* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊ * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

* သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ၊     * သဗၺရသံ ဓမၼရေသာ ဇိနာတိ။

နမတၳဳ ဗုဒၶါနံ နမတၳဳ ေဗာဓိယာ။ နေမာ ဝိမုတၱာနံ၊ နေမာ ဝိမုတၱိယာ။

ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ဘုရားရွင္တို ့၏ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္အား ရွိခိုးပါ၏။
ကိေလသာတို ့မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ္မူၾကေသာ ဘုရားရွင္တို ့အား ရွိခိုးပါ၏။
ထိုဘုရားရွင္တို ့၏ ဝိမုတၱိငါးပါးအား ရွိခိုးပါ၏။

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...

ကရုဏာလက္မ်ား ကမ္းလင့္ေပးပါ...
စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။

ပညာေရးအလွဴေတာ္ ႏႈိးေဆာ္ခ်က္


ရန္ကုန္ျမိဳ႕ အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တုိက္မွ နဝမတန္း ေျဖဆုိမည့္ သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားအတြက္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လစဥ္ ထားေပးႏုိင္ရန္ ပညာေရးအလွဴရွင္မ်ား လုိအပ္ေနပါသည္။ ေရႊေစတီ ဘုန္းေတာ္ၾကီးသင္ပညာေရးေက်ာင္းတြင္လည္း ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသည့္ ၉ တန္းႏွင့္ ၁၀ တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေနထုိင္ပညာဆည္းပူးႏုိင္ေရးအတြက္ ကူညီေထာက္ပံ့မည့္ ကုသုိလ္ရွင္မ်ား လုိအပ္လ်က္ ရွိပါသည္။ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ေထရဝါဒ ဗုဒၶဘာသာ လူငယ္မ်ားအသင္း http://www.mmtheravada.org ဖုန္း
09-73062811, 09-5505176 သုိ႔ ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းၾကေစလုိပါသည္။

သီလရွင္ ဆရာေလးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား ဇြန္လအမီ ေက်ာင္းတက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ကာလဒါန ကုသုိလ္အျဖစ္ သဒၶါတတ္အား နည္းမ်ားမဆုိ လွဴဒါန္းကူညီၾကပါရန္ ႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။

၀ိမုတၱိရသ အဖြဲ႔သားမ်ား

------------------------
ေနာက္ဆက္တြဲသတင္း.....

ပညာေရးအလွဴေတာ္လႉဒါန္းမည့္အစီအစဥ္

ေထရ၀ါဒဗုဒဘာသာ လူငယ္မ်ား အသင္းမွ ဦးစီး၍ (၂၀၁၁) ခုႏွစ္တြင္ န၀မတန္းသို႔ တက္ေရာက္မည့္ ေက်ာင္းသား (၂၅) ေယာက္ႏွင့္ ေက်ာင္းသူ (၂၅) ေယာက္အား ပညာေရးေထာက္ပံ့မႈျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။

ျပဳလုပ္မည့္အစီအစဥ္

ေက်ာင္းသားမ်ားအား ေရႊေစတီဘုန္းႀကီးေက်ာင္း (ဆရာေတာ္ ဦးေတဇႏၵိ၊ ခ/(၃) ရက္ကြက္၊ ေရႊေစတီေက်ာင္း၊ မဂၤလာဒုံၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားသည္ မိမိတို႔ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကိုရင္၀တ္လိုကလည္း ၀တ္ႏိုင္ပါသည္။ ေက်ာင္းသူမ်ားအား အေသာကာရာမ သီလရွင္စာသင္တိုက္ (ဆရာေလးေဒၚသုနႏၵာ (ဖုန္း-၀၉-၈၆၂၈၈၁၁)၊ ၀ါယာလက္ေစ်းမွတ္တိုင္၊ ေရႊႏွင္းဆီရပ္ကြက္၊ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္) တြင္ထားရွိပါမည္။ အေသာကာရာမေက်ာင္းမွ သီလရွင္မ်ားသာလက္ခံသည္ျဖစ္၍ ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ရပါမည္။ သီလရွင္မ်ားတက္ေရာက္ရမည့္ အ.ထ.က ေက်ာင္းမွာ အေသာကာရာမ ေက်ာင္းမွလက္ရွိ သီလရွင္မ်ား တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းျဖစ္၍ ပညာသင္ၾကားမႈတြက္ အခက္အခဲ မရွိႏိုင္ပါ။ စာသင္သူမ်ား စား၀တ္ေနေရးအဆင္ေျပေစရန္ ဆန္အိတ္လွဴျခင္း ႏွင့္ အျခားလိုအပ္သည္မ်ား လွဴဒါန္းျခင္းတို႔ျဖင့္ လစဥ္ ေထာက္ပံ့သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ သီလရွင္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား ေအာင္ျမင္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး အတြက္ အနီးကပ္စာျပေပးမည့္ ဆရာမ (၆) ဦးအား တစ္လလွ်င္ (၅) ေသာင္းက်ပ္ျဖင့္ ငွါးရမ္းေပးရန္ စီစဥ္ထားပါသည္။ ပညာေရးအလွဴအား ေစတနာရွင္မ်ားမွလည္း ပါ၀င္ လွဴဒါန္းႏိုင္ပါသည္။ ေကာက္ခံရရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားအား ဘဏ္စာအုပ္ထားရွိ၍ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းအား လစဥ္ေဖာ္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေက်ာင္းသား/ေက်ာင္းသူမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားအား အလွဴရွင္မ်ားထံသို႔လည္း ေပးပို႔သြားပါမည္။ အေသးစိတ္ေဆာင္ရြက္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားအားလည္း ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေလ်ာက္ထားမည့္ သူမ်ား ျပည့္စုံရမည့္အခ်က္မ်ားမွာ

(က) ေက်ာင္းသူမ်ားမွာ သီလရွင္၀တ္ႏိုင္ရပါမည္။

(ခ ) မိဘမ်ားမွ ေနထိုင္ရန္ခြင့္ ျပဳသူျဖစ္ရပါမည္။

(ဂ ) စာသင္သားမ်ားေနထိုင္မည့္ ေက်ာင္းတြင္း စည္းကမ္းမ်ားကို တိက်စြာလိုက္နာရပါမည္။

(ဃ) ေက်ာင္းထားရန္ အမွန္တကယ္အခက္အခဲ ရွိေနသူျဖစ္ရပါမည္။

အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ျပည့္စုံသူမ်ားသည္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာလွဴငယ္မ်ား အသင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။ (http://mmtheravada.org)

ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ

ကိုထြန္းထြန္းလိႈင္

ဖုန္း ၀၉-၇၃၀၆၂၈၁၁

htunhtunhlaing82@gmail.com

winthu.tbyo@gmail.com

thantzin83@gmail.com

Wednesday, April 8, 2009

ဓာတ္ေတာ္ေျခာက္ပါးကို ျဖစ္ပ်က္ရွဳရန္

ဒကာ-ဒကာမတို.၊ ရခဲလွတဲ့ ဒုလႅဘတရား ငါးပါးမွာ ဘဝတိုင္း ဘဝတိုင္း သဒၶါတရားနဲ. ျပည့္စံုမွု ရွိခ်င္မွ ရွိပါလိမ့္မယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ယခုသဒၶါတရားနဲ. ျပည့္စံုေနတုန္း ျမန္ျမန္မဂ္ဉာဏ္ရေအာင္ လုပ္ပါ၊ ေသမွာကို ေၾကာက္ရင္ မဂ္ဉာဏ္ကို ရေအာင္ယူ၊ မဂ္ဉာဏ္ရျပီဆိုရင္ ေသမင္းက မျမင္နိုင္ေတာ့ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ဝိပႆနာအလုပ္ပို မလုပ္ဘဲေနရင္ “နင္ေသခ်င္ေသးလို.လား” လို. ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ေမးပါ။ မေသခ်င္ရင္ေတာ့ ခႏၶာငါးပါး အေပၚမွာ ေပၚတိုင္းေပၚတိုင္း ျဖစ္ဒုကၡ၊ ပ်က္ဒုကၡကိုသာ ရွုၾကေပေတာ့။

ဝိပႆနာဆုိတာ အေသကို အရွင္နဲ. ၾကည့္တာလို.မွတ္ပါ။ ေတာေက်ာင္း ေတာင္ေက်ာင္းကိုသြားျပီး ရွုမွရတာ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကိုယ့္အေသက ခႏၶာထဲမွာ ရွိပါတယ္။ ေတာေက်ာင္း ေတာင္ေက်ာင္းကိုသြားျပီး ရွုမွ ရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္အေသက ခႏၶာထဲမွာ ရွိပါတယ္။ ကိုယ့္အသိကလည္း ခႏၶာထဲမွာပဲ ရွိပါတယ္။ အဲဒါ ကမၼ႒ာန္းေက်ာင္း အထူးလိုက္ရွာေနစရာ မလိုပါဘူး၊ တရားနာတာကို ကုသိုလ္ရရံု မနာၾကဘဲ နိဗၺာန္ရေအာင္ လုပ္ၾကဖို. လိုပါတယ္။

ဝိပႆနာရဲ. အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားပံုကို ေျပာရရင္ ျမတ္စြာဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးလက္ထက္က ဘိကၡဳနီမငါးရာက သြန္သင္ဆံုးမပါဦး ဘုရားလို.ေလွ်ာက္ထားတာနဲ. ရွင္နႏၵမေထရ္က ေဟာၾကားဆံုးမတယ္၊ သူေဟာၾကားပံုကေတာ့ ကိုယ္ရယ္၊ ေလရယ္၊ ေနရယ္၊ ဒီသံုးခုရွိေနမွ ဖႆဆိုတဲ့ ေတြ.ထိမွု ျဖစ္ေပၚလာတယ္။ အခံဓာတ္၊ အဖိဓာတ္၊ အထိဓာတ္ လို.ေခၚတယ္။ ဒီသံုးမ်ိဳးေၾကာင့္ “အေပၚဓာတ္” ေပၚလာတယ္၊ ဒီအေပၚဓာတ္ဟာ အေၾကာင္း သံုးမ်ိဳးေၾကာင့္ ေပၚလာတာ၊ ေဝဒနာေပၚလာတာဟာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ အက်ိဳးေပၚတာ။ ေရ၊ ေျမ၊ ေန၊ ေလ တို.နဲ. လြတ္ေအာင္ မေနနိုင္ေတာ့ဘူး၊ ၎တို.နဲ.ေတြ.ရင္ ေဝဒနာေပၚရမယ္။ ေမႊးတယ္၊ နံတယ္၊ ေအးတယ္၊ ပူတယ္ ဆိုတာေတြဟာ ေဝဒနာေတြပဲ။

ခႏၶာကိုယ္ထဲက ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ကာယေဖာ႒ဗၺ ဖႆ ေဝဒနာေပၚတိုင္း ေပၚတိုင္း သတိနဲ. လိုက္ေနရံုနဲ. မျပီးေသးပါဘူး၊ သမၸဇညနဲ. လုိက္ပါဦး၊ ေဝဒနာေပၚတိုင္း ေပၚတုိင္း သိတာက သတိလို.မွတ္၊ ဒီကိုယ္ၾကီး ရွိေနေတာ့ ကိုယ္ေပၚမွာ ေဝဒနာအမ်ိဳးမ်ိဳးေပၚမွာပဲ၊ ဒီကိုယ္ အနိစၥမို. ကုိယ္ကို မွီေပၚရတဲ့ ေဝဒနာဟာလည္း အနိစၥပဲလို. ျမင္-သိ ေနရမယ္။ ဒီလို ပ်က္သင့္လို. ပ်က္တာမွန္း သိတာက “ သမၸဇည” လို.မွတ္၊ ဒါေၾကာင့္ ပ်က္သင့္လို. ပ်က္တာမွန္းသိေအာင္ ျဖစ္ပ်က္ကို ရွုေပးပါလို. ရွင္နႏၵက ေဟာေတာ္မူတယ္။

ဥပမာျပရင္ မီးထြက္တဲ့အခါမွာ မီးခြက္၊ ဆီ၊ မီးစာ ဒီသံုးခုေပါင္း အလင္းေရာင္ထြက္လာသလို၊ ကြဲတတ္တဲ့မီးခြက္၊ ကုန္ခန္းတတ္တဲ့ ဆီ၊ ေလာင္ကြ်မ္းတတ္တဲ့ မီးစာ၊ ဒီသံုးခုေပါင္းမွ မီးအလင္းေရာင္ထြက္ရတာမို.၊ ဒီအလင္းေရာင္ကို ျမဲခ်င္လို. မရဘူး၊ ဒီအလင္းေရာင္ဟာ ေဝဒနာနဲ.တူတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ေဝဒနာဟာ မျမဲတဲ့ အနိစၥ၊ ဆင္းရဲတဲ့ ဒုကၡ၊ အစိုးမရတဲ့ အနတၱ ေတြပဲလို.၊ ေဝဒနာေပၚတိုင္း ေပၚတိုင္း ျဖစ္ပ်က္တာကို ရွုေပးၾကရမယ္။

စိတ္တစ္မ်ိဳး တစ္မ်ိဳး ေပၚတိုင္းလည္း ျဖစ္ပ်က္ရွု၊ ရုပ္ကေလး တစ္မ်ိဳး တစ္မ်ိဳး ေျပာင္းတိုင္းလဲ ျဖစ္ပ်က္ရွုပါ၊ ခင္ဗ်ားတို. အဘုိး၊ အဘြားေတြလည္း အနိစၥေရာက္ကုန္ခဲ့ျပီ၊ ခင္ဗ်ားတုိ.လည္း အနိစၥေတြက ေမြးခဲ့လို. အနိစၥေတြပဲ၊ ခင္ဗ်ားတို. ေမြးမယ့္ ကေလးေတြလည္း အနိစၥ။ နံ၊ စား၊ ထိ၊ သိတိုင္း ျဖစ္ပ်က္ရွုပါ။ ျဖစ္တာကလည္း ဒုကၡ၊ ပ်က္တာကလည္း ဒုကၡလို. ျမင္ေအာင္ ရွုပါလို. ရွင္နႏၵက ေဟာတဲ့အခါမွ ဘိကၡဳနီမ ငါးရာတို.ဟာ ေသာတာပန္၊ သကဒါဂါမ္၊ အနာဂါမ္၊ ရဟႏ ၱာမေတြ အသီးသီး ျဖစ္ကုန္ၾကတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ေဝဒနာရွုရင္ တဏွာကုန္တယ္၊ တဏွာကုန္ေတာ့ နိဗၺာန္ကို ေရာက္တာပဲ၊ ရွုပံု ရွုနည္းခ်ည္း ေဟာေနတာ၊ ဒီဖႆေဝဒနာတို.ဟာ ေရာေနလို.၊ တစ္ခုရွုလိုက္ရင္ အကုန္ပါေတာ့တာပဲ၊ ဝိပႆနာအရာမွာ စိတ္ေပၚေပၚ၊ ေဝဒနာေပၚေပၚ ျဖစ္တာနဲ. ပ်က္တာလို. ရွုေပးဖုိ.သာလိုပါတယ္။ ကုိယ္ေပၚမွာ သုခေပၚေပၚ၊ ဒုကၡေပၚေပၚ ျဖစ္တာနဲ. ပ်က္တာပဲ ေပၚတယ္။ ဝိဉာဏ္- နာမ္ရုပ္- သဠာယတန- ဖႆ- ေဝဒနာ- စိတ္- ေစတသိတ္- ရုပ္ တို.ကိုလည္း ေပၚလာတိုင္း ေစာင့္ၾကည့္ပါ။ ရြံစရာ၊ မုန္းစရာေတြလို. ၿငီးေငြ.တဲ့စိတ္ေတြ ေပၚလာေတာ့တာပဲ။ ျဖစ္ပ်က္ကိုသာ ရွုဖန္မ်ားလာရင္ ဉာဏ္ေတြ အဆင့္ဆင့္ ရင့္သန္ျပီး ဒီခႏၶာၾကီးကို မလိုခ်င္ေတာ့ဘူး။ ရြံလာမုန္းလာျပီး ခႏၶာရဲ. လြတ္ရာ လြတ္ေၾကာင္းကိုသာ ၾကံစည္ေတာ့တယ္။ ဒါဟာ ဒုကၡပိုင္းျခားတဲ့ ဉာဏ္ပဲ၊ “ သေဗၺသခၤါရာ ဒုကၡာ” ဆိုတဲ့အတိုင္း ျဖစ္သမွ် ဒုကၡေတြခ်ည္းမို. ျဖစ္ပ်က္ကို ရွုပါ၊ ျဖစ္ပ်က္မွ တစ္ပါး ဘာမွ မရွိပါဘူး။

ဥပမာတစ္ခု ေျပာရရင္ အိမ္တစ္အိမ္ကို မီးအၾကီးအက်ယ္ ေလာင္တဲ့ အခါမွာ မီးကို ျမင္ျခင္းအားျဖင့္ ဒီအိမ္မွာရွိတဲ့ ထုပ္တန္းကို မီးေလာင္တာ ထရံကိုေလာင္တာ၊ ၾကမ္းကိုေလာင္တာလို. ခြဲျခားျပီး မေျပာနိုင္သလို ျဖစ္ေပၚျပီး ပ်က္တာပါပဲ၊ ဒါေၾကာင့္ ျဖစ္ဒုကၡ ပ်က္ဒုကၡကို သာရွုပါ၊ သတိ၊ ပညာနဲ. ရုပ္ပ်က္နာမ္ပ်က္တို.ကို ၾကည့္ရွုေနလို. ဝိပရိဏာမေဖာက္ျပန္ ပ်က္စီး ေနပါကလားလို. သိလာျပီး ဒုကၡသစၥာကို ပိုင္းျခားသိလာရင္ မဂ္ဉာဏ္ ေပၚလာေတာ့တာပဲ။

ဘုရားကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးက ဝိပႆနာမရွုေသာသူဟာ ပရမ္းပတာ က်ဖို.ေဘး၊ ငရဲေဘး၊ တိရစာၦန္ေဘးေတြနဲ. ေတြ.ၾကံဳရမယ္။ ေသခါနီးမွာ သားသမီး၊ လင္မယား၊ ပစၥည္း ခင္တြယ္တာေတြေၾကာင့္ အပါယ္ေဘးနွင့္ နီးလြန္းလို. ဝိပႆနာဉာဏ္က မဂ္ဉာဏ္ကို ရေအာင္လုပ္ၾကရမယ္၊ ဝိပႆနာဉာဏ္က မဂ္ဉာဏ္ကူးမွ အပါယ္ငရဲေဘးမွ လြတ္ၾကရမယ္၊ ေသာတာပန္မ်ားဟာ ေအာက္သံသရာ ေဘးသင့္ျခင္း မရွိေတာ့လို. ေသရမွာကို မေၾကာက္ေတာ့ဘူး၊ မဂ္ဉာဏ္ေရာက္မွ ဒီေဘးက လြန္ျပီ(လြတ္ျပီ) လားရာဂတိျမဲမယ္။

ဘုရား၊ တရား၊ သံဃာ တည္းဟူေသာ ရတနာသံုးပါးထက္ ျမတ္တာ ဘယ္မွာမွ မရွိဘူး၊ ဘုရားေတာင္ တရားက်င့္မွ ဘုရားျဖစ္တယ္၊ ဘုရားေတာင္ တရားကို ပူေဇာ္ကိုးကြယ္ေသးတယ္၊ ဤတရားရတနာဟာ ရတနာအမွန္ ဧကန္ျဖစ္ေၾကာင္း သိသျဖင့္ ထီးနန္းကို စြန္.ကာ တကၱသိုလ္ျပည္ၾကီးမွ ခြာျပီး ယူဇနာတစ္ရာကိုးဆယ့္နွစ္ယူဇနာ ေဝးတဲ့ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္ ဘုရားကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီး သီတင္းသံုးရာ အရပ္ကို ထီးမေဆာင္း၊ ဖိနပ္မပါ၊ ဇြဲႀကီးစြာျဖင့္ ဒုကၡမ်ိဳးစံုခံကာ ဘုရားကိုယ္ေတာ္ျမတ္ ထံေမွာက္မွာလာျပီး တရားနာယူ က်င့္သံုးတာနဲ. ကြ်တ္တမ္းဝင္သြားတဲ့ ပကၠဳသာတိမင္းႀကီး ထံုးကို နွလံုးျပဳျပီး ႀကိဳးစားၾကပါလို. သတိေပးလိုက္ပါတယ္။

အဲဒီ ပကၠဳသာတိမင္းႀကီးကို ေဟာတဲ့တရားက ပထဝီဓာတ္၊ ေတေဇာဓာတ္၊ ဝါေယာဓာတ္၊ အာေပါဓာတ္၊ ဝိညာဏဓာတ္၊ အာကာသဓာတ္လို. ဓာတ္ေျခာက္ပါးရွိတယ္။ ဓာတ္ဆိုတာသည္ သူ.သေဘာ သူလုပ္ၿပီး သူ.သေဘာ သူေဆာင္တာပဲ။ လူတို.ရဲ. သေဘာကို မလိုက္ဘူး။ သတၱဝါဆိုတာ ဒီဓာတ္ေျခာက္ပါး အစုအေဝးႀကီးပါပဲ။ ဒီဓာတ္ေျခာက္ပါးဟာ သူ.သေဘာအတိုင္းျဖစ္ေပၚလာျပီး ပ်က္သြားတာပဲ။ သူ.သေဘာ သူေဆာင္တာပဲ၊ ဒီလို ဓာတ္ေျခာက္ပါးရဲ. ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ သေဘာကို ျမင္ေအာင္ရွုပါ။

သတၱဝါဆိုတာ ဓာတ္ေကာင္၊ ဓာတ္စု၊ ဓာတ္ခဲႀကီးမို. သူ.သေဘာ သူေဆာင္ေနတာပါကလား၊ မိမိအလိုကို မလုိက္ပါကလား၊ အစိုးမရပါကလား (အနတၱ)ပါကလားလို. ဓာတ္ေတြရဲ. ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီး ယိုယြင္းေနပံုကို မျပတ္မလပ္ ထင္ျမင္လွ်င္ ပကၠဳသာတိမင္းႀကီးလို မဂ္ဉာဏ္ကို ရက္တိုတုိနွင့္ ရရွိေအာင္ ဓာတ္ေျခာက္ပါးကိုသာ ျဖစ္ပ်က္ရွုၾကေပေတာ့ ဒကာ-ဒကာမတို.။

(ဆရာေက်ာ္နႏၵေအာင္ စုေဆာင္းပူေဇာ္သည့္ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား၏ ဝိပႆနာရွုနည္းမ်ား ပထမတြဲမွ ေကာက္နုတ္ေဖာ္ျပပါသည္။)

0 comments:

လာလည္ၾကသူမ်ား

ဤဘေလာ့ဂ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

ယခုအခါ ကမၻာတလႊားတြင္ရွိေနၾကေသာ ဓမၼဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားသည္ ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား ေပၚတြင္ ဓမၼႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ပို ့စ္မ်ားေရးတင္လ်က္ ရွိေနၾကပါသည္။

ဘေလာ့ဂ္ဂါမ်ားမွ မိမိတို ့၏ကိုယ္ပိုင္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ ေရးတင္ေနၾကသျဖင့္ ဖတ္ရႈေလ့လာသူမ်ားအတြက္ ေနရာမ်ားစြာသို ့ သြားေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကရပါသည္။

ထို ့ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစရန္ႏွင့္ မိမိတို ့ ဖတ္ရႈလိုရာကို လြယ္လင့္တကူ ရွာေဖြနိဳင္ရန္ ေန ့စဥ္ေရးသား ေနၾကေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို တေနရာတည္းတြင္ စုစည္းေပးလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ဤဘေလာ့ဂ္ကို စီစဥ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ေျပာခ်င္တာမ်ားရွိရင္ ေရးေပးထားခဲ့ပါ

ျမန္မာျပကၡဒိန္

ျမန္မာျပကၡဒိန္
www.burmeseclassic.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP