ်ာေခ်ာေလးႏွင့္ ထိေတြ႕ျခင္းျဖစ္လ်င္ တံု႕ျပန္ျခင္းမရွိဘဲ ၿငိမ္သက္စြာရွိေနတတ္၏။ ထိုမိန္းကေလးအဖို႔ ရာဂစိတ္၏ လွည့္စားျခင္းကို ခံလိုက္ရျခင္းသည္ ျဖစ္၏။ ေယာက်္ားေလး၏ အသြင္အားျဖင့္ ေခ်ာေမြ႕မႈမရွိလ်င္ ေဒါသျဖင့္ တံု႔ျပန္ျခင္းျပဳသည္လည္းရွိ၏။ တစ္ခ်ိဳ႕မွာ အသိစိတ္ဓာတ္ျဖင့္ တုံ႔ျပန္ျခင္းသည္လည္း ရွိ၏။ ဤေနရာ၌ အသိစိတ္ဓာတ္သည္ လွည့္စားျခင္းကို မခံရေသာစိတ္ျဖစ္၏။

ဤသို႔ေသာ သေဘာတရားမ်ားစြာျဖင့္ ရာဂတဏွာ၏ လွည့္စားမႈကို သတိဉာဏ္မရွိသူအဖို႔ အၿမဲခံေနရ၏။ ခံရသေလာက္ သံသရာ၌ ဒုကၡေရာက္ရသည္မွာလည္း ထိုသူအဖို႔ သိႏိုင္ခဲ၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ အရြယ္ေရာက္ သူတစ္ေယာက္အဖို႔ ငယ္စဥ္က ျဖစ္ရပ္မ်ားကို စဥ္းစား၍ ပံုရိပ္မေပၚေတာ့ပါဘူး။ ထိုသို႔ဆိုလ်င္ အတိတ္ဘဝ၏ ပံုရိပ္ကို သူ႔အေနျဖင့္ သိျမင္ႏိုင္ရန္ လြန္စြာခဲယွဥ္းသြားၿပီ။ ထိုသို႔ သိရန္ခဲယွဥ္းသူအဖို႔ ျပဳခဲ့အမႈ၏ အက်ိဳးအျပစ္ကို ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမရွိ။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ယခုျပဳေသာ အမႈ၏ အက်ိဳးဆက္ကို ခ်င့္ခ်ိန္ဆင္ျခင္ျခင္း ကင္းမဲ့စြာျဖင့္ ျပဳလုပ္လ်က္ရွိသည္မွာ အၾကားအျမင္ အသိတရားေခါင္းပါးသည္က တစ္ေၾကာင္း၊ သတိလက္လြတ္ ျပဳလုပ္အပ္ေသာ အေၾကာင္းတရားမ်ားေၾကာင့္ျဖစ္၏။

ဉာဏ္ျဖင့္ၾကည့္လ်င္ အသိတရားေခါင္းပါးစြာျဖင့္ ျပဳအပ္ေသာ၊ သတိလက္လြတ္ျပဳလုပ္အပ္ေသာ အမႈကိစၥမ်ားသည္ လြန္စြာေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္း၏။ ရွက္ဖြယ္ေကာင္း၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ စိတ္ျဖင့္ ဦးေဆာင္၍ ေျပာအပ္ေသာ၊ ကိုယ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္အပ္ေသာ အမႈကိစၥမ်ား၌ သတိတရား လက္ကိုင္ထား၍ ေဆာင္ရြက္သင့္၏။ ပညာဉာဏ္ျဖင့္ အေၾကာင္းအက်ိဳးကို ျဖစ္စဥ္တိုင္း၌ ဆင္ျခင္သံုးသပ္သင့္၏။ ဤသို႔ စိတ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ထိန္းသိမ္းမႈ ရွိသူအဖို႔ အကုသိုလ္တရားသည္ နည္းပါးသည္ထက္ နည္းပါးလာ၍ သမာဓိျဖင့္-တည္ၾကည္၍ ပညာျဖင့္-ခန္႔ညားျခင္းသို႔ ေျပာင္းလဲလာ၏။ ဤသို႔ သမာဓိ-ပညာျဖင့္ တည္ၾကည္ခန္႔ညားျခင္းကို ရရွိလာျခင္းသည္ လူ႔ဘဝ၌ ျဖစ္ရျခင္း၏ အႏွစ္သာရဟု စာေရးသူ သံုးသပ္ယူဆလက္ခံထား၏။ တည္ၾကည္မႈအဆင့္၊ ခန္႔ညားမႈအဆင့္ကို အခ်ိန္တိုင္း၌ သတိပညာျဖင့္ တိုးျမွင့္ေဆာက္တည္သြားရမည္ဟု စာေရးသူ၏ ခံယူမႈအျမင္အား မွ်ေဝရင္းျဖင့္ ဤေန႔စာ ေရးသားမႈကို နိဂံုးခ်ဳပ္ပါသည္ခင္ဗ်ား။

ေလးစားစြာျဖင့္

ဝင္းျမင့္

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP